Dit werkt toch alleen als je hem al geunlockt hebt op 3.0. Niet als je hem gewoon via Apple Itunes originele firmware hebt geupdate naar 3.1.2 ? Anders ben ik wel eindelijk verlost van mijn iPhone die stiekem een Ipod Touch is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-os-3-1-2-jailbreak/
Wat je ook kan doen is bij deze onderstaande (link) een afspraak maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef MaxC het volgende:
Ja het vreemde is, is dat er nog nooit een druppeltje op mijn Iphone is gekomen. Misschien zat hij in mijn broekzak terwijl het regende maar anders kan ik me niks bedenken.
Ik ga in ieder geval niet betalen, dan maar muziek uit 1 kant van mijn oordopje, rest van mijn Iphone-leven want verder werkt hij perfect .
Stel je vraag voortaan eens aan google inplaats van aan fokquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:13 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb mijn iphone binnen, maar je moet dus eerst naar itunes. Maar die muziek die daarop staat wilik dus niet op mijn iphone. Hoe zet ik automatisch synchroniseren uit in Itunes?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:26 schreef Endurance het volgende:
Dat ze eens opschieten met een unlock-tool voor 3.1. M'n 3GS ligt hier maar stof te happen
SBSettings, te vinden in Cydia. En dan eventueel extra toggles installeren (zo kun je ook de rotation uitzettenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef evaxsis het volgende:
Bestaat er ook een app waar je met 1 handeling 3G mee kan uitzetten?
Nou! Hoe durft ie een vraag over iPhone te stellen in een topic over iPhone. Op een forum nota bene.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef Flepke het volgende:
Stel je vraag voortaan eens aan google inplaats van aan fok![]()
http://iphoneinstellingen(...)izatie-uitschakelen/
haha precies.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou! Hoe durft ie een vraag over iPhone te stellen in een topic over iPhone. Op een forum nota bene.
De brutaliteit.
Ja maar ik kan geloof ik nog niet (weer) mijn iPhone Jailbreaken moet ik nog even geduld hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:10 schreef TNA het volgende:
[..]
SBSettings, te vinden in Cydia. En dan eventueel extra toggles installeren (zo kun je ook de rotation uitzetten).
Aan jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
haha precies.
Nu alleen nog een vraag over mijn nummers die op mijn simkaart staan volgens mijn oude sony ericsson, maar in mijn iphone staat nu geen enkel nummer. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Andere opties zijn er niet, dus wacht op de jailbreak en installeer SBSettings.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar ik kan geloof ik nog niet (weer) mijn iPhone Jailbreaken moet ik nog even geduld hebben.
Ik heb een Mac en blackra1n is alleen nog voor Windowsgebruikers
Ok thanx deze sla ik even op voor laterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Andere opties zijn er niet, dus wacht op de jailbreak en installeer SBSettings.
Hmm, denk dat het dan aan de tags ligt. Even in iTunes fixen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef BriaNL het volgende:
even een vraag tussendoor. 't Heeft niet veel nut om er een apart topic van te maken
ik heb een album in mn iTunes geïmporteerd en op mijn iPhone gezet.
als ik bij albums kijk in iPod op mijn iPhone dan staan bijna alle liedjes van het album apart in plaats van in 1 hetzelfde album... ik heb ofc al het hele album geselecteerd en 'sorteerveld toepassen > Hetzelfde Album' gedaan maar toch laat ie het zien als aparte albums...
Bij 3 andere albums doet ie het wel goed...
iemand enig idee?
[ afbeelding ]
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |