abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73677980
Hotelgasten bespied in bed Keulen

Een hoteleigenaar in het Duitse Keulen heeft verborgen camera's geplaatst in hotelkamers. Zo kon hij de nachtelijke avonturen van zijn gasten volgen.

Enkele gasten kwamen erachter en lichtten de politie in. Agenten vonden de camera's in bed- en badkamer tijdens een doorzoeking. Ze waren verstopt in ventilatieroosters en rookmelders.

De 54-jarige hoteluitbater bekende dat hij opgewonden raakte van de beelden. Hij had meerdere schermen naast elkaar geplaatst om niets te hoeven missen van wat er tussen de lakens gebeurde. Hij riskeert een jaar gevangenisstraf, melden Duitse media.

telegraaf

Wordt nog redelijk bestraft ook.
pi_73678028
Als je daarmee fikse korting op de prijs krijgt (wat niet zo is), waarom ook niet?
Pas als de camerabeelden doorgesluisd worden naar de overheid, of dat de overheid er überhaupt achter zit is het echt een slecht iets.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:45:41 #3
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73678056
Hopelijk is hij wel nog voor 1 januari a.s. jarig zodat hij niet nog 2 jaar extra hoeft te voyeureren
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_73678067
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:44 schreef vijfhonderd het volgende:
Als je daarmee fikse korting op de prijs krijgt (wat niet zo is), waarom ook niet?
Pas als de camerabeelden doorgesluisd worden naar de overheid, of dat de overheid er überhaupt achter zit is het echt een slecht iets.
Dan had hij zijn gasten van tevoren wel even duidelijk mogen maken waarom ze nou eigenlijk korting kregen .
Cool story, Hansel.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:46:39 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_73678090
Vid's or it didnt happen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_73686982
Topje van de ijsberg.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:42:51 #7
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73687507
Welk hotel?
pi_73687551
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:44 schreef vijfhonderd het volgende:
Alleen de overheid zou iets slechts kunnen doen met prive inbreuk?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:45:26 #9
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73687576
Deze man verdient een lintje.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_73687607
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:43 schreef aloa het volgende:
Hotelgasten bespied in bed Keulen

Een hoteleigenaar in het Duitse Keulen heeft verborgen camera's geplaatst in hotelkamers. Zo kon hij de nachtelijke avonturen van zijn gasten volgen.

Enkele gasten kwamen erachter en lichtten de politie in. Agenten vonden de camera's in bed- en badkamer tijdens een doorzoeking. Ze waren verstopt in ventilatieroosters en rookmelders.

De 54-jarige hoteluitbater bekende dat hij opgewonden raakte van de beelden. Hij had meerdere schermen naast elkaar geplaatst om niets te hoeven missen van wat er tussen de lakens gebeurde. Hij riskeert een jaar gevangenisstraf, melden Duitse media.

telegraaf

Wordt nog redelijk bestraft ook.
Doet me denken aan een film...
compact en kleverig.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:16:38 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73688394
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Doet me denken aan een film...
met die psychopaat, die dan al die gasten afslacht?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_73688428
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met die psychopaat, die dan al die gasten afslacht?
Die heb ik ook gezien, maar ik dacht aan Sliver..
compact en kleverig.
pi_73688664
Zaak van de eigenaar zelf, alleen is er in dit betuttelende werelddeel weer een overheid die zich ermee gaat bemoeien.

De man heeft groot gelijk dat hij in de gaten wil houden wat zijn gasten allemaal uitvreten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')