Qft?quote:
Je onbereikbaarheid en ongeinteresseerdheid maakt je woest aantrekkelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Nee, ik hou meer van een beetje mysterie
En soms moet je gewon doof spelenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ga gewoon een beetje rustig toeren in je uppie, gewoon overdag, niet in het donker, niet in de spits.... niet met een deadline, maar gewoon doelloos rondrijden in bekend gebied en daarna onbekend gebied... dan merk je dat je het kunt als je in je eentje bent, dat helpt
quote:
Nee hoor, have fun met je harem!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]eerst aan Greys toestemming vragen
tnxquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Quoted for Truth. (Of Quit Fucking Trolling, maar die geld niet in did geval)
Het punt is, denk ik, dat Q denkt dat ze een heel goede chaufeur is en dat MM daar anders over denktquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ga gewoon een beetje rustig toeren in je uppie, gewoon overdag, niet in het donker, niet in de spits.... niet met een deadline, maar gewoon doelloos rondrijden in bekend gebied en daarna onbekend gebied... dan merk je dat je het kunt als je in je eentje bent, dat helpt
Smakelijk en welterustenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En soms moet je gewon doof spelenheb ook regelmatig 1 van de 2 personen die bij mij in de auto aan de ...? boven de deur hangt
gewoon laten gaan.
Nou ga de klussers eten geven en dan mijn bedje in nadat ik hier al mijn rommel v vandaag opgeruimd heb.
Ben gaar.
Wij zijn vet gaaf, als je een keer van ons geproefd hebt, wil je niet meer anders.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]Gezellig dat je er weer bent!
Leuk, de 'nieuwe' mensen die toch steeds weer terugkomen!
[..]
Nee hoor, have fun met je harem!
Ik gniffel wel stiekem.
Ja, wacht maar tot je ons zat bent!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gniffel wel stiekem.
Q moet gewoon nog een heleboel leren. Aan de ene kant kan een beetje hulp van MM daar goed voor zijn. Aan de andere kant zou je er doodzenuwachtig van worden. Mij zal het m'n reet roesten als er constant commentaat geleverd word. Maar als je net dat eerste stempeltje hebt dan kan ik me voorstellen dat dat dan niet zo prettig is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het punt is, denk ik, dat Q denkt dat ze een heel goede chaufeur is en dat MM daar anders over denkt
Nee. Je krijgt geen fotoquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je onbereikbaarheid en ongeinteresseerdheid maakt je woest aantrekkelijk
Ja precies. Ik snap echt wel dat ze het kut vindt. MM zou daar ook weer rekening mee mogen houden, maar hij bedoelt het vast lief en zo, maar dat maakt het niet minder irritantquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Q moet gewoon nog een heleboel leren. Aan de ene kant kan een beetje hulp van MM daar goed voor zijn. Aan de andere kant zou je er doodzenuwachtig van worden. Mij zal het m'n reet roesten als er constant commentaat geleverd word. Maar als je net dat eerste stempeltje hebt dan kan ik me voorstellen dat dat dan niet zo prettig is.
Kutquote:
Zal ik je password asielactie fobo PMen?quote:
Ing, ik ben zojuist nóg meer van je gaan houden!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Gave tuin Mr.Subtiel![]()
En schoolzwemmen was hier ook drama; koud en dan die akelige haak in je rug als je met rugzwemmen je buik niet boven water drukte.
Het eindigde bij mij altijd in janken en een kwaaie moeder
Ik waarschuw jequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je password asielactie fobo PMen?
jullie zullen ook eewig last van mij hebben!!!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gniffel wel stiekem.
Ik was natuurlijk gewoon sponsor... dus eigenlijk heb ik er recht op, toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je password asielactie fobo PMen?
Echt iedere keer...en dan stonden alle moeders achter de bosjes te kijken en te kwaken met elkaar terwijl hun kindjes bevallig hakjes tegen elkaaaar ----wijd ------sluiten! deden en het kind van mijn moeder (quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing, ik ben zojuist nóg meer van je gaan houden!
Ik was niet de enige die er om gejankt heeft vroeger!
Dan heb je al zat foto's in de topics kunnen zien!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk gewoon sponsor... dus eigenlijk heb ik er recht op, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |