[Joey-mode] How're you doin'?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
MrSubtle, mag ik eens vragen....
WAT is er hier in godesnaam gebeurd sinds jij hier binnen kwam?
Al die vrouwen die zichzelf op een presenteerblaadje aanbieden?
Het wordt bijna genant
Je wilt 'm zien... you know you want toquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben haast blij dat ik die foto niet gehad/gezien heb.
It's a spell!
Het is een gave, maar ook een last om te dragen mijn zoon...quote:
Prachtig!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
Voor:
(Hier stond een schuur vol asbest (onder andere de reden van de hoge kosten))
[ afbeelding ]
Na:
Schuur gesloopt, asbest laten sanneren, nieuwe schutting geplaatst, stroom aangelegd, grasveld laten aanleggen
[ afbeelding ]
Vlonder-tegels aangelegd met betonbandjes en stenen erom
[ afbeelding ]
(Op de laatste foto staan de meubels nog niet, op die vlonders komt een lounge hoek / bankstel)
Dan zal dat de reden zijn dat niet iedereen zich aan mijn voeten werpt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De jouw is zo toch ook wel te vinden
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je wilt 'm zien... you know you want to
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[Joey-mode] How're you doin'?[/Joey-mode]
Ziet er strak uit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
Voor:
(Hier stond een schuur vol asbest (onder andere de reden van de hoge kosten))
[ afbeelding ]
Na:
Schuur gesloopt, asbest laten sanneren, nieuwe schutting geplaatst, stroom aangelegd, grasveld laten aanleggen
[ afbeelding ]
Vlonder-tegels aangelegd met betonbandjes en stenen erom
[ afbeelding ]
(Op de laatste foto staan de meubels nog niet, op die vlonders komt een lounge hoek / bankstel)
Ooooquote:
MrS als je haar ziet, maak eens een fotoquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ziet er strak uit.
En nóg weet ik je huis niet precies te wonen.![]()
*gaat morgen met ladder in B. rondrijden*
Ja de nieuw aangelegde delen zijn redelijk strak, de border en vijver heb ik gelaten in ouderwetse "rommelige" stijlquote:
Iemand met een ladder die aan beide kanten van de auto uisteekt door open raampjes?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
MrS als je haar ziet, maak eens een foto
Zoiets bedoel ik ja, of een kop die opeens boven de schutting uitsteekt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iemand met een ladder die aan beide kanten van de auto uisteekt door open raampjes?
Nu zou ik graag een foto van d'r hebben om een animated gif te maken die boven mijn schutting op en neer gaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoiets bedoel ik ja, of een kop die opeens boven de schutting uitsteekt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:13 schreef Eisoep het volgende:
Ik heb een Tuintjuuh in mijn hart alleen voor jouhooouuuuuuuuuuuu
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nu zou ik graag een foto van d'r hebben om een animated gif te maken die boven mijn schutting op en neer gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik wel. Curiousity kills the catquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:Ik heb een rij ontzegging van MM
[..]ik word zenuwachtig van die gozer
Nee, ik hou meer van een beetje mysteriequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En ik kom met een keukentrapje in mijn fietstas.
QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |