Huh? Scheren is toch leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:52 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben klaar met scheren(wat een KUT werkje is dat
)
Rest van de dag niet meer online
En wees heel voorzichtig met citroenschil, door de structuur van de schil neemt deze heel veel ongedierte-bestrijdings-giffen in zich op las ik laatst, en is dus - zoals zo veel helaas - kankerverwekkend als je 'm niet zeer grondig schoonmaakt
Ik doe ipv citroenrasp vaak gewoon wat van dat ehm... hoe heet dat toch. Zo'n klein flesje waar dan een beetje suikerachtigcitroenspul (lekker duidelijk Greys...) in zit. Het lijkt op slushpuppyquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe ipv citroenrasp vaak gewoon citroen
En bedanktquote:
Ing heeft gewoon een rare katquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:54 schreef MissBliss het volgende:
Ieuw Ingetje
Spider raakt soms ook wel eens in extase..En volgens mij krijgt ie ook een hoogtepunt soms, maar dan komt er niks uit en ook geen rare geurtjes gelukkig
Ik wilde nét hetzelfde vragen!quote:
Awayquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde nét hetzelfde vragen!
Afrikaans Fierljep Knutselen?
Abnormaal Frisse Koelkast?
Aaaaahhhhhh FuckKKKKKKKKKKKKKK wat relax ik lekker na het schuren??
Wat zou het zijn?
Oeps, sorryquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:58 schreef MrSubtle het volgende:
En bedanktDaar zag ik ook enorm tegenop al
quote:
Ga je je arme hondje voltanken???quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Even rondje met het hondje, even tanken, tot zo!
Nee, jouw kat liet zijn anaalklieren lekken op je bank. Da's fijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
Lekker gegeten bij opa en oma?![]()
En nog 1 keer: BAILEYS HAD GEEN HOOGTEPUNT!!!!
Zoiets doen mijn katten namelijk niet
Oh, nou, dan doet alleen Spider datquote:Op zondag 18 oktober 2009 @ 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
Lekker gegeten bij opa en oma?![]()
En nog 1 keer: BAILEYS HAD GEEN HOOGTEPUNT!!!!
Zoiets doen mijn katten namelijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |