Vijf week. Maar toen was de levertijd 6-8 week.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou he! Not my luck, zullen we maar denken... Ik ben niet de enige die zo lang gewacht heeft, Boem-dikkie heeft ook een hele tijd gewacht.
Ik bestelde een week later, en toen was de levertijd ook ongeveer zo lang. Dus tot nu toe klopt het dus nog wel aardig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vijf week. Maar toen was de levertijd 6-8 week.
Nee dat moest pas vanaf januari, miscommunicatie met de klantenservice net, die zeiden gewoon dat ik mijn nieuwe simkaart erin moest stoppen ipv een geleende van iemand anders.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef Agiath het volgende:
Net even gebeld, het schijnt dus dat je met een nieuwe simkaart de eerste 60 minuten altijd kan bellen, ongeacht of je abonnement is ingegaan of niet.
Alleen 3.1quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-nu-in-de-app-store/
Vreemd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef ktnxbye het volgende:
Nou mijn simkaart heeft het nog nooit gedaan. Abo gaat volgende maand pas in na nummerportering.
Mijn abo, incl nummerportering zou pas eind november ingaan, dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef ktnxbye het volgende:
Vreemd. Ben een paar dagen later nog naar de T-Mobile shop geweest om te vragen of het klopte dat m'n simkaart geen verbinding had. En ze zeiden dat dat zo hoorde.
Ene kant wel logisch, want m'n abonnement is nog niet ingegaan en dus blijkbaar nog niet geactiveerd. Dat gebeurt pas bij de nummerportering.
dat wil ik dus absoluut Niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn abo, incl nummerportering zou pas eind november ingaan, dus daar ligt het niet aan.
Verneukeratieve was wel dat ik na dat uurtje per se ook met mijn iPhone wilde bellen en nu dus tot die portering twee abo's heb.
http://www.mobielnieuwsnet.nl/?p=7324quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:11 schreef Pielemuisje het volgende:
Zitten er nog veel voordelen aan de nieuwe update's?
Las iets dat tethering niet meer zou werken?
zit nu nog op: 3.0.1 (7a400) Carrier 4.0.
Met gebruik van een vodafone simcard, dus hij moet geunlocked blijven, kan ik nu dus gewoon zonder problemen blackrain gebruiken?
Model is trouwens MC141DN mocht dat iets uitmaken
Ja, dat proces draait ook. Maar zou dat 'officieel niet ondersteunen' niet kunnen betekenen dat het niet automatisch gebeurt, maar dat je er zelf een handeling voor moet verrichten? Of zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:49 schreef Repeat het volgende:
Owja dat is zo. Maar dan moet er toch een proces draaien? Anders kan je ook niks ontvangen?
Klopt dus. Ook nog bevestiging gekregen van een vriend van een huisgenote die bij T-mobile werktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef Agiath het volgende:
Net even gebeld, het schijnt dus dat je met een nieuwe simkaart de eerste 60 minuten altijd kan bellen, ongeacht of je abonnement is ingegaan of niet.
Mij geloof je dus gewoon niet op mijn woord. Fraai is dat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:19 schreef Agiath het volgende:
Ik kan nu trouwens niet meer bellen met m'n iphone dus dit verhaal
[..]
Klopt dus. Ook nog bevestiging gekregen van een vriend van een huisgenote die bij T-mobile werkt
Thanks!quote:
Niet? Vaag... als ik sms helper intyp als search dan is er maar één app die hij vindt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:12 schreef Repeat het volgende:
En ik kan sms helper niet vinden in cydia![]()
HIj trilt alleen als je de schakelaar naar achteren zet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:42 schreef mime_negert het volgende:
Volgens mij is m'n trilfunctie defect, ik voelde en hoorde dat het trillen minder werd. Wanneer ik de schakelaar boven omzet naar stil voel ik niets trillen. Bij de instellingen staat alles op trillen, maar wanneer er iemand belt trilt er niets
Misschien de juiste repo toevoegen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:12 schreef Repeat het volgende:
En ik kan sms helper niet vinden in cydia![]()
Voorheen trilde de telefoon ook nog wanneer ik die schakelaar naar achter zette, nu dus ook niet meer. Wanneer het knopje naar achter staat en ik word gebeld gaat er ook niets trillenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
HIj trilt alleen als je de schakelaar naar achteren zet.
Het gaat bij mij automatisch, in Mariahoeve den haag heb ik binnen geen 3G netwerk, wel full bel ontvangst. Maar buiten wel 3G maar geen full bel ontvangst.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kun je dan niet gewoon wisselen op GSM-netwerk? Zeg maar voor bellen heb je toch niet zo'n dikke bandbreedte nodig. Of heeft dat ding ging Auto-detect functie wat beter is, GSM of 3G bereik..
Het is vooral tmobile's schuld. Met Vodafone is het prima.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het gaat bij mij automatisch, in Mariahoeve den haag heb ik binnen geen 3G netwerk, wel full bel ontvangst. Maar buiten wel 3G maar geen full bel ontvangst.
Ik heb op internet veel verhalen gehoord dat de ontvangst van de iPhone in vergeleken met andere toestellen bagger is.
Dan is het een mysterie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb bigboss er gewoon instaan. Heel raar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |