Zoiets...je hebt dus nog 3 hulplijnen nuquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Grijs liefurt, en wat is dit, twenty questions?
Eerst stond er weekend miljonairsquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoiets...je hebt dus nog 3 hulplijnen nu
Net zo erg, is je mond opendoen te veel moeite, normaal heb je er volgens mij geen problemen mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou naast is een groot woord. Hij zit 4 meter verder op
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerst stond er weekend miljonairs
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Net zo erg, is je mond opendoen te veel moeite, normaal heb je er volgens mij geen problemen mee.
Weet je wel hoeveel energie dat kost?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Net zo erg, is je mond opendoen te veel moeite, normaal heb je er volgens mij geen problemen mee.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel energie dat kost?
Ik doe enkel mn mond nog open voor wat drinken en chips
Fashion night!quote:
Ik ben na gisteren blij dat je voor dit antwoord koosquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:14 schreef Qwea het volgende:
Ik doe enkel mn mond nog open voor wat drinken en chips
Hmm, nee dusquote:
Nou ik wilde idd eerst wat anders zeggenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben na gisteren blij dat je voor dit antwoord koos
Nee, dit is GEEN uitnodiging
Hoi!quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Q? Weet je nog dat ik net liep te zeiken dat ik ergens anders moest parkeren omdat er geen ruimte voor en achter die auto was die voor de deur stond? Drie keer raden. Heer G kwam net hier, pakte de sleutel uit mijn tas en propte die Smart er zo tussen. Zonder moeite. Godverrrrrrrrrrrrrrr![]()
Maar goed, hij heeft vanmiddag een scooterrijder van de scooter gereden
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Wie heeft dat password voor het fotoboek doorgespeeld?
FOEI!
Muizel!quote:
Heel verstandig schat, heel verstandig.quote:
Ik erger me dood aan dat programma. Daarentegen houd ik wel van een beetje erger tv, hmmmquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fashion night!![]()
Eerst hysterische Benelux topmodels kijken. Zonder lux en zonder top trouwens.En daarna Project Runway.
Dies buiten met heer G.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |