quote:
quote:
Inderdaad, als je iets doet moet je het goed en duidelijk doen, mijn kat heeft gister ook nog een slinger gehad omdat ze aan mijn eten zat terwijl ik liep te bellen. Ze weet dan prima dat ze fout is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]a
Ik hou heeeeeel veel van ze en dat weten ze en ze weten ook waarom ze een oplawaai krijgen als ze die krijgen hoor.
Ik hou niet van dat getrut met honden zo van aaaah doe es niet etc etc.
Gewoon duidelijke taal, ze weten altijd psies waar ze aan toe zijn.
En echt, andermans honden sla ik heus niet ( ok ik deed t 1 keer, zat ik in de auto bij dat meisje waarmee ik naar Texel ben geweest en die mottige chi van dr wilde persé ook bij mij op schoot maar dr lagen 3 van mn eigen honden ook al, zij zet hem dr boven op, heel niet slim, een van die van mij doet zn kop omhoog en dat sekreet gelijk grrrrrrrrrrrrrrrrHAP, nou, ik gelijk pats op die bolle appelkop, ze is dr nu NOG boos over, maar dat mormel gromt mooi nie meer als ie bij mij op schoot zit hoor).
En trouwens, het moet niet net klinken als of ik mn honden altijd af loop te rammelen, want het komt echt zelden voor dat ik moet corrigeren.
Va die mierzoete dingen die je vullingen er uit laat knallen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen pijn. Die kikker zometeen wel
En het is geen marsepein. Het zijn van die kikkers en muizen met paars gestreepte badpakjes aan
Oeh!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
En het is geen marsepein. Het zijn van die kikkers en muizen met paars gestreepte badpakjes aan
Oh nou jij hebt het hele repertoire al in huis dus ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Heb je je onderbroekje uit dan?quote:
Ik heb geen vullingen, dat scheelt misschienquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Va die mierzoete dingen die je vullingen er uit laat knallen?![]()
Die hoef ik niet...
Billy doet dat soms ( als ie achter op het pleintje katten denkt te zien ) dan hangt ie zo in de riem dat zn hele voorkant los van de grond komt. Ik heb m twee keer losgelaten zodat ie met zn bakkes op de grond pleurde, en nu issie genezenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:06 schreef JJH het volgende:
ik was zo een hele reactie aan het typen en toen in op invoeren drukte was ie dicht.
Alsnog dan maar.
[..]
Inderdaad, als je iets doet moet je het goed en duidelijk doen, mijn kat heeft gister ook nog een slinger gehad omdat ze aan mijn eten zat terwijl ik liep te bellen. Ze weet dan prima dat ze fout is.
Net zoals de hond van mijn ouders, toen ik nog thuiswoonde liep ik eigenlijk altijd het late avondrondje. En een van haar eigenschappen was dat ze altijd enorm aan de riem liep te trekken. Elke keer als ze dat deed kreeg ze dus een behoorlijke ruk aan de riem, ze kwam dan volledig los met de voorkant, maar nu doet ze het mooi niet meer.
Nee hoor, ik doe ook niet aan sinterklaas.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou jij hebt het hele repertoire al in huis dus ?
quote:
als QP Quarter Pounder is zou ik dat zeker doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef Qwea het volgende:
ja hallo!? ga ik QP's maken of bloemkool!?
Jeetje begin je nu weer over dat eten te zeuren?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef Qwea het volgende:
ja hallo!? ga ik QP's maken of bloemkool!?
Ja dat begon wel te willen idd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus dat clickeren, dat wilde toch wel bij Baloe?
Ben je daar zomaar weer mee gestopt of had dat een reden?
Ja. Zelf gemaakt. Met augurk, kaas, sla, tomaat, en dan boontjes en aardappels erbij ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als QP Quarter Pounder is zou ik dat zeker doen
De bloemkool kan nog wel ff heurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje begin je nu weer over dat eten te zeuren?
Bloemkool, voor ie om is!
Nou ga daar dan zelf mee verder, met andere dingen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat begon wel te willen idd.
Ik ben gestopt omdat de missie volbracht was. Hij wilde weer de trap op.
Maar touch kent ie nog steeds
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy doet dat soms ( als ie achter op het pleintje katten denkt te zien ) dan hangt ie zo in de riem dat zn hele voorkant los van de grond komt. Ik heb m twee keer losgelaten zodat ie met zn bakkes op de grond pleurde, en nu issie genezen
Fastfood met aardappels en groentenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Zelf gemaakt. Met augurk, kaas, sla, tomaat, en dan boontjes en aardappels erbij ofzo.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Zelf gemaakt. Met augurk, kaas, sla, tomaat, en dan boontjes en aardappels erbij ofzo.
daar heb je een punt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Fastfood met aardappels en groenten![]()
quote:
Ik vind sinterklaas ook echt leuk, zo supernederlands.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle is fan van het sinterklaasfeest
Wij vieren het ook al jaren niet meer, maar ik maak altijd gedichtjes voor collega's. Om 6 uur op kantoor, bij iedereen het bureau vol leggen met pepernoten, chocolade letter en een gedichtje.. (ook bij mezelf dus) dan weer snel naar huis om vervolgens om 9.30 uur als laatste binnen te komen en mee verbaasd te zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind sinterklaas ook echt leuk, zo supernederlands.
Alleen vieren we het echt al jaren niet meer.
Kerst vind ik echt stom.
Verraderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:17 schreef JJH het volgende:
Senesta gaat nog gezellig door in het vorige topic.
Billy niet maar hij snapt het welquote:
Het zijn ook altijd die blauwen weer he.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:17 schreef JJH het volgende:
Senesta gaat nog gezellig door in het vorige topic.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Mja met Elco is dit ook geen probleem en met hem ben ik ook niet altijd zo consequent al heb ik deze tips bij hem als pup welmeteen mee genomen.
Mijn broertje heeft Elco eens een dag gehad toen ik in het ziekenhuis lag en die was met hem naar een groot losloop gebied gegaan. Daar wilde hij hem lekker laten rennen. Hij liet Elco zitten en deed zijn riem los zodat hij lekker kon gaan rennen. Alleen bleef Elco zitten.. uiteindelijk zijn ze maar weer naar huis gegaan. Ik was vergeten te zeggen dat hij "vrij" moest zeggen zodat Elco wist dat hij vrij weg kon lopen![]()
Maar als je een hond hebt die echt dominant is en die een hele duidelijke lijn nodig heeft dan zijn dit echt prima tips om de verhoudingen weer duidelijk te hebben. En zo'n minihond als jij hebt die misschien eens denkt dat hij baas in huis is is een minder bedreigend probleem dan een duitse herder of een grote golden.
Ik heb de helft gelezen Qwea, de rest lees ik straks even en dan mail ik je even
.
Net zoals papa die even 's avonds op 5 december een sigaretje gaat roken buiten. En dat er dan opeens aangebeld word en er een zak voor de deur staat, en papa die weer gauw door de achterdeur binnenkwam.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij vieren het ook al jaren niet meer, maar ik maak altijd gedichtjes voor collega's. Om 6 uur op kantoor, bij iedereen het bureau vol leggen met pepernoten, chocolade letter en een gedichtje.. dan weer snel naar huis om vervolgens om 9.30 uur als laatste binnen te komen en mee verbaasd te zijn
Wij kunnen het nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd die blauwen weer he.
Ja, maar ik doe het dan iets onopvallenderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Net zoals papa die even 's avonds op 5 december een sigaretje gaat roken buiten. En dat er dan opeens aangebeld word en er een zak voor de deur staat, en papa die weer gauw door de achterdeur binnenkwam.
Oh wat leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij vieren het ook al jaren niet meer, maar ik maak altijd gedichtjes voor collega's. Om 6 uur op kantoor, bij iedereen het bureau vol leggen met pepernoten, chocolade letter en een gedichtje.. (ook bij mezelf dus) dan weer snel naar huis om vervolgens om 9.30 uur als laatste binnen te komen en mee verbaasd te zijn
Zij is juist heel schattif roze.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd die blauwen weer he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |