quote:
quote:
Inderdaad, als je iets doet moet je het goed en duidelijk doen, mijn kat heeft gister ook nog een slinger gehad omdat ze aan mijn eten zat terwijl ik liep te bellen. Ze weet dan prima dat ze fout is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]a
Ik hou heeeeeel veel van ze en dat weten ze en ze weten ook waarom ze een oplawaai krijgen als ze die krijgen hoor.
Ik hou niet van dat getrut met honden zo van aaaah doe es niet etc etc.
Gewoon duidelijke taal, ze weten altijd psies waar ze aan toe zijn.
En echt, andermans honden sla ik heus niet ( ok ik deed t 1 keer, zat ik in de auto bij dat meisje waarmee ik naar Texel ben geweest en die mottige chi van dr wilde persé ook bij mij op schoot maar dr lagen 3 van mn eigen honden ook al, zij zet hem dr boven op, heel niet slim, een van die van mij doet zn kop omhoog en dat sekreet gelijk grrrrrrrrrrrrrrrrHAP, nou, ik gelijk pats op die bolle appelkop, ze is dr nu NOG boos over, maar dat mormel gromt mooi nie meer als ie bij mij op schoot zit hoor).
En trouwens, het moet niet net klinken als of ik mn honden altijd af loop te rammelen, want het komt echt zelden voor dat ik moet corrigeren.
Va die mierzoete dingen die je vullingen er uit laat knallen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen pijn. Die kikker zometeen wel
En het is geen marsepein. Het zijn van die kikkers en muizen met paars gestreepte badpakjes aan
Oeh!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
En het is geen marsepein. Het zijn van die kikkers en muizen met paars gestreepte badpakjes aan
Oh nou jij hebt het hele repertoire al in huis dus ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Heb je je onderbroekje uit dan?quote:
Ik heb geen vullingen, dat scheelt misschienquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Va die mierzoete dingen die je vullingen er uit laat knallen?![]()
Die hoef ik niet...
Billy doet dat soms ( als ie achter op het pleintje katten denkt te zien ) dan hangt ie zo in de riem dat zn hele voorkant los van de grond komt. Ik heb m twee keer losgelaten zodat ie met zn bakkes op de grond pleurde, en nu issie genezenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef JJH het volgende:
ik was zo een hele reactie aan het typen en toen in op invoeren drukte was ie dicht.
Alsnog dan maar.
[..]
Inderdaad, als je iets doet moet je het goed en duidelijk doen, mijn kat heeft gister ook nog een slinger gehad omdat ze aan mijn eten zat terwijl ik liep te bellen. Ze weet dan prima dat ze fout is.
Net zoals de hond van mijn ouders, toen ik nog thuiswoonde liep ik eigenlijk altijd het late avondrondje. En een van haar eigenschappen was dat ze altijd enorm aan de riem liep te trekken. Elke keer als ze dat deed kreeg ze dus een behoorlijke ruk aan de riem, ze kwam dan volledig los met de voorkant, maar nu doet ze het mooi niet meer.
Nee hoor, ik doe ook niet aan sinterklaas.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou jij hebt het hele repertoire al in huis dus ?
quote:
als QP Quarter Pounder is zou ik dat zeker doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef Qwea het volgende:
ja hallo!? ga ik QP's maken of bloemkool!?
Jeetje begin je nu weer over dat eten te zeuren?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef Qwea het volgende:
ja hallo!? ga ik QP's maken of bloemkool!?
Ja dat begon wel te willen idd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus dat clickeren, dat wilde toch wel bij Baloe?
Ben je daar zomaar weer mee gestopt of had dat een reden?
Ja. Zelf gemaakt. Met augurk, kaas, sla, tomaat, en dan boontjes en aardappels erbij ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als QP Quarter Pounder is zou ik dat zeker doen
De bloemkool kan nog wel ff heurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje begin je nu weer over dat eten te zeuren?
Bloemkool, voor ie om is!
Nou ga daar dan zelf mee verder, met andere dingen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat begon wel te willen idd.
Ik ben gestopt omdat de missie volbracht was. Hij wilde weer de trap op.
Maar touch kent ie nog steeds
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy doet dat soms ( als ie achter op het pleintje katten denkt te zien ) dan hangt ie zo in de riem dat zn hele voorkant los van de grond komt. Ik heb m twee keer losgelaten zodat ie met zn bakkes op de grond pleurde, en nu issie genezen
Fastfood met aardappels en groentenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Zelf gemaakt. Met augurk, kaas, sla, tomaat, en dan boontjes en aardappels erbij ofzo.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Zelf gemaakt. Met augurk, kaas, sla, tomaat, en dan boontjes en aardappels erbij ofzo.
daar heb je een punt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Fastfood met aardappels en groenten![]()
quote:
Ik vind sinterklaas ook echt leuk, zo supernederlands.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle is fan van het sinterklaasfeest
Wij vieren het ook al jaren niet meer, maar ik maak altijd gedichtjes voor collega's. Om 6 uur op kantoor, bij iedereen het bureau vol leggen met pepernoten, chocolade letter en een gedichtje.. (ook bij mezelf dus) dan weer snel naar huis om vervolgens om 9.30 uur als laatste binnen te komen en mee verbaasd te zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind sinterklaas ook echt leuk, zo supernederlands.
Alleen vieren we het echt al jaren niet meer.
Kerst vind ik echt stom.
Verraderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:17 schreef JJH het volgende:
Senesta gaat nog gezellig door in het vorige topic.
Billy niet maar hij snapt het welquote:
Het zijn ook altijd die blauwen weer he.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:17 schreef JJH het volgende:
Senesta gaat nog gezellig door in het vorige topic.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Mja met Elco is dit ook geen probleem en met hem ben ik ook niet altijd zo consequent al heb ik deze tips bij hem als pup welmeteen mee genomen.
Mijn broertje heeft Elco eens een dag gehad toen ik in het ziekenhuis lag en die was met hem naar een groot losloop gebied gegaan. Daar wilde hij hem lekker laten rennen. Hij liet Elco zitten en deed zijn riem los zodat hij lekker kon gaan rennen. Alleen bleef Elco zitten.. uiteindelijk zijn ze maar weer naar huis gegaan. Ik was vergeten te zeggen dat hij "vrij" moest zeggen zodat Elco wist dat hij vrij weg kon lopen![]()
Maar als je een hond hebt die echt dominant is en die een hele duidelijke lijn nodig heeft dan zijn dit echt prima tips om de verhoudingen weer duidelijk te hebben. En zo'n minihond als jij hebt die misschien eens denkt dat hij baas in huis is is een minder bedreigend probleem dan een duitse herder of een grote golden.
Ik heb de helft gelezen Qwea, de rest lees ik straks even en dan mail ik je even
.
Net zoals papa die even 's avonds op 5 december een sigaretje gaat roken buiten. En dat er dan opeens aangebeld word en er een zak voor de deur staat, en papa die weer gauw door de achterdeur binnenkwam.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij vieren het ook al jaren niet meer, maar ik maak altijd gedichtjes voor collega's. Om 6 uur op kantoor, bij iedereen het bureau vol leggen met pepernoten, chocolade letter en een gedichtje.. dan weer snel naar huis om vervolgens om 9.30 uur als laatste binnen te komen en mee verbaasd te zijn
Wij kunnen het nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd die blauwen weer he.
Ja, maar ik doe het dan iets onopvallenderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Net zoals papa die even 's avonds op 5 december een sigaretje gaat roken buiten. En dat er dan opeens aangebeld word en er een zak voor de deur staat, en papa die weer gauw door de achterdeur binnenkwam.
Oh wat leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij vieren het ook al jaren niet meer, maar ik maak altijd gedichtjes voor collega's. Om 6 uur op kantoor, bij iedereen het bureau vol leggen met pepernoten, chocolade letter en een gedichtje.. (ook bij mezelf dus) dan weer snel naar huis om vervolgens om 9.30 uur als laatste binnen te komen en mee verbaasd te zijn
Zij is juist heel schattif roze.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd die blauwen weer he.
Ik heb zelf stiekem de meeste lol... alle valse verdenkingenquote:
Senes is keipaarsquote:
Nu zal ik je wel weer niet te vriend houden en zoquote:
*Gaat checken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nu zal ik je wel weer niet te vriend houden en zomaar ze is paars
quote:
Purple Rain Puhurlpe Raaaaaaaahaaaaaaaain.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
........... wachtmuziekje .........
Wel een gaaf wachtmuziekje toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
........... wachtmuziekje .........
Da's een gaaf wachtmuziekje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Purple Rain Puhurlpe Raaaaaaaahaaaaaaaain.
Tis t enige Prince nr waar ik echt van ga lopen, tis altijd een mooi plasmomentje tijdens de concertenquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:21 schreef oh-oh het volgende:
![]()
seneeeeeestaaaaa
![]()
Overigens he, wat jij daar zegt over "minihondjes" als de mijnes, dat slaat echt nergens op, juist veel van die kleine krengen worden totaal niet opgevoed en zijn strontirritant met keffen en happen en zo.
Je wil niet weten hoeveel van die kleine sekreten het hele huishouden domineren.
Zover laten mensen met hersenen het met een hond van formaat echt niet komen hoor...quote:
Ik zie opeens de link met de kleur van Senesta.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis t enige Prince nr waar ik echt van ga lopen, tis altijd een mooi plasmomentje tijdens de concerten
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie opeens de link met de kleur van Senesta.
Fuckquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie opeens de link met de kleur van Senesta.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Fuckik had zelfs deze post van jou nodig daarvoor
Zeg liefquote:
Nu is het mijn beurt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Fuckik had zelfs deze post van jou nodig daarvoor
Daar is ook alle reden voor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg liefje zit me recht in m'n bek uit te lachen... even ter info
Zeg dan gewoon "MrSubtle, ik vind je een lul"quote:
Maar je ben ook zo grappig poepiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg liefje zit me recht in m'n bek uit te lachen... even ter info
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
Sinterklaaskikkers met badpakjes![]()
![]()
Een wilde slachtpartij met messen en ketchup was leuker geweest eigenlijk.
Die foto's maak ik de volgende keer. Ik was te lui
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Eet je ze met dat foliepapier en al opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Ja das een truc, dan poep je ze ook zo weer uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eet je ze met dat foliepapier en al op
Kun je ze nog een keer opeten!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das een truc, dan poep je ze ook zo weer uit
Ik neem een zak voor je mee voor tijdens het Songfestival!quote:
Soort van incognito wel nog toch?quote:
Je moet het aluminiumuiuinuimfolie er wel afhalen hèquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh godsgloeiende, ik zit alweer op meer dan 110 posts vandaag, en dan moet de avond nog beginnen.
Greys hoe ga jij?
Nee da's de truc. Even in je mond stoppen met papiertje en al en dan weer terug in het zakje doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eet je ze met dat foliepapier en al op
Ik ben de beginstand vergeten te noteren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh godsgloeiende, ik zit alweer op meer dan 110 posts vandaag, en dan moet de avond nog beginnen.
Greys hoe ga jij?
In je profiel kun je je postcount zien, en dan moet je zelf even onthouden bij welke stand je begonnen bent.quote:
Wat een werkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:39 schreef JJH het volgende:
[..]
In je profiel kun je je postcount zien, en dan moet je zelf even onthouden bij welke stand je begonnen bent.
Of al je posts natellen.
Die andere helft vind ik ook nog wel eensquote:
Maar zoiets lijkt mij makkelijker te handelen dan een duitse herder of een grote Golden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:21 schreef oh-oh het volgende:![]()
seneeeeeestaaaaa
![]()
Overigens he, wat jij daar zegt over "minihondjes" als de mijnes, dat slaat echt nergens op, juist veel van die kleine krengen worden totaal niet opgevoed en zijn strontirritant met keffen en happen en zo.
Je wil niet weten hoeveel van die kleine sekreten het hele huishouden domineren.
quote:
Doe 's PM?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet hoe hard het gaat, de laatste week / anderhalve week vrij druk, dus niet veel online.
Zo ook een eter, dus vanavond gaat 't weer niet hard
En dan trouwens te bedenken he, dat MM ooit een jack wilquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zover laten mensen met hersenen het met een hond van formaat echt niet komen hoor...
Pet-flesjes, doosquote:
Op een of andere manier helpt het nietquote:
Tja, ik heb die keuze wel bewust genomen, dat ik liever 4 kleine honden heb die ik met 1 vinger in bedwang kan houden dan een grote waarbij dat lastiger is , alleen fysiek gezien al.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar zoiets lijkt mij makkelijker te handelen dan een duitse herder of een grote Golden.
Als jouw honden bv dominant zijn en op een hond afvliegen, dan hou je die makkelijk in bedwang.
Probeer dat maar eens met een herder/goldenKolere eej.
Ik denk dat senes dát bedoelt.
Dat moesten wij ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest stiekem wel ff grinniken om het schroefjesaandraai-verhaal van MB
Nou, MM heeft toch wel dr foto'squote:
Bleegh dat hoort niet, kinderen verliezen, zeker geen tweequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat moesten wij ook
Verder moet ik bijna blozen van de reactie van GreysJe bent een schat
Re is trouwens *nu* onderweg naar Amerika en ik ga morgen terug naar Amsterdam, naar Spider en om even lekker thuis te zijn, opruimen enzo. En in dit weekend weer terug, om Ziggy te halen en om weer even bij mn moeder te zijn.
WTF? Dit is een grapje? Toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dát is waarschijnlijk iets dat je nog heel lang bij zal blijven
Ik wist trouwens niet dat de IKEA ook kisten levert? De kist van mijn vader had trouwens alleen grote houten knoppen waarmee het deksel vastgezet werd, geen gereedschap nodig.
Oepsquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op een of andere manier helpt het niet
"aaaaaaaaaaaaai nooooooooooooooooooo ai em guna stop joe noooooooooooooooooooooooow"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Kinders!
Het is een mooie dag vandaag!
It's a beautiful daaaaaaaay
the suuuun is shining
Dat was een opwellingquote:
Het was gemeend vanuit mijn tenenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat moesten wij ook
Verder moet ik bijna blozen van de reactie van GreysJe bent een schat
Bis bis!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
"aaaaaaaaaaaaai nooooooooooooooooooo ai em guna stop joe noooooooooooooooooooooooow"
Zoiets?
Wie is er aan het thuiswerken?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh jij bent aan het thuiswerken vandaag he .
Boooooh dat wil ik oooook.
Dan nog altijd een Qutwiefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef Qwea het volgende:
[quote]Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een opwelling
Ten tijde van jeweetwel, paar weken geleden. Toen dacht ik ineens 'wat als zij hier ook leest'
Ik wil zelf niet eens weten hoe ze heet en ik wil dat ze mij ook niet kent of dingen van me weet.
Raar misschien? Geen idee. Vast veel te ver gezocht ook.
Maar ik had ineens de behoefte om heel dat fobo leeg te gooien.
[Quote]
Ik zou dan juist mn tieten bloot in mn fobo zetten ofzoMet als onderschrift "once he had this... now he has this" en dan ernaast verwijzen naar een a-cup / thee zakjes ofzo
Maar ik ben unne kutwief
MrSubtle, jij kwam dr tussen , sollyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is er aan het thuiswerken?
Ik zou dat echt niet kunnen, zou me veel te veel laten afleiden door de beestjes en jullie (en kikkers).
Heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef MissBliss het volgende:
Re komt zaterdag alweer terug gelukkig. Mn moeder is op zich best op zichzelf, zo'n huis vol mensen trok ze ook niet echt, maar helemaal alleen, dus zonder hem alles is natuurlijk loodzwaar
Ik ben niet bang dat ik heel alleen ben, het is ook maar voor 2 daagjes dat ik daar alleen zit. Dizer zou misschien vrijdag komen ook nog en anders heb ik mn handen wel vol aan het huishouden2 weken niks gedaan.
Mn vader heeft/had (hoe zeg je dat) nog 1 zus. (zij leeft dus nog, voor de duidelijkheid)
Laten we nog een liedje zingen dan.quote:
Ikkequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is er aan het thuiswerken?
Ik zou dat echt niet kunnen, zou me veel te veel laten afleiden door de beestjes en jullie (en kikkers).
Jeetje, nog maar 1 kind in leven van de drie, hoe moet dat wel niet zijn..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef MissBliss het volgende:
Re komt zaterdag alweer terug gelukkig. Mn moeder is op zich best op zichzelf, zo'n huis vol mensen trok ze ook niet echt, maar helemaal alleen, dus zonder hem alles is natuurlijk loodzwaar
Ik ben niet bang dat ik heel alleen ben, het is ook maar voor 2 daagjes dat ik daar alleen zit. Dizer zou misschien vrijdag komen ook nog en anders heb ik mn handen wel vol aan het huishouden2 weken niks gedaan.
Mn vader heeft/had (hoe zeg je dat) nog 1 zus. (zij leeft dus nog, voor de duidelijkheid)
eeeeeeeeeefter mai dinnuuuuuuuuuuuuuur aaaaaaaaaai alweeeeeeeeeeeejs iet some jellooooooooooooooooooooo iets soooooooooooo sjellooooooooooooooooooooooooowquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laten we nog een liedje zingen dan.
Ik begin wel en dan vullen we vanzelf aan en zien we wat er van komt
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai is de sun jellooooooooo ar joe mellllllllllllooooooooooooooo
Hm, da's toch niet helemaal mijn stijl. Maar dat weet je welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef Qwea het volgende:
Ik zou dan juist mn tieten bloot in mn fobo zetten ofzoMet als onderschrift "once he had this... now he has this" en dan ernaast verwijzen naar een a-cup / thee zakjes ofzo
Maar ik ben unne kutwief
Ik zeg doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, da's toch niet helemaal mijn stijl. Maar dat weet je wel![]()
Jij bent thuis aan je boekje aan het werken. Da's andersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ikkeheeeeerlijk
(ben al aan het koken, sorry, daarom wat trage reacties)
Wat schaft de pot vanaaf?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ikkeheeeeerlijk
(ben al aan het koken, sorry, daarom wat trage reacties)
*voor!*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet. Ik zou ook homo ad op MP openen voor hem, of pizza's sturen naar haarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een opwelling
Ten tijde van jeweetwel, paar weken geleden. Toen dacht ik ineens 'wat als zij hier ook leest'
Ik wil zelf niet eens weten hoe ze heet en ik wil dat ze mij ook niet kent of dingen van me weet.
Raar misschien? Geen idee. Vast veel te ver gezocht ook.
Maar ik had ineens de behoefte om heel dat fobo leeg te gooien.
[..]
Het was gemeend vanuit mijn tenen
[..]
Blijft er iemand bij je moeder of heeft ze aangegeven dat ze het aan kan, alleen zijn een paar daagjes? Misschien vindt ze dat ook wel even prettig, wat meer rust.
Als je zin hebt in een praatje weet je ons te vinden hier he? En je hebt ook mijn telefoonnr, mocht je je alleen voelen ofzo. Geef maar een gil!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Vervelend dat Re net nu weg moet MB.....maar wel weer lekker om weer ff in je eigen huis te zijn lijkt me.
Spider zal het iig leuk vinden![]()
En idd heel sneu voor opa, vooral als oma dement is.
Mijn oma die laatst overleden is was ook best dement op het laatst en iedere keer vroeg ze naar opa.
En dan telkens weer huilen, omdat werd verteld dat die al ruim 20 jaar dood is![]()
![]()
Later vertelden ze maar dat ie brood aan het smeren was en dan zei ze " lekker, doe mij dan ook maar"
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
eeeeeeeeeefter mai dinnuuuuuuuuuuuuuur aaaaaaaaaai alweeeeeeeeeeeejs iet some jellooooooooooooooooooooo iets soooooooooooo sjellooooooooooooooooooooooooow
bubbelmeet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Dan moeten jullie maar meewerken aan die bubbelmeet.
Opgelost.
Slotje!
Nouhou, die bubbelmeet is just joe and mi beep.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Opgelost.
Slotje!
Ik ga in de lente een jacuzzi laten installeren hier in de tuin... maar da's nog heel lang wachtenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Opgelost.
Slotje!
Ja die ga jij zeker missenquote:
Nee nu zit je echt te liegenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga in de lente een jacuzzi laten installeren hier in de tuin... maar da's nog heel lang wachten
Tot die tijd het idee van Qwea is een goede compromis!
Jeetje...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, nog maar 1 kind in leven van de drie, hoe moet dat wel niet zijn..
Bij mijn vader leven er nog 2 van de 8, 3 van de 6 zijn overleden voor zijn ouders, en bij die drie daarna zei zijn zus alleen maar dat ze zo blij was dat hun ouders dat niet nog eens mee hoefden te maken ...
Ik hoef niet met jouw zure pruim in badquote:
quote:
Heerlijk lijkt me dat! Ik heb me voorgenomen dat als we gaan verhuizen, er ook zoiets in de tuin komt. Zoiets als ze bij Big Brother hadden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga in de lente een jacuzzi laten installeren hier in de tuin... maar da's nog heel lang wachten
Tot die tijd het idee van Qwea is een goede compromis!
Ja en van die twee die nog leven woont mijn vader al sinds zijn 16e in een ander land, hij heeft zijn ouders nooit meer gezien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jeetje...
Ja, erg he, zó onnatuurlijk is dat
Ja precies!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat! Ik heb me voorgenomen dat als we gaan verhuizen, er ook zoiets in de tuin komt. Zoiets als ze bij Big Brother hadden.
Lijkt me echt geniaal
Is dat dan uit een stuk? En hij kan niet op z'n zijkant langs het huis ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja precies!!!
Hoewel de mijne iets kleiner wordt hoor... max 4 of 6 personen of zo. (en ik wil een inbouw, geen opbouw zoals in het Big Brother huis destijds)
Maar eerst afwachten of ze 'm wel kunnen plaatsen. Hij moet over het huis van de achterburen, want de kraan kan niet zo ver over mijn huis tillen omdat de tuin net te diep is. Of dat echter lukt qua verzekeringen en zo weet ik nog niet. Volgend jaar uitzoeken
Ja ik wil hem ook niet zo groot! 4 is idd groot zat! En ik wil ook inbouwquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja precies!!!
Hoewel de mijne iets kleiner wordt hoor... max 4 of 6 personen of zo. (en ik wil een inbouw, geen opbouw zoals in het Big Brother huis destijds)
Maar eerst afwachten of ze 'm wel kunnen plaatsen. Hij moet over het huis van de achterburen, want de kraan kan niet zo ver over mijn huis tillen omdat de tuin net te diep is. Of dat echter lukt qua verzekeringen en zo weet ik nog niet. Volgend jaar uitzoeken
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb bruine bonen in de kast staan.
Ik heb HEUL GEEN schaamluisquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
]Lekker , smakelijk, tot straks!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef MrSubtle het volgende:
(even eten - spruitjes + resterende braadworsten van de BBQ -)
Nee helaas, ik heb een garage laten bouwen aan de zijkant, dus dat zit nu dicht. Hij moet bovendien over de heg heen worden getild.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat dan uit een stuk? En hij kan niet op z'n zijkant langs het huis ofzo?
Aah, das een mooie voor in mn sig!quote:
Het is echt heeeeerlijk, dat kan ik je wel vertellen. Vooral in de winter maak ik er veel gebruik vanquote:
quote:
quote:Stiekem-ruk-controle now free available! No strings attached! Only $5.99! Get it now!
Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
quote:Stiekem-ruk-controle now free available! No strings attached! Only $5.99! Get it now!
Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Whehe.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb schaamluis.
Zelf iets verzinnen is zo zondequote:
Jij laat m'n spoilert wegquote:
Zo kan heel Fok meegenietenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:
OMG wat er in het topic niet meer gezegd wordt pleuren jullie wel ff in die sigs he smeerpijpen
Ja das wel entertainenderquote:
Ja heul nietquote:
Nee ik vond dat echt een ranzig oordquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, de songfestival-jacuzzi-hotelkamer date is idd 'onder ons'
Maar we moeten toch ook dat kwakjesoord nog eens met zijn allen uittesten vind ik eigenlijk!
Dat met dat prive eilandje!
Veel plezierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Maar we moeten toch ook dat kwakjesoord nog eens met zijn allen uittesten vind ik eigenlijk!
Ik durf het eigenlijk niet te vragenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heul niet![]()
Qwea is lief en haalt het er zo uit. Er zijn wel beschamendere dingen geroepen die wél waar waren (er stond dus in de originele post een spoilert onder) en die belanden ook in niemands sig.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)chtte_tiener___.html
Ik ga morgen mn werk maar eens bellen. En dan volgende week weer beginnen ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Gadver, ouders horen hun kinderen niet te overleven![]()
Ben je de komende tijd nog ff lekker vrij MB?
Zal wel ff raar aan komen gok ik...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga morgen mn werk maar eens bellen. En dan volgende week weer beginnen ofzo.
Mooi laten staan daar!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
Da's lekker, en lekker makkelijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga kip met thaise wokkruiden van silvo, chinese roerbakgroenten, champignons en basmati-rijst maken
Ik koop altijd gesneden kip.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kilo kip, dus dat word ff flink snijden
Ik ben nederlanderquote:
Ik ben te lui om nederlander te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben nederlander![]()
Het was 3,99 per kilo, dus kilotje gekocht. Snijd ik in één keer blokjes van, dan verpak ik het per 175 - 200 gram en tieft ik het in de vriezert.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik durf het eigenlijk niet te vragen
www.lakonia.bequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga wel lekker in mijn eigen jacuzzi![]()
Enne, kwakjesoord?
Jij bent echt zo'n schijterd hè?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
www.lakonia.be
Ik wil het!
Maar ik durf niet, ook al staat heel het gastenboek vol met 'proper'.
Je mag er 'alles', dus ik vertrouw niet op die filterinstallatie
Kijk, er stáát dat de inhoud van die prive zwembaden precies de inhoud is die ze per uur kunnen filteren.quote:
Gebruik een kleine schaar, da's veel makkelijker en snellerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kilo kip, dus dat word ff flink snijden
Hahahahaha. Nou, ga er maar vanuit dat in het je gewone buurtzwembad ook wel eens the nasty wordt gedaan, en die reinigen het vast minder goedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
www.lakonia.be
Ik wil het!
Mooi hoor! En die had ook een Turks stoombad erbijquote:
Schijterigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
Hotelgasten bespied in bed Keulen
Kijk, het is dus niet altijd onterecht om schijterig te zijn![]()
Buurtzwembaden zijn inderdaad "smeriger" inderdaad, alhoewel daar ook strenge eisen voor zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, er stáát dat de inhoud van die prive zwembaden precies de inhoud is die ze per uur kunnen filteren.
Maar stel nou dat er nét aan het einde van de huursessie voor mij iemand ehm...
En dat ik dan vijf minuten later kom (......) om daar te zwemmen en bubbelen. Dan kan in die tien minuten tussentijd toch niet dat hele bad schoon zijn?
Maar goed, ik zwem ook rustig in een zwembad op vakantie waar god weet wat in gebeurt, dus misschien moet ik gewoon niet piepenHet ziet er wel ubertof uit. Toch?
Ik zie dat ook niet helemaal zitten eigenlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik wil het!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet helemaal zitten eigenlijk
Dat bubbelbad he...
Lieve Morriequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:58 schreef Morretje het volgende:
* Morretje terug is, en na het bijlezen van dit en vorig topic randomuitdeelt aan eenieder die daar n.a.v. de onderwerpen behoefte aan heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ligt dan aan het gezelschap ook denk ikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Je moet het van je af kunnen zetten en gewoon kunnen relaxen, denk ikAnders wordt het sowieso een fiasco!
Hihihihihiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieve MorrieIk lust er wel eentje hoor!
![]()
[..]
Dat ligt dan aan het gezelschap ook denk ik![]()
En de mate waarin je zelf bijdraagt aan de eh... vervuiling
Ik keek net al of ik het slotje had gemistquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:48 schreef JJH het volgende:
Joehoe. Wakker worden.![]()
Of zit iedereen lekker te eten?
Ik ook bijna.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
Iedereen is met stomheid geslagen door het kwakjesbubbeloord denk ik.
Dat, of iedereen is aan het etenGa ik zo ook doen!
![]()
Ik keek even op die site. Ik wil ook, maar mijn god, wat is dat freakin duurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:56 schreef Greys het volgende:
Ja, ik wil!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smakelijk!quote:
quote:
Wat?quote:
Je weet toch wat er helpt tegen hoofdpijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat?
Ik zie nu wel dat ik een foutje in mijn zin heb gemaakt!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet toch wat er helpt tegen hoofdpijn?
Ben je mal joh!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Fokken moet je ook voor 's avonds bewaren
Ik kan overdag niet fokkenquote:
Ahw!quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:Bah, nu gaat het weer heel slecht met de pitbull van een vriendin van me, 13 jaar, en ineens hele nare gezwellen overal, ze denkt dat het heel snel afgelopen zal zijn...
Och nee. Overal ook?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:Bah, nu gaat het weer heel slecht met de pitbull van een vriendin van me, 13 jaar, en ineens hele nare gezwellen overal, ze denkt dat het heel snel afgelopen zal zijn...
Getverdemme zeg! Dat is zo vreselijk zoiets!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Plastabletjes kosten idd geen drol, ik heb de mijnes met de asielactie meegegeven die over waren van Frits...
De hond heeft nare gezwellen aan haar achterhand, opereren kan niet, want dan zou er ook een poot afmoeten waarschijnlijk en dat trekt zo een oude hond ook allemaal niet meer...
Dank jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh gaaf bad heb je trouwens, ik vind het zooooo jammer dat zoiets hier niet past!
Naja dr staat een gewoon bad in hoor, maar groter kan echt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dank je. Heb je een kleine badkamer?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja dr staat een gewoon bad in hoor, maar groter kan echt niet.
Frits noemde ik ook altijd liefkozend mijn pillenjunkie
hmmmm okequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geloof ik wel es naturis brok gekocht ergens, maarer staat me niet echt meer van bij...
Pens is orgaan vlees toch? Volgens dat mens zit er dus geen orgaanvlees in. Ik weet het allemaal nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es even zoeken op het andere forum, ik weet zeker dat het daar wel es ter sprake is gekomen.
Ik geloof dat ze niet zulk hoogwaardig vlees gebruiken als cb, meer pens en zo, maar voor in de kong maakt dat geen drol uit natuurlijk, als complete voeding wel.
Zo 99 pagina'squote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle is gaar...
Nog een proloog schrijven en voorpagina ontwerpen en dan is het boek af
99 pagina's
Eens onderzoeken ja... probleem is copyrights. Mensen gebruiken usericons die vaak copyrighted materiaal bevatten. De usericons horen er echter wel bij, dat maakt het persoonlijker en leuker om te lezenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo 99 pagina'sga je het laten uitgeven of?
Vooral voor mezelf als herinnering aan mijn bunniesquote:
huh?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eens onderzoeken ja... probleem is copyrights. Mensen gebruiken usericons die vaak copyrighted materiaal bevatten. De usericons horen er echter wel bij, dat maakt het persoonlijker en leuker om te lezen
OMG je moest es weten wat ik aan blogmateriaal heb over de hondenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vooral voor mezelf als herinnering aan mijn bunnies... maar als ik het kan uitgeven doe ik dat
(ik maak een boek van het dagboek van m'n konijn dat ik 2 jaar geleden heb geschreven in de vorm van een topic)quote:
Oh ik zou er zelf geinige tekeningetjes bij makenquote:
Bunnystyle icoontjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou er zelf geinige tekeningetjes bij maken
Ja weet je, het gevaar vind ik het vluchtige van de internets. Als Danny morgen de stekker uit FOK! trekt zijn mijn postjes wegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG je moest es weten wat ik aan blogmateriaal heb over de honden![]()
Ja maar het lastige is, ik vind de gebruikers en de reacties het dagboek maken wat het is. Ik heb me in de schrijfseltjes laten beinvloeden door de lezers en reageerders en dat wil ik niet verloren laten gaan als het niet nodig isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou er zelf geinige tekeningetjes bij maken
Ja ik zou dat ook moeten doen, voor mezelf daar een boek van maken, dat zou gaaf zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja weet je, het gevaar vind ik het vluchtige van de internets. Als Danny morgen de stekker uit FOK! trekt zijn mijn postjes weg.
Ik heb honderden reviews, columns en nieuwsartikelen gepubliceerd via FOK! (en een paar daarbuiten), maar dingen zoals deze die over zaken gaan die mijn dierbaar zijn wil ik graag van het internet af kopieeren
ze bekijken in 301 posts per pagina viewmode, en dan Bestand --> opslaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
Goed idee Oh-Oh en thanks MrSubtle.
Enne hoe kopieren jullie een compleet topic dan? Is daar eens snelle handige manier voor?
Zou mijn klustopics wel willen printen en bundelen.
maar als je gewoon alle gebruikte icoontjes vervangt door eigen bunnystyle icoontjes zit je goed toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar het lastige is, ik vind de gebruikers en de reacties het dagboek maken wat het is. Ik heb me in de schrijfseltjes laten beinvloeden door de lezers en reageerders en dat wil ik niet verloren laten gaan als het niet nodig is
Je hebt uitgevers waarbij je zelf je eigen boek kunt publiceren onder een ISBN nummer. Mensen kunnen het dan bestellen bij de uitgever en het wordt gewoon geproduceerd per stuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik zou dat ook moeten doen, voor mezelf daar een boek van maken, dat zou gaaf zijn
Oh ik wil weten of dat met mijn blog ook kanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ze bekijken in 301 posts per pagina viewmode, en dan Bestand --> opslaan
Dan slaat hij ze op je harde schijf op als HTML pagina met plaatjes.
(er een boek van maken betekent gewoon alle tekstjes, tekeningetjes, icons, etc een voor een in een word document plakkendat raad ik iedereen af
)
Ik hoef het echt alleen maar voor mezelf hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt uitgevers waarbij je zelf je eigen boek kunt publiceren onder een ISBN nummer. Mensen kunnen het dan bestellen bij de uitgever en het wordt gewoon geproduceerd per stuk.
Nadeel is dat zo'n boek wat duurder is als je 'm wilt besteller, tenzij je opgeeft dat je als auteur zelf geen winst hoeft te maken, dan zijn ze weer goed betaalbaar. Maar goed, dat moet ik dus allemaal nog beter uitzoeken eerst
Ja ik in principe ook, maar als je het voor jezelf laat drukken kun je aangeven of je het beschikbaar wilt maken voor anderen of niet. Geen extra werk an sich dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoef het echt alleen maar voor mezelf hoor
Hoe doe je dat? Die viewmode wijzigen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan slaat hij ze op je harde schijf op als HTML pagina met plaatjes.
(er een boek van maken betekent gewoon alle tekstjes, tekeningetjes, icons, etc een voor een in een word document plakkendat raad ik iedereen af
)
Jeetje wat een knowhow!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt uitgevers waarbij je zelf je eigen boek kunt publiceren onder een ISBN nummer. Mensen kunnen het dan bestellen bij de uitgever en het wordt gewoon geproduceerd per stuk.
Nadeel is dat zo'n boek wat duurder is als je 'm wilt besteller, tenzij je opgeeft dat je als auteur zelf geen winst hoeft te maken, dan zijn ze weer goed betaalbaar. Maar goed, dat moet ik dus allemaal nog beter uitzoeken eerst
Je kunt dit topic bijvoorbeeld bekijken op deze manier:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Die viewmode wijzigen?
Maar dan zou je de html pagina's toch kunnen printen en bundelen of zeg ik hele vreemde dingen
Maar dan mis je de posts van ElisaBquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zie het dank!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt dit topic bijvoorbeeld bekijken op deze manier:
http:// forum.fok.nl/topic/1354108/1/100 (= 100 posts)
maar je kunt de url veranderen in de browser naar dit bijvoorbeeld:
http:// forum.fok.nl/topic/ 1354108/1/305 (= 305 posts)
Daarom gaf ik bij het voorbeeld hierboven dus ook al 305 aan ipv 301quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dan mis je de posts van ElisaB
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daarom gaf ik bij het voorbeeld hierboven dus ook al 305 aan ipv 301ik dacht er ook al aan
In Mr subtle's geval niet hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar je neemt toch alleen je eigen posts? Hoe filter je die dan?
Maes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |