Ik durf het nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vraag het nou maar even.
Dat van die meter vooruit moet zeker kunnen.
Behalve bij mijn buren die ik heel snel vaarwel wil zeggen dan
Sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ligt een prachtige hond mooi te liggen en jij begint over snelcement.
Hoe op, ik heb ook nog trauma's van schoolzwemmen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt, ik zweer het. Vergeet het ook nóóit meer!
Wat een boeman was dat, die vent. Hij warm aangekleed op de kant en wij bibberend met rotweer in dat buitenbad moeten zwemmen. En dan zo op je vingers gaan staan zodat je terug het water in viel
Moet ik je erop wijzen dat dit totaal niet mager klinkt of kun je dat zelf concluderenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gaat het me financieel echt 10x beter nu dan toen ik nog samenwoonde. Mijn ex maakte zooooo veel meer op dan ik
ik mag ook helemaal niet klagen, maar ik heb net mijn tuin verbouwd voor 11.000 euro, dus 't is even wat mager op mijn rekeningetje
(Overigens ook weer niet zo mager dank zij Philips vandaag... had vorige week net een bak aandelen gekocht)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gaat het me financieel echt 10x beter nu dan toen ik nog samenwoonde. Mijn ex maakte zooooo veel meer op dan ik
ik mag ook helemaal niet klagen, maar ik heb net mijn tuin verbouwd voor 11.000 euro, dus 't is even wat mager op mijn rekeningetje
(Overigens ook weer niet zo mager dank zij Philips vandaag... had vorige week net een bak aandelen gekocht)
Doet ook mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon een wijf
Nu de verwarming aan. Brrrrrrrr.
(Nog meer wijf)
We vinden je gewoon allemaal liefquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon een wijf
Nu de verwarming aan. Brrrrrrrr.
(Nog meer wijf)
Oh joh dat gaat over!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf het niet![]()
![]()
Ga gewoon hopen dat het snel klaar is, die klusperiode (die zoon heeft een huisje gekocht hier vlakbij in het durp en hij en zijn vriendin slapen nu een paar weken bij de ouders, vandaar ineens al die extra auto's). Hopen maar dat ze snel klaar zijn en daar kunnen slapen
Stam ik uit een ander tijdperk ofzo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe op, ik heb ook nog trauma's van schoolzwemmen.
Doodleuk in de eerste week van April met 15 graden buitentemperatuur in een koud buitenbad gegooid worden. Dank je wel.
Daar moet je het warm van krijgen Greys!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We vinden je gewoon allemaal lief![]()
Hoi. MrSubtle. Aangenaam. Hoeveel geld wil je hebben?quote:
Na 10+ jaar deel je wel zo'n beetje allesquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet ik je erop wijzen dat dit totaal niet mager klinkt of kun je dat zelf concluderen![]()
En gescheiden rekeningen en goede afspraken doen wonderen.
Inclusief meubels moet ik er wel bij zeggenquote:
Zeg mijn tuin moet ook nog (ohnee onze).quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi. MrSubtle. Aangenaam. Hoeveel geld wil je hebben?
Ook als ik zo loop te zeuren over futiliteiten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We vinden je gewoon allemaal lief![]()
MissSubtiel!quote:
Zeker!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar moet je het warm van krijgen Greys!
Ligt eraan... noem eens je specs?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:54 schreef Eisoep het volgende:
hoi Eisoep vanhetzelfde ... hoeveel kan je kwijt
Nooi schoolzwemmen gehad? Of lekker luxe binnen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stam ik uit een ander tijdperk ofzo?
Offuh dachten ze dat trekt dat kind niet.
[..]quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Na 10+ jaar deel je wel zo'n beetje alles![]()
Binnen altijd eigenlijk en dat in een enorm gat als durpje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nooi schoolzwemmen gehad? Of lekker luxe binnen?
Wij hadden geen binnenbad in 't durp, alleen een koud buitenbad. Dus vandaar buiten.
Laatquote:
[..]quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Na 10+ jaar deel je wel zo'n beetje alles![]()
Jep futieltjes zijn zo herkenbaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als ik zo loop te zeuren over futiliteiten?![]()
[..]
MissSubtiel!
[..]
Zeker!Toch ff de verwarming aangezet. Voor de zekerheid
![]()
We zijn vanuit studententijd gaan samenwonen. Zij had niets, ik werkte al, dan kun je wel scheiden, maar dan eet zij droog brood en ik biefstuk of zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oh na 6 jr nog nietben bang dat ik teveel ellende (loonbeslagen enz) voorbij zie komen om mijn zelfstandigheid op te geven in deze. Verder leun ik graag een beetje tegen
aan.
Ja, want dan weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben die soms van die rare hersenspinsels heeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als ik zo loop te zeuren over futiliteiten?![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |