Ik koop altijd gesneden kip.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kilo kip, dus dat word ff flink snijden
Ik ben nederlanderquote:
Ik ben te lui om nederlander te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben nederlander![]()
Het was 3,99 per kilo, dus kilotje gekocht. Snijd ik in één keer blokjes van, dan verpak ik het per 175 - 200 gram en tieft ik het in de vriezert.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik durf het eigenlijk niet te vragen
www.lakonia.bequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga wel lekker in mijn eigen jacuzzi![]()
Enne, kwakjesoord?
Jij bent echt zo'n schijterd hè?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
www.lakonia.be
Ik wil het!
Maar ik durf niet, ook al staat heel het gastenboek vol met 'proper'.
Je mag er 'alles', dus ik vertrouw niet op die filterinstallatie
Kijk, er stáát dat de inhoud van die prive zwembaden precies de inhoud is die ze per uur kunnen filteren.quote:
Gebruik een kleine schaar, da's veel makkelijker en snellerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kilo kip, dus dat word ff flink snijden
Hahahahaha. Nou, ga er maar vanuit dat in het je gewone buurtzwembad ook wel eens the nasty wordt gedaan, en die reinigen het vast minder goedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
www.lakonia.be
Ik wil het!
Mooi hoor! En die had ook een Turks stoombad erbijquote:
Schijterigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
Hotelgasten bespied in bed Keulen
Kijk, het is dus niet altijd onterecht om schijterig te zijn![]()
Buurtzwembaden zijn inderdaad "smeriger" inderdaad, alhoewel daar ook strenge eisen voor zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, er stáát dat de inhoud van die prive zwembaden precies de inhoud is die ze per uur kunnen filteren.
Maar stel nou dat er nét aan het einde van de huursessie voor mij iemand ehm...
En dat ik dan vijf minuten later kom (......) om daar te zwemmen en bubbelen. Dan kan in die tien minuten tussentijd toch niet dat hele bad schoon zijn?
Maar goed, ik zwem ook rustig in een zwembad op vakantie waar god weet wat in gebeurt, dus misschien moet ik gewoon niet piepenHet ziet er wel ubertof uit. Toch?
Ik zie dat ook niet helemaal zitten eigenlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik wil het!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet helemaal zitten eigenlijk
Dat bubbelbad he...
Lieve Morriequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:58 schreef Morretje het volgende:
* Morretje terug is, en na het bijlezen van dit en vorig topic randomuitdeelt aan eenieder die daar n.a.v. de onderwerpen behoefte aan heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ligt dan aan het gezelschap ook denk ikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Je moet het van je af kunnen zetten en gewoon kunnen relaxen, denk ikAnders wordt het sowieso een fiasco!
Hihihihihiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieve MorrieIk lust er wel eentje hoor!
![]()
[..]
Dat ligt dan aan het gezelschap ook denk ik![]()
En de mate waarin je zelf bijdraagt aan de eh... vervuiling
Ik keek net al of ik het slotje had gemistquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:48 schreef JJH het volgende:
Joehoe. Wakker worden.![]()
Of zit iedereen lekker te eten?
Ik ook bijna.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
Iedereen is met stomheid geslagen door het kwakjesbubbeloord denk ik.
Dat, of iedereen is aan het etenGa ik zo ook doen!
![]()
Ik keek even op die site. Ik wil ook, maar mijn god, wat is dat freakin duurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:56 schreef Greys het volgende:
Ja, ik wil!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smakelijk!quote:
quote:
Wat?quote:
Je weet toch wat er helpt tegen hoofdpijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat?
Ik zie nu wel dat ik een foutje in mijn zin heb gemaakt!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet toch wat er helpt tegen hoofdpijn?
Ben je mal joh!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Fokken moet je ook voor 's avonds bewaren
Ik kan overdag niet fokkenquote:
Ahw!quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:Bah, nu gaat het weer heel slecht met de pitbull van een vriendin van me, 13 jaar, en ineens hele nare gezwellen overal, ze denkt dat het heel snel afgelopen zal zijn...
Och nee. Overal ook?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:Bah, nu gaat het weer heel slecht met de pitbull van een vriendin van me, 13 jaar, en ineens hele nare gezwellen overal, ze denkt dat het heel snel afgelopen zal zijn...
Getverdemme zeg! Dat is zo vreselijk zoiets!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Plastabletjes kosten idd geen drol, ik heb de mijnes met de asielactie meegegeven die over waren van Frits...
De hond heeft nare gezwellen aan haar achterhand, opereren kan niet, want dan zou er ook een poot afmoeten waarschijnlijk en dat trekt zo een oude hond ook allemaal niet meer...
Dank jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh gaaf bad heb je trouwens, ik vind het zooooo jammer dat zoiets hier niet past!
Naja dr staat een gewoon bad in hoor, maar groter kan echt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dank je. Heb je een kleine badkamer?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja dr staat een gewoon bad in hoor, maar groter kan echt niet.
Frits noemde ik ook altijd liefkozend mijn pillenjunkie
hmmmm okequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geloof ik wel es naturis brok gekocht ergens, maarer staat me niet echt meer van bij...
Pens is orgaan vlees toch? Volgens dat mens zit er dus geen orgaanvlees in. Ik weet het allemaal nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es even zoeken op het andere forum, ik weet zeker dat het daar wel es ter sprake is gekomen.
Ik geloof dat ze niet zulk hoogwaardig vlees gebruiken als cb, meer pens en zo, maar voor in de kong maakt dat geen drol uit natuurlijk, als complete voeding wel.
Zo 99 pagina'squote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle is gaar...
Nog een proloog schrijven en voorpagina ontwerpen en dan is het boek af
99 pagina's
Eens onderzoeken ja... probleem is copyrights. Mensen gebruiken usericons die vaak copyrighted materiaal bevatten. De usericons horen er echter wel bij, dat maakt het persoonlijker en leuker om te lezenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo 99 pagina'sga je het laten uitgeven of?
Vooral voor mezelf als herinnering aan mijn bunniesquote:
huh?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eens onderzoeken ja... probleem is copyrights. Mensen gebruiken usericons die vaak copyrighted materiaal bevatten. De usericons horen er echter wel bij, dat maakt het persoonlijker en leuker om te lezen
OMG je moest es weten wat ik aan blogmateriaal heb over de hondenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vooral voor mezelf als herinnering aan mijn bunnies... maar als ik het kan uitgeven doe ik dat
(ik maak een boek van het dagboek van m'n konijn dat ik 2 jaar geleden heb geschreven in de vorm van een topic)quote:
Oh ik zou er zelf geinige tekeningetjes bij makenquote:
Bunnystyle icoontjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou er zelf geinige tekeningetjes bij maken
Ja weet je, het gevaar vind ik het vluchtige van de internets. Als Danny morgen de stekker uit FOK! trekt zijn mijn postjes wegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG je moest es weten wat ik aan blogmateriaal heb over de honden![]()
Ja maar het lastige is, ik vind de gebruikers en de reacties het dagboek maken wat het is. Ik heb me in de schrijfseltjes laten beinvloeden door de lezers en reageerders en dat wil ik niet verloren laten gaan als het niet nodig isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou er zelf geinige tekeningetjes bij maken
Ja ik zou dat ook moeten doen, voor mezelf daar een boek van maken, dat zou gaaf zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja weet je, het gevaar vind ik het vluchtige van de internets. Als Danny morgen de stekker uit FOK! trekt zijn mijn postjes weg.
Ik heb honderden reviews, columns en nieuwsartikelen gepubliceerd via FOK! (en een paar daarbuiten), maar dingen zoals deze die over zaken gaan die mijn dierbaar zijn wil ik graag van het internet af kopieeren
ze bekijken in 301 posts per pagina viewmode, en dan Bestand --> opslaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
Goed idee Oh-Oh en thanks MrSubtle.
Enne hoe kopieren jullie een compleet topic dan? Is daar eens snelle handige manier voor?
Zou mijn klustopics wel willen printen en bundelen.
maar als je gewoon alle gebruikte icoontjes vervangt door eigen bunnystyle icoontjes zit je goed toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar het lastige is, ik vind de gebruikers en de reacties het dagboek maken wat het is. Ik heb me in de schrijfseltjes laten beinvloeden door de lezers en reageerders en dat wil ik niet verloren laten gaan als het niet nodig is
Je hebt uitgevers waarbij je zelf je eigen boek kunt publiceren onder een ISBN nummer. Mensen kunnen het dan bestellen bij de uitgever en het wordt gewoon geproduceerd per stuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik zou dat ook moeten doen, voor mezelf daar een boek van maken, dat zou gaaf zijn
Oh ik wil weten of dat met mijn blog ook kanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ze bekijken in 301 posts per pagina viewmode, en dan Bestand --> opslaan
Dan slaat hij ze op je harde schijf op als HTML pagina met plaatjes.
(er een boek van maken betekent gewoon alle tekstjes, tekeningetjes, icons, etc een voor een in een word document plakkendat raad ik iedereen af
)
Ik hoef het echt alleen maar voor mezelf hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt uitgevers waarbij je zelf je eigen boek kunt publiceren onder een ISBN nummer. Mensen kunnen het dan bestellen bij de uitgever en het wordt gewoon geproduceerd per stuk.
Nadeel is dat zo'n boek wat duurder is als je 'm wilt besteller, tenzij je opgeeft dat je als auteur zelf geen winst hoeft te maken, dan zijn ze weer goed betaalbaar. Maar goed, dat moet ik dus allemaal nog beter uitzoeken eerst
Ja ik in principe ook, maar als je het voor jezelf laat drukken kun je aangeven of je het beschikbaar wilt maken voor anderen of niet. Geen extra werk an sich dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoef het echt alleen maar voor mezelf hoor
Hoe doe je dat? Die viewmode wijzigen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan slaat hij ze op je harde schijf op als HTML pagina met plaatjes.
(er een boek van maken betekent gewoon alle tekstjes, tekeningetjes, icons, etc een voor een in een word document plakkendat raad ik iedereen af
)
Jeetje wat een knowhow!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt uitgevers waarbij je zelf je eigen boek kunt publiceren onder een ISBN nummer. Mensen kunnen het dan bestellen bij de uitgever en het wordt gewoon geproduceerd per stuk.
Nadeel is dat zo'n boek wat duurder is als je 'm wilt besteller, tenzij je opgeeft dat je als auteur zelf geen winst hoeft te maken, dan zijn ze weer goed betaalbaar. Maar goed, dat moet ik dus allemaal nog beter uitzoeken eerst
Je kunt dit topic bijvoorbeeld bekijken op deze manier:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Die viewmode wijzigen?
Maar dan zou je de html pagina's toch kunnen printen en bundelen of zeg ik hele vreemde dingen
Maar dan mis je de posts van ElisaBquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zie het dank!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt dit topic bijvoorbeeld bekijken op deze manier:
http:// forum.fok.nl/topic/1354108/1/100 (= 100 posts)
maar je kunt de url veranderen in de browser naar dit bijvoorbeeld:
http:// forum.fok.nl/topic/ 1354108/1/305 (= 305 posts)
Daarom gaf ik bij het voorbeeld hierboven dus ook al 305 aan ipv 301quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dan mis je de posts van ElisaB
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daarom gaf ik bij het voorbeeld hierboven dus ook al 305 aan ipv 301ik dacht er ook al aan
In Mr subtle's geval niet hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar je neemt toch alleen je eigen posts? Hoe filter je die dan?
Maes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |