abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:43:55 #51
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_73571143
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:45 schreef Aaiphone het volgende:
Blackra1n is uit

www.blackra1n.com

Als je het programma wilt gebruiken moet je iPhone al firmware 3.1.2 hebben. Ook moet je iPhone aangesloten zijn en mag hij gewoon aanstaan. Als je het programma hebt geopend hoef je alleen maar op ‘Make it rain’ te klikken. De rest doet het programma helemaal zelf. iTunes wordt geopend maar daar hoef je niks mee te doen. Dus niet gaan herstellen. De jailbreak is klaar als je iPhone opnieuw is opgestart. Je kunt iTunes daarna gewoon sluiten zonder er iets mee te doen.

Als dit klaar is, staat er op je iPhone een nieuw programma: Blackra1n. Open dat en daar kun je drie programma’s downloaden:

Cydia
Rock
Icy
Installeer degene die je wilt en klaar is Kees.
Is dit veilig en heeft 't ook nadelen? Zou het moeten werken met mijn 3Gs op Vista 64 bits? Ik ben een beetje bang dat ik mijn gloedjenieuwe iPhone straks op fok. Dus ik wil 100 % zeker zijn dat het lukt of als het niet lukt ik gewoon mijn iPhone kan terugzetten na hoe hij was.

En als ik dit uitvoer, blijf ik mijn contacts, huidige apps, smsjes etc gewoon houden?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:06:31 #52
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_73571832
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:59 schreef Aaiphone het volgende:
Herstel je iPhone nu dus gewoon en wacht op de jailbreak en unlock. Jailbreak is er al.

Gebruik tot die tijd je oude mobiel maar je iPhone wordt wel weer bruikbaar later. Laat dit dan wel doen door iemand die er een beetje meer verstand van heeft
Dank je wel voor deze post. Ik had in een vlaag van woede en frustratie de telefoon al te koop aangeboden aan één of andere reparateur op marktplaats.

Door jouw post heb ik er nog even over nagedacht en ja, je hebt gelijk, dat is het beste wat ik kan doen.
Ik ben met frisse moed weer begonnen met pogingen tot herstel en ... het is gelukt. Ik wilde mijn iTunes op mijn iMac in tact laten, maar heb op een windows laptop iTunes versie 8.2 geïnstalleerd. Hierin herkende iTunes het toestel weer, waarna ik de fabrieksinstellingen kon terugzetten. Daarna kon ik op de mac de jailbreak weer doervoeren, et voila, die staat er nu weer tip top op, inclusief mijn eigen apps en gegevens.

Nu alleen nog wachten op de devvers voor de unlock.

Nogmaals bedankt voor je wijze en kalmerende woorden!
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:33:27 #53
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_73572614
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Is dit veilig en heeft 't ook nadelen? Zou het moeten werken met mijn 3Gs op Vista 64 bits? Ik ben een beetje bang dat ik mijn gloedjenieuwe iPhone straks op fok. Dus ik wil 100 % zeker zijn dat het lukt of als het niet lukt ik gewoon mijn iPhone kan terugzetten na hoe hij was.

En als ik dit uitvoer, blijf ik mijn contacts, huidige apps, smsjes etc gewoon houden?
Bij mijn 3gs werkt het perfect op Vista. Contacts en dergelijke blijven bestaan. Kijk anders ff op mijn site of op iphoneclub voor de dowload en handleiding. Erg makkelijk.
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:35:06 #54
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_73572648
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:06 schreef phluphy het volgende:

[..]

Dank je wel voor deze post. Ik had in een vlaag van woede en frustratie de telefoon al te koop aangeboden aan één of andere reparateur op marktplaats.

Door jouw post heb ik er nog even over nagedacht en ja, je hebt gelijk, dat is het beste wat ik kan doen.
Ik ben met frisse moed weer begonnen met pogingen tot herstel en ... het is gelukt. Ik wilde mijn iTunes op mijn iMac in tact laten, maar heb op een windows laptop iTunes versie 8.2 geïnstalleerd. Hierin herkende iTunes het toestel weer, waarna ik de fabrieksinstellingen kon terugzetten. Daarna kon ik op de mac de jailbreak weer doervoeren, et voila, die staat er nu weer tip top op, inclusief mijn eigen apps en gegevens.

Nu alleen nog wachten op de devvers voor de unlock.

Nogmaals bedankt voor je wijze en kalmerende woorden!
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_73603203
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
En uhm. Weet iemand hoe je de apps op je iPhone kan synchroniseren naar je pc inplaats van andersom? Omdat ik bijna alle apps via mijn iPhone zelf heb gedownload staan ze niet in mijn iTunes.. als ik dus een keer wél via mijn iTunes iets wil installeren zou hij moeten synchroniseren en zijn dus alle apps die niet in mijn iTunes staan weg..
Is hier nog een antwoord op gekomen? Ik vraag me dit ook af idd.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 10:39:25 #56
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_73603374
Heerlijk dat blackrain !

iemand nog apps in de aanraders lijst ?
tevensch is appulous een fijne source zeg die je bij cydia toe kan voegen heeft echt allesch
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_73603384
jailbreaken. is dat voor mensen die niet willen betalen voor hun apps?
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 10:40:44 #58
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_73603404
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef ktnxbye het volgende:
simpel gezegd.. ja
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_73603440
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:30 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Is hier nog een antwoord op gekomen? Ik vraag me dit ook af idd.
In beginsel niet, maar het is wel zo dat:
- als je op de iPhone een app hebt gekocht deze bij de eerstvolgende synchronisatie ook naar de lokale iTunesbibliotheek wordt gekopieerd;
- het je natuurlijk vrij staat om de app ook via iTunes nog een keer te downloaden. Betaalde apps kun je gratis opnieuw downloaden.

Buiten deze situaties kun je (helaas) niet applicaties synchroniseren vanaf de iPhone naar iTunes. Daarom verdient het ook de aanbeveling om een iPhone alleen te synchroniseren met 1 iTunesbibliotheek.
pi_73603443
Morgen dikke vette party want dan ontvang ik eindelijk mijn iPhone

Vandaag wil ik een screenprotector kopen, kan online bestellen maar ik dacht eerste instantie aan de mediamarkt. Iemand ervaringen met screenprotectors van de mediamarkt?
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:45:46 #61
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73603516
quote:
Dat is ook voor mensen die extra functionaliteit willen op hun iPhone, zoals het uitzetten van de automatische rotatie en het koppelen van een externe gps-ontvanger omdat ze ziek worden van alle beperkingen van Apple.

Dat niet betalen is een leuke bijzaak
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 10:46:31 #62
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_73603533
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:43 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

- als je op de iPhone een app hebt gekocht deze bij de eerstvolgende synchronisatie ook naar de lokale iTunesbibliotheek wordt gekopieerd;
- het je natuurlijk vrij staat om de app ook via iTunes nog een keer te downloaden. Betaalde apps kun je gratis opnieuw downloaden.

Buiten deze situaties kun je (helaas) niet applicaties synchroniseren vanaf de iPhone naar iTunes. Daarom verdient het ook de aanbeveling om een iPhone alleen te synchroniseren met 1 iTunesbibliotheek.
je kan ze natuurlijk ook gewoon uit de map met de .ipa's halen en die kopieren
pi_73603548
quote:
Eerlijk is eerlijk, ja. Maar een jailbreak is zoveel meer dan alleen illegale apps draaien. Je kan functies toevoegen die standaard niet ondersteund worden en je kan bijvoorbeeld de theme aanpassen.

Een van de mooiste voorbeelden is dat de homescreen van apple nutteloos is. Met een jailbreak kan je van een nutteloze homescreen een functionele homescreen van maken:

http://www.appleiphonesch(...)n20-lock-screen-mod/
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:51:06 #64
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_73603636
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:43 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

Of gewoon met je rechtermuisknop op je iPhone klikken in iTunes en dan ´aankopen overzetten´ aanklikken.
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:52:26 #65
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_73603666
En ik moet zeggen dat ik wat huiverig was over dat hele gejailbreak. Helemaal als ik zie wat je moest doen bij de vorige jailbreaks. Nou blackra1n is *klik* , wacht, klaar. En de extra functionaliteiten zijn echt handig.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 11:15:49 #66
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_73604193
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
En ik moet zeggen dat ik wat huiverig was over dat hele gejailbreak. Helemaal als ik zie wat je moest doen bij de vorige jailbreaks. Nou blackra1n is *klik* , wacht, klaar. En de extra functionaliteiten zijn echt handig.
zeker Blackra1n is echt uber

en als ie niet op je pc werkt dat ie hangt in de recovery mode heeft het met de drivers op je usb poorten te maken, dan kan je evne een andere pc met itunes 9 gebruiken, en je hoeft hem nieteens met die pc te syncen.
pi_73604503
Alleen de mensen die ook nog willen unlocken moeten dus nog eventjes geduld hebben.
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:29:27 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73604523
TViP
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:04:16 #69
51286 w00h00
Digital man!
pi_73609541
Heb 'm verdomme al weken op het bureau liggen omdat ik hem met me stomme kop geupdate heb en hij nu gesimlocked is.

Wachten op de unlock voor 3.1 dus.....
pi_73615552
Net bestelt! Krijg hem deze maand binnen maar kan pas eind januari ermee gaan bellen omdat dan pas mijn huidige contract afloopt.

En ik moet hem activeren met een sim-kaart van een andere t-mobile gebruiken wil ik uberhaupt muziek erop kunnen zetten ofzo, heeft iemand daar ervaring mee?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_73625569
vraagje van een 3gs gebruiker;

heb een album gekocht via itunes; alleen de naam van de artiest is met ''& '' ipv EN geschreven;
hierdoor staan er 2 verschillende artiesten in mijn lijst artiesten; erg onhandig.

Ik lijk dit niet aan te kunnen passen via itunes op mn pc/ op de iPhone zelf.
Hoe werkt dit ,iemand?
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 21:11:00 #72
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_73625598
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef tinoburg het volgende:
vraagje van een 3gs gebruiker;

heb een album gekocht via itunes; alleen de naam van de artiest is met ''& '' ipv EN geschreven;
hierdoor staan er 2 verschillende artiesten in mijn lijst artiesten; erg onhandig.

Ik lijk dit niet aan te kunnen passen via itunes op mn pc/ op de iPhone zelf.
Hoe werkt dit ,iemand?
bij itunes t altum selecteren en dan aanpassen kan niet?
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:36:28 #73
141482 Q.
JurassiQ
pi_73626950
Wat een geniaal verslavend apparaatje is het toch ook. Jammer dat 3G zo fucking veel accu vreet.
For great justice!
pi_73627299
in de bibliotheek of wat de pc aangeeft als iPhone?(dus niet daadwerkelijk op de 3gs zelf)

Vroeger met mn 3g ipod, deed ik het via de pc, toen kon ik alles normaal selecteren en veranderen in wat ik zelf wilde, nu met de iPhone, lijkt alles bevroren en kan/mag ik geen aanpassingen maken,lijkt het wel??
pi_73631033
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef Jimbo het volgende:
Heerlijk dat blackrain !

iemand nog apps in de aanraders lijst ?
tevensch is appulous een fijne source zeg die je bij cydia toe kan voegen heeft echt allesch
Hoe voeg je die source toe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')