Bij mij duurde het uiteindelijk 2 weken. Echt heel erg irritant. Ik heb ook geen papieren agenda, dus kwam ook steeds bijna te laatquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:02 schreef MaxC het volgende:
Mijne is in reparatie, moet hem al een week missen![]()
Heb ook al 2 afspraken gemistquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:04 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Bij mij duurde het uiteindelijk 2 weken. Echt heel erg irritant. Ik heb ook geen papieren agenda, dus kwam ook steeds bijna te laat.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:09 schreef sunmoonstar het volgende:
Mooie TT: De iPhone blijft idd de beste en de mooiste!
Heb m'n iPhone sinds augustus 2008, maar gebruik eigenlijk sinds een paar weken pas de standaard agenda-app. Is deze simpel te syncen met de standaard agenda-app op de Mac, of moet ik daarvoor MobileMe hebben? Of kan dat 'gratis'?
Via het kabeltje synchroniseert de iPhone via iTunes met iCal. Als je ook 'over the air' je agenda wilt laten synchroniseren met iCal kun je MobileMe gebruiken. Wijzigingen worden heen en weer 'gepushed' en het werkt ook met contacten, mail en bladwijzers. Er zijn ook wel constructies met Google Calendar die gratis zijn, maar daar heb ik geen verstand van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:09 schreef sunmoonstar het volgende:
Heb m'n iPhone sinds augustus 2008, maar gebruik eigenlijk sinds een paar weken pas de standaard agenda-app. Is deze simpel te syncen met de standaard agenda-app op de Mac, of moet ik daarvoor MobileMe hebben? Of kan dat 'gratis'?
Vaag. Als ik er niks meedoe dan gaat er maar iets van 5 % batterij af in 8 uur. En dan staat hij niet eens in vliegtuig modus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:22 schreef jna het volgende:
Ik ging slapen met minstens 70% batterij. Werd wakker met 19%
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo, dat beltoon instellen via iTunes werkt dikke prima hoor!
En uhm. Weet iemand hoe je de apps op je iPhone kan synchroniseren naar je pc inplaats van andersom? Omdat ik bijna alle apps via mijn iPhone zelf heb gedownload staan ze niet in mijn iTunes.. als ik dus een keer wél via mijn iTunes iets wil installeren zou hij moeten synchroniseren en zijn dus alle apps die niet in mijn iTunes staan weg..
Bij het synchroniseren moet ie ook gewoon de apps van je phone naar je computer brengen automatischquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vaag. Als ik er niks meedoe dan gaat er maar iets van 5 % batterij af in 8 uur. En dan staat hij niet eens in vliegtuig modus.
En om terug te komen op mijn vorige vraag.
[..]
Kun je me vertellen waarom ik Informant zou moeten gebruiken i.p.v. de standaard agenda-app?quote:
Heb ik ook last van gehad. Push uitgeschakeld, geen vuiltje meer aan de luchtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:22 schreef jna het volgende:
Ik ging slapen met minstens 70% batterij. Werd wakker met 19%
GPS uit scheelt ook een slok op 'n borrelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:54 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Heb ik ook last van gehad. Push uitgeschakeld, geen vuiltje meer aan de lucht
Overzichtelijker, kleurtjes voor verschillende activiteiten, te bewerken via de computer (bijv. met Google calander), makkelijk te synchroniseren (shake that iPhone!), geïntegreerd met toodledo die ook via de computer te bewerken is, waardoor je een heel handig overzichtje hebt met welke afspraken je die dag hebt en welke taken je nog moet uitvoeren. En nog veel meer, maar ik gebruik deze met namequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Kun je me vertellen waarom ik Informant zou moeten gebruiken i.p.v. de standaard agenda-app?
Ik sta overal voor openmaar wil wel argumenten
![]()
Thanks vast!
Ervan uitgaand dat 'ie mijn standaard calendar niet kan lezen: kan ik mijn huidige afspraken synchroniseren met iets om die vervolgens terug te plakken naar de applicatie die jij hier voorstelt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Overzichtelijker, kleurtjes voor verschillende activiteiten, te bewerken via de computer (bijv. met Google calander), makkelijk te synchroniseren (shake that iPhone!), geïntegreerd met toodledo die ook via de computer te bewerken is, waardoor je een heel handig overzichtje hebt met welke afspraken je die dag hebt en welke taken je nog moet uitvoeren. En nog veel meer, maar ik gebruik deze met name
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Enige wat ik zo kan bedenken is:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat 'ie mijn standaard calendar niet kan lezen: kan ik mijn huidige afspraken synchroniseren met iets om die vervolgens terug te plakken naar de applicatie die jij hier voorstelt?
Wat een lelijke applicatie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Overzichtelijker, kleurtjes voor verschillende activiteiten, te bewerken via de computer (bijv. met Google calander), makkelijk te synchroniseren (shake that iPhone!), geïntegreerd met toodledo die ook via de computer te bewerken is, waardoor je een heel handig overzichtje hebt met welke afspraken je die dag hebt en welke taken je nog moet uitvoeren. En nog veel meer, maar ik gebruik deze met name
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
All right, ga ik daar eens naar kijken, thanks. Tamelijk stupide verder, want het enige wat ik mis in de standaardapplicatie is een fatsoenlijk (week)overzicht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Enige wat ik zo kan bedenken is:
Standaard applicatie synchroniseren met Outlook. Outlook synchroniseren met Gmail (ik heb zelf een hotmail adres, maar speciaal voor deze applicatie een Gmail account aangemaakt) en Informant synchroniseren met Gmail. Klinkt als veel gedoe, maar het is wel eenmalig
quote:
Het ziet er best nuttig uit, maar esthetisch? Dat vind ik niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
!
Ik vind hem juist gaaf![]()
Heb hem vaak op dit overzicht staan:
[ afbeelding ]
En dat mag u vindenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:42 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Het ziet er best nuttig uit, maar esthetisch? Dat vind ik niet.
Enlighten yourself on http://m.google.com/syncquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:21 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Via het kabeltje synchroniseert de iPhone via iTunes met iCal. Als je ook 'over the air' je agenda wilt laten synchroniseren met iCal kun je MobileMe gebruiken. Wijzigingen worden heen en weer 'gepushed' en het werkt ook met contacten, mail en bladwijzers. Er zijn ook wel constructies met Google Calendar die gratis zijn, maar daar heb ik geen verstand van.
Oh ja, tegenwoordig kan dat natuurlijk 'out of the box' Dank je. Helaas heb ik al een Exchange account voor mijn werk, dus houd ik het bij MobileMe.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:49 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Enlighten yourself on http://m.google.com/sync
Push is al uit ( nooit aangestaan ook)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:54 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Je hebt internet nodig om de kaarten van Google Maps te downloaden. ICM navigatiesoftware (TomTom bijvoorbeeld) is dit niet per se nodig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:35 schreef Gunner het volgende:
Hoe werkt die GPS eigenlijk? heb sinds vandaag m'n iPhone uitgeprobeerd (m'n simkaart is nog niet actief van T-M), maar via Google Maps krijg ik geen positie bepaling. Location Services staan aan, compas werkt ook.
Verder zijn er geen GPS-instellingen?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:09 schreef sunmoonstar het volgende:
Met wie moet je nou contact opnemen? Met apple of die webwinkel? Ik denk dat apple je keihard uitlacht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef phluphy het volgende:
Sip verhaal alert!![]()
Zoals laatst al uitgelegd heb ik pas geleden ontdekt dat mijn in een (online) winkel gekochte iPhone (simlock vrij) gejailbreakt was. Ja, dom, simlock vrij is waarschijnlijk altijd met jailbreak, maar dat wist ik destijds niet, ik was een volslagen leek.
![]()
We gaan nog een stapje dommer, want vandaag heb ik volautomatisch ‘ja’ geklikt toen er gevraagd werd of ik wilde upgraden naar 3.1 Ik realiseerde me net iets te laat dat de jailbreak (& unlock) door de upgrade verloren zouden gaan.
Tja, een jailbreak voor 3.1 is er inmiddels, die werkt op zich ook prima, echter, er is nog geen unlock voor. Toen heb ik geprobeerd te downgraden naar 3.0, wat niet lukte, en bij een poging alles dan maar naar fabrieksinstellingen kreeg ik een error (eerst 2001, toen 1601). En nu doet ie dus helemaal niets meer.
Ik heb deze iPhone dus in een online winkel gekocht, op hun site staat dat ik een jaar fabrieksgarantie heb, en dat ik met problemen contact met hun moet opnemen.
Valt iets dergelijks onder garantie? Of zullen ze me wellicht verwijten dat ik het zelf verprutst heb? Let wel, ik was een leek/noob, die te goeder trouw voor veel geld een nieuw toestel kocht, geen verstand had van jailbreaks of unlocks, en dus ook geen parate kennis over “hoe te handelen bij upgrades”.
![]()
Wat denken jullie, ben ik zwaar de lul?
Met de webwinkel. Die doet misschien wel hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:47 schreef jna het volgende:
Met wie moet je nou contact opnemen? Met apple of die webwinkel? Ik denk dat apple je keihard uitlacht.
Ik heb push gewoon aan op m'n 3GS en tijdens het slapen gaat er maar 5 a 6% van m'n batterij af.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:54 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Kut voor je zegquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:48 schreef phluphy het volgende:o.k., vanochtend wat topics gelezen op tweakers en iphoneclub. Veel mensen met hetzelfde probleem als ik. Gigavolt postte zelfs nog mee in de topics.
Conclusie: ik ben kansloos.
Ik kan nu 2 dingen doen:
1. proberen 'm in elk geval weer aan de praat te krijgen met upgrade 3.1 en wachten up unlock van breedbandfequentie
2. overstappen op een ander toestel en voorgoed afscheid nemen van iPhone. Ik zal namelijk nooit en te nimmer een legale versie kunnen gebruiken, simpelweg omdat ik, als grensbewoner, met t-mobile geen bereik heb.
Mijn voorkeur gaat uit naar optie 2. Want zelfs als optie 1 lukt, dan blijf ik een illegaal toestel houden met alle risico's van dien.
Jailbreak is er nu al. Het is nu alleen nog wachten op de unlock. Ik zou dus gewoon afwachten en nog een oude telefoon gebruiken tot die tijdquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:48 schreef phluphy het volgende:
o.k., vanochtend wat topics gelezen op tweakers en iphoneclub. Veel mensen met hetzelfde probleem als ik. Gigavolt postte zelfs nog mee in de topics.
Conclusie: ik ben kansloos.
Ik kan nu 2 dingen doen:
1. proberen 'm in elk geval weer aan de praat te krijgen met upgrade 3.1 en wachten up unlock van breedbandfequentie
2. overstappen op een ander toestel en voorgoed afscheid nemen van iPhone. Ik zal namelijk nooit en te nimmer een legale versie kunnen gebruiken, simpelweg omdat ik, als grensbewoner, met t-mobile geen bereik heb.
Mijn voorkeur gaat uit naar optie 2. Want zelfs als optie 1 lukt, dan blijf ik een illegaal toestel houden met alle risico's van dien.
I know, de jailbreak was me ook gelukt. Maar ook al zou het me lukken om die er weer op te krijgen, dan blijf ik met het euvel van een illegale telefoon zitten met alle risico's van dien, zonder enig recht op service of garantie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:51 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Jailbreak is er nu al. Het is nu alleen nog wachten op de unlock. Ik zou dus gewoon afwachten en nog een oude telefoon gebruiken tot die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |