En dan noem je mij niet romantisch!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, maar als je het puur platonisch gaat bekijken wel.![]()
Eerst even lekker al zoenend etensresten, bacterien en speeksel uitwisselen.
Dan als vrouw even lekker hetgene waarmee je man z'n overtollige stoffen loost in je mond nemen.
En vervolgens dat ding in je laten en net zolang mee schudden tot er kleverige substantie zich in je schoot bevind...
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, maar als je het puur platonisch gaat bekijken wel.![]()
Eerst even lekker al zoenend etensresten, bacterien en speeksel uitwisselen.
Dan als vrouw even lekker hetgene waarmee je man z'n overtollige stoffen loost in je mond nemen.
En vervolgens dat ding in je laten en net zolang mee schudden tot er kleverige substantie zich in je schoot bevind...
Van mij mag ie...maar niet weer op m'n bankquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Wat denk jezelluf. Natuurlijk niet.
Maar Ing moet dat beest z'n pleziertje gunnen en niet zo zeuren![]()
Misschien kan je er zelf wel rijk mee worden. Kattenrukkert
Ik heb een open keuken, moet je je dat eens voorstellenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooh, ik ook.
Dan moet ik echt m'n best doen omte voorschijn te toveren en als ik dan de keuken in loop, buiten zicht gaat ie onmiddelijk weer
Daar MOET deze even bij!quote:
Die had ik ook in gedachtenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar MOET deze even bij!
En hij is ook zo lekker 'echt', dat klipje. Zo heeft een ieder van ons wel eens gezeten!![]()
Gaat hier lastig...quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik doe gewoon niet open als er gebeld word en ik niemand verwacht. Ze bellen maar eerst
Bij ons komen ze meestal achterom en kunnen ze zo door onze schuifpui naar binnen kijken. Verstoppen heeft geen zinquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik doe gewoon niet open als er gebeld word en ik niemand verwacht. Ze bellen maar eerst
Waaat!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij ons komen ze meestal achterom en kunnen ze zo door onze schuifpui naar binnen kijken. Verstoppen heeft geen zin
Ik denk gewoon bij opwinding, wat zowel positief als negatief in het extreme kan worden ervaren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar Nok...hebben de anaalklieren te maken met "genot" dan?
Ik dacht eerder bij angst oid.
Sorry, ik bak vanmiddag muffins, geen brownies. Volgende keer beterquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik de spullen niet in huis
En MrSubtle woont te ver weg
Egeltjes dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry, ik bak vanmiddag muffins, geen brownies. Volgende keer beter
Doe je ruim op tijd waarschuwen als je brownies gaat maken?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry, ik bak vanmiddag muffins, geen brownies. Volgende keer beter
Die zagen er best lekker uit eigenlijk.quote:
Ja das net als met spinaziequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zagen er best lekker uit eigenlijk.
Al moet je daarna wel ontzettend je tanden checken op maanzaadjes, want dat zijn evil little suckers.
Ik vind 'm heerlijk draaien hierquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Zo ik had hier Chrome geinstalleerd en het ging helemaal mis met den pc, net weer dr afgepleurd en alles doet het weer als voorheen
Welke wat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind 'm heerlijk draaien hier![]()
Welk OS draai je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |