Dan had hij zijn gasten van tevoren wel even duidelijk mogen maken waarom ze nou eigenlijk korting kregenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:44 schreef vijfhonderd het volgende:
Als je daarmee fikse korting op de prijs krijgt (wat niet zo is), waarom ook niet?
Pas als de camerabeelden doorgesluisd worden naar de overheid, of dat de overheid er überhaupt achter zit is het echt een slecht iets.
Alleen de overheid zou iets slechts kunnen doen met prive inbreuk?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:44 schreef vijfhonderd het volgende:
Als je daarmee fikse korting op de prijs krijgt (wat niet zo is), waarom ook niet?
Pas als de camerabeelden doorgesluisd worden naar de overheid, of dat de overheid er überhaupt achter zit is het echt een slecht iets.
Doet me denken aan een film...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:43 schreef aloa het volgende:
Hotelgasten bespied in bed Keulen
Een hoteleigenaar in het Duitse Keulen heeft verborgen camera's geplaatst in hotelkamers. Zo kon hij de nachtelijke avonturen van zijn gasten volgen.
Enkele gasten kwamen erachter en lichtten de politie in. Agenten vonden de camera's in bed- en badkamer tijdens een doorzoeking. Ze waren verstopt in ventilatieroosters en rookmelders.
De 54-jarige hoteluitbater bekende dat hij opgewonden raakte van de beelden. Hij had meerdere schermen naast elkaar geplaatst om niets te hoeven missen van wat er tussen de lakens gebeurde. Hij riskeert een jaar gevangenisstraf, melden Duitse media.
telegraaf
Wordt nog redelijk bestraft ook.
met die psychopaat, die dan al die gasten afslacht?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een film...
Die heb ik ook gezien, maar ik dacht aan Sliver..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met die psychopaat, die dan al die gasten afslacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |