"Hij bloedt uit zijn oren!! Is er een iPhone in de zaal??"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:41 schreef Maraca het volgende:
Lijkt me geweldig om eens te doen als er een (niet zo ernstig) voorgeval is.
Dat je dan naar voren stapt en roept: "Geen nood.... ik heb een iPhone"
Ik denk alle nummers van het album selecteren in iTunes dan naar info en dan vinkje van album aanvinkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef BriaNL het volgende:
even een vraag tussendoor. 't Heeft niet veel nut om er een apart topic van te maken
ik heb een album in mn iTunes geīmporteerd en op mijn iPhone gezet.
als ik bij albums kijk in iPod op mijn iPhone dan staan bijna alle liedjes van het album apart in plaats van in 1 hetzelfde album... ik heb ofc al het hele album geselecteerd en 'sorteerveld toepassen > Hetzelfde Album' gedaan maar toch laat ie het zien als aparte albums...
Bij 3 andere albums doet ie het wel goed...
iemand enig idee?
[ afbeelding ]
lol
Ik bedenk me net opeens dat ik zoiets wel eens heb gezegdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef TNA het volgende:
[..]
"Hij bloedt uit zijn oren!! Is er een iPhone in de zaal??"
heb t geprobeerd maar nog steeds t zelfde probleem. Zou het komen omdat het een verzamelalbum os en dat daarom elke artiest naam anders is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:41 schreef timbob het volgende:
[..]
Hmm, denk dat het dan aan de tags ligt. Even in iTunes fixen.
Kijken of de artiest, de albumtitel en de album artiest overal hetzelfde is..
en dan nog eens uploaden.
(evt, disc nummer en dat alles)
Maar dat is dan toch de waarheid, waarom nog een krant kopen als je al die apps op de iPhone hebtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik bedenk me net opeens dat ik zoiets wel eens heb gezegd![]()
Mijn vriend en ik gingen met de trein en hij vroeg of ik ook een krant wilde. Hierop reageerde ik heel nonchalant met "neuh, ik heb een iPhone" ..
Zie mijn vorige post.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:20 schreef BriaNL het volgende:
[..]
heb t geprobeerd maar nog steeds t zelfde probleem. Zou het komen omdat het een verzamelalbum os en dat daarom elke artiest naam anders is?
(werkt goed, die mobile- fok btw, k stuur dit met de iPhone, haha)
groeten
Omdat er in een krant een stuk dieper wordt ingegaan op bepaalde onderwerpen? En het is toch een stuk handzamer als de iPhone, al zeg ik hetzelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch de waarheid, waarom nog een krant kopen als je al die apps op de iPhone hebt
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:48 schreef magnifor het volgende:
Kan niet slapen door de opwinding. Het is een fucking telefoon denk ik dan bij me zelf.Dat laat toch maar weer zien hoe bijzonder de iPhone eigenlijk is.
Nee alleen 3Gquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:41 schreef Stansfield het volgende:
Tnx. Ik heb een kompas en nike ook dus helemaal top. Heb nog geen internet abo wat geldig is dus daar kan het misschien ook aan liggen. Er komt alleen boveinbeeld 3GS wanneer je in een goed ontvangstgebied zit??
Ik heb geen springboard theme. Vind de normale theme overzichtelijk genoeg en dat soort shit vreet alleen maar batterij en snelheid.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:57 schreef star_gazer het volgende:
Show your springboard! Hier is mijn versie:
[ afbeelding ]
buuf2 theme
Ik vind het zo 'My First iPhone'quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:57 schreef star_gazer het volgende:
Show your springboard! Hier is mijn versie:
[ afbeelding ]
buuf2 theme
OpenSSH is een featurepackage van Cydia. Kun je met WinSCP gewoon in je iPhone.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:01 schreef magnifor het volgende:
Jammer dat er geen gratis SSH client is, ik kan mij vaag herinneren dat er vroeger wel een gratis client was?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:59 schreef boem-dikkie het volgende:
SMS helper is trouwens super chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |