Wat leuk, veel plezier daar dan maar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
alleen een beetje file gehad bij de laatste afslag, dus dat ging lekker
tis toch echt een schatje
[..]
voor de Hockey
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je krijgt er .... van in je ogen?Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Geweldig hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)tml?q=voetbalstadion
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)tml?q=voetbalstadion
![]()
![]()
Hoi!quote:
Je kan hem toch gewoon op dat grasveld neermikkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Owwwwwww wat word ik er strontchagrijnig van als er iemand (lees: de zoon van de buren verderop) ELKE dag zijn auto zo pontificaal bij ons voor de deur zet dat ik mijn Smartie er niet meer tussengepropt krijg en dus om de hoek moet parkerenTerwijl er goddomme parkeerplaats zat is bij hun eigen rijtje huizen. Sodemieter op, parkeer bij je ouders voor de deur.
Zo, dat lucht op
Moet ik even langsgaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Owwwwwww wat word ik er strontchagrijnig van als er iemand (lees: de zoon van de buren verderop) ELKE dag zijn auto zo pontificaal bij ons voor de deur zet dat ik mijn Smartie er niet meer tussengepropt krijg en dus om de hoek moet parkerenTerwijl er goddomme parkeerplaats zat is bij hun eigen rijtje huizen. Sodemieter op, parkeer bij je ouders voor de deur.
Zo, dat lucht op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet ik even langsgaan?
Ben jij geen grote Bubba van 250kg die vroeger in de Sovjet-Unie atletiek deed en daardoor door alle doping nu groen oplicht in het donker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen auto? Aan de overkant bedoel je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan hem toch gewoon op dat grasveld neermikken
Nee, ik ben wel < 250 kg!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij geen grote Bubba van 250kg die vroeger in de Sovjet-Unie atletiek deed en daardoor door alle doping nu groen oplicht in het donker?
Als het zulke aardige mensen zijn, waarom is het dan zo moeilijk om gewoon op een aardige manier te vragen of hun zoon zijn auto bij hen voor de deur kan parkeren zodat jij je auto ook bij jezelf voor de deur kan zetten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn eigen auto? Aan de overkant bedoel je?
Ja doei, dan heb ik een bekeuring!
Ik baal dat ik gewoon te schijterig ben om er iets van te zeggen, dat is het meer denk ik
Het zijn nog aardige mensen ook, maar ik wil geen zeikerd zijn
Ik snap gewoon niet dat ze het zelf niet aso vinden.
Doeg!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga er vandoor![]()
Tschuss
En MB & Re, heel veel sterkte morgen, ik hoop dat het toch een speciale en 'mooie' dag word.
Het komt er gewoon op neer dat Greys een schijterd is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als het zulke aardige mensen zijn, waarom is het dan zo moeilijk om gewoon op een aardige manier te vragen of hun zoon zijn auto bij hen voor de deur kan parkeren zodat jij je auto ook bij jezelf voor de deur kan zetten?
Dat heeft niks met schijterig te maken.
*Kijkt op klok.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
Hier eindelijk de werkkamer gewit. Moet nog wel een paar keer om het dekkend te krijgen. Spierwitte muren voor de verandering.
En zometeen eten we een engels ontbijt
Spiegeleieren, bacon, worst, witte bonen in tomatensaus en gebakken champignons.
Wit-wit?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
Hier eindelijk de werkkamer gewit. Moet nog wel een paar keer om het dekkend te krijgen. Spierwitte muren voor de verandering.
Omdat het de openbare weg is en ik geen poot heb om op te staanquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als het zulke aardige mensen zijn, waarom is het dan zo moeilijk om gewoon op een aardige manier te vragen of hun zoon zijn auto bij hen voor de deur kan parkeren zodat jij je auto ook bij jezelf voor de deur kan zetten?
Dat heeft niks met schijterig te maken.
je kunt hooguit die jongen een keer aanspreken, als je ziet dat er bij hem plaats is, of hij misschien daar zou willen parkerenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het de openbare weg is en ik geen poot heb om op te staan
Er is niets van mij bij, van die parkeerplaats voor mijn deur.
Soms hebben mensen het niet eens door dus je zou het vriendelijk kunnen vragen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het de openbare weg is en ik geen poot heb om op te staan
Er is niets van mij bij, van die parkeerplaats voor mijn deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |