Eet je ze met dat foliepapier en al opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
Sinterklaaskikkers met badpakjes![]()
![]()
Een wilde slachtpartij met messen en ketchup was leuker geweest eigenlijk.
Die foto's maak ik de volgende keer. Ik was te lui
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja das een truc, dan poep je ze ook zo weer uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eet je ze met dat foliepapier en al op
Kun je ze nog een keer opeten!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das een truc, dan poep je ze ook zo weer uit
Ik neem een zak voor je mee voor tijdens het Songfestival!quote:
Soort van incognito wel nog toch?quote:
Je moet het aluminiumuiuinuimfolie er wel afhalen hèquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
Sinterklaaskikkers met badpakjes![]()
![]()
Een wilde slachtpartij met messen en ketchup was leuker geweest eigenlijk.
Die foto's maak ik de volgende keer. Ik was te lui
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh godsgloeiende, ik zit alweer op meer dan 110 posts vandaag, en dan moet de avond nog beginnen.
Greys hoe ga jij?
Nee da's de truc. Even in je mond stoppen met papiertje en al en dan weer terug in het zakje doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eet je ze met dat foliepapier en al op
Ik ben de beginstand vergeten te noteren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh godsgloeiende, ik zit alweer op meer dan 110 posts vandaag, en dan moet de avond nog beginnen.
Greys hoe ga jij?
In je profiel kun je je postcount zien, en dan moet je zelf even onthouden bij welke stand je begonnen bent.quote:
Wat een werkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:39 schreef JJH het volgende:
[..]
In je profiel kun je je postcount zien, en dan moet je zelf even onthouden bij welke stand je begonnen bent.
Of al je posts natellen.
Die andere helft vind ik ook nog wel eensquote:
Maar zoiets lijkt mij makkelijker te handelen dan een duitse herder of een grote Golden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:21 schreef oh-oh het volgende:![]()
seneeeeeestaaaaa
![]()
Overigens he, wat jij daar zegt over "minihondjes" als de mijnes, dat slaat echt nergens op, juist veel van die kleine krengen worden totaal niet opgevoed en zijn strontirritant met keffen en happen en zo.
Je wil niet weten hoeveel van die kleine sekreten het hele huishouden domineren.
quote:
Doe 's PM?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet hoe hard het gaat, de laatste week / anderhalve week vrij druk, dus niet veel online.
Zo ook een eter, dus vanavond gaat 't weer niet hard
En dan trouwens te bedenken he, dat MM ooit een jack wilquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zover laten mensen met hersenen het met een hond van formaat echt niet komen hoor...
Pet-flesjes, doosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |