Die kun je ook met je PC downloaden en dan op je iPhone knallen, lijkt me veel makkelijker.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef Greatmarked het volgende:
Bestaat er trouwens een app (via cydia oid) waarmee je ouderswets liedjes (gratis) kan downloaden? Of desnoods torrents?
Vaak genoeg gereboot. Niks aan de hand. Nice!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Nee (reboot hem eens?).
De exploit waar de dev jongens gebruik van maken zit in de bootrom (ROM = readonly en kan dus ook niet worden overschreven met een firmware update).
Aangezien d'r iemand geld rook en die exploit heeft laten uitlekken, gaat Apple aangepaste bootroms plaatsen in de nieuwe 3GS iPhones.
Normaal doen ze dit alleen bij een nieuwe productlijn.
Zoals ik het begrepen heb zou het dus betekenen dat wanneer er een jailbreak uitgevoerd wordt op de nieuwe iPhone, en die iPhone valt uit, wordt opnieuw geboot, is de jailbreak weg.
Dat zou dus behoorlijk naadje zijn.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef Greatmarked het volgende:
Wat is nou de meest handige app waarmee ik mn iphone gewoon vanuit 'deze computer' volledig kan benaderen (en dus muziek snel en handiger (dan dat verrotte itunes) erop- en eraf te halen)?
Wil je serieus foto's zien? Zitten allemaal deuken en barsten in weer.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Wil je serieus foto's zien? Zitten allemaal deuken en barsten in weer.
Hij is drie keer redelijk hard tegen de straat aan geklettert.
Die bestaat helaas niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef Greatmarked het volgende:
Wat is nou de meest handige app waarmee ik mn iphone gewoon vanuit 'deze computer' volledig kan benaderen (en dus muziek snel en handiger (dan dat verrotte itunes) erop- en eraf te halen)?
Mijn wireless is dikke prima. Mijn 3G en T-mobile ontvangst trouwens ook. Op hier en daar in de trein na heb ik eigenlijk overal 3G en goede T-mobile ontvangst.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:32 schreef FP128 het volgende:
Oi, vraagje. Ik heb de mogelijkheid om een iPhone 3GS aan
te schaffen en wilde vooraf even twee dingen weten:
- Is de kwaliteitsduur vd batterij verbetert ivg met de vorige serie?
- Is de ontvangst van T-Mobile op de iPhone ook verbetert.
De reden dat ik dit vraag is omdat je her en der op het web
nog verhalen leest dat de iPhone alleen een mooi dingetje is
maar dat de twee belangrijkste zaken - batterij & wireless
verbinding - erg tegenvallen ivg met andere mobieltjes dit
hier juist geen last van hebben.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Wil je serieus foto's zien? Zitten allemaal deuken en barsten in weer.
Hij is drie keer redelijk hard tegen de straat aan geklettert.
Even downloaden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-nu-in-de-app-store/
Probeer deze eensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef Greatmarked het volgende:
Bestaat er trouwens een app (via cydia oid) waarmee je ouderswets liedjes (gratis) kan downloaden? Of desnoods torrents?
De 32gig versie?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
Maandag besteld, woensdag geleverd![]()
En de eerste indruk is dat het een heel vet toestelletje is
Nee de 16quote:
Vijf week. Maar toen was de levertijd 6-8 week.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou he! Not my luck, zullen we maar denken... Ik ben niet de enige die zo lang gewacht heeft, Boem-dikkie heeft ook een hele tijd gewacht.
Ik bestelde een week later, en toen was de levertijd ook ongeveer zo lang. Dus tot nu toe klopt het dus nog wel aardig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vijf week. Maar toen was de levertijd 6-8 week.
Nee dat moest pas vanaf januari, miscommunicatie met de klantenservice net, die zeiden gewoon dat ik mijn nieuwe simkaart erin moest stoppen ipv een geleende van iemand anders.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef Agiath het volgende:
Net even gebeld, het schijnt dus dat je met een nieuwe simkaart de eerste 60 minuten altijd kan bellen, ongeacht of je abonnement is ingegaan of niet.
Alleen 3.1quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-nu-in-de-app-store/
Vreemd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef ktnxbye het volgende:
Nou mijn simkaart heeft het nog nooit gedaan. Abo gaat volgende maand pas in na nummerportering.
Mijn abo, incl nummerportering zou pas eind november ingaan, dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef ktnxbye het volgende:
Vreemd. Ben een paar dagen later nog naar de T-Mobile shop geweest om te vragen of het klopte dat m'n simkaart geen verbinding had. En ze zeiden dat dat zo hoorde.
Ene kant wel logisch, want m'n abonnement is nog niet ingegaan en dus blijkbaar nog niet geactiveerd. Dat gebeurt pas bij de nummerportering.
dat wil ik dus absoluut Niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn abo, incl nummerportering zou pas eind november ingaan, dus daar ligt het niet aan.
Verneukeratieve was wel dat ik na dat uurtje per se ook met mijn iPhone wilde bellen en nu dus tot die portering twee abo's heb.
http://www.mobielnieuwsnet.nl/?p=7324quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:11 schreef Pielemuisje het volgende:
Zitten er nog veel voordelen aan de nieuwe update's?
Las iets dat tethering niet meer zou werken?
zit nu nog op: 3.0.1 (7a400) Carrier 4.0.
Met gebruik van een vodafone simcard, dus hij moet geunlocked blijven, kan ik nu dus gewoon zonder problemen blackrain gebruiken?
Model is trouwens MC141DN mocht dat iets uitmaken
Ja, dat proces draait ook. Maar zou dat 'officieel niet ondersteunen' niet kunnen betekenen dat het niet automatisch gebeurt, maar dat je er zelf een handeling voor moet verrichten? Of zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:49 schreef Repeat het volgende:
Owja dat is zo. Maar dan moet er toch een proces draaien? Anders kan je ook niks ontvangen?
Klopt dus. Ook nog bevestiging gekregen van een vriend van een huisgenote die bij T-mobile werktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef Agiath het volgende:
Net even gebeld, het schijnt dus dat je met een nieuwe simkaart de eerste 60 minuten altijd kan bellen, ongeacht of je abonnement is ingegaan of niet.
Mij geloof je dus gewoon niet op mijn woord. Fraai is dat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:19 schreef Agiath het volgende:
Ik kan nu trouwens niet meer bellen met m'n iphone dus dit verhaal
[..]
Klopt dus. Ook nog bevestiging gekregen van een vriend van een huisgenote die bij T-mobile werkt
Thanks!quote:
Niet? Vaag... als ik sms helper intyp als search dan is er maar één app die hij vindt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:12 schreef Repeat het volgende:
En ik kan sms helper niet vinden in cydia![]()
HIj trilt alleen als je de schakelaar naar achteren zet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef mime_negert het volgende:
Volgens mij is m'n trilfunctie defect, ik voelde en hoorde dat het trillen minder werd. Wanneer ik de schakelaar boven omzet naar stil voel ik niets trillen. Bij de instellingen staat alles op trillen, maar wanneer er iemand belt trilt er niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |