quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:Bah, nu gaat het weer heel slecht met de pitbull van een vriendin van me, 13 jaar, en ineens hele nare gezwellen overal, ze denkt dat het heel snel afgelopen zal zijn...
Och nee. Overal ook?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:Bah, nu gaat het weer heel slecht met de pitbull van een vriendin van me, 13 jaar, en ineens hele nare gezwellen overal, ze denkt dat het heel snel afgelopen zal zijn...
Getverdemme zeg! Dat is zo vreselijk zoiets!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Plastabletjes kosten idd geen drol, ik heb de mijnes met de asielactie meegegeven die over waren van Frits...
De hond heeft nare gezwellen aan haar achterhand, opereren kan niet, want dan zou er ook een poot afmoeten waarschijnlijk en dat trekt zo een oude hond ook allemaal niet meer...
Dank jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh gaaf bad heb je trouwens, ik vind het zooooo jammer dat zoiets hier niet past!
Naja dr staat een gewoon bad in hoor, maar groter kan echt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dank je. Heb je een kleine badkamer?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja dr staat een gewoon bad in hoor, maar groter kan echt niet.
Frits noemde ik ook altijd liefkozend mijn pillenjunkie
hmmmm okequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geloof ik wel es naturis brok gekocht ergens, maarer staat me niet echt meer van bij...
Pens is orgaan vlees toch? Volgens dat mens zit er dus geen orgaanvlees in. Ik weet het allemaal nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es even zoeken op het andere forum, ik weet zeker dat het daar wel es ter sprake is gekomen.
Ik geloof dat ze niet zulk hoogwaardig vlees gebruiken als cb, meer pens en zo, maar voor in de kong maakt dat geen drol uit natuurlijk, als complete voeding wel.
Zo 99 pagina'squote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle is gaar...
Nog een proloog schrijven en voorpagina ontwerpen en dan is het boek af
99 pagina's
Eens onderzoeken ja... probleem is copyrights. Mensen gebruiken usericons die vaak copyrighted materiaal bevatten. De usericons horen er echter wel bij, dat maakt het persoonlijker en leuker om te lezenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo 99 pagina'sga je het laten uitgeven of?
Vooral voor mezelf als herinnering aan mijn bunniesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |