Huh? Scheren is toch leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:52 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben klaar met scheren(wat een KUT werkje is dat
)
Rest van de dag niet meer online
En wees heel voorzichtig met citroenschil, door de structuur van de schil neemt deze heel veel ongedierte-bestrijdings-giffen in zich op las ik laatst, en is dus - zoals zo veel helaas - kankerverwekkend als je 'm niet zeer grondig schoonmaakt
Ik doe ipv citroenrasp vaak gewoon wat van dat ehm... hoe heet dat toch. Zo'n klein flesje waar dan een beetje suikerachtigcitroenspul (lekker duidelijk Greys...) in zit. Het lijkt op slushpuppyquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe ipv citroenrasp vaak gewoon citroen
En bedanktquote:
Ing heeft gewoon een rare katquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:54 schreef MissBliss het volgende:
Ieuw Ingetje
Spider raakt soms ook wel eens in extase..En volgens mij krijgt ie ook een hoogtepunt soms, maar dan komt er niks uit en ook geen rare geurtjes gelukkig
Ik wilde nét hetzelfde vragen!quote:
Awayquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde nét hetzelfde vragen!
Afrikaans Fierljep Knutselen?
Abnormaal Frisse Koelkast?
Aaaaahhhhhh FuckKKKKKKKKKKKKKK wat relax ik lekker na het schuren??
Wat zou het zijn?
Oeps, sorryquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:58 schreef MrSubtle het volgende:
En bedanktDaar zag ik ook enorm tegenop al
quote:
Ga je je arme hondje voltanken???quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Even rondje met het hondje, even tanken, tot zo!
Nee, jouw kat liet zijn anaalklieren lekken op je bank. Da's fijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
Lekker gegeten bij opa en oma?![]()
En nog 1 keer: BAILEYS HAD GEEN HOOGTEPUNT!!!!
Zoiets doen mijn katten namelijk niet
Oh, nou, dan doet alleen Spider datquote:Op zondag 18 oktober 2009 @ 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
Lekker gegeten bij opa en oma?![]()
En nog 1 keer: BAILEYS HAD GEEN HOOGTEPUNT!!!!
Zoiets doen mijn katten namelijk niet
Geek!quote:
cht... ik BRAND nu va nieuwsgierigheid naar jouw wekkerverhaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is dat kant en klaar citroenrasp![]()
Ja en idd onbespoten nemen.
Itt tot een bepaalde bank en mijn wekker
Trust me; je wilt het niet wetenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:02 schreef nokwanda het volgende:
cht... ik BRAND nu va nieuwsgierigheid naar jouw wekkerverhaal
Nu NOG meer. Ik ben wel van de gekke verhalen, you know.quote:
Oh ja doe es snelquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
Zal ik het eens terugzoeken voor je Nok?
Wacht ff...
Ik heb echt geen idee wanneer dat wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit al te zoeken, wanneer was nou die enorm ranzige avond hier?![]()
Mwah, viel wel mee, alleen Qwea en ik hadden daadwerkelijk iets te melden enigszinsquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:16 schreef nokwanda het volgende:Ja graaaaag. Ik heb toen nogal wat gemist, geloof ik.
Ja alle TT's waren ge-edit en er was een post of 40 gedelete, dus succesquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit al te zoeken, wanneer was nou die enorm ranzige avond hier?![]()
Die post ging over de wekkert, maar er ging een hoop aan vooraf en er kwam vast ook nog wel wat naquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of je afvragen waarom je de lichtgevende cijfers op je wekker nog maar zo slecht kan lezen en pas na een week of zo zien wat daar over heen plakt
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[SC] 222 - Met gele hoedjes
Nok, wel iets er boven beginnen te lezen.
Het onderwerp was op dat moment waar 'het' allemaal terecht kon komen. In je navel, in je oog, in je neus... en dus ook op je wekker
Weet je het zeker? Plakt er niks over je klok?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kan het nu ineens alweer half 5 zijn????????
Jij ging slapen naar bed en het barstte los daarquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik had trouwens wel goed in dat topic gepast
Maak je wel foto's van je stijve taart?????quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:30 schreef Goodbye het volgende:
De hele keuken zit onder te toffee![]()
Maar de taart staat nu wel op te stijven hihi, ze zei stijven in de koelkast. Ben benieuwd!
Het werd ranziger en ranziger. Seriouslyquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik had trouwens wel goed in dat topic gepast
Is dat zo, joh?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het werd ranziger en ranziger. Seriously
Er zijn ook nog 40 posts weggehaaldHet ging een tikkie (
) over the top.
De daarop volgende TT is ook geëdit
De rukhuttenmeet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:36 schreef nokwanda het volgende:
Ik zie opeens zo'n meet heel erg zitten
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow, ik ga de stofzuiger es opzoeken en Prince heel hard aanzetten hiero
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
De rukhuttenmeet?
Mogen we wel wat van die plastic afdekzeilen/schilderszeilen meenemen
Nee joh, dan durft niemand meerquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:36 schreef nokwanda het volgende:Ik zie opeens zo'n meet heel erg zitten
Owquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]Kijk nou... en dat noemt zich preuts.
Ik doelde eigenlijk meer op de VERHALEN!!!!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
Nok en Goodbye, kijk... dit topic is wel 'vol' maar heeft nog maar 266 posts
[SC] 223 in onze ogen, haren en navel
En de TT is ook ietwat genuanceerd
Terecht, overigens.
Ik was aanwezig die avond.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trust me; dat wil je niet weten. Echt niet
Als ik dan vertel lachen jullie me uitquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
Ll, poessies!Hoe ben je eigenlijk ooit op de naam Mips gekomen?
You're scarred foreverquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trust me; dat wil je niet weten. Echt niet
Please, do tell.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik dan vertel lachen jullie me uit
Ik vind het origineel beter, die stemmen samen kleuren zo mooiquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
Even kijken/luisteren en doorzappen naar 0.45 ongeveer.
Kippenvel
Ja, ik vind het origineel ook mooi(er). Maar het verbaast me steeds dat Nick en Simon zoveel méér kunnen dan die stomme palingsound en ik snap dan ook niet dat ze daar niet eens van af stappen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het origineel beter, die stemmen samen kleuren zo mooiTerwijl bij Nick en Simon de één de ander overstemt eigenlijk.
Maf filmpje btw
Het brengt geld in het laatje, I reckonquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik vind het origineel ook mooi(er). Maar het verbaast me steeds dat Nick en Simon zoveel méér kunnen dan die stomme palingsound en ik snap dan ook niet dat ze daar niet eens van af stappen.
Hier ga je toch haast van janken, zo mooi:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik vind het origineel ook mooi(er). Maar het verbaast me steeds dat Nick en Simon zoveel méér kunnen dan die stomme palingsound en ik snap dan ook niet dat ze daar niet eens van af stappen.
Hier ga je toch haast van janken, zo mooi:
*I bought this* OMGGG 8DDDD I loveee this song 83 especially the intro. ^______^ This is one of my fav concert tracks!!! :B Paramore is just amazingg.... :] :] :] :]!!! I have other concert tracks and the links are down below!quote:
Dat heet 'vooroordelen'quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga hoe dan ook echt niet naar Nik en Simon luisteren
![]()
Ja sorry , ik weet het, ik beperk mezelf.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heet 'vooroordelen'
@Goodbye, hoor deze
Hihihihi.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sorry , ik weet het, ik beperk mezelf.
Nét klaar met die vorige. Ook het origineel weer beter (waarom zetten ze er zo'n lullige synthesizer onder oid, klinkt niet mooi. Die twee zingen wel beter in het Engels volgensmij)quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Goodbye, dit vind ik dus ook gewoon een goede uitvoering, het verbaast me gewoon écht!
whut!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik ben ergens achter.
Loveless vindt alleen iets leuk als er een flinke portie gitaren onder zit![]()
Beste versie van Hallelujah:
Jajajaja, ik vond het ook goed hoor. Maar de constatering was juist, of niet soms?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
whut!
Het is toch een mooie versie, al is het maar 30 seconden en daarna hun eigen nummer
Dat doet toch gewoon pijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Goodbye, dit vind ik dus ook gewoon een goede uitvoering, het verbaast me gewoon écht!
Nee, ga maar door! Vermaak ik me nog een beetje tussen de hoestbuien door!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
Ik hou op hoor Goodbye, sorry!Je hebt het er maar druk mee!
Jawellll eigenlijk welquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajajaja, ik vond het ook goed hoor. Maar de constatering was juist, of niet soms?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi.
Ik dacht dat je nu ging zeggen Nee, dat heet 'smaak'
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:13 schreef oh-oh het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ince-yolanda-s_music
Dit is pas muziek, Shaka Khan tribute met Prince en Stevie Wonder, en Sweet thing als eerste nummer, dat vind ik zo en kippenvel nr
Ik heb em net opstaan. Zeeeeeeeeerrrrrrr gewaardeerd. Ik ben trouwens een Stevie Wonder fan, al sinds mijn puberjaren. En Prince heb ik ook altijd goed gevonden, evenals Chaka Khan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok ik weet zeker dat jij mijn Chaka linkje heeeeeeeeel erg zal waarderen !
Komt ook nog een supervet stukje Prince alleen achteraan zie ik nuquote:
Ik moet echt bijna gillen zo onwijs goed vind ik hetquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb em net opstaan. Zeeeeeeeeerrrrrrr gewaardeerd. Ik ben trouwens een Stevie Wonder fan, al sinds mijn puberjaren. En Prince heb ik ook altijd goed gevonden, evenals Chaka Khan.
Kijk Boris die ga ik dan weer wel kijken hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
Ben nu dat eerste linkje nog aan het kijken oh-oh en daarna die met Stevie Wonder
Was ook even Boris aan het uploaden, die net heel lichtvoetig () aan het spelen was.
Mijn eigen MrSubtle is dat, maar dan anders. Alles behalve subtle juist
Gaaf he!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
Prince met Stevie is idd super!
Moesten ze vaker doen
Ik vind Candy als persoon een beetje een doosquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk Boris die ga ik dan weer wel kijken hoor![]()
Ben je trots op Candy???
Ik vind haar altijd zoooooooo tof als ze zo heel bescheiden bij Prince in de band achter op het podium onwijs staat te trippen
Wat ik tof vind is dat muzikanten in de band van Prince altijd de kans krijgen om te trippen en om voorbij zichzelf te gaan. Dat mis ik bij sommige artiesten die zichzelf heel groot achten en te graag alleenin de spotlights willen staan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk Boris die ga ik dan weer wel kijken hoor![]()
Ben je trots op Candy???
Ik vind haar altijd zoooooooo tof als ze zo heel bescheiden bij Prince in de band achter op het podium onwijs staat te trippen
Hihihihi. [Maaaauw maauwquote:
Prince is idd altijd heerlijk bescheiden als hij met goede muzkikanten het podium deelt en in zijn band speelt altijd echt de creme de la creme.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat ik tof vind is dat muzikanten in de band van Prince altijd de kans krijgen om te trippen en om voorbij zichzelf te gaan. Dat mis ik bij sommige artiesten die zichzelf heel groot achten en te graag alleenin de spotlights willen staan.
En nu echt Monopoly
Oh, mijn kat kan heel elegant langs vazen op de vensterbank lopen hoor. Diezelfde vazen eraf mieteren gaat ook altijd heel elegant met één pootjequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:00 schreef Greys het volgende:
Een 'normale' kat schijnt heel lichtvoetig langs glazen vazen op een vensterbank te kunnen trippelen.
Elegant, enzo. Hier hebben we de vensterbanken maar leeg gehaald
En ja, dat is DE doos
Je kunt hier ook niets los op tafel laten liggen. Sleutels, usbstickjes, mobieltjes... alles wordt van tafel gevoetbaldquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, mijn kat kan heel elegant langs vazen op de vensterbank lopen hoor. Diezelfde vazen eraf mieteren gaat ook altijd heel elegant met één pootje
quote:
Quali was kletsnat, Hamilton heeft een droge afstelling naar ik begrepen had (dat moeten we snel gaan zien dan want een hoop staan op natte afstelling). Eerste ronde was boeiend, knallen een paar op elkaar, safetycar eruit en bij de pitstops rijdt Kovalainen weg met de benzineslang, vlak voor Raikkonen en sproeit hem onder. Iceman werd geflambeerd maar rijdt nog. Zal je nog wel beelden van zien denk ik zoquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb het begin gemist en gister de training ook.
Hoe kwam Hamilton zo ver naar achter?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Quali was kletsnat, Hamilton heeft een droge afstelling naar ik begrepen had (dat moeten we snel gaan zien dan want een hoop staan op natte afstelling). Eerste ronde was boeiend, knallen een paar op elkaar, safetycar eruit en bij de pitstops rijdt Kovalainen weg met de benzineslang, vlak voor Raikkonen en sproeit hem onder. Iceman werd geflambeerd maar rijdt nog. Zal je nog wel beelden van zien denk ik zo
redelijk, slaap veel, alleen dat stomme hoesten doet zo'n pijnquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:44 schreef Greys het volgende:
Dit is echt zo'n enorm sexy liedje
Weet niet waarom. Oh wacht, omdat ie als achtergrondmuziek werd gespeeld bij de MrArmy kus scene denk ik
Hij doet 't niet. Maar ik heb ooit op MTV ofzo al eens iets van die Lenka gezien, en dat was volgens mij vreselijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:44 schreef Greys het volgende:
Dit is echt zo'n enorm sexy liedje
Weet niet waarom. Oh wacht, omdat ie als achtergrondmuziek werd gespeeld bij de MrArmy kus scene denk ik
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm je lijkt dan wel breed qua schouders met zo'n taille hoor
Loop je achter met Greys Anatomy of kijk je het nooit? Want het is al een vrij oude scene uit het vorige seizoen. Als je hem wilt zien staat ie hieronder en anders niet klikkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ben het me je eens hoor en ik heb die scene (nog) niet gezien.
Klik dan even op de titel ipv op het plaatjequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij doet 't niet. Maar ik heb ooit op MTV ofzo al eens iets van die Lenka gezien, en dat was volgens mij vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |