Iemand anders kwam toch met de meerdere passen opmerking?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
hoi allemaal.
Ik heb gepind (JJH het was alleen mijn rekening dus maar 1 pas) en gedelegeerd.
Kwam er net door een telefoontje achter dat een familielid gewoon nog even over de 20.000 bij de DSB heeft staankom ik met mijn 1500-250 nu...
En mijn naailerares heeft alles daar staan![]()
Leuker nieuws is dat mijn tuin de minigraver heeft gezien en nu ineens veel meer tuin lijkt.
En dat de schilder klaar is met gronden en weer aan het schuren en opnieuw gronden gaat.![]()
Verder in K&W vanavond
Oh Oh-Oh ik heb 13 rijlessen gehad, zakte toen door een sjago examinatrice die in het handschoenenkastje zat te wroeten om 8 uur s'morgensen toen nog 3 lessen gehad en geslaagd
.
En MB sterkte morgen! en ik draag de kleding die ik de laatste begrafenis heb gedragen (oma vriend) juist nog wel. Maar heb dan ook een zwarte blouse uit de kast gepakt waar zij helemaal weg van was, een moooie herinnering dus. Nogmaals heel veel sterkte.
Mensen bedenken zo vaak iets niet. Daarom is het juist handiger om er aardig om te vragen. Dan snappen ze het vaak wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Greys een schijterd is.
Waarschijnlijk heeft de zoon van de buren geeneens in de gaten dat ie je in de weg zit.
Dat, dus. Het frustreert me echt enorm ook nu, belachelijk natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Greys een schijterd is.
Dan kan zijn vader of moeder dat toch zeggen?quote:Waarschijnlijk heeft de zoon van de buren geeneens in de gaten dat ie je in de weg zit.
Oeh lekker! Hier staat de preischotel voor 30 minuten in de oven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:24 schreef Pagan het volgende:
Zo, na al die eetverhalen zelf ook maar eens achter de kachel.
Griekse gehaktballetjes, Tsatziki en tomatenrijst (en en ouzootje voor onder het koken).
MB en Re, sterkte morgen!
Maar zijn ouders weten toch al jaaaaaaren dat ik daar parkeer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Soms hebben mensen het niet eens door dus je zou het vriendelijk kunnen vragen.
Jouw naailerares heeft meer dan 20.000 euro op de bank staan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:hoi allemaal.
Ik heb gepind (JJH het was alleen mijn rekening dus maar 1 pas) en gedelegeerd.
Kwam er net door een telefoontje achter dat een familielid gewoon nog even over de 20.000 bij de DSB heeft staankom ik met mijn 1500-250 nu...
En mijn naailerares heeft alles daar staan![]()
Sterktequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
En dat de schilder klaar is met gronden en weer aan het schuren en opnieuw gronden gaat.![]()
Is inderdaad misschien ook wel anders per persoon... hoewel ik bij m'n opa er ook geen problemen mee had, maar het pak van de begrafenis van m'n moeder komt nooit meer uit de kastquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
En MB sterkte morgen! en ik draag de kleding die ik de laatste begrafenis heb gedragen (oma vriend) juist nog wel. Maar heb dan ook een zwarte blouse uit de kast gepakt waar zij helemaal weg van was, een moooie herinnering dus.
Je hebt twee leuke lange poten. Maar euh... zal ik effe komme dan? Vraag ik het heel braaf en liefjes voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het de openbare weg is en ik geen poot heb om op te staan
Er is niets van mij bij, van die parkeerplaats voor mijn deur.
Sorry heb heel snel even overal langs gescrolld, enne ben vorige week nog naar het buitenland geweest vond het wel eff genoegquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Iemand anders kwam toch met de meerdere passen opmerking?
Ik had je naar het buitenland gestuurd.
Hoi! Kwam jij nou uit Warmenhuizen?quote:
Fix & Finishquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh lekker! Hier staat de preischotel voor 30 minuten in de oven.
Doggie ligt heel onrustig te wiebelen in haar mand.
Zo moe als ze gister was (lief naast een warme bouwlamp) zo actief is ze nu na een dagje bijslapen.
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon een enorme (langequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt twee leuke lange poten. Maar euh... zal ik effe komme dan? Vraag ik het heel braaf en liefjes voor je.
haha ja klopt badmeester sam met zijn glazen oogbal ik zat vroegah op de torenven in warmenhuizenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi! Kwam jij nou uit Warmenhuizen?
Ik moest daar altijd schoolzwemmen vroeger, in dat koude rotbad bij badmeester Sam Groot
(Heb bijna mijn hele leven in Kalverdijk gewoond en zat in Tuitjenhorn op school).
Whaha nee een familie lid van mij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jouw naailerares heeft meer dan 20.000 euro op de bank staan?wat doe ik fout?
(je kunt trouwens van de resterende 1250 ook iets groots kopen, en het dan 5 minuten later terug brengen en je geld terugvragen)
[..]
Sterkteik haaaaat schuren
[..]
Is inderdaad misschien ook wel anders per persoon... hoewel ik bij m'n opa er ook geen problemen mee had, maar het pak van de begrafenis van m'n moeder komt nooit meer uit de kast.
En als ik het dan koud had en even aan de rand van dat bad ging hangen kwam ie met zijn badslippers (en sjaal omquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Eisoep het volgende:
[..]
haha ja klopt badmeester sam met zijn glazen oogbal ik zat vroegah op de torenven in warmenhuizen
Ligt een prachtige hond mooi te liggen en jij begint over snelcement.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Fix & Finish![]()
(sorry, ik hoor meer in K&W thuis misschien)
Prima spul net als renoband om gaatjes mee te stoppen ipv plamuurquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Fix & Finish![]()
(sorry, ik hoor meer in K&W thuis misschien)
wrijf het er effe in of zoquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Ml-etje het volgende:
En wat je verkeerd doet? Tsja jij woont alleen hé? Dan gaat dat allemaal wat minder makkelijk.
WTF fijn is datquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ik het dan koud had en even aan de rand van dat bad ging hangen kwam ie met zijn badslippers (en sjaal om) op mijn vingers staan. Het is meer dan 25 jaar geleden (
![]()
![]()
) maar ik heb er nog een trauma van
Zo is het niet bedoeldquote:
Ja echt, ik zweer het. Vergeet het ook nóóit meer!quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zijn ouders weten toch al jaaaaaaren dat ik daar parkeer?
En die zien dat gewoon vanuit het raam. Nou ja, laten we er maar over ophouden, ik zit me om niets kwaad te maken waarschijnlijk en er zijn veel ergere dingen.
Hahaquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ik het dan koud had en even aan de rand van dat bad ging hangen kwam ie met zijn badslippers (en sjaal om) op mijn vingers staan. Het is meer dan 25 jaar geleden (
![]()
![]()
) maar ik heb er nog een trauma van
Eerlijk gezegd gaat het me financieel echt 10x beter nu dan toen ik nog samenwoondequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo is het niet bedoeldmaar ik maak regelmatig budgetschema's en dat is gewoon 1 van de eerste dingen die je ziet.
Ik durf het nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vraag het nou maar even.
Dat van die meter vooruit moet zeker kunnen.
Behalve bij mijn buren die ik heel snel vaarwel wil zeggen dan
Sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ligt een prachtige hond mooi te liggen en jij begint over snelcement.
Hoe op, ik heb ook nog trauma's van schoolzwemmen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt, ik zweer het. Vergeet het ook nóóit meer!
Wat een boeman was dat, die vent. Hij warm aangekleed op de kant en wij bibberend met rotweer in dat buitenbad moeten zwemmen. En dan zo op je vingers gaan staan zodat je terug het water in viel
Moet ik je erop wijzen dat dit totaal niet mager klinkt of kun je dat zelf concluderenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gaat het me financieel echt 10x beter nu dan toen ik nog samenwoonde. Mijn ex maakte zooooo veel meer op dan ik
ik mag ook helemaal niet klagen, maar ik heb net mijn tuin verbouwd voor 11.000 euro, dus 't is even wat mager op mijn rekeningetje
(Overigens ook weer niet zo mager dank zij Philips vandaag... had vorige week net een bak aandelen gekocht)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gaat het me financieel echt 10x beter nu dan toen ik nog samenwoonde. Mijn ex maakte zooooo veel meer op dan ik
ik mag ook helemaal niet klagen, maar ik heb net mijn tuin verbouwd voor 11.000 euro, dus 't is even wat mager op mijn rekeningetje
(Overigens ook weer niet zo mager dank zij Philips vandaag... had vorige week net een bak aandelen gekocht)
Doet ook mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon een wijf
Nu de verwarming aan. Brrrrrrrr.
(Nog meer wijf)
We vinden je gewoon allemaal liefquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon een wijf
Nu de verwarming aan. Brrrrrrrr.
(Nog meer wijf)
Oh joh dat gaat over!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf het niet![]()
![]()
Ga gewoon hopen dat het snel klaar is, die klusperiode (die zoon heeft een huisje gekocht hier vlakbij in het durp en hij en zijn vriendin slapen nu een paar weken bij de ouders, vandaar ineens al die extra auto's). Hopen maar dat ze snel klaar zijn en daar kunnen slapen
Stam ik uit een ander tijdperk ofzo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe op, ik heb ook nog trauma's van schoolzwemmen.
Doodleuk in de eerste week van April met 15 graden buitentemperatuur in een koud buitenbad gegooid worden. Dank je wel.
Daar moet je het warm van krijgen Greys!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We vinden je gewoon allemaal lief![]()
Hoi. MrSubtle. Aangenaam. Hoeveel geld wil je hebben?quote:
Na 10+ jaar deel je wel zo'n beetje allesquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet ik je erop wijzen dat dit totaal niet mager klinkt of kun je dat zelf concluderen![]()
En gescheiden rekeningen en goede afspraken doen wonderen.
Inclusief meubels moet ik er wel bij zeggenquote:
Zeg mijn tuin moet ook nog (ohnee onze).quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi. MrSubtle. Aangenaam. Hoeveel geld wil je hebben?
Ook als ik zo loop te zeuren over futiliteiten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We vinden je gewoon allemaal lief![]()
MissSubtiel!quote:
Zeker!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar moet je het warm van krijgen Greys!
Ligt eraan... noem eens je specs?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:54 schreef Eisoep het volgende:
hoi Eisoep vanhetzelfde ... hoeveel kan je kwijt
Nooi schoolzwemmen gehad? Of lekker luxe binnen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stam ik uit een ander tijdperk ofzo?
Offuh dachten ze dat trekt dat kind niet.
[..]quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Na 10+ jaar deel je wel zo'n beetje alles![]()
Binnen altijd eigenlijk en dat in een enorm gat als durpje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nooi schoolzwemmen gehad? Of lekker luxe binnen?
Wij hadden geen binnenbad in 't durp, alleen een koud buitenbad. Dus vandaar buiten.
Laatquote:
[..]quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Na 10+ jaar deel je wel zo'n beetje alles![]()
Jep futieltjes zijn zo herkenbaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als ik zo loop te zeuren over futiliteiten?![]()
[..]
MissSubtiel!
[..]
Zeker!Toch ff de verwarming aangezet. Voor de zekerheid
![]()
We zijn vanuit studententijd gaan samenwonen. Zij had niets, ik werkte al, dan kun je wel scheiden, maar dan eet zij droog brood en ik biefstuk of zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oh na 6 jr nog nietben bang dat ik teveel ellende (loonbeslagen enz) voorbij zie komen om mijn zelfstandigheid op te geven in deze. Verder leun ik graag een beetje tegen
aan.
Ja, want dan weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben die soms van die rare hersenspinsels heeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als ik zo loop te zeuren over futiliteiten?![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |