sjieterdquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf het niet![]()
![]()
Ga gewoon hopen dat het snel klaar is, die klusperiode (die zoon heeft een huisje gekocht hier vlakbij in het durp en hij en zijn vriendin slapen nu een paar weken bij de ouders, vandaar ineens al die extra auto's). Hopen maar dat ze snel klaar zijn en daar kunnen slapen
Ik denk dat ik dan onbetaalbaar wordquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ligt eraan... noem eens je specs?![]()
![]()
Dingen als single, lekker, etc helpen
Nee, ik heb een oud huis, dus super moderne tuin past dan niet. Wel grijsgrind gebruikt trouwensquote:
Hoe oudjong ben je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stam ik uit een ander tijdperk ofzo?
Offuh dachten ze dat trekt dat kind niet.
Oh je hebt een loverboy die ik moet afkopen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:58 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan onbetaalbaar word
Mestreechs?quote:
25, en had er ook wel de pest aan maar dat was meer omdat je dan weer met nat haar (heel lang haar tot onderop mijn rug) weer op school zat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe oudjong ben je?
Ik heb wat afgejankt vroeger thuis als het weer tijd was om te schoolzwemmen en het was zo koud
Eh neequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh je hebt een loverboy die ik moet afkopen?
Ja nee, dan is iets wat in de lijn ligt van het huis mooier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, ik heb een oud huis, dus super moderne tuin past dan niet. Wel grijsgrind gebruikt trouwens
Ow ja, ik werkte als student genoeg om mijn eigen boontjes te doppen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We zijn vanuit studententijd gaan samenwonen. Zij had niets, ik werkte al, dan kun je wel scheiden, maar dan eet zij droog brood en ik biefstuk of zo?dus je groeit er dan zo vanzelf een beetje in dat je alles deelt en 1 rekening hebt
Ach en ook geen spijt van, leeft ook wel zo simpel
Kom maar op met de foto's danquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, dan is iets wat in de lijn ligt van het huis mooier.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
MrSubtle, mag ik eens vragen....
WAT is er hier in godesnaam gebeurd sinds jij hier binnen kwam?
Al die vrouwen die zichzelf op een presenteerblaadje aanbieden?
Het wordt bijna genant
DISCLAIMER: niets ten nadele van de dames in kwestie hoor, maar het geheel heeft een hoog 'WTF???' gehalte
Het wordt bijna genant
DISCLAIMER: niets ten nadele van de dames in kwestie hoor, maar het geheel heeft een hoog 'WTF???' gehalte
Het wordt bijna genant
Oe!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom maar op met de foto's danwij hebben een huis uit 1890 dus dan is het misschein wat inspiratie.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:00 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Eh neeIk ben gewoon supersexy en bescheiden
![]()
Ik ben haast blij dat ik die foto niet gehad/gezien heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat er een foto per pm rondgegaan is.
Had ik ook moeten doen.
Dat moet wel een erg fijne foto zijn geweest danquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen.
De jouw is zo toch ook wel te vindenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen.
Mooi!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
Voor:
(Hier stond een schuur vol asbest (onder andere de reden van de hoge kosten))
[ afbeelding ]
Na:
Schuur gesloopt, asbest laten sanneren, nieuwe schutting geplaatst, stroom aangelegd, grasveld laten aanleggen
[ afbeelding ]
Vlonder-tegels aangelegd met betonbandjes en stenen erom
[ afbeelding ]
(Op de laatste foto staan de meubels nog niet, op die vlonders komt een lounge hoek / bankstel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |