alle mannen zijn kleine kinderenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké op d't gebied dan een klein kind dan.
En wat heeft het "man zijn" er mee te maken? Dat alle mannen moeilijke eters zijn?
Gezien je salmonella heeft ze wel een puntjequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:58 schreef Qwea het volgende:
Dus nee, ik ben ook een zeer moeilijke eter thuisals ik het zelf maak eet ik het weer wel, maar dan klaagt zij dat het bv niet gaar is
![]()
Ja, halloquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
TT! Arme Morrie!
Oh en Q....
[..]
Gezien je salmonella heeft ze wel een puntje
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Als je een abbo hebt kun je de posts van mensen die je niet lief vind eruit filteren.
nou ja, rauw hoef ik het nou ook weer niet. Maar bloemkool zo ver koken dat als je er enkel in prikt het in 900 stukjes flikkert is ook niet okequote:Op maandag 12 oktober 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Groente moet je echt niet doodkoken, hoe rauwer hoe meer smaak
Heerlijk met dipsausjes!quote:
He!!!quote:
Lekker gezond ookquote:
Ik ben trots op je!quote:
Iedere hand 1 breekijzer en maar rammenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je er met een bobcat overheen geknald?
Bobcats zijn gaaf.
Sorry popjequote:Op maandag 12 oktober 2009 17:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
He!!!
Ik ben maar 1 klein kind, geen meervoud
Ja, ik had nog een zwarte broek en ik heb een bruin truitje voor erboven gekocht. Verder bruine laarzen eronder.quote:Op maandag 12 oktober 2009 @ 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, hoestie daar nu?![]()
En ben je nog geslaagd voor een outfit voor morgen?
Slopen is inderdaad gaaf, vooral als alles kapot mag. Laatst nog geholpen met een keuken die al verkocht was, das minder leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iedere hand 1 breekijzer en maar rammen
Doe niets aan wat je heel graag draagt, want je doet het erna nooit meer aanquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik had nog een zwarte broek en ik heb een bruin truitje voor erboven gekocht. Verder bruine laarzen eronder.
Tis hier raar.. Het einde is in zicht.
Eindelijk een dieet dat bij mij pastquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:17 schreef Qwea het volgende:
http://www.cookiediet.eu/nl/?gclid=CP__7sXmt50CFQk13godHnVPlA
wat een onzin
Juist. Begin eens met een normaal eetpatroon en eventueel hulp van een dietist. Werkt veel beter.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:17 schreef Qwea het volgende:
http://www.cookiediet.eu/nl/?gclid=CP__7sXmt50CFQk13godHnVPlA
wat een onzin
Kan me voorstellen dat het raar moet voelen jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik had nog een zwarte broek en ik heb een bruin truitje voor erboven gekocht. Verder bruine laarzen eronder.
Tis hier raar.. Het einde is in zicht.
Oh en dat hele Secret Santagebeuren... ik had eik voor mezelf gedacht: ik doe volgend jaar wel mee.. Hoewel dan de topics de komende tijd wel een beetje saai worden voor mij, maar ja. Maar die discussie was niet nodig dus.
Qwea
Muizel!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Muis006 het volgende:
tvp
MB, veel sterkte morgen en ik denk aan je
Ik had ze er al over gehoord ja, maar dat lijstje is vrij geniaal ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:28 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zit hier toch zo hard te lachen![]()
De Coen en Sander show zoekt de persoon met de stomste naam van Nederland... hieronder het lijstje waar je uit kunt kiezen...
Aart Beijen
Anna Nas
Anne Frankenhuis
Ben Brack
Ben Kaal
Brad Wursten
Chil Persoon
Charrel Kip
Conny Plassen
Constant Lam
Coos Busters
Cor Nuijten
Fokje Modder
Izzy van Gisteren
Jos Tibant
Lieve Billekens
Mario Netten
Mevrouw Bolle Kip
Mevrouw Man
Roy Bos
Tom Aten
Ton Haring
Wil de Beer
Wil de Haas
Wil Krikke
Willie Wortel
Het zijn bestaande mensen
Hai! Hij gaat langzaam beter, ik hou me rustig en dat doet veel goed, misschien (hopelijk) dat ik volgende week mijn schoolwerk weer op kan pakken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muizel!![]()
Ik begon je al te missen!
Voor komend weekend staat je recept op de planning, dit weekend is het er bij ingeschoten![]()
Hoestie verder?
Ik had vroeger een meisje in de klas zitten die Worst heet. Ik hoop niet dat ze een meneer Lever tegen het lijf gelopen is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Coos Busters![]()
Je gaat je kind toch niet bewust zo noemen?
Als je als vrouw zijnde de achternaam erbij krijgt ist een ander verhaal
Want alle andere namen vond je wel kunnen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:33 schreef JJH het volgende:
en kom op, als je Tibant heet ga je je kind toch geen Jos noemen...
net zo min eigenlijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Want alle andere namen vond je wel kunnen?
Bij mij werkte vroeger een super mooi meisje, die M. Pijper heette... ze had best veel aandacht
(edit: voornaam maar even weggehaald)
Een koppensneller?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:48 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle werd net gebeld door een head-hunter met een toffe job aanbieding![]()
Deze week nog gesprek
Hoiquote:
Hmm ik weet niet wanner je precies wegging, maar laten we het houden op dat het een enerverend avondje wasquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik hoef toch niet terug te lezen, he? Of zijn er nog onthullingen gedaan laat op de avond?
Zo rond kwart over elf, volgensmij. En ik heb er véél van meegekregenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet wanner je precies wegging, maar laten we het houden op dat het een enerverend avondje was
Dat heb je snel gedaan!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:54 schreef Ynske het volgende:
Ik ben er weeral n uurtje, amar moest nog boodschappen halen
trainerschap gaat door
en net nu ik gehoord heb dat mn
huisgenooit
weer op woensdag komt trainen,
dat word rennen
![]()
Ninja Cat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:52 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en nog 1tje om te lachen en dan ga ik koken... dit is een heel oud filmpje vangeenstijl
maar het is zo ontzettend grappig
zelfs als je katten niet leuk vindt
http://www.dumpert.nl/mediabase/238761/11e249ef/kiekeboe_kat.html
Hmm jij ook al. Ik ken nog een goeie psychiater als je erover wil praten, het deed mij erg goed vandaagquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo rond kwart over elf, volgensmij. En ik heb er véél van meegekregen![]()
Ik ben heel goed in negeren en wegstoppen, dus dat heeft me de dag wel doorgeholpen. Maar nu komt alles weer bovenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm jij ook al. Ik ken nog een goeie psychiater als je erover wil praten, het deed mij erg goed vandaag
Je krijgt er .... van in je ogen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in negeren en wegstoppen, dus dat heeft me de dag wel doorgeholpen. Maar nu komt alles weer boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je krijgt er .... van in je ogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen een beetje file gehad bij de laatste afslag, dus dat ging lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan!![]()
Satsu heeft net een uur onder mijn dekentje gelegen: total-loss van de ervaring.![]()
voor de Hockeyquote:Feli met je trainerschap!(wat voor trainerschap is het?)
Wat leuk, veel plezier daar dan maar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
alleen een beetje file gehad bij de laatste afslag, dus dat ging lekker
tis toch echt een schatje
[..]
voor de Hockey
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je krijgt er .... van in je ogen?Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Geweldig hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)tml?q=voetbalstadion
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)tml?q=voetbalstadion
![]()
![]()
Hoi!quote:
Je kan hem toch gewoon op dat grasveld neermikkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Owwwwwww wat word ik er strontchagrijnig van als er iemand (lees: de zoon van de buren verderop) ELKE dag zijn auto zo pontificaal bij ons voor de deur zet dat ik mijn Smartie er niet meer tussengepropt krijg en dus om de hoek moet parkerenTerwijl er goddomme parkeerplaats zat is bij hun eigen rijtje huizen. Sodemieter op, parkeer bij je ouders voor de deur.
Zo, dat lucht op
Moet ik even langsgaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Owwwwwww wat word ik er strontchagrijnig van als er iemand (lees: de zoon van de buren verderop) ELKE dag zijn auto zo pontificaal bij ons voor de deur zet dat ik mijn Smartie er niet meer tussengepropt krijg en dus om de hoek moet parkerenTerwijl er goddomme parkeerplaats zat is bij hun eigen rijtje huizen. Sodemieter op, parkeer bij je ouders voor de deur.
Zo, dat lucht op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet ik even langsgaan?
Ben jij geen grote Bubba van 250kg die vroeger in de Sovjet-Unie atletiek deed en daardoor door alle doping nu groen oplicht in het donker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen auto? Aan de overkant bedoel je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan hem toch gewoon op dat grasveld neermikken
Nee, ik ben wel < 250 kg!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij geen grote Bubba van 250kg die vroeger in de Sovjet-Unie atletiek deed en daardoor door alle doping nu groen oplicht in het donker?
Als het zulke aardige mensen zijn, waarom is het dan zo moeilijk om gewoon op een aardige manier te vragen of hun zoon zijn auto bij hen voor de deur kan parkeren zodat jij je auto ook bij jezelf voor de deur kan zetten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn eigen auto? Aan de overkant bedoel je?
Ja doei, dan heb ik een bekeuring!
Ik baal dat ik gewoon te schijterig ben om er iets van te zeggen, dat is het meer denk ik
Het zijn nog aardige mensen ook, maar ik wil geen zeikerd zijn
Ik snap gewoon niet dat ze het zelf niet aso vinden.
Doeg!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga er vandoor![]()
Tschuss
En MB & Re, heel veel sterkte morgen, ik hoop dat het toch een speciale en 'mooie' dag word.
Het komt er gewoon op neer dat Greys een schijterd is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als het zulke aardige mensen zijn, waarom is het dan zo moeilijk om gewoon op een aardige manier te vragen of hun zoon zijn auto bij hen voor de deur kan parkeren zodat jij je auto ook bij jezelf voor de deur kan zetten?
Dat heeft niks met schijterig te maken.
*Kijkt op klok.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
Hier eindelijk de werkkamer gewit. Moet nog wel een paar keer om het dekkend te krijgen. Spierwitte muren voor de verandering.
En zometeen eten we een engels ontbijt
Spiegeleieren, bacon, worst, witte bonen in tomatensaus en gebakken champignons.
Wit-wit?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
Hier eindelijk de werkkamer gewit. Moet nog wel een paar keer om het dekkend te krijgen. Spierwitte muren voor de verandering.
Omdat het de openbare weg is en ik geen poot heb om op te staanquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als het zulke aardige mensen zijn, waarom is het dan zo moeilijk om gewoon op een aardige manier te vragen of hun zoon zijn auto bij hen voor de deur kan parkeren zodat jij je auto ook bij jezelf voor de deur kan zetten?
Dat heeft niks met schijterig te maken.
je kunt hooguit die jongen een keer aanspreken, als je ziet dat er bij hem plaats is, of hij misschien daar zou willen parkerenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het de openbare weg is en ik geen poot heb om op te staan
Er is niets van mij bij, van die parkeerplaats voor mijn deur.
Soms hebben mensen het niet eens door dus je zou het vriendelijk kunnen vragen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand anders kwam toch met de meerdere passen opmerking?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
hoi allemaal.
Ik heb gepind (JJH het was alleen mijn rekening dus maar 1 pas) en gedelegeerd.
Kwam er net door een telefoontje achter dat een familielid gewoon nog even over de 20.000 bij de DSB heeft staankom ik met mijn 1500-250 nu...
En mijn naailerares heeft alles daar staan![]()
Leuker nieuws is dat mijn tuin de minigraver heeft gezien en nu ineens veel meer tuin lijkt.
En dat de schilder klaar is met gronden en weer aan het schuren en opnieuw gronden gaat.![]()
Verder in K&W vanavond
Oh Oh-Oh ik heb 13 rijlessen gehad, zakte toen door een sjago examinatrice die in het handschoenenkastje zat te wroeten om 8 uur s'morgensen toen nog 3 lessen gehad en geslaagd
.
En MB sterkte morgen! en ik draag de kleding die ik de laatste begrafenis heb gedragen (oma vriend) juist nog wel. Maar heb dan ook een zwarte blouse uit de kast gepakt waar zij helemaal weg van was, een moooie herinnering dus. Nogmaals heel veel sterkte.
Mensen bedenken zo vaak iets niet. Daarom is het juist handiger om er aardig om te vragen. Dan snappen ze het vaak wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Greys een schijterd is.
Waarschijnlijk heeft de zoon van de buren geeneens in de gaten dat ie je in de weg zit.
Dat, dus. Het frustreert me echt enorm ook nu, belachelijk natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Greys een schijterd is.
Dan kan zijn vader of moeder dat toch zeggen?quote:Waarschijnlijk heeft de zoon van de buren geeneens in de gaten dat ie je in de weg zit.
Oeh lekker! Hier staat de preischotel voor 30 minuten in de oven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:24 schreef Pagan het volgende:
Zo, na al die eetverhalen zelf ook maar eens achter de kachel.
Griekse gehaktballetjes, Tsatziki en tomatenrijst (en en ouzootje voor onder het koken).
MB en Re, sterkte morgen!
Maar zijn ouders weten toch al jaaaaaaren dat ik daar parkeer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Soms hebben mensen het niet eens door dus je zou het vriendelijk kunnen vragen.
Jouw naailerares heeft meer dan 20.000 euro op de bank staan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:hoi allemaal.
Ik heb gepind (JJH het was alleen mijn rekening dus maar 1 pas) en gedelegeerd.
Kwam er net door een telefoontje achter dat een familielid gewoon nog even over de 20.000 bij de DSB heeft staankom ik met mijn 1500-250 nu...
En mijn naailerares heeft alles daar staan![]()
Sterktequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
En dat de schilder klaar is met gronden en weer aan het schuren en opnieuw gronden gaat.![]()
Is inderdaad misschien ook wel anders per persoon... hoewel ik bij m'n opa er ook geen problemen mee had, maar het pak van de begrafenis van m'n moeder komt nooit meer uit de kastquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
En MB sterkte morgen! en ik draag de kleding die ik de laatste begrafenis heb gedragen (oma vriend) juist nog wel. Maar heb dan ook een zwarte blouse uit de kast gepakt waar zij helemaal weg van was, een moooie herinnering dus.
Je hebt twee leuke lange poten. Maar euh... zal ik effe komme dan? Vraag ik het heel braaf en liefjes voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry heb heel snel even overal langs gescrolld, enne ben vorige week nog naar het buitenland geweest vond het wel eff genoegquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Iemand anders kwam toch met de meerdere passen opmerking?
Ik had je naar het buitenland gestuurd.
Hoi! Kwam jij nou uit Warmenhuizen?quote:
Fix & Finishquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh lekker! Hier staat de preischotel voor 30 minuten in de oven.
Doggie ligt heel onrustig te wiebelen in haar mand.
Zo moe als ze gister was (lief naast een warme bouwlamp) zo actief is ze nu na een dagje bijslapen.
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon een enorme (langequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt twee leuke lange poten. Maar euh... zal ik effe komme dan? Vraag ik het heel braaf en liefjes voor je.
haha ja klopt badmeester sam met zijn glazen oogbal ik zat vroegah op de torenven in warmenhuizenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi! Kwam jij nou uit Warmenhuizen?
Ik moest daar altijd schoolzwemmen vroeger, in dat koude rotbad bij badmeester Sam Groot
(Heb bijna mijn hele leven in Kalverdijk gewoond en zat in Tuitjenhorn op school).
Whaha nee een familie lid van mij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jouw naailerares heeft meer dan 20.000 euro op de bank staan?wat doe ik fout?
(je kunt trouwens van de resterende 1250 ook iets groots kopen, en het dan 5 minuten later terug brengen en je geld terugvragen)
[..]
Sterkteik haaaaat schuren
[..]
Is inderdaad misschien ook wel anders per persoon... hoewel ik bij m'n opa er ook geen problemen mee had, maar het pak van de begrafenis van m'n moeder komt nooit meer uit de kast.
En als ik het dan koud had en even aan de rand van dat bad ging hangen kwam ie met zijn badslippers (en sjaal omquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Eisoep het volgende:
[..]
haha ja klopt badmeester sam met zijn glazen oogbal ik zat vroegah op de torenven in warmenhuizen
Ligt een prachtige hond mooi te liggen en jij begint over snelcement.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Fix & Finish![]()
(sorry, ik hoor meer in K&W thuis misschien)
Prima spul net als renoband om gaatjes mee te stoppen ipv plamuurquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Fix & Finish![]()
(sorry, ik hoor meer in K&W thuis misschien)
wrijf het er effe in of zoquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Ml-etje het volgende:
En wat je verkeerd doet? Tsja jij woont alleen hé? Dan gaat dat allemaal wat minder makkelijk.
WTF fijn is datquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ik het dan koud had en even aan de rand van dat bad ging hangen kwam ie met zijn badslippers (en sjaal om) op mijn vingers staan. Het is meer dan 25 jaar geleden (
![]()
![]()
) maar ik heb er nog een trauma van
Zo is het niet bedoeldquote:
Ja echt, ik zweer het. Vergeet het ook nóóit meer!quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zijn ouders weten toch al jaaaaaaren dat ik daar parkeer?
En die zien dat gewoon vanuit het raam. Nou ja, laten we er maar over ophouden, ik zit me om niets kwaad te maken waarschijnlijk en er zijn veel ergere dingen.
Hahaquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ik het dan koud had en even aan de rand van dat bad ging hangen kwam ie met zijn badslippers (en sjaal om) op mijn vingers staan. Het is meer dan 25 jaar geleden (
![]()
![]()
) maar ik heb er nog een trauma van
Eerlijk gezegd gaat het me financieel echt 10x beter nu dan toen ik nog samenwoondequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo is het niet bedoeldmaar ik maak regelmatig budgetschema's en dat is gewoon 1 van de eerste dingen die je ziet.
Ik durf het nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vraag het nou maar even.
Dat van die meter vooruit moet zeker kunnen.
Behalve bij mijn buren die ik heel snel vaarwel wil zeggen dan
Sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ligt een prachtige hond mooi te liggen en jij begint over snelcement.
Hoe op, ik heb ook nog trauma's van schoolzwemmen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt, ik zweer het. Vergeet het ook nóóit meer!
Wat een boeman was dat, die vent. Hij warm aangekleed op de kant en wij bibberend met rotweer in dat buitenbad moeten zwemmen. En dan zo op je vingers gaan staan zodat je terug het water in viel
Moet ik je erop wijzen dat dit totaal niet mager klinkt of kun je dat zelf concluderenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gaat het me financieel echt 10x beter nu dan toen ik nog samenwoonde. Mijn ex maakte zooooo veel meer op dan ik
ik mag ook helemaal niet klagen, maar ik heb net mijn tuin verbouwd voor 11.000 euro, dus 't is even wat mager op mijn rekeningetje
(Overigens ook weer niet zo mager dank zij Philips vandaag... had vorige week net een bak aandelen gekocht)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gaat het me financieel echt 10x beter nu dan toen ik nog samenwoonde. Mijn ex maakte zooooo veel meer op dan ik
ik mag ook helemaal niet klagen, maar ik heb net mijn tuin verbouwd voor 11.000 euro, dus 't is even wat mager op mijn rekeningetje
(Overigens ook weer niet zo mager dank zij Philips vandaag... had vorige week net een bak aandelen gekocht)
Doet ook mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon een wijf
Nu de verwarming aan. Brrrrrrrr.
(Nog meer wijf)
We vinden je gewoon allemaal liefquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon een wijf
Nu de verwarming aan. Brrrrrrrr.
(Nog meer wijf)
Oh joh dat gaat over!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf het niet![]()
![]()
Ga gewoon hopen dat het snel klaar is, die klusperiode (die zoon heeft een huisje gekocht hier vlakbij in het durp en hij en zijn vriendin slapen nu een paar weken bij de ouders, vandaar ineens al die extra auto's). Hopen maar dat ze snel klaar zijn en daar kunnen slapen
Stam ik uit een ander tijdperk ofzo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe op, ik heb ook nog trauma's van schoolzwemmen.
Doodleuk in de eerste week van April met 15 graden buitentemperatuur in een koud buitenbad gegooid worden. Dank je wel.
Daar moet je het warm van krijgen Greys!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We vinden je gewoon allemaal lief![]()
Hoi. MrSubtle. Aangenaam. Hoeveel geld wil je hebben?quote:
Na 10+ jaar deel je wel zo'n beetje allesquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet ik je erop wijzen dat dit totaal niet mager klinkt of kun je dat zelf concluderen![]()
En gescheiden rekeningen en goede afspraken doen wonderen.
Inclusief meubels moet ik er wel bij zeggenquote:
Zeg mijn tuin moet ook nog (ohnee onze).quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi. MrSubtle. Aangenaam. Hoeveel geld wil je hebben?
Ook als ik zo loop te zeuren over futiliteiten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We vinden je gewoon allemaal lief![]()
MissSubtiel!quote:
Zeker!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar moet je het warm van krijgen Greys!
Ligt eraan... noem eens je specs?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:54 schreef Eisoep het volgende:
hoi Eisoep vanhetzelfde ... hoeveel kan je kwijt
Nooi schoolzwemmen gehad? Of lekker luxe binnen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stam ik uit een ander tijdperk ofzo?
Offuh dachten ze dat trekt dat kind niet.
[..]quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Na 10+ jaar deel je wel zo'n beetje alles![]()
Binnen altijd eigenlijk en dat in een enorm gat als durpje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nooi schoolzwemmen gehad? Of lekker luxe binnen?
Wij hadden geen binnenbad in 't durp, alleen een koud buitenbad. Dus vandaar buiten.
Laatquote:
[..]quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Na 10+ jaar deel je wel zo'n beetje alles![]()
Jep futieltjes zijn zo herkenbaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als ik zo loop te zeuren over futiliteiten?![]()
[..]
MissSubtiel!
[..]
Zeker!Toch ff de verwarming aangezet. Voor de zekerheid
![]()
We zijn vanuit studententijd gaan samenwonen. Zij had niets, ik werkte al, dan kun je wel scheiden, maar dan eet zij droog brood en ik biefstuk of zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oh na 6 jr nog nietben bang dat ik teveel ellende (loonbeslagen enz) voorbij zie komen om mijn zelfstandigheid op te geven in deze. Verder leun ik graag een beetje tegen
aan.
Ja, want dan weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben die soms van die rare hersenspinsels heeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als ik zo loop te zeuren over futiliteiten?![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |