Ja precies!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat! Ik heb me voorgenomen dat als we gaan verhuizen, er ook zoiets in de tuin komt. Zoiets als ze bij Big Brother hadden.
Lijkt me echt geniaal
Is dat dan uit een stuk? En hij kan niet op z'n zijkant langs het huis ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja precies!!!
Hoewel de mijne iets kleiner wordt hoor... max 4 of 6 personen of zo. (en ik wil een inbouw, geen opbouw zoals in het Big Brother huis destijds)
Maar eerst afwachten of ze 'm wel kunnen plaatsen. Hij moet over het huis van de achterburen, want de kraan kan niet zo ver over mijn huis tillen omdat de tuin net te diep is. Of dat echter lukt qua verzekeringen en zo weet ik nog niet. Volgend jaar uitzoeken
Ja ik wil hem ook niet zo groot! 4 is idd groot zat! En ik wil ook inbouwquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja precies!!!
Hoewel de mijne iets kleiner wordt hoor... max 4 of 6 personen of zo. (en ik wil een inbouw, geen opbouw zoals in het Big Brother huis destijds)
Maar eerst afwachten of ze 'm wel kunnen plaatsen. Hij moet over het huis van de achterburen, want de kraan kan niet zo ver over mijn huis tillen omdat de tuin net te diep is. Of dat echter lukt qua verzekeringen en zo weet ik nog niet. Volgend jaar uitzoeken
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb bruine bonen in de kast staan.
Ik heb HEUL GEEN schaamluisquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
]Lekker , smakelijk, tot straks!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef MrSubtle het volgende:
(even eten - spruitjes + resterende braadworsten van de BBQ -)
Nee helaas, ik heb een garage laten bouwen aan de zijkant, dus dat zit nu dicht. Hij moet bovendien over de heg heen worden getild.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat dan uit een stuk? En hij kan niet op z'n zijkant langs het huis ofzo?
Aah, das een mooie voor in mn sig!quote:
Het is echt heeeeerlijk, dat kan ik je wel vertellen. Vooral in de winter maak ik er veel gebruik vanquote:
quote:
quote:Stiekem-ruk-controle now free available! No strings attached! Only $5.99! Get it now!
Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
quote:Stiekem-ruk-controle now free available! No strings attached! Only $5.99! Get it now!
Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Whehe.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb schaamluis.
Zelf iets verzinnen is zo zondequote:
Jij laat m'n spoilert wegquote:
Zo kan heel Fok meegenietenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:
OMG wat er in het topic niet meer gezegd wordt pleuren jullie wel ff in die sigs he smeerpijpen
Ja das wel entertainenderquote:
Ja heul nietquote:
Nee ik vond dat echt een ranzig oordquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, de songfestival-jacuzzi-hotelkamer date is idd 'onder ons'
Maar we moeten toch ook dat kwakjesoord nog eens met zijn allen uittesten vind ik eigenlijk!
Dat met dat prive eilandje!
Veel plezierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Maar we moeten toch ook dat kwakjesoord nog eens met zijn allen uittesten vind ik eigenlijk!
Ik durf het eigenlijk niet te vragenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heul niet![]()
Qwea is lief en haalt het er zo uit. Er zijn wel beschamendere dingen geroepen die wél waar waren (er stond dus in de originele post een spoilert onder) en die belanden ook in niemands sig.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)chtte_tiener___.html
Ik ga morgen mn werk maar eens bellen. En dan volgende week weer beginnen ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Gadver, ouders horen hun kinderen niet te overleven![]()
Ben je de komende tijd nog ff lekker vrij MB?
Zal wel ff raar aan komen gok ik...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga morgen mn werk maar eens bellen. En dan volgende week weer beginnen ofzo.
Mooi laten staan daar!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
Da's lekker, en lekker makkelijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga kip met thaise wokkruiden van silvo, chinese roerbakgroenten, champignons en basmati-rijst maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |