Nee ik zou het ook niet expres maken, dingen die een ander niet lust.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik zal ook niet snel iets maken als ik weet dat S. dat niet lekker vindt hoor.
Zoals champignons gaat ie van over z'n nek, dus da's altijd al lastig.
Maar als ik wat nieuws probeer dan eet ie het wel en soms vindt hij het nog echt lekker ook![]()
Hij zeurt er nooit over gelukkig, anders zou m'n kookmotivatie nog verder beneden vriespunt raken
Na gisteren geen plas meer in huis gevonden. Ben vanmorgen om 07:00 vertrokken en ben niet voor 18:00 thuis dus ben benieuwd wat we dan vinden. Heb zo overleg en op dit moment even nul energie om nog wat dingen te doen voor de klas. Het is een nogal bewerkelijke klas niet in de zin van super vervelend maar ze kosten veel energie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi! Hoe gaat het met de blaasprobleempjes? Beter al?
Hoe zou dát nou komen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Braadworst , daar heb ik nu al t hele weekend zin in
" keuze zat! ik lust bloemkool, verse rode bieten, zuurkool, prei, spitskool, boontjes, worteltjes, spinazie, ect"quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik zou het ook niet expres maken, dingen die een ander niet lust.
Maar met zó weinig keuze moet je wel toch?
Als 't pruttelt moet de worst erin... zo maak je ook snert toch?quote:
Die eeuwige Hollandse pot, ik zou er strontchagrijnig van worden!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
" keuze zat! ik lust bloemkool, verse rode bieten, zuurkool, prei, spitskool, boontjes, worteltjes, spinazie, ect"
Snert dat is een van de weinige dingen waar ik echt van over mn nek gaquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als 't pruttelt moet de worst erin... zo maak je ook snert toch?
Succes Bob!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef MrSubtle het volgende:
De klus-kleding al weer aangetrokken. Even twee breekijzers pakken en dan het leukste doen wat er is: SLOPEN
Ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Snert dat is een van de weinige dingen waar ik echt van over mn nek ga
Echt die geur alleen al ook hequote:
Jup...en het soort substantie en dan de kleur...*ril*quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup...en het soort substantie en dan de kleur...*ril*
De hele familie is dol op de zelfgemaakt snert van Oma, die gooit er echt ribbetjes en snuiten en staarten en poten in.![]()
Ik krijg dan kippensoep uit blik
Over dit soort eten of over eten in het algemeen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:39 schreef Morretje het volgende:
Kunnen we stoppen met praten over eten alsjeblieft?
Het regent hier nuquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:39 schreef Morretje het volgende:Kunnen we stoppen met praten over eten alsjeblieft?
Dat is dan weer wat jij ervan denktquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes Bob!
En oh god, de url ook weer van dit plaatje dat ik er heel onschuldig bij zocht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat jij ervan denkt
Trouwens, stel ik zou voor MM moeten koken (Stel hè) dan heeft ie aan mij een heel slecht. Ik houd juist van buitenlands eten. De enkele keer dat ik hollandsche pot eet is het kant en klaar, of bij mijn moeder.
En dat hele lust ik niet verhaal is nog leuk bij een 4 jarige ofzo, niet bij een volwassen man. Je wilt niet weten wat ik vroeger allemaal niet lustte en tegenwoordig heerlijk vind. Q, je moet gewoon wat meer ballen tonen en lekker maken wat jij lekker vind, op een gegeven moment gaat ie het echt wel eten hoor.
Ik moet weer eens een tandartsafspraak maken!quote:
Oh ja dat moet ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet weer eens een tandartsafspraak maken!
(Belachelijk, maar jij zegt zon, ik denk lente en tandartsassistente).
Ben al een jaar niet meer geweest volgens mij. Nou heb ik ook nooit een gaatje *afklopt* wonder boven wonder, dus ik hoef maar eens per jaar, maar ik ben toch geen fan
Ik lustte ook absoluut geen mosselen vroeger.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens, stel ik zou voor MM moeten koken (Stel hè) dan heeft ie aan mij een heel slecht. Ik houd juist van buitenlands eten. De enkele keer dat ik hollandsche pot eet is het kant en klaar, of bij mijn moeder.
En dat hele lust ik niet verhaal is nog leuk bij een 4 jarige ofzo, niet bij een volwassen man. Je wilt niet weten wat ik vroeger allemaal niet lustte en tegenwoordig heerlijk vind. Q, je moet gewoon wat meer ballen tonen en lekker maken wat jij lekker vind, op een gegeven moment gaat ie het echt wel eten hoor.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet weer eens een tandartsafspraak maken!
(Belachelijk, maar jij zegt zon, ik denk lente en tandartsassistente).
Ben al een jaar niet meer geweest volgens mij. Nou heb ik ook nooit een gaatje *afklopt* wonder boven wonder, dus ik hoef maar eens per jaar, maar ik ben toch geen fan
Snert is lekker. Maar dan zonder staart en snuit. Maar wel met ribbetjes, rookworst en droge worstquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup...en het soort substantie en dan de kleur...*ril*
De hele familie is dol op de zelfgemaakt snert van Oma, die gooit er echt ribbetjes en snuiten en staarten en poten in.![]()
Ik krijg dan kippensoep uit blik
Ja maar ik zou zelf ook niet willen dat men spruitjes voor mij maakt en dat ik die dan veplicht moet eten. Maar ik ben wel deels aan zijn wensen tegemoet gekomen. Ik lustte geen hutspot, geen prei, geen spitskool.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dácht ik, want ik vond ze er eng uitzien en vies ruiken. (no pun... en Q, ik waarschuw je![]()
)
En nu
Pfoe, dat had ik gelukkig fout!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak er Peter de Koning van en het is goed!
Meneer lust ook geen vis. Issie op een bedrijfs uitje... staat ie zalm op een toastje te vretenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
Olijven vind ik nog steeds niet lekker, maar olijventapenade dan weer wel
Jaaaaaaaa zie je, het is maar net hoe het voorgeschoteld wordtquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meneer lust ook geen vis. Issie op een bedrijfs uitje... staat ie zalm op een toastje te vreten
Toch blijf ik hem een klein kind vinden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar ik zou zelf ook niet willen dat men spruitjes voor mij maakt en dat ik die dan veplicht moet eten. Maar ik ben wel deels aan zijn wensen tegemoet gekomen. Ik lustte geen hutspot, geen prei, geen spitskool.
Dat eet ik nu allemaal wel. Best lekker ook nog
Hij piept altijd gelijk zo. " heb je wel eens FATSOENLIJKE macaroni gehad?"
-Ja mijn mama maakte dat altijd met tomatensaus uit blik.
Ik zei toch, fatsoenlijk. Maar goed, de spaghetti en macaroni issie af van het gezeur. Dat eet ik niet weer sinds de salmonella. Maar goed, dan kebab of shoarma. Ja, mooi dat je ZEGT dat je het niet lust en VROEGER wel eens hebt gegeten, maar ik maak het heel anders. Netzoals broccoli. Lekker met spek erom in de pan, sausje erover
Maar hij eet ook geen spek
Verder issie wel vet poepig hoor. Hij is alleen een ontzettende moeilijke eter
Nou, no way in hell dat ik mosselen ga eten. Olijven lust ik echt niet. Wel eens gegeten bij de italiaan. Nee, ik vind ze niet lekker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh zoveel van die dingen moet je leren eten.
Mosselen , olijven, ik weet niet wat allemaal, dat lustte ik vroeger vast ook niet en dat zijn nu juist de lekkerste dingen![]()
Ik heb op vakantie heerlijke verse mosselen gehad!
Meisje waarmee ik was vrat trouwens ook zowat niks, echt vervelend vind ik dat, dat zeuren over dit lust ik niet en dat niet.
Alleen maar pasta op dr brood.
Vies gezicht trekken dat IK wel mosselen bestelde.
En dan elke keer als ik dr een uit een schelp in mn mond stak vies kijken.
Sjezus...
Ik heb expres de helft van de pan aan Chico zitten voeren, die zat naast haar
Ik zou hem gelijk de hele week vis voeren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meneer lust ook geen vis. Issie op een bedrijfs uitje... staat ie zalm op een toastje te vreten
In het algemeen..quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Over dit soort eten of over eten in het algemeen?
nah, dat vind ik wel onzin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Toch blijf ik hem een klein kind vinden.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Pfoe, dat had ik gelukkig fout!
*Zoekt op waar Peter Koelewijn ook alweer van was.
Oja
Oké op d't gebied dan een klein kind dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
nah, dat vind ik wel onzin.
Ja, ik geef toe, hij is een moeilijke eter. Maar op basis daarvan enkel zou ik hem niet als klein kind bestempelen.
Het feit meewegend dattie man is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |