huh?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eens onderzoeken ja... probleem is copyrights. Mensen gebruiken usericons die vaak copyrighted materiaal bevatten. De usericons horen er echter wel bij, dat maakt het persoonlijker en leuker om te lezen
OMG je moest es weten wat ik aan blogmateriaal heb over de hondenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vooral voor mezelf als herinnering aan mijn bunnies... maar als ik het kan uitgeven doe ik dat
(ik maak een boek van het dagboek van m'n konijn dat ik 2 jaar geleden heb geschreven in de vorm van een topic)quote:
Oh ik zou er zelf geinige tekeningetjes bij makenquote:
Bunnystyle icoontjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou er zelf geinige tekeningetjes bij maken
Ja weet je, het gevaar vind ik het vluchtige van de internets. Als Danny morgen de stekker uit FOK! trekt zijn mijn postjes wegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG je moest es weten wat ik aan blogmateriaal heb over de honden![]()
Ja maar het lastige is, ik vind de gebruikers en de reacties het dagboek maken wat het is. Ik heb me in de schrijfseltjes laten beinvloeden door de lezers en reageerders en dat wil ik niet verloren laten gaan als het niet nodig isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou er zelf geinige tekeningetjes bij maken
Ja ik zou dat ook moeten doen, voor mezelf daar een boek van maken, dat zou gaaf zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja weet je, het gevaar vind ik het vluchtige van de internets. Als Danny morgen de stekker uit FOK! trekt zijn mijn postjes weg.
Ik heb honderden reviews, columns en nieuwsartikelen gepubliceerd via FOK! (en een paar daarbuiten), maar dingen zoals deze die over zaken gaan die mijn dierbaar zijn wil ik graag van het internet af kopieeren
ze bekijken in 301 posts per pagina viewmode, en dan Bestand --> opslaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
Goed idee Oh-Oh en thanks MrSubtle.
Enne hoe kopieren jullie een compleet topic dan? Is daar eens snelle handige manier voor?
Zou mijn klustopics wel willen printen en bundelen.
maar als je gewoon alle gebruikte icoontjes vervangt door eigen bunnystyle icoontjes zit je goed toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar het lastige is, ik vind de gebruikers en de reacties het dagboek maken wat het is. Ik heb me in de schrijfseltjes laten beinvloeden door de lezers en reageerders en dat wil ik niet verloren laten gaan als het niet nodig is
Je hebt uitgevers waarbij je zelf je eigen boek kunt publiceren onder een ISBN nummer. Mensen kunnen het dan bestellen bij de uitgever en het wordt gewoon geproduceerd per stuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik zou dat ook moeten doen, voor mezelf daar een boek van maken, dat zou gaaf zijn
Oh ik wil weten of dat met mijn blog ook kanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ze bekijken in 301 posts per pagina viewmode, en dan Bestand --> opslaan
Dan slaat hij ze op je harde schijf op als HTML pagina met plaatjes.
(er een boek van maken betekent gewoon alle tekstjes, tekeningetjes, icons, etc een voor een in een word document plakkendat raad ik iedereen af
)
Ik hoef het echt alleen maar voor mezelf hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt uitgevers waarbij je zelf je eigen boek kunt publiceren onder een ISBN nummer. Mensen kunnen het dan bestellen bij de uitgever en het wordt gewoon geproduceerd per stuk.
Nadeel is dat zo'n boek wat duurder is als je 'm wilt besteller, tenzij je opgeeft dat je als auteur zelf geen winst hoeft te maken, dan zijn ze weer goed betaalbaar. Maar goed, dat moet ik dus allemaal nog beter uitzoeken eerst
Ja ik in principe ook, maar als je het voor jezelf laat drukken kun je aangeven of je het beschikbaar wilt maken voor anderen of niet. Geen extra werk an sich dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoef het echt alleen maar voor mezelf hoor
Hoe doe je dat? Die viewmode wijzigen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan slaat hij ze op je harde schijf op als HTML pagina met plaatjes.
(er een boek van maken betekent gewoon alle tekstjes, tekeningetjes, icons, etc een voor een in een word document plakkendat raad ik iedereen af
)
Jeetje wat een knowhow!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt uitgevers waarbij je zelf je eigen boek kunt publiceren onder een ISBN nummer. Mensen kunnen het dan bestellen bij de uitgever en het wordt gewoon geproduceerd per stuk.
Nadeel is dat zo'n boek wat duurder is als je 'm wilt besteller, tenzij je opgeeft dat je als auteur zelf geen winst hoeft te maken, dan zijn ze weer goed betaalbaar. Maar goed, dat moet ik dus allemaal nog beter uitzoeken eerst
Je kunt dit topic bijvoorbeeld bekijken op deze manier:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Die viewmode wijzigen?
Maar dan zou je de html pagina's toch kunnen printen en bundelen of zeg ik hele vreemde dingen
Maar dan mis je de posts van ElisaBquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zie het dank!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt dit topic bijvoorbeeld bekijken op deze manier:
http:// forum.fok.nl/topic/1354108/1/100 (= 100 posts)
maar je kunt de url veranderen in de browser naar dit bijvoorbeeld:
http:// forum.fok.nl/topic/ 1354108/1/305 (= 305 posts)
Daarom gaf ik bij het voorbeeld hierboven dus ook al 305 aan ipv 301quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dan mis je de posts van ElisaB
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daarom gaf ik bij het voorbeeld hierboven dus ook al 305 aan ipv 301ik dacht er ook al aan
In Mr subtle's geval niet hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar je neemt toch alleen je eigen posts? Hoe filter je die dan?
Maes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |