alle mannen zijn kleine kinderenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké op d't gebied dan een klein kind dan.
En wat heeft het "man zijn" er mee te maken? Dat alle mannen moeilijke eters zijn?
Gezien je salmonella heeft ze wel een puntjequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:58 schreef Qwea het volgende:
Dus nee, ik ben ook een zeer moeilijke eter thuisals ik het zelf maak eet ik het weer wel, maar dan klaagt zij dat het bv niet gaar is
![]()
Ja, halloquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
TT! Arme Morrie!
Oh en Q....
[..]
Gezien je salmonella heeft ze wel een puntje
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Als je een abbo hebt kun je de posts van mensen die je niet lief vind eruit filteren.
nou ja, rauw hoef ik het nou ook weer niet. Maar bloemkool zo ver koken dat als je er enkel in prikt het in 900 stukjes flikkert is ook niet okequote:Op maandag 12 oktober 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Groente moet je echt niet doodkoken, hoe rauwer hoe meer smaak
Heerlijk met dipsausjes!quote:
He!!!quote:
Lekker gezond ookquote:
Ik ben trots op je!quote:
Iedere hand 1 breekijzer en maar rammenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je er met een bobcat overheen geknald?
Bobcats zijn gaaf.
Sorry popjequote:Op maandag 12 oktober 2009 17:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
He!!!
Ik ben maar 1 klein kind, geen meervoud
Ja, ik had nog een zwarte broek en ik heb een bruin truitje voor erboven gekocht. Verder bruine laarzen eronder.quote:Op maandag 12 oktober 2009 @ 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, hoestie daar nu?![]()
En ben je nog geslaagd voor een outfit voor morgen?
Slopen is inderdaad gaaf, vooral als alles kapot mag. Laatst nog geholpen met een keuken die al verkocht was, das minder leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iedere hand 1 breekijzer en maar rammen
Doe niets aan wat je heel graag draagt, want je doet het erna nooit meer aanquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik had nog een zwarte broek en ik heb een bruin truitje voor erboven gekocht. Verder bruine laarzen eronder.
Tis hier raar.. Het einde is in zicht.
Eindelijk een dieet dat bij mij pastquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:17 schreef Qwea het volgende:
http://www.cookiediet.eu/nl/?gclid=CP__7sXmt50CFQk13godHnVPlA
wat een onzin
Juist. Begin eens met een normaal eetpatroon en eventueel hulp van een dietist. Werkt veel beter.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:17 schreef Qwea het volgende:
http://www.cookiediet.eu/nl/?gclid=CP__7sXmt50CFQk13godHnVPlA
wat een onzin
Kan me voorstellen dat het raar moet voelen jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik had nog een zwarte broek en ik heb een bruin truitje voor erboven gekocht. Verder bruine laarzen eronder.
Tis hier raar.. Het einde is in zicht.
Oh en dat hele Secret Santagebeuren... ik had eik voor mezelf gedacht: ik doe volgend jaar wel mee.. Hoewel dan de topics de komende tijd wel een beetje saai worden voor mij, maar ja. Maar die discussie was niet nodig dus.
Qwea
Muizel!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Muis006 het volgende:
tvp
MB, veel sterkte morgen en ik denk aan je
Ik had ze er al over gehoord ja, maar dat lijstje is vrij geniaal ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:28 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zit hier toch zo hard te lachen![]()
De Coen en Sander show zoekt de persoon met de stomste naam van Nederland... hieronder het lijstje waar je uit kunt kiezen...
Aart Beijen
Anna Nas
Anne Frankenhuis
Ben Brack
Ben Kaal
Brad Wursten
Chil Persoon
Charrel Kip
Conny Plassen
Constant Lam
Coos Busters
Cor Nuijten
Fokje Modder
Izzy van Gisteren
Jos Tibant
Lieve Billekens
Mario Netten
Mevrouw Bolle Kip
Mevrouw Man
Roy Bos
Tom Aten
Ton Haring
Wil de Beer
Wil de Haas
Wil Krikke
Willie Wortel
Het zijn bestaande mensen
Hai! Hij gaat langzaam beter, ik hou me rustig en dat doet veel goed, misschien (hopelijk) dat ik volgende week mijn schoolwerk weer op kan pakken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muizel!![]()
Ik begon je al te missen!
Voor komend weekend staat je recept op de planning, dit weekend is het er bij ingeschoten![]()
Hoestie verder?
Ik had vroeger een meisje in de klas zitten die Worst heet. Ik hoop niet dat ze een meneer Lever tegen het lijf gelopen is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Coos Busters![]()
Je gaat je kind toch niet bewust zo noemen?
Als je als vrouw zijnde de achternaam erbij krijgt ist een ander verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |