Ja precies!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat! Ik heb me voorgenomen dat als we gaan verhuizen, er ook zoiets in de tuin komt. Zoiets als ze bij Big Brother hadden.
Lijkt me echt geniaal
Is dat dan uit een stuk? En hij kan niet op z'n zijkant langs het huis ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja precies!!!
Hoewel de mijne iets kleiner wordt hoor... max 4 of 6 personen of zo. (en ik wil een inbouw, geen opbouw zoals in het Big Brother huis destijds)
Maar eerst afwachten of ze 'm wel kunnen plaatsen. Hij moet over het huis van de achterburen, want de kraan kan niet zo ver over mijn huis tillen omdat de tuin net te diep is. Of dat echter lukt qua verzekeringen en zo weet ik nog niet. Volgend jaar uitzoeken
Ja ik wil hem ook niet zo groot! 4 is idd groot zat! En ik wil ook inbouwquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja precies!!!
Hoewel de mijne iets kleiner wordt hoor... max 4 of 6 personen of zo. (en ik wil een inbouw, geen opbouw zoals in het Big Brother huis destijds)
Maar eerst afwachten of ze 'm wel kunnen plaatsen. Hij moet over het huis van de achterburen, want de kraan kan niet zo ver over mijn huis tillen omdat de tuin net te diep is. Of dat echter lukt qua verzekeringen en zo weet ik nog niet. Volgend jaar uitzoeken
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb bruine bonen in de kast staan.
Ik heb HEUL GEEN schaamluisquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb bruine bonen in de kast staan.
]Lekker , smakelijk, tot straks!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef MrSubtle het volgende:
(even eten - spruitjes + resterende braadworsten van de BBQ -)
Nee helaas, ik heb een garage laten bouwen aan de zijkant, dus dat zit nu dicht. Hij moet bovendien over de heg heen worden getild.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat dan uit een stuk? En hij kan niet op z'n zijkant langs het huis ofzo?
Aah, das een mooie voor in mn sig!quote:
Het is echt heeeeerlijk, dat kan ik je wel vertellen. Vooral in de winter maak ik er veel gebruik vanquote:
quote:
quote:Stiekem-ruk-controle now free available! No strings attached! Only $5.99! Get it now!
Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
quote:Stiekem-ruk-controle now free available! No strings attached! Only $5.99! Get it now!
Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Whehe.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb schaamluis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |