alle mannen zijn kleine kinderenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké op d't gebied dan een klein kind dan.
En wat heeft het "man zijn" er mee te maken? Dat alle mannen moeilijke eters zijn?
Gezien je salmonella heeft ze wel een puntjequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:58 schreef Qwea het volgende:
Dus nee, ik ben ook een zeer moeilijke eter thuisals ik het zelf maak eet ik het weer wel, maar dan klaagt zij dat het bv niet gaar is
![]()
Ja, halloquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
TT! Arme Morrie!
Oh en Q....
[..]
Gezien je salmonella heeft ze wel een puntje
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Als je een abbo hebt kun je de posts van mensen die je niet lief vind eruit filteren.
nou ja, rauw hoef ik het nou ook weer niet. Maar bloemkool zo ver koken dat als je er enkel in prikt het in 900 stukjes flikkert is ook niet okequote:Op maandag 12 oktober 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Groente moet je echt niet doodkoken, hoe rauwer hoe meer smaak
Heerlijk met dipsausjes!quote:
He!!!quote:
Lekker gezond ookquote:
Ik ben trots op je!quote:
Iedere hand 1 breekijzer en maar rammenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je er met een bobcat overheen geknald?
Bobcats zijn gaaf.
Sorry popjequote:Op maandag 12 oktober 2009 17:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
He!!!
Ik ben maar 1 klein kind, geen meervoud
Ja, ik had nog een zwarte broek en ik heb een bruin truitje voor erboven gekocht. Verder bruine laarzen eronder.quote:Op maandag 12 oktober 2009 @ 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, hoestie daar nu?![]()
En ben je nog geslaagd voor een outfit voor morgen?
Slopen is inderdaad gaaf, vooral als alles kapot mag. Laatst nog geholpen met een keuken die al verkocht was, das minder leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iedere hand 1 breekijzer en maar rammen
Doe niets aan wat je heel graag draagt, want je doet het erna nooit meer aanquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik had nog een zwarte broek en ik heb een bruin truitje voor erboven gekocht. Verder bruine laarzen eronder.
Tis hier raar.. Het einde is in zicht.
Eindelijk een dieet dat bij mij pastquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:17 schreef Qwea het volgende:
http://www.cookiediet.eu/nl/?gclid=CP__7sXmt50CFQk13godHnVPlA
wat een onzin
Juist. Begin eens met een normaal eetpatroon en eventueel hulp van een dietist. Werkt veel beter.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:17 schreef Qwea het volgende:
http://www.cookiediet.eu/nl/?gclid=CP__7sXmt50CFQk13godHnVPlA
wat een onzin
Kan me voorstellen dat het raar moet voelen jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik had nog een zwarte broek en ik heb een bruin truitje voor erboven gekocht. Verder bruine laarzen eronder.
Tis hier raar.. Het einde is in zicht.
Oh en dat hele Secret Santagebeuren... ik had eik voor mezelf gedacht: ik doe volgend jaar wel mee.. Hoewel dan de topics de komende tijd wel een beetje saai worden voor mij, maar ja. Maar die discussie was niet nodig dus.
Qwea
Muizel!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Muis006 het volgende:
tvp
MB, veel sterkte morgen en ik denk aan je
Ik had ze er al over gehoord ja, maar dat lijstje is vrij geniaal ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:28 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zit hier toch zo hard te lachen![]()
De Coen en Sander show zoekt de persoon met de stomste naam van Nederland... hieronder het lijstje waar je uit kunt kiezen...
Aart Beijen
Anna Nas
Anne Frankenhuis
Ben Brack
Ben Kaal
Brad Wursten
Chil Persoon
Charrel Kip
Conny Plassen
Constant Lam
Coos Busters
Cor Nuijten
Fokje Modder
Izzy van Gisteren
Jos Tibant
Lieve Billekens
Mario Netten
Mevrouw Bolle Kip
Mevrouw Man
Roy Bos
Tom Aten
Ton Haring
Wil de Beer
Wil de Haas
Wil Krikke
Willie Wortel
Het zijn bestaande mensen
Hai! Hij gaat langzaam beter, ik hou me rustig en dat doet veel goed, misschien (hopelijk) dat ik volgende week mijn schoolwerk weer op kan pakken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muizel!![]()
Ik begon je al te missen!
Voor komend weekend staat je recept op de planning, dit weekend is het er bij ingeschoten![]()
Hoestie verder?
Ik had vroeger een meisje in de klas zitten die Worst heet. Ik hoop niet dat ze een meneer Lever tegen het lijf gelopen is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Coos Busters![]()
Je gaat je kind toch niet bewust zo noemen?
Als je als vrouw zijnde de achternaam erbij krijgt ist een ander verhaal
Want alle andere namen vond je wel kunnen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:33 schreef JJH het volgende:
en kom op, als je Tibant heet ga je je kind toch geen Jos noemen...
net zo min eigenlijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Want alle andere namen vond je wel kunnen?
Bij mij werkte vroeger een super mooi meisje, die M. Pijper heette... ze had best veel aandacht
(edit: voornaam maar even weggehaald)
Een koppensneller?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:48 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle werd net gebeld door een head-hunter met een toffe job aanbieding![]()
Deze week nog gesprek
Hoiquote:
Hmm ik weet niet wanner je precies wegging, maar laten we het houden op dat het een enerverend avondje wasquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik hoef toch niet terug te lezen, he? Of zijn er nog onthullingen gedaan laat op de avond?
Zo rond kwart over elf, volgensmij. En ik heb er véél van meegekregenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet wanner je precies wegging, maar laten we het houden op dat het een enerverend avondje was
Dat heb je snel gedaan!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:54 schreef Ynske het volgende:
Ik ben er weeral n uurtje, amar moest nog boodschappen halen
trainerschap gaat door
en net nu ik gehoord heb dat mn
huisgenooit
weer op woensdag komt trainen,
dat word rennen
![]()
Ninja Cat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:52 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en nog 1tje om te lachen en dan ga ik koken... dit is een heel oud filmpje vangeenstijl
maar het is zo ontzettend grappig
zelfs als je katten niet leuk vindt
http://www.dumpert.nl/mediabase/238761/11e249ef/kiekeboe_kat.html
Hmm jij ook al. Ik ken nog een goeie psychiater als je erover wil praten, het deed mij erg goed vandaagquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo rond kwart over elf, volgensmij. En ik heb er véél van meegekregen![]()
Ik ben heel goed in negeren en wegstoppen, dus dat heeft me de dag wel doorgeholpen. Maar nu komt alles weer bovenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm jij ook al. Ik ken nog een goeie psychiater als je erover wil praten, het deed mij erg goed vandaag
Je krijgt er .... van in je ogen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in negeren en wegstoppen, dus dat heeft me de dag wel doorgeholpen. Maar nu komt alles weer boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je krijgt er .... van in je ogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen een beetje file gehad bij de laatste afslag, dus dat ging lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan!![]()
Satsu heeft net een uur onder mijn dekentje gelegen: total-loss van de ervaring.![]()
voor de Hockeyquote:Feli met je trainerschap!(wat voor trainerschap is het?)
Wat leuk, veel plezier daar dan maar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
alleen een beetje file gehad bij de laatste afslag, dus dat ging lekker
tis toch echt een schatje
[..]
voor de Hockey
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je krijgt er .... van in je ogen?Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Geweldig hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)tml?q=voetbalstadion
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)tml?q=voetbalstadion
![]()
![]()
Hoi!quote:
Je kan hem toch gewoon op dat grasveld neermikkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Owwwwwww wat word ik er strontchagrijnig van als er iemand (lees: de zoon van de buren verderop) ELKE dag zijn auto zo pontificaal bij ons voor de deur zet dat ik mijn Smartie er niet meer tussengepropt krijg en dus om de hoek moet parkerenTerwijl er goddomme parkeerplaats zat is bij hun eigen rijtje huizen. Sodemieter op, parkeer bij je ouders voor de deur.
Zo, dat lucht op
Moet ik even langsgaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Owwwwwww wat word ik er strontchagrijnig van als er iemand (lees: de zoon van de buren verderop) ELKE dag zijn auto zo pontificaal bij ons voor de deur zet dat ik mijn Smartie er niet meer tussengepropt krijg en dus om de hoek moet parkerenTerwijl er goddomme parkeerplaats zat is bij hun eigen rijtje huizen. Sodemieter op, parkeer bij je ouders voor de deur.
Zo, dat lucht op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet ik even langsgaan?
Ben jij geen grote Bubba van 250kg die vroeger in de Sovjet-Unie atletiek deed en daardoor door alle doping nu groen oplicht in het donker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen auto? Aan de overkant bedoel je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan hem toch gewoon op dat grasveld neermikken
Nee, ik ben wel < 250 kg!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij geen grote Bubba van 250kg die vroeger in de Sovjet-Unie atletiek deed en daardoor door alle doping nu groen oplicht in het donker?
Als het zulke aardige mensen zijn, waarom is het dan zo moeilijk om gewoon op een aardige manier te vragen of hun zoon zijn auto bij hen voor de deur kan parkeren zodat jij je auto ook bij jezelf voor de deur kan zetten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn eigen auto? Aan de overkant bedoel je?
Ja doei, dan heb ik een bekeuring!
Ik baal dat ik gewoon te schijterig ben om er iets van te zeggen, dat is het meer denk ik
Het zijn nog aardige mensen ook, maar ik wil geen zeikerd zijn
Ik snap gewoon niet dat ze het zelf niet aso vinden.
Doeg!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga er vandoor![]()
Tschuss
En MB & Re, heel veel sterkte morgen, ik hoop dat het toch een speciale en 'mooie' dag word.
Het komt er gewoon op neer dat Greys een schijterd is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als het zulke aardige mensen zijn, waarom is het dan zo moeilijk om gewoon op een aardige manier te vragen of hun zoon zijn auto bij hen voor de deur kan parkeren zodat jij je auto ook bij jezelf voor de deur kan zetten?
Dat heeft niks met schijterig te maken.
*Kijkt op klok.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
Hier eindelijk de werkkamer gewit. Moet nog wel een paar keer om het dekkend te krijgen. Spierwitte muren voor de verandering.
En zometeen eten we een engels ontbijt
Spiegeleieren, bacon, worst, witte bonen in tomatensaus en gebakken champignons.
Wit-wit?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
Hier eindelijk de werkkamer gewit. Moet nog wel een paar keer om het dekkend te krijgen. Spierwitte muren voor de verandering.
Omdat het de openbare weg is en ik geen poot heb om op te staanquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als het zulke aardige mensen zijn, waarom is het dan zo moeilijk om gewoon op een aardige manier te vragen of hun zoon zijn auto bij hen voor de deur kan parkeren zodat jij je auto ook bij jezelf voor de deur kan zetten?
Dat heeft niks met schijterig te maken.
je kunt hooguit die jongen een keer aanspreken, als je ziet dat er bij hem plaats is, of hij misschien daar zou willen parkerenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het de openbare weg is en ik geen poot heb om op te staan
Er is niets van mij bij, van die parkeerplaats voor mijn deur.
Soms hebben mensen het niet eens door dus je zou het vriendelijk kunnen vragen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand anders kwam toch met de meerdere passen opmerking?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
hoi allemaal.
Ik heb gepind (JJH het was alleen mijn rekening dus maar 1 pas) en gedelegeerd.
Kwam er net door een telefoontje achter dat een familielid gewoon nog even over de 20.000 bij de DSB heeft staankom ik met mijn 1500-250 nu...
En mijn naailerares heeft alles daar staan![]()
Leuker nieuws is dat mijn tuin de minigraver heeft gezien en nu ineens veel meer tuin lijkt.
En dat de schilder klaar is met gronden en weer aan het schuren en opnieuw gronden gaat.![]()
Verder in K&W vanavond
Oh Oh-Oh ik heb 13 rijlessen gehad, zakte toen door een sjago examinatrice die in het handschoenenkastje zat te wroeten om 8 uur s'morgensen toen nog 3 lessen gehad en geslaagd
.
En MB sterkte morgen! en ik draag de kleding die ik de laatste begrafenis heb gedragen (oma vriend) juist nog wel. Maar heb dan ook een zwarte blouse uit de kast gepakt waar zij helemaal weg van was, een moooie herinnering dus. Nogmaals heel veel sterkte.
Mensen bedenken zo vaak iets niet. Daarom is het juist handiger om er aardig om te vragen. Dan snappen ze het vaak wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Greys een schijterd is.
Waarschijnlijk heeft de zoon van de buren geeneens in de gaten dat ie je in de weg zit.
Dat, dus. Het frustreert me echt enorm ook nu, belachelijk natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Greys een schijterd is.
Dan kan zijn vader of moeder dat toch zeggen?quote:Waarschijnlijk heeft de zoon van de buren geeneens in de gaten dat ie je in de weg zit.
Oeh lekker! Hier staat de preischotel voor 30 minuten in de oven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:24 schreef Pagan het volgende:
Zo, na al die eetverhalen zelf ook maar eens achter de kachel.
Griekse gehaktballetjes, Tsatziki en tomatenrijst (en en ouzootje voor onder het koken).
MB en Re, sterkte morgen!
Maar zijn ouders weten toch al jaaaaaaren dat ik daar parkeer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Soms hebben mensen het niet eens door dus je zou het vriendelijk kunnen vragen.
Jouw naailerares heeft meer dan 20.000 euro op de bank staan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:hoi allemaal.
Ik heb gepind (JJH het was alleen mijn rekening dus maar 1 pas) en gedelegeerd.
Kwam er net door een telefoontje achter dat een familielid gewoon nog even over de 20.000 bij de DSB heeft staankom ik met mijn 1500-250 nu...
En mijn naailerares heeft alles daar staan![]()
Sterktequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
En dat de schilder klaar is met gronden en weer aan het schuren en opnieuw gronden gaat.![]()
Is inderdaad misschien ook wel anders per persoon... hoewel ik bij m'n opa er ook geen problemen mee had, maar het pak van de begrafenis van m'n moeder komt nooit meer uit de kastquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
En MB sterkte morgen! en ik draag de kleding die ik de laatste begrafenis heb gedragen (oma vriend) juist nog wel. Maar heb dan ook een zwarte blouse uit de kast gepakt waar zij helemaal weg van was, een moooie herinnering dus.
Je hebt twee leuke lange poten. Maar euh... zal ik effe komme dan? Vraag ik het heel braaf en liefjes voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry heb heel snel even overal langs gescrolld, enne ben vorige week nog naar het buitenland geweest vond het wel eff genoegquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Iemand anders kwam toch met de meerdere passen opmerking?
Ik had je naar het buitenland gestuurd.
Hoi! Kwam jij nou uit Warmenhuizen?quote:
Fix & Finishquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh lekker! Hier staat de preischotel voor 30 minuten in de oven.
Doggie ligt heel onrustig te wiebelen in haar mand.
Zo moe als ze gister was (lief naast een warme bouwlamp) zo actief is ze nu na een dagje bijslapen.
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon een enorme (langequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt twee leuke lange poten. Maar euh... zal ik effe komme dan? Vraag ik het heel braaf en liefjes voor je.
haha ja klopt badmeester sam met zijn glazen oogbal ik zat vroegah op de torenven in warmenhuizenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi! Kwam jij nou uit Warmenhuizen?
Ik moest daar altijd schoolzwemmen vroeger, in dat koude rotbad bij badmeester Sam Groot
(Heb bijna mijn hele leven in Kalverdijk gewoond en zat in Tuitjenhorn op school).
Whaha nee een familie lid van mij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jouw naailerares heeft meer dan 20.000 euro op de bank staan?wat doe ik fout?
(je kunt trouwens van de resterende 1250 ook iets groots kopen, en het dan 5 minuten later terug brengen en je geld terugvragen)
[..]
Sterkteik haaaaat schuren
[..]
Is inderdaad misschien ook wel anders per persoon... hoewel ik bij m'n opa er ook geen problemen mee had, maar het pak van de begrafenis van m'n moeder komt nooit meer uit de kast.
En als ik het dan koud had en even aan de rand van dat bad ging hangen kwam ie met zijn badslippers (en sjaal omquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Eisoep het volgende:
[..]
haha ja klopt badmeester sam met zijn glazen oogbal ik zat vroegah op de torenven in warmenhuizen
Ligt een prachtige hond mooi te liggen en jij begint over snelcement.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Fix & Finish![]()
(sorry, ik hoor meer in K&W thuis misschien)
Prima spul net als renoband om gaatjes mee te stoppen ipv plamuurquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Fix & Finish![]()
(sorry, ik hoor meer in K&W thuis misschien)
wrijf het er effe in of zoquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Ml-etje het volgende:
En wat je verkeerd doet? Tsja jij woont alleen hé? Dan gaat dat allemaal wat minder makkelijk.
WTF fijn is datquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ik het dan koud had en even aan de rand van dat bad ging hangen kwam ie met zijn badslippers (en sjaal om) op mijn vingers staan. Het is meer dan 25 jaar geleden (
![]()
![]()
) maar ik heb er nog een trauma van
Zo is het niet bedoeldquote:
Ja echt, ik zweer het. Vergeet het ook nóóit meer!quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zijn ouders weten toch al jaaaaaaren dat ik daar parkeer?
En die zien dat gewoon vanuit het raam. Nou ja, laten we er maar over ophouden, ik zit me om niets kwaad te maken waarschijnlijk en er zijn veel ergere dingen.
Hahaquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ik het dan koud had en even aan de rand van dat bad ging hangen kwam ie met zijn badslippers (en sjaal om) op mijn vingers staan. Het is meer dan 25 jaar geleden (
![]()
![]()
) maar ik heb er nog een trauma van
Eerlijk gezegd gaat het me financieel echt 10x beter nu dan toen ik nog samenwoondequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo is het niet bedoeldmaar ik maak regelmatig budgetschema's en dat is gewoon 1 van de eerste dingen die je ziet.
Ik durf het nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vraag het nou maar even.
Dat van die meter vooruit moet zeker kunnen.
Behalve bij mijn buren die ik heel snel vaarwel wil zeggen dan
Sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ligt een prachtige hond mooi te liggen en jij begint over snelcement.
Hoe op, ik heb ook nog trauma's van schoolzwemmen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt, ik zweer het. Vergeet het ook nóóit meer!
Wat een boeman was dat, die vent. Hij warm aangekleed op de kant en wij bibberend met rotweer in dat buitenbad moeten zwemmen. En dan zo op je vingers gaan staan zodat je terug het water in viel
Moet ik je erop wijzen dat dit totaal niet mager klinkt of kun je dat zelf concluderenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gaat het me financieel echt 10x beter nu dan toen ik nog samenwoonde. Mijn ex maakte zooooo veel meer op dan ik
ik mag ook helemaal niet klagen, maar ik heb net mijn tuin verbouwd voor 11.000 euro, dus 't is even wat mager op mijn rekeningetje
(Overigens ook weer niet zo mager dank zij Philips vandaag... had vorige week net een bak aandelen gekocht)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gaat het me financieel echt 10x beter nu dan toen ik nog samenwoonde. Mijn ex maakte zooooo veel meer op dan ik
ik mag ook helemaal niet klagen, maar ik heb net mijn tuin verbouwd voor 11.000 euro, dus 't is even wat mager op mijn rekeningetje
(Overigens ook weer niet zo mager dank zij Philips vandaag... had vorige week net een bak aandelen gekocht)
Doet ook mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon een wijf
Nu de verwarming aan. Brrrrrrrr.
(Nog meer wijf)
We vinden je gewoon allemaal liefquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon een wijf
Nu de verwarming aan. Brrrrrrrr.
(Nog meer wijf)
Oh joh dat gaat over!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf het niet![]()
![]()
Ga gewoon hopen dat het snel klaar is, die klusperiode (die zoon heeft een huisje gekocht hier vlakbij in het durp en hij en zijn vriendin slapen nu een paar weken bij de ouders, vandaar ineens al die extra auto's). Hopen maar dat ze snel klaar zijn en daar kunnen slapen
Stam ik uit een ander tijdperk ofzo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe op, ik heb ook nog trauma's van schoolzwemmen.
Doodleuk in de eerste week van April met 15 graden buitentemperatuur in een koud buitenbad gegooid worden. Dank je wel.
Daar moet je het warm van krijgen Greys!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We vinden je gewoon allemaal lief![]()
Hoi. MrSubtle. Aangenaam. Hoeveel geld wil je hebben?quote:
Na 10+ jaar deel je wel zo'n beetje allesquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet ik je erop wijzen dat dit totaal niet mager klinkt of kun je dat zelf concluderen![]()
En gescheiden rekeningen en goede afspraken doen wonderen.
Inclusief meubels moet ik er wel bij zeggenquote:
Zeg mijn tuin moet ook nog (ohnee onze).quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi. MrSubtle. Aangenaam. Hoeveel geld wil je hebben?
Ook als ik zo loop te zeuren over futiliteiten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We vinden je gewoon allemaal lief![]()
MissSubtiel!quote:
Zeker!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar moet je het warm van krijgen Greys!
Ligt eraan... noem eens je specs?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:54 schreef Eisoep het volgende:
hoi Eisoep vanhetzelfde ... hoeveel kan je kwijt
Nooi schoolzwemmen gehad? Of lekker luxe binnen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stam ik uit een ander tijdperk ofzo?
Offuh dachten ze dat trekt dat kind niet.
[..]quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Na 10+ jaar deel je wel zo'n beetje alles![]()
Binnen altijd eigenlijk en dat in een enorm gat als durpje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nooi schoolzwemmen gehad? Of lekker luxe binnen?
Wij hadden geen binnenbad in 't durp, alleen een koud buitenbad. Dus vandaar buiten.
Laatquote:
[..]quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Na 10+ jaar deel je wel zo'n beetje alles![]()
Jep futieltjes zijn zo herkenbaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als ik zo loop te zeuren over futiliteiten?![]()
[..]
MissSubtiel!
[..]
Zeker!Toch ff de verwarming aangezet. Voor de zekerheid
![]()
We zijn vanuit studententijd gaan samenwonen. Zij had niets, ik werkte al, dan kun je wel scheiden, maar dan eet zij droog brood en ik biefstuk of zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oh na 6 jr nog nietben bang dat ik teveel ellende (loonbeslagen enz) voorbij zie komen om mijn zelfstandigheid op te geven in deze. Verder leun ik graag een beetje tegen
aan.
Ja, want dan weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben die soms van die rare hersenspinsels heeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als ik zo loop te zeuren over futiliteiten?![]()
[..]
sjieterdquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf het niet![]()
![]()
Ga gewoon hopen dat het snel klaar is, die klusperiode (die zoon heeft een huisje gekocht hier vlakbij in het durp en hij en zijn vriendin slapen nu een paar weken bij de ouders, vandaar ineens al die extra auto's). Hopen maar dat ze snel klaar zijn en daar kunnen slapen
Ik denk dat ik dan onbetaalbaar wordquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ligt eraan... noem eens je specs?![]()
![]()
Dingen als single, lekker, etc helpen
Nee, ik heb een oud huis, dus super moderne tuin past dan niet. Wel grijsgrind gebruikt trouwensquote:
Hoe oudjong ben je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stam ik uit een ander tijdperk ofzo?
Offuh dachten ze dat trekt dat kind niet.
Oh je hebt een loverboy die ik moet afkopen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:58 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan onbetaalbaar word
Mestreechs?quote:
25, en had er ook wel de pest aan maar dat was meer omdat je dan weer met nat haar (heel lang haar tot onderop mijn rug) weer op school zat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe oudjong ben je?
Ik heb wat afgejankt vroeger thuis als het weer tijd was om te schoolzwemmen en het was zo koud
Eh neequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh je hebt een loverboy die ik moet afkopen?
Ja nee, dan is iets wat in de lijn ligt van het huis mooier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, ik heb een oud huis, dus super moderne tuin past dan niet. Wel grijsgrind gebruikt trouwens
Ow ja, ik werkte als student genoeg om mijn eigen boontjes te doppen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We zijn vanuit studententijd gaan samenwonen. Zij had niets, ik werkte al, dan kun je wel scheiden, maar dan eet zij droog brood en ik biefstuk of zo?dus je groeit er dan zo vanzelf een beetje in dat je alles deelt en 1 rekening hebt
Ach en ook geen spijt van, leeft ook wel zo simpel
Kom maar op met de foto's danquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, dan is iets wat in de lijn ligt van het huis mooier.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
MrSubtle, mag ik eens vragen....
WAT is er hier in godesnaam gebeurd sinds jij hier binnen kwam?
Al die vrouwen die zichzelf op een presenteerblaadje aanbieden?
Het wordt bijna genant
DISCLAIMER: niets ten nadele van de dames in kwestie hoor, maar het geheel heeft een hoog 'WTF???' gehalte
Het wordt bijna genant
DISCLAIMER: niets ten nadele van de dames in kwestie hoor, maar het geheel heeft een hoog 'WTF???' gehalte
Het wordt bijna genant
Oe!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom maar op met de foto's danwij hebben een huis uit 1890 dus dan is het misschein wat inspiratie.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:00 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Eh neeIk ben gewoon supersexy en bescheiden
![]()
Ik ben haast blij dat ik die foto niet gehad/gezien heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat er een foto per pm rondgegaan is.
Had ik ook moeten doen.
Dat moet wel een erg fijne foto zijn geweest danquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen.
De jouw is zo toch ook wel te vindenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen.
Mooi!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
Voor:
(Hier stond een schuur vol asbest (onder andere de reden van de hoge kosten))
[ afbeelding ]
Na:
Schuur gesloopt, asbest laten sanneren, nieuwe schutting geplaatst, stroom aangelegd, grasveld laten aanleggen
[ afbeelding ]
Vlonder-tegels aangelegd met betonbandjes en stenen erom
[ afbeelding ]
(Op de laatste foto staan de meubels nog niet, op die vlonders komt een lounge hoek / bankstel)
[Joey-mode] How're you doin'?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
Het wordt bijna genant
Je wilt 'm zien... you know you want toquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben haast blij dat ik die foto niet gehad/gezien heb.
It's a spell!
Het is een gave, maar ook een last om te dragen mijn zoon...quote:
Prachtig!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
Schuur gesloopt, asbest laten sanneren, nieuwe schutting geplaatst, stroom aangelegd, grasveld laten aanleggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Op de laatste foto staan de meubels nog niet, op die vlonders komt een lounge hoek / bankstel)
Dan zal dat de reden zijn dat niet iedereen zich aan mijn voeten werpt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De jouw is zo toch ook wel te vinden
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je wilt 'm zien... you know you want to
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[Joey-mode] How're you doin'?[/Joey-mode]
Ziet er strak uit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooooquote:
MrS als je haar ziet, maak eens een fotoquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ziet er strak uit.
En nóg weet ik je huis niet precies te wonen.![]()
*gaat morgen met ladder in B. rondrijden*
Ja de nieuw aangelegde delen zijn redelijk strak, de border en vijver heb ik gelaten in ouderwetse "rommelige" stijlquote:
Iemand met een ladder die aan beide kanten van de auto uisteekt door open raampjes?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
MrS als je haar ziet, maak eens een foto
Zoiets bedoel ik ja, of een kop die opeens boven de schutting uitsteekt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iemand met een ladder die aan beide kanten van de auto uisteekt door open raampjes?
Nu zou ik graag een foto van d'r hebben om een animated gif te maken die boven mijn schutting op en neer gaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoiets bedoel ik ja, of een kop die opeens boven de schutting uitsteekt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:13 schreef Eisoep het volgende:
Ik heb een Tuintjuuh in mijn hart alleen voor jouhooouuuuuuuuuuuu
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nu zou ik graag een foto van d'r hebben om een animated gif te maken die boven mijn schutting op en neer gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik wel. Curiousity kills the catquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:Ik heb een rij ontzegging van MM
[..]ik word zenuwachtig van die gozer
Nee, ik hou meer van een beetje mysteriequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En ik kom met een keukentrapje in mijn fietstas.
QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qft?quote:
Je onbereikbaarheid en ongeinteresseerdheid maakt je woest aantrekkelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Nee, ik hou meer van een beetje mysterie
En soms moet je gewon doof spelenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ga gewoon een beetje rustig toeren in je uppie, gewoon overdag, niet in het donker, niet in de spits.... niet met een deadline, maar gewoon doelloos rondrijden in bekend gebied en daarna onbekend gebied... dan merk je dat je het kunt als je in je eentje bent, dat helpt
quote:
Nee hoor, have fun met je harem!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]eerst aan Greys toestemming vragen
tnxquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Quoted for Truth. (Of Quit Fucking Trolling, maar die geld niet in did geval)
Het punt is, denk ik, dat Q denkt dat ze een heel goede chaufeur is en dat MM daar anders over denktquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ga gewoon een beetje rustig toeren in je uppie, gewoon overdag, niet in het donker, niet in de spits.... niet met een deadline, maar gewoon doelloos rondrijden in bekend gebied en daarna onbekend gebied... dan merk je dat je het kunt als je in je eentje bent, dat helpt
Smakelijk en welterustenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En soms moet je gewon doof spelenheb ook regelmatig 1 van de 2 personen die bij mij in de auto aan de ...? boven de deur hangt
gewoon laten gaan.
Nou ga de klussers eten geven en dan mijn bedje in nadat ik hier al mijn rommel v vandaag opgeruimd heb.
Ben gaar.
Wij zijn vet gaaf, als je een keer van ons geproefd hebt, wil je niet meer anders.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]Gezellig dat je er weer bent!
Leuk, de 'nieuwe' mensen die toch steeds weer terugkomen!
[..]
Nee hoor, have fun met je harem!
Ik gniffel wel stiekem.
Ja, wacht maar tot je ons zat bent!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gniffel wel stiekem.
Q moet gewoon nog een heleboel leren. Aan de ene kant kan een beetje hulp van MM daar goed voor zijn. Aan de andere kant zou je er doodzenuwachtig van worden. Mij zal het m'n reet roesten als er constant commentaat geleverd word. Maar als je net dat eerste stempeltje hebt dan kan ik me voorstellen dat dat dan niet zo prettig is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het punt is, denk ik, dat Q denkt dat ze een heel goede chaufeur is en dat MM daar anders over denkt
Nee. Je krijgt geen fotoquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je onbereikbaarheid en ongeinteresseerdheid maakt je woest aantrekkelijk
Ja precies. Ik snap echt wel dat ze het kut vindt. MM zou daar ook weer rekening mee mogen houden, maar hij bedoelt het vast lief en zo, maar dat maakt het niet minder irritantquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Q moet gewoon nog een heleboel leren. Aan de ene kant kan een beetje hulp van MM daar goed voor zijn. Aan de andere kant zou je er doodzenuwachtig van worden. Mij zal het m'n reet roesten als er constant commentaat geleverd word. Maar als je net dat eerste stempeltje hebt dan kan ik me voorstellen dat dat dan niet zo prettig is.
Kutquote:
Zal ik je password asielactie fobo PMen?quote:
Ing, ik ben zojuist nóg meer van je gaan houden!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Gave tuin Mr.Subtiel![]()
En schoolzwemmen was hier ook drama; koud en dan die akelige haak in je rug als je met rugzwemmen je buik niet boven water drukte.
Het eindigde bij mij altijd in janken en een kwaaie moeder
Ik waarschuw jequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je password asielactie fobo PMen?
jullie zullen ook eewig last van mij hebben!!!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gniffel wel stiekem.
Ik was natuurlijk gewoon sponsor... dus eigenlijk heb ik er recht op, toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je password asielactie fobo PMen?
Echt iedere keer...en dan stonden alle moeders achter de bosjes te kijken en te kwaken met elkaar terwijl hun kindjes bevallig hakjes tegen elkaaaar ----wijd ------sluiten! deden en het kind van mijn moeder (quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing, ik ben zojuist nóg meer van je gaan houden!
Ik was niet de enige die er om gejankt heeft vroeger!
Dan heb je al zat foto's in de topics kunnen zien!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk gewoon sponsor... dus eigenlijk heb ik er recht op, toch?
quote:
Komt eraan, mij heeft ze niet gewaarschuwd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Pesies. Ik mag niet pm-en van Greys, dus zet ik hem in het spoilertje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon niet normaal.Ik ben om half 8 opgestaan (normaal een uur of 9), heb weinig bijzonders gedaan en ben me toch een partij duf en moe! Het wordt echt tijd dat ik koos werkeloos af ben.
Woensdag eerste hele dag!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik stond niet huilend op de kant en mijn moeder zat gewoon lekker warm thuisquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt iedere keer...en dan stonden alle moeders achter de bosjes te kijken en te kwaken met elkaar terwijl hun kindjes bevallig hakjes tegen elkaaaar ----wijd ------sluiten! deden en het kind van mijn moeder () stond huilend aan de andere kant van de bosjes.
Ze heeft het er nog graag over
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Ik mag niet pm-en van Greys, dus zet ik hem in het spoilertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon niet normaal.Ik ben om half 8 opgestaan (normaal een uur of 9), heb weinig bijzonders gedaan en ben me toch een partij duf en moe! Het wordt echt tijd dat ik koos werkeloos af ben.
Woensdag eerste hele dag!was ik zo vermoeiend
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef MrSubtle het volgende:
ooooh ik heb de foto's![]()
Bedankt anonieme PM-ert
Oh jaaaa, nee...ik doelde op "gewoon" diploma A en B.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stond niet huilend op de kant en mijn moeder zat gewoon lekker warm thuis![]()
Het huilen deed ik op de ochtend van het schoolzwemmen, dan ging ik als ik uitgesnotterd was (en niet won van mijn moeder) op de fiets naar school, met het klasje op de fiets met zijn allen naar dat kutbad en dan daar huilde ik niet (geloof ik) maar hing ik bibberend aan de rand
Nou, dat blijkt idd. Hij heeft echt geen vertrouwen in mequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het punt is, denk ik, dat Q denkt dat ze een heel goede chaufeur is en dat MM daar anders over denkt
Da's een stomme eigenschap van moeders. Als het er echt op aankomt win ik nog steeds niet, dan wint het respect het.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jaaaa, nee...ik doelde op "gewoon" diploma A en B.
Schoolzwemmen gingen we met de busss naar Wolvega alwaar een overdekt en verwarmd zwembad was.
En een knuffelmuur![]()
Alleen had ik toen A en B al en ging dus voor C en dan moest je door hoepels op de bodem duiken en dingen opduiken. En dat vond ik dan weer eng![]()
En ik ben dus nog steeds geen zwemwonder, vind er ook weinig aan.
Won jij ook nooit van je moeder?
Ik vind hulp ook geen probleem... maar hysterisch STOPPEN roepen welquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Q moet gewoon nog een heleboel leren. Aan de ene kant kan een beetje hulp van MM daar goed voor zijn. Aan de andere kant zou je er doodzenuwachtig van worden. Mij zal het m'n reet roesten als er constant commentaat geleverd word. Maar als je net dat eerste stempeltje hebt dan kan ik me voorstellen dat dat dan niet zo prettig is.
Niets van aantrekken en anders vol op de rem en hem uit laten stappenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt idd. Hij heeft echt geen vertrouwen in me
En het dan raar vinden dat ik onzeker word
dan moet je dat bij hem aangevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hulp ook geen probleem... maar hysterisch STOPPEN roepen welik schrok me echt de tering.
Nee ik snap echt wel wat je bedoelt. En dat met DTH was ook belachelijk idd. Maar eerst zegtie dat ik normaal moet doen en zat ruimte heb, en vervolgens gaat ie gillen omdat ik te weinig ruimte heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
Ik zou het ook lullig vinden Q. Maar - en nu hoop ik niet dat je boos wordt want dat is niet de bedoeling - niet te snel denken dat het allemaal in the pocket en appeltje eitje is, dat rijden. Ik zag je bij Dierenthuis ook rakelings langs die boom scheren bij het wegrijden aan het einde van de dagEn dat geeft niet, dat hebben we allemaal gehad in het begin (oma vertelt....). Ik heb nog niet te lang geleden ook nog zitten krijsen 'Hou je bek!!!' (ik!
) tegen Heer G in de auto die op de snelweg zei dat ik in kon voegen en er gewoon nog een auto naast zat (hij zei 'ik bedoelde ook niet NU invoegen, maar daar achter'
).
Gewoon rustig ritjes blijven maken, vraag ook gewoon om hulp aan MM (ook al heb je daar nu geen zin in). Je moet nog even goed leren inschatten hoeveel ruimte je aan alle kanten hebt enzo! Gewoon samen oefenen en daarna thuis ehm..... je andere hobbies uitoefenen
Hij schrok zelf ook waarschijnlijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hulp ook geen probleem... maar hysterisch STOPPEN roepen welik schrok me echt de tering.
Ja en als ik dan commentaar lever van "eej, neem die bocht gvd es niet met 50 dan" dan moet ik mn bek houden want hij weet heus wel hoe die moet rijden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Bamba het volgende:
Qwea, ik rij ook niet graag als mn vriend naast me zit hoor! Die heeft ook overal commentaar op.
Het is een man. Die 'ruimte zat' roeptie alleen als het hém uitkomtquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee ik snap echt wel wat je bedoelt. En dat met DTH was ook belachelijk idd. Maar eerst zegtie dat ik normaal moet doen en zat ruimte heb, en vervolgens gaat ie gillen omdat ik te weinig ruimte heb.
Snappik!quote:Ik weet verdomme niet meer waar ik aan toe ben![]()
Hij moet begrijpen dat hij jou zo het plezier maar ook het vertrouwen in autorijden ontneemt. En dat is juist in het begin echt niet prettig, als je al onzeker bent. Maar blijf wel om hulp durven vragen, als ik in een andere auto stap weet ik ook niet precies hoeveel ruimte ik aan alle kanten hebquote:Kijk ik vind het haske fijn dattie mee kijkt. Maar als ik met 5km/u kom aanrijden op een kruising, want ik stond 4 meter ervoor stil en dan vervolgens keihard "STOPPEN!!!!!!!!" gaat gillen zodat ik me dood schrik, daar kan ik echt giftig van worden
En dat "HOU JE BEK DICHT!" is wel herkenbaar. Gods allemachtig. "Ja stoppen, het is rood" "ja stoppen een auto" "ja afremmen, drempel" mijn god, dat is dodelijk irritant. De 1ste de beste x dattie het nu weer flikt pleur ik hem uit de auto
Nou, ik dacht dat mijn ma erg was, maar vergeleken met MM is ze poesliefquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, je moet es gaan rijden met m'n moeder ernaast, dan vind je MM daarna een engeltje
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Q? Weet je nog dat ik net liep te zeiken dat ik ergens anders moest parkeren omdat er geen ruimte voor en achter die auto was die voor de deur stond? Drie keer raden. Heer G kwam net hier, pakte de sleutel uit mijn tas en propte die Smart er zo tussen. Zonder moeite. Godverrrrrrrrrrrrrrr![]()
Maar goed, hij heeft vanmiddag een scooterrijder van de scooter gereden
![]()
Typisch!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Q? Weet je nog dat ik net liep te zeiken dat ik ergens anders moest parkeren omdat er geen ruimte voor en achter die auto was die voor de deur stond? Drie keer raden. Heer G kwam net hier, pakte de sleutel uit mijn tas en propte die Smart er zo tussen. Zonder moeite. Godverrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
Nou ja, mannen zullen ook best beter kunnen parkeren hoor. Ik parkeer enkel ergens met voldoende ruimte.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat je niet op stang jagen, hij heeft ze echt niet!
Jij blijft toch de enige voor mijquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:
MrSbtle, ik kan jou hier geen seconde alleen laten he!
Ik heb vroegah ook zwemles gehad. Vond ik wel lollig. Al die andere strebertjes wilden zo snel mogelijk aan de overkant zijn, ik spartelde gewoon lekker rustig in het water. Waarom zoveel haast?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt iedere keer...en dan stonden alle moeders achter de bosjes te kijken en te kwaken met elkaar terwijl hun kindjes bevallig hakjes tegen elkaaaar ----wijd ------sluiten! deden en het kind van mijn moeder () stond huilend aan de andere kant van de bosjes.
Ze heeft het er nog graag over
![]()
Oh dat mag hoor, zou ik ook doen, dat lachen, als het om jou gingquote:
Ja, maar het was vlak voor het politiebureau en hij sloeg af een parkeerplaats op en er kwam een scooter om de bocht zeilen die 3 keer zo hard ging als hij mocht. Maar goed, toch zijn schuld natuurlijk ook al was die scooter nog niet om de bocht toen hij keek. Flink wat krassen op zijn auto, scooter beschadigd en er zaten twee ventjes op de scooter waarvan er eentje zijn voet waarschijnlijk gebroken heeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Heeft ie iemand aangereden?
Die rijlessen klinken ieg niet aantrekkelijker na jullie verhalen hiero
auwquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat mag hoor, zou ik ook doen, dat lachen, als het om jou ging![]()
Ik kan normaal echt SUPERgoed inparkeren, ik zweer het, strak langs het stoepie overal!
[..]
Ja, maar het was vlak voor het politiebureau en hij sloeg af een parkeerplaats op en er kwam een scooter om de bocht zeilen die 3 keer zo hard ging als hij mocht. Maar goed, toch zijn schuld natuurlijk ook al was die scooter nog niet om de bocht toen hij keek. Flink wat krassen op zijn auto, scooter beschadigd en er zaten twee ventjes op de scooter waarvan er eentje zijn voet waarschijnlijk gebroken heeft
Kijk en DAAROM ben jij nou super schattigquote:
Maareh... lange harenquote:
Wat voor broek had ze aan dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maareh... lange haren
en dan ook nog zwart ...![]()
yumm
Ik moest toch even gniffelen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
![]()
Scooters zijn over het algemeen de meest imbiciele verkeersdeelemers. Ze rijden waar hun dat het beste uitkomt, of dat nu de stoep, fietspad of de weg is, halen je buitenom in op een rotonde geven geen richting aan, bumperkleven (waardoor ze dus compleet uit je zicht verdwijnen in een taxibusje) rijden te hard en gedragen zich over het algemeen als een stel kamikazepiloten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan normaal echt SUPERgoed inparkeren, ik zweer het, strak langs het stoepie overal!
[..]
Ja, maar het was vlak voor het politiebureau en hij sloeg af een parkeerplaats op en er kwam een scooter om de bocht zeilen die 3 keer zo hard ging als hij mocht. Maar goed, toch zijn schuld natuurlijk ook al was die scooter nog niet om de bocht toen hij keek. Flink wat krassen op zijn auto, scooter beschadigd en er zaten twee ventjes op de scooter waarvan er eentje zijn voet waarschijnlijk gebroken heeft
Dat heeft hij ahem...netjes gedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten weer naast elkaar te msnnen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef Qwea het volgende:
Qwea zegt:
Mikey zegt:
wat?
Qwea zegt:
Mikey zegt:
half 9 californacation kijken?
Qwea zegt:
![]()
je kan mooi de boom in. Hysterische mafkees
Mikey zegt:
ja, dus, kom ik er straks aan
Grijs liefurt, en wat is dit, twenty questions?quote:
Nou naast is een groot woord. Hij zit 4 meter verder opquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie zitten weer naast elkaar te msnnen?
Zoekt CC vast op.
Buiten slaan-afstandquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou naast is een groot woord. Hij zit 4 meter verder op
Zoiets...je hebt dus nog 3 hulplijnen nuquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Grijs liefurt, en wat is dit, twenty questions?
Eerst stond er weekend miljonairsquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoiets...je hebt dus nog 3 hulplijnen nu
Net zo erg, is je mond opendoen te veel moeite, normaal heb je er volgens mij geen problemen mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou naast is een groot woord. Hij zit 4 meter verder op
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerst stond er weekend miljonairs
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Net zo erg, is je mond opendoen te veel moeite, normaal heb je er volgens mij geen problemen mee.
Weet je wel hoeveel energie dat kost?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Net zo erg, is je mond opendoen te veel moeite, normaal heb je er volgens mij geen problemen mee.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel energie dat kost?
Ik doe enkel mn mond nog open voor wat drinken en chips
Fashion night!quote:
Ik ben na gisteren blij dat je voor dit antwoord koosquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:14 schreef Qwea het volgende:
Ik doe enkel mn mond nog open voor wat drinken en chips
Hmm, nee dusquote:
Nou ik wilde idd eerst wat anders zeggenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben na gisteren blij dat je voor dit antwoord koos
Nee, dit is GEEN uitnodiging
Hoi!quote:
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Wie heeft dat password voor het fotoboek doorgespeeld?
FOEI!
Muizel!quote:
Heel verstandig schat, heel verstandig.quote:
Ik erger me dood aan dat programma. Daarentegen houd ik wel van een beetje erger tv, hmmmquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fashion night!![]()
Eerst hysterische Benelux topmodels kijken. Zonder lux en zonder top trouwens.En daarna Project Runway.
Dies buiten met heer G.quote:
Ja ik ga m'n bron ook zo weggevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Wie heeft dat password voor het fotoboek doorgespeeld?
FOEI!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |