Tja, ik heb die keuze wel bewust genomen, dat ik liever 4 kleine honden heb die ik met 1 vinger in bedwang kan houden dan een grote waarbij dat lastiger is , alleen fysiek gezien al.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar zoiets lijkt mij makkelijker te handelen dan een duitse herder of een grote Golden.
Als jouw honden bv dominant zijn en op een hond afvliegen, dan hou je die makkelijk in bedwang.
Probeer dat maar eens met een herder/goldenKolere eej.
Ik denk dat senes dát bedoelt.
Dat moesten wij ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest stiekem wel ff grinniken om het schroefjesaandraai-verhaal van MB
Nou, MM heeft toch wel dr foto'squote:
Bleegh dat hoort niet, kinderen verliezen, zeker geen tweequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat moesten wij ook
Verder moet ik bijna blozen van de reactie van GreysJe bent een schat
Re is trouwens *nu* onderweg naar Amerika en ik ga morgen terug naar Amsterdam, naar Spider en om even lekker thuis te zijn, opruimen enzo. En in dit weekend weer terug, om Ziggy te halen en om weer even bij mn moeder te zijn.
WTF? Dit is een grapje? Toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dát is waarschijnlijk iets dat je nog heel lang bij zal blijven
Ik wist trouwens niet dat de IKEA ook kisten levert? De kist van mijn vader had trouwens alleen grote houten knoppen waarmee het deksel vastgezet werd, geen gereedschap nodig.
Oepsquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op een of andere manier helpt het niet
"aaaaaaaaaaaaai nooooooooooooooooooo ai em guna stop joe noooooooooooooooooooooooow"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Kinders!
Het is een mooie dag vandaag!
It's a beautiful daaaaaaaay
the suuuun is shining
Dat was een opwellingquote:
Het was gemeend vanuit mijn tenenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat moesten wij ook
Verder moet ik bijna blozen van de reactie van GreysJe bent een schat
Bis bis!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
"aaaaaaaaaaaaai nooooooooooooooooooo ai em guna stop joe noooooooooooooooooooooooow"
Zoiets?
Wie is er aan het thuiswerken?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh jij bent aan het thuiswerken vandaag he .
Boooooh dat wil ik oooook.
Dan nog altijd een Qutwiefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef Qwea het volgende:
[quote]Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een opwelling
Ten tijde van jeweetwel, paar weken geleden. Toen dacht ik ineens 'wat als zij hier ook leest'
Ik wil zelf niet eens weten hoe ze heet en ik wil dat ze mij ook niet kent of dingen van me weet.
Raar misschien? Geen idee. Vast veel te ver gezocht ook.
Maar ik had ineens de behoefte om heel dat fobo leeg te gooien.
[Quote]
Ik zou dan juist mn tieten bloot in mn fobo zetten ofzoMet als onderschrift "once he had this... now he has this" en dan ernaast verwijzen naar een a-cup / thee zakjes ofzo
Maar ik ben unne kutwief
MrSubtle, jij kwam dr tussen , sollyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is er aan het thuiswerken?
Ik zou dat echt niet kunnen, zou me veel te veel laten afleiden door de beestjes en jullie (en kikkers).
Heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef MissBliss het volgende:
Re komt zaterdag alweer terug gelukkig. Mn moeder is op zich best op zichzelf, zo'n huis vol mensen trok ze ook niet echt, maar helemaal alleen, dus zonder hem alles is natuurlijk loodzwaar
Ik ben niet bang dat ik heel alleen ben, het is ook maar voor 2 daagjes dat ik daar alleen zit. Dizer zou misschien vrijdag komen ook nog en anders heb ik mn handen wel vol aan het huishouden2 weken niks gedaan.
Mn vader heeft/had (hoe zeg je dat) nog 1 zus. (zij leeft dus nog, voor de duidelijkheid)
Laten we nog een liedje zingen dan.quote:
Ikkequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is er aan het thuiswerken?
Ik zou dat echt niet kunnen, zou me veel te veel laten afleiden door de beestjes en jullie (en kikkers).
Jeetje, nog maar 1 kind in leven van de drie, hoe moet dat wel niet zijn..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef MissBliss het volgende:
Re komt zaterdag alweer terug gelukkig. Mn moeder is op zich best op zichzelf, zo'n huis vol mensen trok ze ook niet echt, maar helemaal alleen, dus zonder hem alles is natuurlijk loodzwaar
Ik ben niet bang dat ik heel alleen ben, het is ook maar voor 2 daagjes dat ik daar alleen zit. Dizer zou misschien vrijdag komen ook nog en anders heb ik mn handen wel vol aan het huishouden2 weken niks gedaan.
Mn vader heeft/had (hoe zeg je dat) nog 1 zus. (zij leeft dus nog, voor de duidelijkheid)
eeeeeeeeeefter mai dinnuuuuuuuuuuuuuur aaaaaaaaaai alweeeeeeeeeeeejs iet some jellooooooooooooooooooooo iets soooooooooooo sjellooooooooooooooooooooooooowquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laten we nog een liedje zingen dan.
Ik begin wel en dan vullen we vanzelf aan en zien we wat er van komt
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai is de sun jellooooooooo ar joe mellllllllllllooooooooooooooo
Hm, da's toch niet helemaal mijn stijl. Maar dat weet je welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:00 schreef Qwea het volgende:
Ik zou dan juist mn tieten bloot in mn fobo zetten ofzoMet als onderschrift "once he had this... now he has this" en dan ernaast verwijzen naar een a-cup / thee zakjes ofzo
Maar ik ben unne kutwief
Ik zeg doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, da's toch niet helemaal mijn stijl. Maar dat weet je wel![]()
Jij bent thuis aan je boekje aan het werken. Da's andersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ikkeheeeeerlijk
(ben al aan het koken, sorry, daarom wat trage reacties)
Wat schaft de pot vanaaf?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ikkeheeeeerlijk
(ben al aan het koken, sorry, daarom wat trage reacties)
*voor!*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet. Ik zou ook homo ad op MP openen voor hem, of pizza's sturen naar haarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een opwelling
Ten tijde van jeweetwel, paar weken geleden. Toen dacht ik ineens 'wat als zij hier ook leest'
Ik wil zelf niet eens weten hoe ze heet en ik wil dat ze mij ook niet kent of dingen van me weet.
Raar misschien? Geen idee. Vast veel te ver gezocht ook.
Maar ik had ineens de behoefte om heel dat fobo leeg te gooien.
[..]
Het was gemeend vanuit mijn tenen
[..]
Blijft er iemand bij je moeder of heeft ze aangegeven dat ze het aan kan, alleen zijn een paar daagjes? Misschien vindt ze dat ook wel even prettig, wat meer rust.
Als je zin hebt in een praatje weet je ons te vinden hier he? En je hebt ook mijn telefoonnr, mocht je je alleen voelen ofzo. Geef maar een gil!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Vervelend dat Re net nu weg moet MB.....maar wel weer lekker om weer ff in je eigen huis te zijn lijkt me.
Spider zal het iig leuk vinden![]()
En idd heel sneu voor opa, vooral als oma dement is.
Mijn oma die laatst overleden is was ook best dement op het laatst en iedere keer vroeg ze naar opa.
En dan telkens weer huilen, omdat werd verteld dat die al ruim 20 jaar dood is![]()
![]()
Later vertelden ze maar dat ie brood aan het smeren was en dan zei ze " lekker, doe mij dan ook maar"
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
eeeeeeeeeefter mai dinnuuuuuuuuuuuuuur aaaaaaaaaai alweeeeeeeeeeeejs iet some jellooooooooooooooooooooo iets soooooooooooo sjellooooooooooooooooooooooooow
bubbelmeet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Dan moeten jullie maar meewerken aan die bubbelmeet.
Opgelost.
Slotje!
Nouhou, die bubbelmeet is just joe and mi beep.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Opgelost.
Slotje!
Ik ga in de lente een jacuzzi laten installeren hier in de tuin... maar da's nog heel lang wachtenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Opgelost.
Slotje!
Ja die ga jij zeker missenquote:
Nee nu zit je echt te liegenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga in de lente een jacuzzi laten installeren hier in de tuin... maar da's nog heel lang wachten
Tot die tijd het idee van Qwea is een goede compromis!
Jeetje...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, nog maar 1 kind in leven van de drie, hoe moet dat wel niet zijn..
Bij mijn vader leven er nog 2 van de 8, 3 van de 6 zijn overleden voor zijn ouders, en bij die drie daarna zei zijn zus alleen maar dat ze zo blij was dat hun ouders dat niet nog eens mee hoefden te maken ...
Ik hoef niet met jouw zure pruim in badquote:
quote:
Heerlijk lijkt me dat! Ik heb me voorgenomen dat als we gaan verhuizen, er ook zoiets in de tuin komt. Zoiets als ze bij Big Brother hadden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga in de lente een jacuzzi laten installeren hier in de tuin... maar da's nog heel lang wachten
Tot die tijd het idee van Qwea is een goede compromis!
Ja en van die twee die nog leven woont mijn vader al sinds zijn 16e in een ander land, hij heeft zijn ouders nooit meer gezien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jeetje...
Ja, erg he, zó onnatuurlijk is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |