Domme vraag waarschijnlijk, maar je hebt het nog wel even getest met andere oordopjes?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef MaxC het volgende:
Ja het vreemde is, is dat er nog nooit een druppeltje op mijn Iphone is gekomen. Misschien zat hij in mijn broekzak terwijl het regende maar anders kan ik me niks bedenken.
Ik ga in ieder geval niet betalen, dan maar muziek uit 1 kant van mijn oordopje, rest van mijn Iphone-leven want verder werkt hij perfect .
Of een tussenplugje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Domme vraag waarschijnlijk, maar je hebt het nog wel even getest met andere oordopjes?
Uiteraard, maar met andere oordopjes hetzelfde probleem. Terwijl als ik ze ergens anders op aansluit ze het wel gewoon goed doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Domme vraag waarschijnlijk, maar je hebt het nog wel even getest met andere oordopjes?
Zo'n plugje die in de 2G gaat omdat reguliere oordopjes niet diep genoeg passen. Normaal niet nodig voor de 3G(S), maar wie weet helpt die extra lengte jequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef MaxC het volgende:
[..]
Uiteraard, maar met andere oordopjes hetzelfde probleem. Terwijl als ik ze ergens anders op aansluit ze het wel gewoon goed doen.
Wat voor tussenplugje zou ik kunnen proberen?
Dit werkt toch alleen als je hem al geunlockt hebt op 3.0. Niet als je hem gewoon via Apple Itunes originele firmware hebt geupdate naar 3.1.2 ? Anders ben ik wel eindelijk verlost van mijn iPhone die stiekem een Ipod Touch is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-os-3-1-2-jailbreak/
Wat je ook kan doen is bij deze onderstaande (link) een afspraak maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef MaxC het volgende:
Ja het vreemde is, is dat er nog nooit een druppeltje op mijn Iphone is gekomen. Misschien zat hij in mijn broekzak terwijl het regende maar anders kan ik me niks bedenken.
Ik ga in ieder geval niet betalen, dan maar muziek uit 1 kant van mijn oordopje, rest van mijn Iphone-leven want verder werkt hij perfect .
Stel je vraag voortaan eens aan google inplaats van aan fokquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:13 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb mijn iphone binnen, maar je moet dus eerst naar itunes. Maar die muziek die daarop staat wilik dus niet op mijn iphone. Hoe zet ik automatisch synchroniseren uit in Itunes?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:26 schreef Endurance het volgende:
Dat ze eens opschieten met een unlock-tool voor 3.1. M'n 3GS ligt hier maar stof te happen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |