Bij mij duurde het uiteindelijk 2 weken. Echt heel erg irritant. Ik heb ook geen papieren agenda, dus kwam ook steeds bijna te laatquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:02 schreef MaxC het volgende:
Mijne is in reparatie, moet hem al een week missen![]()
Heb ook al 2 afspraken gemistquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:04 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Bij mij duurde het uiteindelijk 2 weken. Echt heel erg irritant. Ik heb ook geen papieren agenda, dus kwam ook steeds bijna te laat.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:09 schreef sunmoonstar het volgende:
Mooie TT: De iPhone blijft idd de beste en de mooiste!
Heb m'n iPhone sinds augustus 2008, maar gebruik eigenlijk sinds een paar weken pas de standaard agenda-app. Is deze simpel te syncen met de standaard agenda-app op de Mac, of moet ik daarvoor MobileMe hebben? Of kan dat 'gratis'?
Via het kabeltje synchroniseert de iPhone via iTunes met iCal. Als je ook 'over the air' je agenda wilt laten synchroniseren met iCal kun je MobileMe gebruiken. Wijzigingen worden heen en weer 'gepushed' en het werkt ook met contacten, mail en bladwijzers. Er zijn ook wel constructies met Google Calendar die gratis zijn, maar daar heb ik geen verstand van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:09 schreef sunmoonstar het volgende:
Heb m'n iPhone sinds augustus 2008, maar gebruik eigenlijk sinds een paar weken pas de standaard agenda-app. Is deze simpel te syncen met de standaard agenda-app op de Mac, of moet ik daarvoor MobileMe hebben? Of kan dat 'gratis'?
Vaag. Als ik er niks meedoe dan gaat er maar iets van 5 % batterij af in 8 uur. En dan staat hij niet eens in vliegtuig modus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:22 schreef jna het volgende:
Ik ging slapen met minstens 70% batterij. Werd wakker met 19%
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo, dat beltoon instellen via iTunes werkt dikke prima hoor!
En uhm. Weet iemand hoe je de apps op je iPhone kan synchroniseren naar je pc inplaats van andersom? Omdat ik bijna alle apps via mijn iPhone zelf heb gedownload staan ze niet in mijn iTunes.. als ik dus een keer wél via mijn iTunes iets wil installeren zou hij moeten synchroniseren en zijn dus alle apps die niet in mijn iTunes staan weg..
Bij het synchroniseren moet ie ook gewoon de apps van je phone naar je computer brengen automatischquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vaag. Als ik er niks meedoe dan gaat er maar iets van 5 % batterij af in 8 uur. En dan staat hij niet eens in vliegtuig modus.
En om terug te komen op mijn vorige vraag.
[..]
Kun je me vertellen waarom ik Informant zou moeten gebruiken i.p.v. de standaard agenda-app?quote:
Heb ik ook last van gehad. Push uitgeschakeld, geen vuiltje meer aan de luchtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:22 schreef jna het volgende:
Ik ging slapen met minstens 70% batterij. Werd wakker met 19%
GPS uit scheelt ook een slok op 'n borrelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:54 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Heb ik ook last van gehad. Push uitgeschakeld, geen vuiltje meer aan de lucht
Overzichtelijker, kleurtjes voor verschillende activiteiten, te bewerken via de computer (bijv. met Google calander), makkelijk te synchroniseren (shake that iPhone!), geïntegreerd met toodledo die ook via de computer te bewerken is, waardoor je een heel handig overzichtje hebt met welke afspraken je die dag hebt en welke taken je nog moet uitvoeren. En nog veel meer, maar ik gebruik deze met namequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Kun je me vertellen waarom ik Informant zou moeten gebruiken i.p.v. de standaard agenda-app?
Ik sta overal voor openmaar wil wel argumenten
![]()
Thanks vast!
Ervan uitgaand dat 'ie mijn standaard calendar niet kan lezen: kan ik mijn huidige afspraken synchroniseren met iets om die vervolgens terug te plakken naar de applicatie die jij hier voorstelt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Overzichtelijker, kleurtjes voor verschillende activiteiten, te bewerken via de computer (bijv. met Google calander), makkelijk te synchroniseren (shake that iPhone!), geïntegreerd met toodledo die ook via de computer te bewerken is, waardoor je een heel handig overzichtje hebt met welke afspraken je die dag hebt en welke taken je nog moet uitvoeren. En nog veel meer, maar ik gebruik deze met name
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Enige wat ik zo kan bedenken is:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat 'ie mijn standaard calendar niet kan lezen: kan ik mijn huidige afspraken synchroniseren met iets om die vervolgens terug te plakken naar de applicatie die jij hier voorstelt?
Wat een lelijke applicatie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Overzichtelijker, kleurtjes voor verschillende activiteiten, te bewerken via de computer (bijv. met Google calander), makkelijk te synchroniseren (shake that iPhone!), geïntegreerd met toodledo die ook via de computer te bewerken is, waardoor je een heel handig overzichtje hebt met welke afspraken je die dag hebt en welke taken je nog moet uitvoeren. En nog veel meer, maar ik gebruik deze met name
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
All right, ga ik daar eens naar kijken, thanks. Tamelijk stupide verder, want het enige wat ik mis in de standaardapplicatie is een fatsoenlijk (week)overzicht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Enige wat ik zo kan bedenken is:
Standaard applicatie synchroniseren met Outlook. Outlook synchroniseren met Gmail (ik heb zelf een hotmail adres, maar speciaal voor deze applicatie een Gmail account aangemaakt) en Informant synchroniseren met Gmail. Klinkt als veel gedoe, maar het is wel eenmalig
quote:
Het ziet er best nuttig uit, maar esthetisch? Dat vind ik niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
!
Ik vind hem juist gaaf![]()
Heb hem vaak op dit overzicht staan:
[ afbeelding ]
En dat mag u vindenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:42 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Het ziet er best nuttig uit, maar esthetisch? Dat vind ik niet.
Enlighten yourself on http://m.google.com/syncquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:21 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Via het kabeltje synchroniseert de iPhone via iTunes met iCal. Als je ook 'over the air' je agenda wilt laten synchroniseren met iCal kun je MobileMe gebruiken. Wijzigingen worden heen en weer 'gepushed' en het werkt ook met contacten, mail en bladwijzers. Er zijn ook wel constructies met Google Calendar die gratis zijn, maar daar heb ik geen verstand van.
Oh ja, tegenwoordig kan dat natuurlijk 'out of the box' Dank je. Helaas heb ik al een Exchange account voor mijn werk, dus houd ik het bij MobileMe.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:49 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Enlighten yourself on http://m.google.com/sync
Push is al uit ( nooit aangestaan ook)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:54 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Je hebt internet nodig om de kaarten van Google Maps te downloaden. ICM navigatiesoftware (TomTom bijvoorbeeld) is dit niet per se nodig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:35 schreef Gunner het volgende:
Hoe werkt die GPS eigenlijk? heb sinds vandaag m'n iPhone uitgeprobeerd (m'n simkaart is nog niet actief van T-M), maar via Google Maps krijg ik geen positie bepaling. Location Services staan aan, compas werkt ook.
Verder zijn er geen GPS-instellingen?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:09 schreef sunmoonstar het volgende:
Met wie moet je nou contact opnemen? Met apple of die webwinkel? Ik denk dat apple je keihard uitlacht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef phluphy het volgende:
Sip verhaal alert!![]()
Zoals laatst al uitgelegd heb ik pas geleden ontdekt dat mijn in een (online) winkel gekochte iPhone (simlock vrij) gejailbreakt was. Ja, dom, simlock vrij is waarschijnlijk altijd met jailbreak, maar dat wist ik destijds niet, ik was een volslagen leek.
![]()
We gaan nog een stapje dommer, want vandaag heb ik volautomatisch ‘ja’ geklikt toen er gevraagd werd of ik wilde upgraden naar 3.1 Ik realiseerde me net iets te laat dat de jailbreak (& unlock) door de upgrade verloren zouden gaan.
Tja, een jailbreak voor 3.1 is er inmiddels, die werkt op zich ook prima, echter, er is nog geen unlock voor. Toen heb ik geprobeerd te downgraden naar 3.0, wat niet lukte, en bij een poging alles dan maar naar fabrieksinstellingen kreeg ik een error (eerst 2001, toen 1601). En nu doet ie dus helemaal niets meer.
Ik heb deze iPhone dus in een online winkel gekocht, op hun site staat dat ik een jaar fabrieksgarantie heb, en dat ik met problemen contact met hun moet opnemen.
Valt iets dergelijks onder garantie? Of zullen ze me wellicht verwijten dat ik het zelf verprutst heb? Let wel, ik was een leek/noob, die te goeder trouw voor veel geld een nieuw toestel kocht, geen verstand had van jailbreaks of unlocks, en dus ook geen parate kennis over “hoe te handelen bij upgrades”.
![]()
Wat denken jullie, ben ik zwaar de lul?
Met de webwinkel. Die doet misschien wel hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:47 schreef jna het volgende:
Met wie moet je nou contact opnemen? Met apple of die webwinkel? Ik denk dat apple je keihard uitlacht.
Ik heb push gewoon aan op m'n 3GS en tijdens het slapen gaat er maar 5 a 6% van m'n batterij af.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:54 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Kut voor je zegquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:48 schreef phluphy het volgende:o.k., vanochtend wat topics gelezen op tweakers en iphoneclub. Veel mensen met hetzelfde probleem als ik. Gigavolt postte zelfs nog mee in de topics.
Conclusie: ik ben kansloos.
Ik kan nu 2 dingen doen:
1. proberen 'm in elk geval weer aan de praat te krijgen met upgrade 3.1 en wachten up unlock van breedbandfequentie
2. overstappen op een ander toestel en voorgoed afscheid nemen van iPhone. Ik zal namelijk nooit en te nimmer een legale versie kunnen gebruiken, simpelweg omdat ik, als grensbewoner, met t-mobile geen bereik heb.
Mijn voorkeur gaat uit naar optie 2. Want zelfs als optie 1 lukt, dan blijf ik een illegaal toestel houden met alle risico's van dien.
Jailbreak is er nu al. Het is nu alleen nog wachten op de unlock. Ik zou dus gewoon afwachten en nog een oude telefoon gebruiken tot die tijdquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:48 schreef phluphy het volgende:
o.k., vanochtend wat topics gelezen op tweakers en iphoneclub. Veel mensen met hetzelfde probleem als ik. Gigavolt postte zelfs nog mee in de topics.
Conclusie: ik ben kansloos.
Ik kan nu 2 dingen doen:
1. proberen 'm in elk geval weer aan de praat te krijgen met upgrade 3.1 en wachten up unlock van breedbandfequentie
2. overstappen op een ander toestel en voorgoed afscheid nemen van iPhone. Ik zal namelijk nooit en te nimmer een legale versie kunnen gebruiken, simpelweg omdat ik, als grensbewoner, met t-mobile geen bereik heb.
Mijn voorkeur gaat uit naar optie 2. Want zelfs als optie 1 lukt, dan blijf ik een illegaal toestel houden met alle risico's van dien.
I know, de jailbreak was me ook gelukt. Maar ook al zou het me lukken om die er weer op te krijgen, dan blijf ik met het euvel van een illegale telefoon zitten met alle risico's van dien, zonder enig recht op service of garantie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:51 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Jailbreak is er nu al. Het is nu alleen nog wachten op de unlock. Ik zou dus gewoon afwachten en nog een oude telefoon gebruiken tot die tijd
Zie mijn post van vanochtend 9.48 uur. Uit de verhalen van lotgenoten op Tweakers en iPhoneclub blijkt dat ik daar niet op hoef te rekenen. Het is oplichting, maar ik heb een gang naar de rechter er niet voor over.quote:
Is dit veilig en heeft 't ook nadelen? Zou het moeten werken met mijn 3Gs op Vista 64 bits? Ik ben een beetje bang dat ik mijn gloedjenieuwe iPhone straks op fok. Dus ik wil 100 % zeker zijn dat het lukt of als het niet lukt ik gewoon mijn iPhone kan terugzetten na hoe hij was.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:45 schreef Aaiphone het volgende:
Blackra1n is uit
www.blackra1n.com
Als je het programma wilt gebruiken moet je iPhone al firmware 3.1.2 hebben. Ook moet je iPhone aangesloten zijn en mag hij gewoon aanstaan. Als je het programma hebt geopend hoef je alleen maar op ‘Make it rain’ te klikken. De rest doet het programma helemaal zelf. iTunes wordt geopend maar daar hoef je niks mee te doen. Dus niet gaan herstellen. De jailbreak is klaar als je iPhone opnieuw is opgestart. Je kunt iTunes daarna gewoon sluiten zonder er iets mee te doen.
Als dit klaar is, staat er op je iPhone een nieuw programma: Blackra1n. Open dat en daar kun je drie programma’s downloaden:
Cydia
Rock
Icy
Installeer degene die je wilt en klaar is Kees.
Dank je wel voor deze post. Ik had in een vlaag van woede en frustratie de telefoon al te koop aangeboden aan één of andere reparateur op marktplaats.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:59 schreef Aaiphone het volgende:
Herstel je iPhone nu dus gewoon en wacht op de jailbreak en unlock. Jailbreak is er al.
Gebruik tot die tijd je oude mobiel maar je iPhone wordt wel weer bruikbaar later. Laat dit dan wel doen door iemand die er een beetje meer verstand van heeft
Bij mijn 3gs werkt het perfect op Vista. Contacts en dergelijke blijven bestaan. Kijk anders ff op mijn site of op iphoneclub voor de dowload en handleiding. Erg makkelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is dit veilig en heeft 't ook nadelen? Zou het moeten werken met mijn 3Gs op Vista 64 bits? Ik ben een beetje bang dat ik mijn gloedjenieuwe iPhone straks op fok. Dus ik wil 100 % zeker zijn dat het lukt of als het niet lukt ik gewoon mijn iPhone kan terugzetten na hoe hij was.
En als ik dit uitvoer, blijf ik mijn contacts, huidige apps, smsjes etc gewoon houden?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze post. Ik had in een vlaag van woede en frustratie de telefoon al te koop aangeboden aan één of andere reparateur op marktplaats.![]()
![]()
Door jouw post heb ik er nog even over nagedacht en ja, je hebt gelijk, dat is het beste wat ik kan doen.
Ik ben met frisse moed weer begonnen met pogingen tot herstel en ... het is gelukt. Ik wilde mijn iTunes op mijn iMac in tact laten, maar heb op een windows laptop iTunes versie 8.2 geïnstalleerd. Hierin herkende iTunes het toestel weer, waarna ik de fabrieksinstellingen kon terugzetten. Daarna kon ik op de mac de jailbreak weer doervoeren, et voila, die staat er nu weer tip top op, inclusief mijn eigen apps en gegevens.
Nu alleen nog wachten op de devvers voor de unlock.![]()
Nogmaals bedankt voor je wijze en kalmerende woorden!
Is hier nog een antwoord op gekomen? Ik vraag me dit ook af idd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
En uhm. Weet iemand hoe je de apps op je iPhone kan synchroniseren naar je pc inplaats van andersom? Omdat ik bijna alle apps via mijn iPhone zelf heb gedownload staan ze niet in mijn iTunes.. als ik dus een keer wél via mijn iTunes iets wil installeren zou hij moeten synchroniseren en zijn dus alle apps die niet in mijn iTunes staan weg..
simpel gezegd.. jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef ktnxbye het volgende:
jailbreaken. is dat voor mensen die niet willen betalen voor hun apps?
In beginsel niet, maar het is wel zo dat:quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is hier nog een antwoord op gekomen? Ik vraag me dit ook af idd.
Dat is ook voor mensen die extra functionaliteit willen op hun iPhone, zoals het uitzetten van de automatische rotatie en het koppelen van een externe gps-ontvanger omdat ze ziek worden van alle beperkingen van Apple.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef ktnxbye het volgende:
je kan ze natuurlijk ook gewoon uit de map met de .ipa's halen en die kopierenquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:43 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
In beginsel niet, maar het is wel zo dat:
- als je op de iPhone een app hebt gekocht deze bij de eerstvolgende synchronisatie ook naar de lokale iTunesbibliotheek wordt gekopieerd;
- het je natuurlijk vrij staat om de app ook via iTunes nog een keer te downloaden. Betaalde apps kun je gratis opnieuw downloaden.
Buiten deze situaties kun je (helaas) niet applicaties synchroniseren vanaf de iPhone naar iTunes. Daarom verdient het ook de aanbeveling om een iPhone alleen te synchroniseren met 1 iTunesbibliotheek.
Eerlijk is eerlijk, ja. Maar een jailbreak is zoveel meer dan alleen illegale apps draaien. Je kan functies toevoegen die standaard niet ondersteund worden en je kan bijvoorbeeld de theme aanpassen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef ktnxbye het volgende:
Of gewoon met je rechtermuisknop op je iPhone klikken in iTunes en dan ´aankopen overzetten´ aanklikken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:43 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
In beginsel niet, maar het is wel zo dat:
- als je op de iPhone een app hebt gekocht deze bij de eerstvolgende synchronisatie ook naar de lokale iTunesbibliotheek wordt gekopieerd;
- het je natuurlijk vrij staat om de app ook via iTunes nog een keer te downloaden. Betaalde apps kun je gratis opnieuw downloaden.
Buiten deze situaties kun je (helaas) niet applicaties synchroniseren vanaf de iPhone naar iTunes. Daarom verdient het ook de aanbeveling om een iPhone alleen te synchroniseren met 1 iTunesbibliotheek.
zekerquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
En ik moet zeggen dat ik wat huiverig was over dat hele gejailbreak. Helemaal als ik zie wat je moest doen bij de vorige jailbreaks. Nou blackra1n is *klik* , wacht, klaar. En de extra functionaliteiten zijn echt handig.
bij itunes t altum selecteren en dan aanpassen kan niet?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef tinoburg het volgende:
vraagje van een 3gs gebruiker;
heb een album gekocht via itunes; alleen de naam van de artiest is met ''& '' ipv EN geschreven;
hierdoor staan er 2 verschillende artiesten in mijn lijst artiesten; erg onhandig.
Ik lijk dit niet aan te kunnen passen via itunes op mn pc/ op de iPhone zelf.
Hoe werkt dit ,iemand?
Hoe voeg je die source toe?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef Jimbo het volgende:
Heerlijk dat blackrain !
iemand nog apps in de aanraders lijst ?
tevensch is appulous een fijne source zeg die je bij cydia toe kan voegenheeft echt allesch
Whahahah echt grappig hoe jij dat zo verwoordquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:50 schreef timbob het volgende:
Zo fucking irritant, software update..
iTunes, de hele tijd:
"ik ben aan het updaten!"
ja, is goed, doe maar minimaliseren
"hey! kijk! ik update!"
ja, weet ik, doe maar rustig...
"Ja maar hey! updaten! kijk!"
jaja.. minimaliseer maar...
"uuupdaaaaate! whuuu!"
JAAHAA!!!. click
"update?"
*zucht..*
Je hóeft niet te updaten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Whahahah echt grappig hoe jij dat zo verwoord.
Heb ik net mijn iphoone geupdate en gejailbreaked (hoe je dat ook schrijft) is er een week later ALWEER een update. Moet ik alweer al mij Cydia repo's en apps installeren. AptBackup heb ik al een keer geprobeerd en dat was niet fijn ( dubbele mappen en dubbele thema;s etc).
Lost de nieuwe jailbreak het probleem met de operator op? Dat zou wel fijn zijn.
Ik moest lachenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:50 schreef timbob het volgende:
Zo fucking irritant, software update..
iTunes, de hele tijd:
"ik ben aan het updaten!"
ja, is goed, doe maar minimaliseren
"hey! kijk! ik update!"
ja, weet ik, doe maar rustig...
"Ja maar hey! updaten! kijk!"
jaja.. minimaliseer maar...
"uuupdaaaaate! whuuu!"
JAAHAA!!!. click
"update?"
*zucht..*
Onzin...quote:
No shit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:54 schreef star_gazer het volgende:
3.1.2 is te jailbreaken. Veel plezier: http://reviews.cnet.com/8301-19512_7-10372615-233.html?part=rss&tag=feed&subj=iPhoneAtlas
Wacht dan nog een paar maandjes extra en koop de nieuwe als hij uit is....quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:01 schreef Agiath het volgende:
Net bestelt! Krijg hem deze maand binnen maar kan pas eind januari ermee gaan bellenomdat dan pas mijn huidige contract afloopt.
Koop je hem met abo? Prepaid? Simlock?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:01 schreef Agiath het volgende:
En ik moet hem activeren met een sim-kaart van een andere t-mobile gebruiken wil ik uberhaupt muziek erop kunnen zetten ofzo, heeft iemand daar ervaring mee?
simpel gezegd... Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Onzin...
Is een computer om kinderporno te bekijken?
Zou ik even T-mobile over bellen wat de afspraken zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:38 schreef magnifor het volgende:
Straks krijg ik mijn iPhone 3GS en heb nog tot december een Relax abonnement. Ik neem aan dat ik mijn iPhone ook kan gebruiken met mijn Relax abonnement?
Ik zal kijken, als ik niet kan activeren ga ik morgen naar de T-Mobile shop. Ik betaal nu ook 30 euro en straks in december ook 30 euro. Kan niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zou ik even T-mobile over bellen wat de afspraken zijn
Trouwens, net een belletje gekregen, overmorgen komt ie al binnen
http://www.iphoneclub.nl/(...)-os-3-1-2-jailbreak/quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:04 schreef w00h00 het volgende:
Heb 'm verdomme al weken op het bureau liggen omdat ik hem met me stomme kop geupdate heb en hij nu gesimlocked is.![]()
Wachten op de unlock voor 3.1 dus.....
Gewoon die van Pro Assist.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:05 schreef Agiath het volgende:
Wil wel trouwens een verzekering afsluiten ervoor, T-mobile heeft nog niets aangeboden, hebben jullie tips voor een goede verzekering voor mijn 3GS 16 Gb?
Tsja. De vochschadeindicator zit in de hoofdtelefoonaansluiting. Niet heel verrassend dat ze het daar op gooien als de indicator roze is geworden. Kan overigens best door oxidatie zijn gekomen dat dat palletje niet helemaal goed werkt. Probleem kan ook op het kleine printplaatje waarop de hoofdtelefoonaansluiting is gemonteerd zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:57 schreef MaxC het volgende:
Apple![]()
![]()
Zat een klein defectje aan mijn oordopjesaansluiting, waardoor je maar aan 1 kant geluid hoort bij oordopjes. Nou prima, opgestuurd. Kreeg ik net een brief dat er vochtschade is en dat ik 300 euro moet betalen![]()
Dit is toch een mechanisch probleem? Hoe kan dit door vocht komen?
En het ergste is, als hij in toekomst ergens anders aan kapot gaat gooien ze het toch op de vochtschade
Die heb ik ook idd, al heb ik nog nooit geclaimd.quote:
Domme vraag waarschijnlijk, maar je hebt het nog wel even getest met andere oordopjes?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef MaxC het volgende:
Ja het vreemde is, is dat er nog nooit een druppeltje op mijn Iphone is gekomen. Misschien zat hij in mijn broekzak terwijl het regende maar anders kan ik me niks bedenken.
Ik ga in ieder geval niet betalen, dan maar muziek uit 1 kant van mijn oordopje, rest van mijn Iphone-leven want verder werkt hij perfect .
Of een tussenplugje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Domme vraag waarschijnlijk, maar je hebt het nog wel even getest met andere oordopjes?
Uiteraard, maar met andere oordopjes hetzelfde probleem. Terwijl als ik ze ergens anders op aansluit ze het wel gewoon goed doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Domme vraag waarschijnlijk, maar je hebt het nog wel even getest met andere oordopjes?
Zo'n plugje die in de 2G gaat omdat reguliere oordopjes niet diep genoeg passen. Normaal niet nodig voor de 3G(S), maar wie weet helpt die extra lengte jequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef MaxC het volgende:
[..]
Uiteraard, maar met andere oordopjes hetzelfde probleem. Terwijl als ik ze ergens anders op aansluit ze het wel gewoon goed doen.
Wat voor tussenplugje zou ik kunnen proberen?
Dit werkt toch alleen als je hem al geunlockt hebt op 3.0. Niet als je hem gewoon via Apple Itunes originele firmware hebt geupdate naar 3.1.2 ? Anders ben ik wel eindelijk verlost van mijn iPhone die stiekem een Ipod Touch is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-os-3-1-2-jailbreak/
Wat je ook kan doen is bij deze onderstaande (link) een afspraak maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef MaxC het volgende:
Ja het vreemde is, is dat er nog nooit een druppeltje op mijn Iphone is gekomen. Misschien zat hij in mijn broekzak terwijl het regende maar anders kan ik me niks bedenken.
Ik ga in ieder geval niet betalen, dan maar muziek uit 1 kant van mijn oordopje, rest van mijn Iphone-leven want verder werkt hij perfect .
Stel je vraag voortaan eens aan google inplaats van aan fokquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:13 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb mijn iphone binnen, maar je moet dus eerst naar itunes. Maar die muziek die daarop staat wilik dus niet op mijn iphone. Hoe zet ik automatisch synchroniseren uit in Itunes?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:26 schreef Endurance het volgende:
Dat ze eens opschieten met een unlock-tool voor 3.1. M'n 3GS ligt hier maar stof te happen
SBSettings, te vinden in Cydia. En dan eventueel extra toggles installeren (zo kun je ook de rotation uitzettenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef evaxsis het volgende:
Bestaat er ook een app waar je met 1 handeling 3G mee kan uitzetten?
Nou! Hoe durft ie een vraag over iPhone te stellen in een topic over iPhone. Op een forum nota bene.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef Flepke het volgende:
Stel je vraag voortaan eens aan google inplaats van aan fok![]()
http://iphoneinstellingen(...)izatie-uitschakelen/
haha precies.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou! Hoe durft ie een vraag over iPhone te stellen in een topic over iPhone. Op een forum nota bene.
De brutaliteit.
Ja maar ik kan geloof ik nog niet (weer) mijn iPhone Jailbreaken moet ik nog even geduld hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:10 schreef TNA het volgende:
[..]
SBSettings, te vinden in Cydia. En dan eventueel extra toggles installeren (zo kun je ook de rotation uitzetten).
Aan jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
haha precies.
Nu alleen nog een vraag over mijn nummers die op mijn simkaart staan volgens mijn oude sony ericsson, maar in mijn iphone staat nu geen enkel nummer. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Andere opties zijn er niet, dus wacht op de jailbreak en installeer SBSettings.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar ik kan geloof ik nog niet (weer) mijn iPhone Jailbreaken moet ik nog even geduld hebben.
Ik heb een Mac en blackra1n is alleen nog voor Windowsgebruikers
Ok thanx deze sla ik even op voor laterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Andere opties zijn er niet, dus wacht op de jailbreak en installeer SBSettings.
Hmm, denk dat het dan aan de tags ligt. Even in iTunes fixen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef BriaNL het volgende:
even een vraag tussendoor. 't Heeft niet veel nut om er een apart topic van te maken
ik heb een album in mn iTunes geïmporteerd en op mijn iPhone gezet.
als ik bij albums kijk in iPod op mijn iPhone dan staan bijna alle liedjes van het album apart in plaats van in 1 hetzelfde album... ik heb ofc al het hele album geselecteerd en 'sorteerveld toepassen > Hetzelfde Album' gedaan maar toch laat ie het zien als aparte albums...
Bij 3 andere albums doet ie het wel goed...
iemand enig idee?
[ afbeelding ]
lol
"Hij bloedt uit zijn oren!! Is er een iPhone in de zaal??"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:41 schreef Maraca het volgende:
Lijkt me geweldig om eens te doen als er een (niet zo ernstig) voorgeval is.
Dat je dan naar voren stapt en roept: "Geen nood.... ik heb een iPhone"
Ik denk alle nummers van het album selecteren in iTunes dan naar info en dan vinkje van album aanvinkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef BriaNL het volgende:
even een vraag tussendoor. 't Heeft niet veel nut om er een apart topic van te maken
ik heb een album in mn iTunes geïmporteerd en op mijn iPhone gezet.
als ik bij albums kijk in iPod op mijn iPhone dan staan bijna alle liedjes van het album apart in plaats van in 1 hetzelfde album... ik heb ofc al het hele album geselecteerd en 'sorteerveld toepassen > Hetzelfde Album' gedaan maar toch laat ie het zien als aparte albums...
Bij 3 andere albums doet ie het wel goed...
iemand enig idee?
[ afbeelding ]
lol
Ik bedenk me net opeens dat ik zoiets wel eens heb gezegdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef TNA het volgende:
[..]
"Hij bloedt uit zijn oren!! Is er een iPhone in de zaal??"
heb t geprobeerd maar nog steeds t zelfde probleem. Zou het komen omdat het een verzamelalbum os en dat daarom elke artiest naam anders is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:41 schreef timbob het volgende:
[..]
Hmm, denk dat het dan aan de tags ligt. Even in iTunes fixen.
Kijken of de artiest, de albumtitel en de album artiest overal hetzelfde is..
en dan nog eens uploaden.
(evt, disc nummer en dat alles)
Maar dat is dan toch de waarheid, waarom nog een krant kopen als je al die apps op de iPhone hebtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik bedenk me net opeens dat ik zoiets wel eens heb gezegd![]()
Mijn vriend en ik gingen met de trein en hij vroeg of ik ook een krant wilde. Hierop reageerde ik heel nonchalant met "neuh, ik heb een iPhone" ..
Zie mijn vorige post.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:20 schreef BriaNL het volgende:
[..]
heb t geprobeerd maar nog steeds t zelfde probleem. Zou het komen omdat het een verzamelalbum os en dat daarom elke artiest naam anders is?
(werkt goed, die mobile- fok btw, k stuur dit met de iPhone, haha)
groeten
Omdat er in een krant een stuk dieper wordt ingegaan op bepaalde onderwerpen? En het is toch een stuk handzamer als de iPhone, al zeg ik hetzelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch de waarheid, waarom nog een krant kopen als je al die apps op de iPhone hebt
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:48 schreef magnifor het volgende:
Kan niet slapen door de opwinding. Het is een fucking telefoon denk ik dan bij me zelf.Dat laat toch maar weer zien hoe bijzonder de iPhone eigenlijk is.
Nee alleen 3Gquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:41 schreef Stansfield het volgende:
Tnx. Ik heb een kompas en nike ook dus helemaal top. Heb nog geen internet abo wat geldig is dus daar kan het misschien ook aan liggen. Er komt alleen boveinbeeld 3GS wanneer je in een goed ontvangstgebied zit??
Ik heb geen springboard theme. Vind de normale theme overzichtelijk genoeg en dat soort shit vreet alleen maar batterij en snelheid.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:57 schreef star_gazer het volgende:
Show your springboard! Hier is mijn versie:
[ afbeelding ]
buuf2 theme
Ik vind het zo 'My First iPhone'quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:57 schreef star_gazer het volgende:
Show your springboard! Hier is mijn versie:
[ afbeelding ]
buuf2 theme
OpenSSH is een featurepackage van Cydia. Kun je met WinSCP gewoon in je iPhone.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:01 schreef magnifor het volgende:
Jammer dat er geen gratis SSH client is, ik kan mij vaag herinneren dat er vroeger wel een gratis client was?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:59 schreef boem-dikkie het volgende:
SMS helper is trouwens super chill.
Echt handig. Ik snap trouwens niet waarom die functie er niet gewoon in zit.quote:
ik zal het als ik thuis ben wel proberen. (heerlijk: fokken op het werk)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post.
Je moet al die nummers selecteren en dan appeltje i (bij mac) en denk ctrl i (bij windows) indrukken dan kan je inene alle gegevens veranderen van dat album of samenvoegen tot een album
Internetten ook, overigens. Of misschien verschilt dat dan weer per abonnementstype.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:57 schreef magnifor het volgende:
Ik kan met mijn Relax abonnement gewoon bellen op mijn iPhone, dus een tip voor de mensen die bij T-Mobile zitten. Je kan gewoon bellen met je huidige abonnement.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef Agiath het volgende:
Morgen Morgen Morgen Morgen Morgen Morgen Morgen
Zo bijzonder is het nou toch ook weer niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Ik weet nog hoe ik me voelde de dag voor mijn iPhone kwam. Whehehe.
Jewel. Want ik had er zin in en was al vijf week aan het wachten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:51 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het nou toch ook weer niet?
Ik kon gewoon internetten, maar had dan ook een abbo mét internet. Ik denk dat als je dat niet hebt dat het dan een duur geintje gaat wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Internetten ook, overigens. Of misschien verschilt dat dan weer per abonnementstype.
Hendig sjiek lederen etuitje om dat ding, hoef je niet met plakfolie te kuttenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:14 schreef mime_negert het volgende:
Ik krijg mijn screenprotector er niet fatsoenlijk op, er blijven luchtbellen onder zitten. Iemand tips?
QFTquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Hendig sjiek lederen etuitje om dat ding, hoef je niet met plakfolie te kutten.
Ik ga nu nog niet jailbreaken, komt pas als de nieuwigheid er van af isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
OpenSSH is een featurepackage van Cydia. Kun je met WinSCP gewoon in je iPhone.
Ik heb een tijdje zo'n screenprotector gehad, maar die luchtbellen werden juist steeds erger. Na een tijdje het folie eraf gerukt en het zo gelaten. Wat blijkt: het standaard iPhone-glas is prima tegen krassen opgewassen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:14 schreef mime_negert het volgende:
Ik krijg mijn screenprotector er niet fatsoenlijk op, er blijven luchtbellen onder zitten. Iemand tips?
Ik hoef maar 3 dagen te wachtenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jewel. Want ik had er zin in en was al vijf week aan het wachten.
En ik ben heel impulsief wat dat betreft. Als ik iets wil, wil ik het meteen.
Schakelaartje aan de zijkant switchen en als je een video kijkt of een game speelt het volume verlagen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:17 schreef Stansfield het volgende:
Misschien weer een domme vraag, maar hoe stel ik mijn iphone in op alleen trillen? Bij instellingen geluiden heb ik 2x trillen aanstaan en bij geluid uit staat ern een streep door mijn bel. Maar als ik het test heb ik geluid en trillen. Weet iemand hoe je dat voorkomt?
Ik heb mijne gejailbreakt en ik heb 'm eigenlijk nooit zo leeg dat ie uitvalt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:14 schreef Kremers het volgende:
Mensen met ene nieuwe iPhone: Wees niet verrast als de jailbreak niet lukt: http://www.iphoneclub.nl/(...)eaks-bootrom-update/
Was te verwachten natuurlijk dat Apple iets zou gaan doen. Apple houdt er niet van dat mensen met software van hun apparaten gaan lopen klooien.
Waarschijnlijk niet. Alhoewel hij nog geen maandje oud is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
Maar jij hebt ook geen iPhone waar het lek in is gedicht
Maar ik snap het artikel niet helemaal. Ik hoef nu nergens bang voor te zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:57 schreef Skv het volgende:
Gaat leuk worden als 'ie voor het eerst vastloopt, je moet rebooten omdat je een app uit cydia hebt geinstalleerd of de batterij per ongeluk een keer op gaat.
Hoe is het nu met jouw iPhone?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:57 schreef Skv het volgende:
Gaat leuk worden als 'ie voor het eerst vastloopt, je moet rebooten omdat je een app uit cydia hebt geinstalleerd of de batterij per ongeluk een keer op gaat.
Nee (reboot hem eens?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar ik snap het artikel niet helemaal. Ik hoef nu nergens bang voor te zijn?
Die kun je ook met je PC downloaden en dan op je iPhone knallen, lijkt me veel makkelijker.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef Greatmarked het volgende:
Bestaat er trouwens een app (via cydia oid) waarmee je ouderswets liedjes (gratis) kan downloaden? Of desnoods torrents?
Vaak genoeg gereboot. Niks aan de hand. Nice!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Nee (reboot hem eens?).
De exploit waar de dev jongens gebruik van maken zit in de bootrom (ROM = readonly en kan dus ook niet worden overschreven met een firmware update).
Aangezien d'r iemand geld rook en die exploit heeft laten uitlekken, gaat Apple aangepaste bootroms plaatsen in de nieuwe 3GS iPhones.
Normaal doen ze dit alleen bij een nieuwe productlijn.
Zoals ik het begrepen heb zou het dus betekenen dat wanneer er een jailbreak uitgevoerd wordt op de nieuwe iPhone, en die iPhone valt uit, wordt opnieuw geboot, is de jailbreak weg.
Dat zou dus behoorlijk naadje zijn.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef Greatmarked het volgende:
Wat is nou de meest handige app waarmee ik mn iphone gewoon vanuit 'deze computer' volledig kan benaderen (en dus muziek snel en handiger (dan dat verrotte itunes) erop- en eraf te halen)?
Wil je serieus foto's zien? Zitten allemaal deuken en barsten in weer.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Wil je serieus foto's zien? Zitten allemaal deuken en barsten in weer.
Hij is drie keer redelijk hard tegen de straat aan geklettert.
Die bestaat helaas niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef Greatmarked het volgende:
Wat is nou de meest handige app waarmee ik mn iphone gewoon vanuit 'deze computer' volledig kan benaderen (en dus muziek snel en handiger (dan dat verrotte itunes) erop- en eraf te halen)?
Mijn wireless is dikke prima. Mijn 3G en T-mobile ontvangst trouwens ook. Op hier en daar in de trein na heb ik eigenlijk overal 3G en goede T-mobile ontvangst.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:32 schreef FP128 het volgende:
Oi, vraagje. Ik heb de mogelijkheid om een iPhone 3GS aan
te schaffen en wilde vooraf even twee dingen weten:
- Is de kwaliteitsduur vd batterij verbetert ivg met de vorige serie?
- Is de ontvangst van T-Mobile op de iPhone ook verbetert.
De reden dat ik dit vraag is omdat je her en der op het web
nog verhalen leest dat de iPhone alleen een mooi dingetje is
maar dat de twee belangrijkste zaken - batterij & wireless
verbinding - erg tegenvallen ivg met andere mobieltjes dit
hier juist geen last van hebben.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Wil je serieus foto's zien? Zitten allemaal deuken en barsten in weer.
Hij is drie keer redelijk hard tegen de straat aan geklettert.
Even downloaden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-nu-in-de-app-store/
Probeer deze eensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef Greatmarked het volgende:
Bestaat er trouwens een app (via cydia oid) waarmee je ouderswets liedjes (gratis) kan downloaden? Of desnoods torrents?
De 32gig versie?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
Maandag besteld, woensdag geleverd![]()
En de eerste indruk is dat het een heel vet toestelletje is
Nee de 16quote:
Vijf week. Maar toen was de levertijd 6-8 week.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou he! Not my luck, zullen we maar denken... Ik ben niet de enige die zo lang gewacht heeft, Boem-dikkie heeft ook een hele tijd gewacht.
Ik bestelde een week later, en toen was de levertijd ook ongeveer zo lang. Dus tot nu toe klopt het dus nog wel aardig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vijf week. Maar toen was de levertijd 6-8 week.
Nee dat moest pas vanaf januari, miscommunicatie met de klantenservice net, die zeiden gewoon dat ik mijn nieuwe simkaart erin moest stoppen ipv een geleende van iemand anders.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef Agiath het volgende:
Net even gebeld, het schijnt dus dat je met een nieuwe simkaart de eerste 60 minuten altijd kan bellen, ongeacht of je abonnement is ingegaan of niet.
Alleen 3.1quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-nu-in-de-app-store/
Vreemd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef ktnxbye het volgende:
Nou mijn simkaart heeft het nog nooit gedaan. Abo gaat volgende maand pas in na nummerportering.
Mijn abo, incl nummerportering zou pas eind november ingaan, dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef ktnxbye het volgende:
Vreemd. Ben een paar dagen later nog naar de T-Mobile shop geweest om te vragen of het klopte dat m'n simkaart geen verbinding had. En ze zeiden dat dat zo hoorde.
Ene kant wel logisch, want m'n abonnement is nog niet ingegaan en dus blijkbaar nog niet geactiveerd. Dat gebeurt pas bij de nummerportering.
dat wil ik dus absoluut Niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn abo, incl nummerportering zou pas eind november ingaan, dus daar ligt het niet aan.
Verneukeratieve was wel dat ik na dat uurtje per se ook met mijn iPhone wilde bellen en nu dus tot die portering twee abo's heb.
http://www.mobielnieuwsnet.nl/?p=7324quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:11 schreef Pielemuisje het volgende:
Zitten er nog veel voordelen aan de nieuwe update's?
Las iets dat tethering niet meer zou werken?
zit nu nog op: 3.0.1 (7a400) Carrier 4.0.
Met gebruik van een vodafone simcard, dus hij moet geunlocked blijven, kan ik nu dus gewoon zonder problemen blackrain gebruiken?
Model is trouwens MC141DN mocht dat iets uitmaken
Ja, dat proces draait ook. Maar zou dat 'officieel niet ondersteunen' niet kunnen betekenen dat het niet automatisch gebeurt, maar dat je er zelf een handeling voor moet verrichten? Of zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:49 schreef Repeat het volgende:
Owja dat is zo. Maar dan moet er toch een proces draaien? Anders kan je ook niks ontvangen?
Klopt dus. Ook nog bevestiging gekregen van een vriend van een huisgenote die bij T-mobile werktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef Agiath het volgende:
Net even gebeld, het schijnt dus dat je met een nieuwe simkaart de eerste 60 minuten altijd kan bellen, ongeacht of je abonnement is ingegaan of niet.
Mij geloof je dus gewoon niet op mijn woord. Fraai is dat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:19 schreef Agiath het volgende:
Ik kan nu trouwens niet meer bellen met m'n iphone dus dit verhaal
[..]
Klopt dus. Ook nog bevestiging gekregen van een vriend van een huisgenote die bij T-mobile werkt
Thanks!quote:
Niet? Vaag... als ik sms helper intyp als search dan is er maar één app die hij vindt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:12 schreef Repeat het volgende:
En ik kan sms helper niet vinden in cydia![]()
HIj trilt alleen als je de schakelaar naar achteren zet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef mime_negert het volgende:
Volgens mij is m'n trilfunctie defect, ik voelde en hoorde dat het trillen minder werd. Wanneer ik de schakelaar boven omzet naar stil voel ik niets trillen. Bij de instellingen staat alles op trillen, maar wanneer er iemand belt trilt er niets
Misschien de juiste repo toevoegen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:12 schreef Repeat het volgende:
En ik kan sms helper niet vinden in cydia![]()
Voorheen trilde de telefoon ook nog wanneer ik die schakelaar naar achter zette, nu dus ook niet meer. Wanneer het knopje naar achter staat en ik word gebeld gaat er ook niets trillenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
HIj trilt alleen als je de schakelaar naar achteren zet.
Het gaat bij mij automatisch, in Mariahoeve den haag heb ik binnen geen 3G netwerk, wel full bel ontvangst. Maar buiten wel 3G maar geen full bel ontvangst.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kun je dan niet gewoon wisselen op GSM-netwerk? Zeg maar voor bellen heb je toch niet zo'n dikke bandbreedte nodig. Of heeft dat ding ging Auto-detect functie wat beter is, GSM of 3G bereik..
Het is vooral tmobile's schuld. Met Vodafone is het prima.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het gaat bij mij automatisch, in Mariahoeve den haag heb ik binnen geen 3G netwerk, wel full bel ontvangst. Maar buiten wel 3G maar geen full bel ontvangst.
Ik heb op internet veel verhalen gehoord dat de ontvangst van de iPhone in vergeleken met andere toestellen bagger is.
Dan is het een mysterie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb bigboss er gewoon instaan. Heel raar...
Als ik msn via ebuddy krijg ik zo'n popup als ik hem afsluit en andere dingen ga doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
En als je bij de opties van eBuddy aangeeft dat hij afmeld na afsluiten dan draait ie ook niet meer op de achtergrond. Met SBSettings kun je achtergrond processen bekijken. Ik heb eigenlijk alleen het proces 'telefoon' aanstaan als ik er niks mee doe.
Vraagje, heb jij op je iPhone ook van de medische applicaties? Zijn die duur? Ik zit namelijk te twijfelen of ik ook een iPhone zal nemen of Android.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het is vooral tmobile's schuld. Met Vodafone is het prima.
Je hebt een aantal gratis, een programma om bv klaringen en zwangerschappen en veel andere formules uit te rekenen. En een met alle medicatie erin, die gebruik ik zelf vaak om snel wat op te zoeken. Mooie apps waarin bv staat hoe je ECG's moet beoordelen of een programma vol met DD's zijn wel betaald maar die heb ik gehosseldquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:50 schreef June. het volgende:
[..]
Vraagje, heb jij op je iPhone ook van de medische applicaties? Zijn die duur? Ik zit namelijk te twijfelen of ik ook een iPhone zal nemen of Android.
Ik laad 'm al op als ik de kans krijg en hij onder de 20 % is. Ik heb 'm nu 3 week ofzo en ik heb hem nog geen één keer onder de 5 % gehad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:53 schreef Raiko het volgende:
Vraagje: tot hoe ver laten jullie de batterij leeglopen voordat je 'm oplaadt? Helemaal leeglopen tot ie uitvalt of op 10% al gaan laden?
Bedankt, hij is nu 8% dus ik ga maar es ladenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik laad 'm al op als ik de kans krijg en hij onder de 20 % is. Ik heb 'm nu 3 week ofzo en ik heb hem nog geen één keer onder de 5 % gehad.
Gek he dat ontwikkelaars geld willen zien voor hun brouwsels?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:27 schreef boem-dikkie het volgende:
En ik zie dat de Belstatus app door heeft dat ik de applicatie niet gekocht heb. Hoe doen ze dit? Het is de enige app die als je 'm opstart zegt: " Verzoek. Bevalt deze applicatie? Voor slechts 1,59 heb je een legale versie. "
Nee, dat is niet gek. En daar twijfel ik ook absoluut niet aan. Ik vroeg me alleen af hoe ze dit doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
Gek he dat ontwikkelaars geld willen zien voor hun brouwsels?
Goede zaak trouwens.
Ik las net ergens dat het een vals alarm was. Je kunt hem nog steeds jailbreaken, alleen wanneer de iPhone wordt uitgeschakeld kun je hem alleen weer opstarten via de computer oid. Het is dus onhandiger, maar het kan nog steeds wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:08 schreef Rem-koe het volgende:
Vergroot het feit dat mijn iPhone eigenlijk vorige week al binnen was, de kans dat ik er één heb die je wel kan jailbreaken? Denk dat ik wel flink baal als ik hem niet kan jailbreaken.
quote:False Alarm: New iPhone 3GS Not Jailbreak-Proof
Apple has reportedly begun shipping iPhone 3GS units with a new bootrom, which might help combat hacks enabling installation of unauthorized software. However, iPhone hackers say Apple’s new firmware only causes a temporary inconvenience for jailbroken devices, and the handset is still hackable.
“It’s not going to be impossible to jailbreak even if the exploit we used is gone,” said Eric McDonald, a member of the iPhone Dev-Team, which publishes tools to jailbreak the iPhone, in a phone interview with Wired.com.
McDonald explained that current tools will still work with the latest batch of iPhone 3GS units. The “24kpwn” exploit used to help jailbreak previous iPhones and iPod Touch devices only made it easier to boot up the hacked devices.
The newly shipping iPhone 3GS’s bootrom interferes with 24kpwn, but that will only make the handset difficult to start up after it shuts down. Booting up will require being “tethered” to a computer. That means if you shut down a jailbroken iPhone 3GS, or if it runs out of power, you can only turn it back on by plugging it into a computer.
In short, changing the bootrom makes owning a jailbroken iPhone even more of a hassle than it already is. However, McDonald said the Dev-Team will just have to find a new exploit to enable untethered booting once again.
Several publications on Wednesday reported Apple’s latest iPhone 3GS units came with presumably jailbreak-proof firmware. The reports were half correct: The phones do indeed ship with different firmware with a new bootrom, but they are still hackable.
McDonald compared this situation with the newest iPhone 3GS devices to the second-generation iPod Touch. Apple shipped this iPod Touch with a different bootrom from the previous version, and for a while, owners who jailbroke the device needed to tether their devices in order to boot up. Later, the iPhone Dev-Team released another exploit to enable untethered booting.
The iPhone jailbreak community emerged soon after the original iPhone launched in June 2007. Hackers discovered methods to install unauthorized third-party software on the device, as well as unlock the iPhone to work with carriers that otherwise did not serve the iPhone.
Apple wasn’t pleased. At the launch of the British iPhone in September 2007, Steve Jobs said Apple would work to suppress unlock hacks.
Apple has even suggested to the U.S. Copyright Office that jailbreaking is illegal — to no avail, as the Dev-Team has been careful to only provide patches hacking the iPhone, as opposed to copying the software, according to McDonald.
“It’s a cat-and-mouse game,” Jobs said in September 2007. “We try to stay ahead. People will try to break in, and it’s our job to stop them breaking in.”
With the latest upgrade, it appears Apple has not stopped the Dev-Team from breaking in. But for the time being, the company has made hacking new iPhones very inconvenient and perhaps impractical.
Je bedoelt dat een 3GS met 3.1 OTB sowieso nooit meer te unlocken zal zijn?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:44 schreef witte_fantasie het volgende:
Simlockvrij maken gaat waarschijnlijk in z'n geheel niet lukken met de 3gs waar 3.1 op voorgeinstalleerd zat.
Lul, ik meteen naar de site van iphone dev team en die van geokots, is er nogsteeds geen unlockquote:
Wel een jailbreakquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Lul, ik meteen naar de site van iphone dev team en die van geokots, is er nogsteeds geen unlock![]()
Mij een beetje valse hoop geven![]()
Even wachten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:54 schreef Agiath het volgende:
Ik heb twee kleine dingen gekocht ( a 0,80 cent) . Maar daar heb ik nog geen enkele mail over gekregen en de creditcard gegevens zijn ook nog niet bijgewerkt.Hoe zit dat?
Ze werken al en ik heb ze dus officieel al 'aangeschaft'.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Even wachten?
Als je morgen nog geen mail hebt gewoon nog een keer kopen...
*zucht*quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:46 schreef Niek. het volgende:
Wat zijn de grote voordelen van jailbreaken en wat zijn de must have apps die je alleen op een gejailbreakte iphone kan gebruiken?
Vieze apple hax0rquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ze werken al en ik heb ze dus officieel al 'aangeschaft'.
Dit was trouwens al twee dagen geleden
Niks hax0rquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vieze apple hax0r![]()
![]()
Als ik jou was zou ik dus nu gewoon heel de appstore leeg kopen...
In het begin kreeg ik die melding ook niet. Later welke elke keer bij het starten van die app. Heel apart idd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Denk niet dat je nu al een iPhone hebt waarbij dat lek gedicht is.. Maar als je even zoekt kun je een programmaatje vinden waarmee je je rom kunt bekijken. Daaraan kun je zien of je iPhone wel of niet jailbreakbaar is.
En ik zie dat de Belstatus app door heeft dat ik de applicatie niet gekocht heb. Hoe doen ze dit? Het is de enige app die als je 'm opstart zegt: " Verzoek. Bevalt deze applicatie? Voor slechts 1,59 heb je een legale versie. "
Die melding kreeg ik ook bij een gehackte versie van BiteSMS. Toen een iets nieuwere crack gedownload en nu werkt 'ie weer gewoon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
In het begin kreeg ik die melding ook niet. Later welke elke keer bij het starten van die app. Heel apart idd.
Even gegoogled en het kan dus niet zoals op mijn oude ipod! wat een afknapperquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:51 schreef Agiath het volgende:
Trouwens, ik mis de optie om compilatie cds goed te verwerken op de iPhone.
Bij mijn oude ipod kon dat wel, dan had je een compilatie cd met heel veel verschillende artiesten, en dan zorgde die optie ervoor dat niet al die artiesten in je artiestenlijstje kwamen, zodat het wat overzichtelijker bleef.
Als iemand begrijpt wat ik bedoel, waar zit die functie dan?
Met hardlopen heeft mijn GPS meestal een afwijking van 200 meter op 7,5 km hardlopen (hij geeft dan 200 meter te weinig aan). Bij veel bewolking is het wat meer. Maar met Navigon oid werkt het prima, geen enkel probleem met navigeren..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:23 schreef magnifor het volgende:
GPS van 3GS valt een beetje tegen? In Google Maps iig wel. Accuratie is meestal 47 meter en soms 17 (maximale wat ik kan bereiken) meter.
Vind ik ook altijd minder. Prop je een cd op je iPod/iPhone/MP3 speler waar 30 feature-ings in zitten krijg je 30 artiesten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Even gegoogled en het kan dus niet zoals op mijn oude ipod! wat een afknapper
Er zijn manieren om het toch te omzeilen, maar hier moet apple echt naar kijken, ik heb een zooitje compilaties en het is echt jammer dat dit er niet in zit!
Alles selecteren en dan hernoemenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd minder. Prop je een cd op je iPod/iPhone/MP3 speler waar 30 feature-ings in zitten krijg je 30 artiesten.
Die 16-11 heb ik dus ook. Vet irritant. In totaal 6 weken om m'n nummer om te zettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:40 schreef ktnxbye het volgende:
KPN zat wat te kloten met m'n opzegging waardoor T-Mobile in eerste instantie een afwijzing kreeg en pas eind februari kon overgaan. Dit is opgelost en nu zou ik per 16-11 nummerportering krijgen
Ik heb gevraagd m'n tijdelijke nummer wel te activeren en m'n contract is vandaag ingegaan. alles werkt nu in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |