Echt handig. Ik snap trouwens niet waarom die functie er niet gewoon in zit.quote:
ik zal het als ik thuis ben wel proberen. (heerlijk: fokken op het werk)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post.
Je moet al die nummers selecteren en dan appeltje i (bij mac) en denk ctrl i (bij windows) indrukken dan kan je inene alle gegevens veranderen van dat album of samenvoegen tot een album
Internetten ook, overigens. Of misschien verschilt dat dan weer per abonnementstype.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:57 schreef magnifor het volgende:
Ik kan met mijn Relax abonnement gewoon bellen op mijn iPhone, dus een tip voor de mensen die bij T-Mobile zitten. Je kan gewoon bellen met je huidige abonnement.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef Agiath het volgende:
Morgen Morgen Morgen Morgen Morgen Morgen Morgen
Zo bijzonder is het nou toch ook weer niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Ik weet nog hoe ik me voelde de dag voor mijn iPhone kwam. Whehehe.
Jewel. Want ik had er zin in en was al vijf week aan het wachten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:51 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het nou toch ook weer niet?
Ik kon gewoon internetten, maar had dan ook een abbo mét internet. Ik denk dat als je dat niet hebt dat het dan een duur geintje gaat wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Internetten ook, overigens. Of misschien verschilt dat dan weer per abonnementstype.
Hendig sjiek lederen etuitje om dat ding, hoef je niet met plakfolie te kuttenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:14 schreef mime_negert het volgende:
Ik krijg mijn screenprotector er niet fatsoenlijk op, er blijven luchtbellen onder zitten. Iemand tips?
QFTquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Hendig sjiek lederen etuitje om dat ding, hoef je niet met plakfolie te kutten.
Ik ga nu nog niet jailbreaken, komt pas als de nieuwigheid er van af isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
OpenSSH is een featurepackage van Cydia. Kun je met WinSCP gewoon in je iPhone.
Ik heb een tijdje zo'n screenprotector gehad, maar die luchtbellen werden juist steeds erger. Na een tijdje het folie eraf gerukt en het zo gelaten. Wat blijkt: het standaard iPhone-glas is prima tegen krassen opgewassen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:14 schreef mime_negert het volgende:
Ik krijg mijn screenprotector er niet fatsoenlijk op, er blijven luchtbellen onder zitten. Iemand tips?
Ik hoef maar 3 dagen te wachtenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jewel. Want ik had er zin in en was al vijf week aan het wachten.
En ik ben heel impulsief wat dat betreft. Als ik iets wil, wil ik het meteen.
Schakelaartje aan de zijkant switchen en als je een video kijkt of een game speelt het volume verlagen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:17 schreef Stansfield het volgende:
Misschien weer een domme vraag, maar hoe stel ik mijn iphone in op alleen trillen? Bij instellingen geluiden heb ik 2x trillen aanstaan en bij geluid uit staat ern een streep door mijn bel. Maar als ik het test heb ik geluid en trillen. Weet iemand hoe je dat voorkomt?
Ik heb mijne gejailbreakt en ik heb 'm eigenlijk nooit zo leeg dat ie uitvalt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:14 schreef Kremers het volgende:
Mensen met ene nieuwe iPhone: Wees niet verrast als de jailbreak niet lukt: http://www.iphoneclub.nl/(...)eaks-bootrom-update/
Was te verwachten natuurlijk dat Apple iets zou gaan doen. Apple houdt er niet van dat mensen met software van hun apparaten gaan lopen klooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |