Bij mij duurde het uiteindelijk 2 weken. Echt heel erg irritant. Ik heb ook geen papieren agenda, dus kwam ook steeds bijna te laatquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:02 schreef MaxC het volgende:
Mijne is in reparatie, moet hem al een week missen![]()
Heb ook al 2 afspraken gemistquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:04 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Bij mij duurde het uiteindelijk 2 weken. Echt heel erg irritant. Ik heb ook geen papieren agenda, dus kwam ook steeds bijna te laat.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:09 schreef sunmoonstar het volgende:
Mooie TT: De iPhone blijft idd de beste en de mooiste!
Heb m'n iPhone sinds augustus 2008, maar gebruik eigenlijk sinds een paar weken pas de standaard agenda-app. Is deze simpel te syncen met de standaard agenda-app op de Mac, of moet ik daarvoor MobileMe hebben? Of kan dat 'gratis'?
Via het kabeltje synchroniseert de iPhone via iTunes met iCal. Als je ook 'over the air' je agenda wilt laten synchroniseren met iCal kun je MobileMe gebruiken. Wijzigingen worden heen en weer 'gepushed' en het werkt ook met contacten, mail en bladwijzers. Er zijn ook wel constructies met Google Calendar die gratis zijn, maar daar heb ik geen verstand van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:09 schreef sunmoonstar het volgende:
Mooie TT: De iPhone blijft idd de beste en de mooiste!
Heb m'n iPhone sinds augustus 2008, maar gebruik eigenlijk sinds een paar weken pas de standaard agenda-app. Is deze simpel te syncen met de standaard agenda-app op de Mac, of moet ik daarvoor MobileMe hebben? Of kan dat 'gratis'?
Vaag. Als ik er niks meedoe dan gaat er maar iets van 5 % batterij af in 8 uur. En dan staat hij niet eens in vliegtuig modus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:22 schreef jna het volgende:
Ik ging slapen met minstens 70% batterij. Werd wakker met 19%
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo, dat beltoon instellen via iTunes werkt dikke prima hoor!
En uhm. Weet iemand hoe je de apps op je iPhone kan synchroniseren naar je pc inplaats van andersom? Omdat ik bijna alle apps via mijn iPhone zelf heb gedownload staan ze niet in mijn iTunes.. als ik dus een keer wél via mijn iTunes iets wil installeren zou hij moeten synchroniseren en zijn dus alle apps die niet in mijn iTunes staan weg..
Bij het synchroniseren moet ie ook gewoon de apps van je phone naar je computer brengen automatischquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vaag. Als ik er niks meedoe dan gaat er maar iets van 5 % batterij af in 8 uur. En dan staat hij niet eens in vliegtuig modus.
En om terug te komen op mijn vorige vraag.
[..]
Kun je me vertellen waarom ik Informant zou moeten gebruiken i.p.v. de standaard agenda-app?quote:
Heb ik ook last van gehad. Push uitgeschakeld, geen vuiltje meer aan de luchtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:22 schreef jna het volgende:
Ik ging slapen met minstens 70% batterij. Werd wakker met 19%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |