Ze was al met hem getrouwd, wat moet je dan nog aan je binden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, die dachten dat het wel kon.
Maar wél grappig dat jij Sugar op zijn nieuwe woordje wijst.quote:
Tsja, was ze wel zo zeker van dat Nephuwelijk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze was al met hem getrouwd, wat moet je dan nog aan je binden?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Een kind neem je niet,die krijg je ,als je dat geluk hebt!
Whahahahahhaaaaaa..........quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het ook heel jammer voor Berga. Ze was zo dol op haar schoonzoon.
Als ze zo ver zou gaan als een kind krijgen om hem aan zich te binden (wat vrij naïef is) dan zou ze het niet drie maanden na de geboorte van de baby al opgeven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, was ze wel zo zeker van dat Nephuwelijk?
Ik mag toch hopen dat je dat wel weetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk neem je een kind niet, . .... maar..... een kind krijgen, lijkt me ook niet helemaal gepast,.... voor een kind gaan, dat heeft potentie, ai ai, lijkt me ook niet correct in de oren klinken.
Hm.... als je een kind krijgt, vraag ik me af wie de gever is.
Dan maar een kind adopteren.
De Febo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dat wel weet
Normaliter wel, maar in genoemd rijtje is de gever voor sommige mensen Onze LIeve Heer, hij is de vader van alle kinderen immers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dat wel weet
Daar schijn je inderdaad nogal een dikke pens van te kunnen krijgenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:12 schreef peeet1 het volgende:
wereld nieuws huub en claire
we wachten nog op cnn
http://www.telegraaf.nl/p(...)gaan_scheiden__.html
en
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-gaan-scheiden.dhtml
en
http://glamour.blog.nl/aw(...)n-kooi-gaan-scheiden
en
http://www.bruno.nl/nieuw(...)e-gaan-scheiden.html
en
http://www.showbiznewz.nl(...)k-gaan-scheiden.html
en
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_claire_scheiden.xml
en
http://relatie.blog.nl/sc(...)-claire-aan-diggelen
update 15;15quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:07 schreef peeet1 het volgende:
[..]
update
wereld nieuws huub en claire
boulevard
Gouden Kooi-huwelijk blijkt geen sprookje
Mail naar:
Naam afzender
Email afzender
Opmerkingen
Annuleren Verstuur
--------------------------------------------------------------------------------
(Novum) - Het huwelijk tussen Gouden Kooi-bewoners Huub van Ballegooy en Claire Recourt is voorbij. Dat laat Huub weten aan Novum Nieuws. Het koppel leerde elkaar kennen tijdens hun verblijf in het realityprogramma De Gouden Kooi. Op 22 april gaven de tortelduifjes elkaar binnen de hekken van De Gouden Kooi het jawoord op televisie.
De vader van Claire was op zijn zachtst gezegd niet blij met het huwelijk van zijn toen 24-jarige dochter. Hij verweet producent Talpa dat Claire was gebrainwasht. Critici voorspelden het huwelijk geen lang leven door het wispelturige gedrag van Huub. Tegen alle verwachtingen in bleven Claire en Huub ook na het programma bij elkaar. Drie maanden geleden beviel Claire van hun eerste dochter, Sophie.
Maar na anderhalf jaar is het sprookje toch over. "We zijn niet meer bij elkaar", vertelt Huub. "Maar in het belang van Sophie willen we verdere details tussen ons houden. We moeten alles zelf nog uitzoeken. We maken in ieder geval goede afspraken. Sophietje is op dit moment het belangrijkst."
Geruchten dat het huwelijk op springen stond deden al langer de ronde. Reden van de breuk zou het vreemdgaan van Huub zijn.
bron http://boulevard.nieuws.n(...)blijkt_geen_sprookje
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub ontkende niet in alle toonaarden, Huub ontkende alleen het feit dat hij was vreemdgegaan, en dat die berichtgeving destijds niet klopte.
bron fokquote:
Waar haal je dat uit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef sunny16947 het volgende:
Het besluit is dus genomen na het bericht van de hacker. Dus niet Claire heeft de brui er aan gegeven. Misschien heeft Huub er de brui aan gegeven. Of misschien kwamen ze samen tot de conclusie dat ze verschillende levensdoelen hadden.
Wat Huub doet, is zich verschuilen achter een kind van 3 maanden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:29 schreef Nostalgist het volgende:
Van Huub zijn blog:
WEBLOG REACTIES: TJA
tja lastige tijden,
onze scheiding is onze scheiding en die is prive. Daarnaast vind ik het ook niet wenselijk om allerlei verhalen naar buiten te brengen ivm onze prachtige dochter Sophie. Wij houden dit echt in de prive sfeer.
Bedankt voor ook alle lieve reacties die binnenstromen,
grtz
Huub
Hij is niet erg groot, dat scheeltquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat Huub doet, is zich verschuilen achter een kind van 3 maanden.
Huh?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:24 schreef peeet1 het volgende:
[..]
[..]
update 15;15
[..]
[..]
bron fok
heb ik veder nog wat gemist dus huub is vreemdgegaan
dit dat zus zoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef sunny16947 het volgende:
Het besluit is dus genomen na het bericht van de hacker. Dus niet Claire heeft de brui er aan gegeven. Misschien heeft Huub er de brui aan gegeven. Of misschien kwamen ze samen tot de conclusie dat ze verschillende levensdoelen hadden.
Geen idee. Alleen Claire is bij haar dochter en Sophie krijgt het allemaal nog nauwelijks mee. Dus los van de reden(en) waarom ze gaan scheiden, weet ik wel voor wie ik het 't meest sneu vind momenteel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef sunny16947 het volgende:
Uit de post van Huub zelf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[Het besluit is dus genomen na het bericht van de hacker. Dus niet Claire heeft de brui er aan gegeven. Misschien heeft Huub er de brui aan gegeven. Of misschien kwamen ze samen tot de conclusie dat ze verschillende levensdoelen hadden.
]
Waar haal je dat uit?
Voor Claire haar moeder, die wist vanaf het begin dat het niets zo worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee. Alleen Claire is bij haar dochter en Sophie krijgt het allemaal nog nauwelijks mee. Dus los van de reden(en) waarom ze gaan scheiden, weet ik wel voor wie ik het 't meest sneu vind momenteel.
quote:
o die was ik vegeten sorry huub en het filmpje van rtl en sbs6 van vanavond komt er aan kan je die ook op je hyves http://dgkhuub.hyves.nl/ zettenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef ditisHuub het volgende:
typfoutje,
het gerucht ging toen, door dat hyves berichtje dat we uitelkaar waren. Dat is pas daarna besloten. Daarnaast ben ik ook niet vreemdgegaan, en dat zei ik hier ook.
Wat een vreemde conclusie. Vertel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef sunny16947 het volgende:
Snap niet waarom veel mensen baby's onderschatten qua invoelen van situatiesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee. Alleen Claire is bij haar dochter en Sophie krijgt het allemaal nog nauwelijks mee. Dus los van de reden(en) waarom ze gaan scheiden, weet ik wel voor wie ik het 't meest sneu vind momenteel.
Het ligt er natuurlijk aan hoeveel hij krijgt van ome John.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:39 schreef Suikeroom het volgende:
hoeveel zou Huub maandelijks moeten dokken? er zitten vast wel wat ervaringsdeskundige hier
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij denkt dat baby's van drie maanden van de hoed en de rand weten, qua echtscheidingszaken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Snap niet waarom veel mensen baby's onderschatten.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:41 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat ik het het meest sneu vind voor Huub. Wetende hoe gek hij op kinderen is. En dan je eigen kind op afstand te hebben.
Hoezo? Ze besluiten niet met modder te gaan gooien, en dat is sowieso al verstandig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat Huub doet, is zich verschuilen achter een kind van 3 maanden.
Dus jij denkt dat Sophie in de gaten heeft wat er allemaal speelt? Ik kan je verzekeren dat dat niet het geval is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Snap niet waarom veel mensen baby's onderschatten.
Nee natuurlijk weet ze niet van de hoed en de rand duhhh maar sfeer proeven ze wel.Iedereen die daar anders over denkt primaaaaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
@Beequeen
Jij denkt dat baby's van drie maanden van de hoed en de rand weten, qua echtscheidingszaken?
Heel de dag herrie en ruzie in de tent, dat krijgen ze vast en zeker wel mee, maar concepten als echtscheidingen is ze gelukkig nog hartstikke vreemd.
Ik denk dat er nooit een hacker is geweest en dat het bericht simpelweg echt was. Ik vermoed dat Huub daarna op Claire heeft ingepraat (daar maakt hij bij vrouwen dagwerk vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:28 schreef Margo37 het volgende:
Denk dat die hacker er niet zo heel ver naast zat met zijn/haar bericht
Jij weet er ook nix van hè, de moderne baby van drie maanden heeft natuurlijk allang een alimentatie-calculatie gedaan en weet precies wat ze waard is per maandquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat baby's van drie maanden van de hoed en de rand weten, qua echtscheidingszaken?
Heel de dag herrie en ruzie in de tent, dat krijgen ze vast en zeker wel mee, maar concepten als echtscheidingen is ze gelukkig nog hartstikke vreemd.
Minstens. De ellende liep toch al eerder, toen met Bram. Eigenlijk liep het nog eerder, de avond voor het trouwen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat er nooit een hacker is geweest en dat het bericht simpelweg echt was. Ik vermoed dat Huub daarna op Claire heeft ingepraat (daar maakt hij bij vrouwen dagwerk van) en dat men het verhaal van de hacker verzonnen heeft.
Die paps links, whehehequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
John de Mol heeft net de pers te woord gestaan: "Met Claire en Sophie gaat alles prima"
Sinds wanneer ben jij zo mild?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef yvonne het volgende:
In het vorige deel al gezegd, scheiden is kut, succes Huub en Claire.
ja en ik zag het net op CNNquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
John de Mol heeft net de pers te woord gestaan: "Met Claire en Sophie gaat alles prima"
+1.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef yvonne het volgende:
In het vorige deel al gezegd, scheiden is kut, succes Huub en Claire.
Ik heb al contact gelegd met 'rquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk heeft Claire binnen een jaar een nieuwe kerel die een beetje stabieler is en merkt die kleine er verder weinig van.
Gewoon lekker twee keer per jaar op vakantie.
quote:
hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef sunny16947 het volgende:
Dat ben ik altijd al, je wilt het zien of niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo mild?
Oom Twan Schwarzkopfquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:59 schreef Jian het volgende:
Zojuist gespot in de buurt van de Loosdrechtse Plassen, zich bewegend in de richting van Hilversum![]()
[ afbeelding ]
Dat zei Huub net zelfquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef ditisHuub het volgende:
typfoutje,
het gerucht ging toen, door dat hyves berichtje dat we uitelkaar waren. Dat is pas daarna besloten. Daarnaast ben ik ook niet vreemdgegaan, en dat zei ik hier ook.
Wat een taal, schrik er een beetje vanquote:
Geloof dat niemand het nog over een sfeer gehad heeft ...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
maar sfeer proeven ze wel.Iedereen die daar anders over denkt primaaaa
Een sfeer voel je ook meestal aan ip van erover te pratenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof dat niemand het nog over een sfeer gehad heeft ...
Was ik nu maar een baby. Dan was ik vast wél gelukkig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef Leandra het volgende:
Jij weet er ook nix van hè, de moderne baby van drie maanden heeft natuurlijk allang een alimentatie-calculatie gedaan en weet precies wat ze waard is per maand
Echt, het is niet meer zoals vroeger, dat een drie maanden oude baby gewoon slaapt, 6 keer daags een borstvoeding krijgt en de overige tijd een beetje ligt te spelen in de box![]()
De moderne baby legt je zodra hij/zij kan zitten de relativiteitstheorie al uit, dus dat is met een maand of zes![]()
Gewoon tijdens de zwangerschap al E=mc² tegen de buik fluisteren![]()
En dus is het slimmer uit de (eventuele) rotsfeer te vertrekken en dat is dus al enige tijd terug gebeurd ...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Een sfeer voel je ook meestal aan ip van erover te praten
En dat is dan weer zielig....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus is het slimmer uit de (eventuele) rotsfeer te vertrekken en dat is dus al enige tijd terug gebeurd ...
Mooi eenzijdig verhaal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, 't is onvolwassen gedrag en het getuigd niet van je verantwoordelijkheid nemen. Ik vraag mij af of je bij je volle verstand bent als:
1. Je stapelverliefd bent op Lieke en wanneer je ex komt je die verteld dat als ze je terug wil je onmiddellijk met 'r die poort uitstapt
2. Je desondanks toch met Lieke wil trouwen
3. Een maand of twee later dan toch maar met iemand anders gaat trouwen
4. Je die dan ook gelijk maar bij een kind duwt
5. Je nog geen half jaar na de geboorte de boel de boel laat
Eigenlijk vraag ik het mij helemaal niet af, als je dát doet, dan ben je gewoon niet bij je volle verstand.
Je snapt het dus echt nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus is het slimmer uit de (eventuele) rotsfeer te vertrekken en dat is dus al enige tijd terug gebeurd ...
Tante Vonquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd al, je wilt het zien of niet.
Ik ook niet, maar ik doe heel goed net alsof.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:08 schreef Leandra het volgende:
En dat is dan weer zielig....
Ik snap het niet meer![]()
![]()
Of je denkt dat je een rockstar oid bent...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, 't is onvolwassen gedrag en het getuigd niet van je verantwoordelijkheid nemen. Ik vraag mij af of je bij je volle verstand bent als:
1. Je stapelverliefd bent op Lieke en wanneer je ex komt je die verteld dat als ze je terug wil je onmiddellijk met 'r die poort uitstapt
Eigenlijk vraag ik het mij helemaal niet af, als je dát doet, dan ben je gewoon niet bij je volle verstand.
Ik lees hier dus echt IP ipv euh, ipvquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik? Ik vermeld nog niet eens alle ruzies die er geweest zijn tussen die twee en z'n vrijgezellenavond plus houding in de richting van z'n schoonmoeder.quote:
Als je het zo op een rijtje zet, krijgt het wel "een beetje" een ridicuul karakter allemaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie niet? Degene die trouwt of degene die ermee trouwt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar hij zegt altijd dat hij maar een gewone knul uit Oldenzaal isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:10 schreef APK het volgende:
[..]
Of je denkt dat je een rockstar oid bent...
daarom neem ik dat besluit na het kunstje van de hacker met een flinke korrel zoutquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook in eerste instantie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:10 schreef yvonne het volgende:
Ik lees hier dus echt IP ipv euh, ipv
* confused? You will be after this episode op SOAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem dan gewoon alles mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik? Ik vermeld nog niet eens alle ruzies die er geweest zijn tussen die twee en z'n vrijgezellenavond plus houding in de richting van z'n schoonmoeder.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:13 schreef Marrije het volgende:
daarom neem ik dat besluit na het kunstje van de hacker met een flinke korrel zout
Mmmm, als het op de achterflap van een boek zou staan zou ik inderdaad zeggen fictie, maar volgens mij is er geen woord van gelogenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:08 schreef Leandra het volgende:
En dat is dan weer zielig....
Ik snap het niet meer![]()
![]()
Ik denk dat Cc bedoelt dat het beter voor Sophie is nu de breuk tussen ouders mee te maken ze merkt er nl nu niks van dan als ze bv 3 of 4 jaar oud is.
Blijft het feit dat het kut is dat Sophie niet 2 ouders heeft om bij op te groeien maar ik denk dat Claire's ouders haar prima opvangen.
Blijft het feit dat ik het kut vind voor dat frummel.![]()
Een fatsoenlijke afwikkelingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie niet? Degene die trouwt of degene die ermee trouwt?
Claire is niet in haar eentje zwanger geworden, en Huub heeft Claire niet in zijn eentje zwanger gemaakt (oh wacht, dat is een hele rare zin)
Vooralsnog is er geen reden om aan te nemen dat één van beiden tegen zijn/haar wil gehuwd is en een kind gekregen heeft. Dat het achteraf niet werkt is jammer, maar het heeft meer zin het fatsoenlijk af te wikkelen dan met modder te gaan gooien.
Hij zegt wel meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar hij zegt altijd dat hij maar een gewone knul uit Oldenzaal is
Oh gelukkig, het ligt aan onsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik doe heel goed net alsof.
Nou, het zou nog best zwaar kunnen zijn voor zo'n beebje als je de hele dag in die Schwarzkopf kapperartikelengeur moet zittenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook in eerste instantie.
Maar nu gaat Mooooiii me uitleggen welke nare sferen Sophie allemaal proeft in Tilburg. Of zou Claire elke dag haar gal spuien boven de wieg?
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:15 schreef spuitje het volgende:
Ik het volgende even kwijt wil
Het bericht op de telegraaf wat onder mijn naam Ewald is geschreven (over Huub en Claire) komt niet van mij af. Ook de inhoud van het bericht klopt niet want dat was namelijkj een hele andere inhoud in die sms. Diegene die onder mijn naam zogenaamd gepost heeft moet toch beter zijn huiswerk doen. Zo zie je maar hoe nog steeds mensen bezig zijn met mij. En Den Haag is al lang geleden hahahaha
Waarschijnlijk zal er eerdaags wel ergens te lezen zijn dat ik de oorzaak ben van de scheiding want volgens sommige was ik ook al die hacker van Claire haar hyves. Als dat zo was was ik dus paragnost
;-)
« Laatste verandering: Vandaag om 14:44:30 door Sly »
Ach,niet iedere baby kan misschien een andere sfeer proeven in huis en dat werkt dan door tot in de volwassenheid bij sommigen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook in eerste instantie.
Maar nu gaat Mooooiii me uitleggen welke nare sferen Sophie allemaal proeft in Tilburg. Of zou Claire elke dag haar gal spuien boven de wieg?
Dan kom je zeker in hogere sferen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Leandra het volgende:
Nou, het zou nog best zwaar kunnen zijn voor zo'n beebje als je de hele dag in die Schwarzkopf kapperartikelengeur moet zitten![]()
Das niet gezond
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ach,niet iedere baby kan misschien een andere sfeer proeven in huis en dat werkt dan door tot in de volwassenheid bij sommigen.
Ben jij Sly? Van Nowlive?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:15 schreef spuitje het volgende:
Het bericht op de telegraaf wat onder mijn naam Ewald is geschreven (over Huub en Claire) komt niet van mij af. Ook de inhoud van het bericht klopt niet want dat was namelijkj een hele andere inhoud in die sms. Diegene die onder mijn naam zogenaamd gepost heeft moet toch beter zijn huiswerk doen. Zo zie je maar hoe nog steeds mensen bezig zijn met mij. En Den Haag is al lang geleden hahahaha
Waarschijnlijk zal er eerdaags wel ergens te lezen zijn dat ik de oorzaak ben van de scheiding want volgens sommige was ik ook al die hacker van Claire haar hyves. Als dat zo was was ik dus paragnost
;-)
Whutquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ach,niet iedere baby kan misschien een andere sfeer proeven in huis en dat werkt dan door tot in de volwassenheid bij sommigen.
Het is toch wat? Hoogste tijd voor Leer de taal.nlquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lees hier dus echt IP ipv euh, ipv
* confused? You will be after this episode op SOAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij disst ze mij als sfeerloze baby en nu dus sfeerloze volwassene.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:22 schreef yvonne het volgende:
Whut
Welke sferen heb jij geproefd als baby?
Het zou me ook niks verbazen als hij elke dag hoeren bestelde terwijl claire in de kamer ernaast niet kon slapen van de herriequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou mij trouwens ook helemaal niet verbazen dat er enige vorm van fysiek geweld (naast alle verbale pulp) heeft plaatsgevonden en dat dat de reden is dat Claire op stel en sprong naar Tilburg is vertrokken. Let op, ik zeg niet dat het zo is, enkel dat het mij niet zou verbazen, gezien dat wat hij heeft laten zien in de richting van DGK.
Je kunt Huub veel verwijten maar ik heb hem nog nooit een vrouw zien slaan in DGK, alleen maar neuken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou mij trouwens ook helemaal niet verbazen dat er enige vorm van fysiek geweld (naast alle verbale pulp) heeft plaatsgevonden en dat dat de reden is dat Claire op stel en sprong naar Tilburg is vertrokken. Let op, ik zeg niet dat het zo is, enkel dat het mij niet zou verbazen, gezien dat wat hij heeft laten zien in de richting van DGK.
Neuh, alleen Natasia en Brian waren zichzelf in DGK, de rest speelde een rol.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
verliefdheid maakt blind, de ene dag denken dat je met die wil trouwen en de volgende dag een ander, en ondertussen wat rondneuken is allemaal prima joh.. maar een kind nemen en het na 3 maanden voor gezien houden? the fuck?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De Oscar voor de beste olie-op-het-vuur post gaat naar Neemijnietserieusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent dan dat verhaal vergeten over die avond stappen, de ruzie en het vervolg in het steegje? Daar waren getuigen destijds, die bij hoog en bij laag vol hielden dat hij niet zachtzinnig was.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt Huub veel verwijten maar ik heb hem nog nooit een vrouw zien slaan, alleen maar neuken.
Die volzinnen kan ie nooit zelf geschreven hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:15 schreef spuitje het volgende:
;-)
Ja okay, maar stel dat er dan iemand in die verliefdheid zwanger geworden is, en eigenlijk vind je dat allebei niet zo erg (je bent immers verliefd) wat moet je dan? Die baby is onderweg....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
verliefdheid maakt blind, de ene dag denken dat je met die wil trouwen en de volgende dag een ander, en ondertussen wat rondneuken is allemaal prima joh.. maar een kind nemen en het na 3 maanden voor gezien houden? the fuck?
Dat was zo'n beetje de aanleiding voor deze topicreeks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent dan dat verhaal vergeten over die avond stappen, de ruzie en het vervolg in het steegje? Daar waren getuigen destijds, die bij hoog en bij laag vol hielden dat hij niet zachtzinnig was.
Ja, letterlijk "The Fuck", eentje die hem nog lang zal heugenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
verliefdheid maakt blind, de ene dag denken dat je met die wil trouwen en de volgende dag een ander, en ondertussen wat rondneuken is allemaal prima joh.. maar een kind nemen en het na 3 maanden voor gezien houden? the fuck?
Nou, zo'n fraai staaltje foutloos Nederlands is het anders niet, maar goed, misschien denken anderen daar anders over en zien zij minder fouten dan ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die volzinnen kan ie nooit zelf geschreven hebben
Ging dat om een vrouw dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent dan dat verhaal vergeten over die avond stappen, de ruzie en het vervolg in het steegje? Daar waren getuigen destijds, die bij hoog en bij laag vol hielden dat hij niet zachtzinnig was.
Zou ze wel gelukkig zijn in dit leven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij disst ze mij als sfeerloze baby en nu dus sfeerloze volwassene.
zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou mij trouwens ook helemaal niet verbazen dat er enige vorm van fysiek geweld (naast alle verbale pulp) heeft plaatsgevonden en dat dat de reden is dat Claire op stel en sprong naar Tilburg is vertrokken. Let op, ik zeg niet dat het zo is, enkel dat het mij niet zou verbazen, gezien dat wat hij heeft laten zien in de DGK.
Edit: ik denk dat aan het verhaal van stappen en het steegje waarin hij Clair nogal ruw zou hebben behandeld.
Nee, ruzie met gasten in die bar, hij en Claire naar buiten, Claire boos, over d'r toeren, samen in een steegje en daar zou hij Claire nogal hardhandig hebben aangepakt. Vergeet ook niet z'n acties in de richting van Lieke destijds, die waren ronduit walgelijk en ook daar kon hij z'n handen niet echt thuis houden.quote:
Ik ben niet persoonlijk en dis helemaal niemand.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij disst ze mij als sfeerloze baby en nu dus sfeerloze volwassene.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Oscar voor de beste olie-op-het-vuur post gaat naar Neemijnietserieus
Misschien is het dan handiger om het in quote-tags te zetten en er even bij vermelden dat het van NL komt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ikke??? Jemig nee, dit bericht heb ik van NL geplukt.
Ik zag het ook maar wilde niet gaan muggenziftenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, zo'n fraai staaltje foutloos Nederlands is het anders niet, maar goed, misschien denken anderen daar anders over en zien zij minder fouten dan ik.
Vast..... als je "ipv" al gaat verbouwen tot "ip van" en vervolgens nog eens roept dat iemand volzinnen schrijft terwijl het nergens naar lijkt, dan moet je later niet aankomen met een "ik zag het ook"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zag het ook maar wilde niet gaan muggenziften
Dat is volgens mij heel normaal op planeet Mooiiiii.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast..... als je "ipv" al gaat verbouwen tot "ip van" en vervolgens nog eens roept dat iemand volzinnen schrijft terwijl het nergens naar lijkt, dan moet je later niet aankomen met een "ik zag het ook"
Jij ookquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij heel normaal op planeet Mooiiiii.
Zeker gezelligquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou ze wel gelukkig zijn in dit leven?
Wat is haar allemaal overkomen als baby.
Heet ze van Ballegooyen van achter?
Al die prangende vragen!
Hè gezellig weer zo bij elkaar
Die begint pas echt als de recourt-clan de vuile was buiten gaat hangenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:35 schreef Desii het volgende:
Tjeeee, the soap is weer begonnen en ik loop gewoon al 1 dag achter op schema.
ga eens ff inlezen
Ik ben bang dat ik daar wederom geen touw aan vastknopen kanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ga ik wachten op de verdediging, bij monde van Mooiiiiiii![]()
Zie je dat nog gebeuren dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die begint pas echt als de recourt-clan de vuile was buiten gaat hangen
Die eeuwige voor en tegen discussie is op zich ook wel vermakelijk hoor, maar... moddergooien over en weer, van de direct betrokkenen... dat wil ik zien
Ik komquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast..... als je "ipv" al gaat verbouwen tot "ip van" en vervolgens nog eens roept dat iemand volzinnen schrijft terwijl het nergens naar lijkt, dan moet je later niet aankomen met een "ik zag het ook"
Die lezen vast meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Denk jij ook niet dat Claire die kapperszaak wel dicht móest doen, vanwege al die blauwe en beurse plekken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die eeuwige voor en tegen discussie is op zich ook wel vermakelijk hoor, maar... moddergooien over en weer, van de direct betrokkenen... dat wil ik zien
Huub kan praten als Brugman, geef hem drie weken en ze betalen ook de alimentatiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef APK het volgende:
Als ze mazzel hebben betaalt de Party de scheiding ook.
Sloeg Huub de klanten ook dan ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk jij ook niet dat Claire die kapperszaak wel dicht móest doen, vanwege al die blauwe en beurse plekken?
Ja, ze kunnen maar beter ook nu meewerken want die verhalen en foto's komen er toch. Dan kun je er maar beter voor zorgen dat het mooie foto's zijn en je er goed op staatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef APK het volgende:
Als ze mazzel hebben betaalt de Party de scheiding ook.
Maar wel exclusief, om van het gezeur af te zijn en omdat het anders toch wel door een ander blad gedaan wordt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub kan praten als Brugman, geef hem drie weken en ze betalen ook de alimentatie
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wel exclusief, om van het gezeur af te zijn en omdat het anders toch wel door een ander blad gedaan wordt.
Ja, ..... met Joran van der Slootquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blijkt maar weer eens dat alleen Jaap een "vet" goeie relatie had/heeft
Ge ken de groeten uit Brabant krijgen kut. Zoiets?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef Jian het volgende:
Huubs blog:
167
Da bedoel ik nouw Donja die ewald zit alleen maar te stoke en zijn eige te vermake over het verdriet van iemand anders Over eng mens gesproke Babs?????huub weet ech wel wie ik bedoel en das die engerd mee zijn vele nepnicks hier en overal dan ken je me wel aanvalle op taal maar mijn hersene werke wel goed
Door: Hint | op: 2009-10-09 | om: 15:25
Kweet niet, er zit ergens iets komisch in
poe hee...!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:35 schreef Desii het volgende:
Tjeeee, the soap is weer begonnen en ik loop gewoon al 1 dag achter op schema.
ga eens ff inlezen
Ik wist 't, die gluiperdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Eric er meer mee te maken heeft.
We hebben nog een iets kleinere ruimte beschikbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:46 schreef hondjes het volgende:
Kunnen ze ze allemaal niet even opnieuw de villa ingooien..
Ziets van ..tweede deel ..DGK..Het Vervolg.....
Wedden dat het leuke streams levert....
nee en nee, omwille van Sophiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:21 schreef blomst het volgende:
Heeft Huub hier al verteld wie z'n schuld het is? of kunnen we de scheiding volgen op twitter?
Op NL, dat ie al die tijd zn mond heeft gehouden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is verstandig, en Bram al wat van zich laten horen??
Nee, zo ben ik weer bijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op NL, dat ie al die tijd zn mond heeft gehouden.
Nog meer vragen?
Yeah right!!!! Hij gebruikt het alleen, alsof het de zaken anders maakt. Nogmaals, Huub verschuilt zich achter zijn bloedeigen kind.quote:
- edit-quote:
Toen Marrije ze: "Stront aan de knikker". wist ik genoegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Eric er meer mee te maken heeft.
Ow, ik had het niet meteen door, ik nam aan dat het de woorden van Claire waren. Nouja, later maar even kijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:42 schreef Suikeroom het volgende:
net wat quotes van Claire bij RTL Boulevard.. 1 of andere vriendin van Huub kwam ter spraken, en ze zei van "Ik wil dat hij zn kind blijft zien" alsof zij meer recht daarop heeft dan hij
volgens mij was datquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:42 schreef Suikeroom het volgende:
net wat quotes van Claire bij RTL Boulevard.. 1 of andere vriendin van Huub kwam ter spraken, en ze zei van "Ik wil dat hij zn kind blijft zien" alsof zij meer recht daarop heeft dan hij
quote:'hij is niet vreemd gegaan voor zover ik weet, anders was het veel makkelijker geweest. Maar wie weet wat er allemaal nog komt boven drijven, een zogenaamde vriendin heeft al wel contact met Huub gezocht'
Als hij aan het hoeren en snoeren geweest is, dan verdient hij niet beter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:42 schreef Suikeroom het volgende:
klopt, dat was ook een reactie van clairequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, ik had het niet meteen door, ik nam aan dat het de woorden van Claire waren. Nouja, later maar even kijken.
Werd aangehaald door iemand met een vreselijke stem.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:47 schreef Gert het volgende:
Liet Claire zich voor de camera interviewen dan?
Of werd er een mail o.i.d. van haar aangehaald?
albert had haar gebeld en we kregen stukjes transcript te zienquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:47 schreef Gert het volgende:
Liet Claire zich voor de camera interviewen dan?
Of werd er een mail o.i.d. van haar aangehaald?
Dan kijk je het bij RTL gemist. Handig joh dat internet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil een sms-alert voor RTL boelevaar, ik vergeet elke keer te kijken
Staat hij er al voordat ie herhaald is dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan kijk je het bij RTL gemist. Handig joh dat internet.
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Dan moet ik tot 19.26 wachten en is het inmiddels oud nieuwsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan kijk je het bij RTL gemist. Handig joh dat internet.
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
ik gok van claire, anders is het niet raar dat ze contat met huub opneemtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:51 schreef Copycat het volgende:
Ik snap dat 'zogenaamde vriendin' niet. Zogenaamde vriendin van wie?
Je bedoelt dat Claire zich een slag in de rondte heeft geneukt?quote:
Sjesus ...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef Suikeroom het volgende:
Claire heeft zich dus al niet aan de code gehouden om niks te zeggen
puntje voor Huub als het gaat om de voogdij
rechter turft u even mee?
quote:
Vergeet het maar, hij staat nog 387 punten achterquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef Suikeroom het volgende:
Peetquote:
Ik begon het al raar te vinden toen ie Gaby nam in de douche terwijl zijn a.s. vrouw er getuigen van mocht zijn .. Maar ik ben al oudquote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar het kan ook zijn dat Claire het gedrag niet meer pikte, het vrijgezellengedrag en het gezuip.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Claire zich een slag in de rondte heeft geneukt?
En Heddaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:02 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
Yup Huub & Lieke zijn weer bij elkaar
Ja dat was ze al gewend !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
"Als hij vreemd zou zijn gegaan, dan zou het allemaal een stuk simpeler zijn geweest".
Hoezo dat dan? Omdat ze dat dan gepikt had?
Zou dat het danseresje zijn uit DGK waar hij zo verlegen van werd als hij in haar ogen keek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Peet![]()
"een zogenaamde vriendin heeft al contact met hem gezocht".
huh
Nah dat was een neukertje. Volgens mij was Hedda belangrijkerquote:
Whahahha, ik durf te wedden van niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:02 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
Neukertje? zou die willen, hij mocht alleen "haar ongestelde bloed likken".quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dat was een neukertje. Volgens mij was Hedda belangrijker
Kijk maar uit strak vergissen fokkers je weer met een andere bitchquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whahahha, ik durf te wedden van niet.
Het kwam op mij over alsof een "ex" weer contact met Huub heeft gezocht. Iemand waarbij het niet alleen draait om vriendschap. Als Sylvia contact met Huub had gezocht, dan had Claire dit toch niet op deze manier hoeven melden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Als het Eric niet is, dan misschien Sylvia?
Ik roep ook alleen maar wat. Dit muisje krijgt nog een lang staartje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:10 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Het kwam op mij over als een "ex" weer contact met Huub heeft gezocht. Iemand waarbij het niet alleen draait om vriendschap. Als Sylvia contact met Huub had gezocht, dan had Claire dit toch niet op deze manier hoeven melden?
Zo is dat.. Ik denk ook dat Amanda er nog het beste er mee afgekomen is.. Een paar uurtjes rond slingeren en de rest van de week shoppen en soms een weekie zon pakken. Zo dom is ze dus echt nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Neukertje? zou die willen, hij mocht alleen "haar ongestelde bloed likken".
Voorlopig doet ze het niet slecht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is dat.. Ik denk ook dat Amanda er nog het beste er mee afgekomen is.. Een paar uurtjes rond sligeren en de rest van de week shoppen en soms een weekie zon pakken. Zo dom is ze dus echt niet
En niet zwangerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voorlopig doet ze het niet slecht.
Ik gok op drank, geweld en andere wijven.quote:
Daar dacht ik ook aan, als ze zwanger was geweest, was het ook een drama geworden. Die was er helemaal niet aan toe, maar gelukkig wist ze dat wel.quote:
We wachten rustig af, dat wat er speelt/speelde komt vanzelf aan het licht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik gok op drank, geweld en andere wijven.
Ik heb alle tijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We wachten rustig af, dat wat er speelt/speelde komt vanzelf aan het licht.
Ik ben altijd een fan van haar geweest, ook omdat dat meissie het volgens mij niet makkelijk heeft gehad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, als ze zwanger was geweest, was het ook een drama geworden. Die was er helemaal niet aan toe, maar gelukkig wist ze dat wel.
Dan is ze het huwelijk niet waard. Geesus, weet je hoeveel vrouwen alleen thuiszitten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
En ik gokwil eigenlijk helemaal niet speculeren op heimwee,hormonen en veel alleen zitten de laatste 2 maanden van Claire en het harde en op heel onregelmatige tijden werken van Huub.
ben eff iets anders doen![]()
Heimweequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
En ik gokwil eigenlijk helemaal niet speculeren op heimwee,hormonen en veel alleen zitten de laatste 2 maanden van Claire en het harde en op heel onregelmatige tijden werken van Huub.
ben eff iets anders doen![]()
o ja dat was selenequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:02 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mocht haar ook wel. Vrolijk, optimistisch en trouw (zonder drank dan).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben altijd een fan van haar geweest, ook omdat dat meissie het volgens mij niet makkelijk heeft gehad.
Haar mondje stond klaar, ja ach .. Maar ik zou duizend keer liever met haar een borrel gaan drinken dan de rest van dat vrouwen volk. Ja Sylvia, ook wel ok
Met drank op was ze hilarish (voor de tv/streamers dan) Ik heb me kapot vermaakt met die troela..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik mocht haar ook wel. Vrolijk, optimistisch en trouw (zonder drank dan).
Ik bedoel dat ze dan kwetsbaar werd voor mannen die misbruik van haar willen maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Met drank op was ze hilarish (voor de tv/streamers dan) Ik heb me kapot vermaakt met die troela..
Volgens mij (maar prive weet ik niet) is ze altijd Brian trouw gebleven..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze dan kwetsbaar werd voor mannen die misbruik van haar willen maken.
Gelukkig waren ze niet getrouwd, zo slim waren ze in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:29 schreef hondjes het volgende:
we hadden een nep-relatie Brain-Amanda, na 6 maanden ging hij weer terug naar zijn vriendin...
We hebben een nep-huwelijk Claire en Huub, die gaat dus , volgens de nieuwe roddels, ook weer met zijn oude vriendin.
We hadden ook nog een nep RLS....
Oja zeker, en dat bewonderde ik zeer in haar, alleen als ze een borrel teveel ophad dat werd ze toeschietelijker naar mannen die kwaad wilden. Bijv. met Mitch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij (maar prive weet ik niet) is ze altijd Brian trouw gebleven..
Misschien is het houden van en niet gewoon vreemdgaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:31 schreef sandra17 het volgende:
Zal wel erger geweest zijn dan vreemdgaan dan als ze vreemdgaan makkelijk had gevonden..... drank, drugs en geweld is mijn gok
Hoe toepasselijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
http://teaattrianon.blogspot.com/2007/11/les-tricoteuses.html
Misschien was dit ook wel geregisseerd door de FEBO..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja zeker, en dat bewonderde ik zeer in haar, alleen als ze een borrel teveel ophad dat werd ze toeschietelijker naar mannen die kwaad wilden. Bijv. met Mitch.
Uhhhhhh ja ........ als ik een borrel te veel op heb dan ben ik ook een stuk vriendelijkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja zeker, en dat bewonderde ik zeer in haar, alleen als ze een borrel teveel ophad dat werd ze toeschietelijker naar mannen die kwaad wilden. Bijv. met Mitch.
Dat ze dat spannend en wel goed voor de show vonden en het entameerden, dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Misschien was dit ook wel geregisseerd door de FEBO..
Daarom drink ik nooit teveel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhhhhh ja ........ als ik een borrel te veel op heb dan ben ik ook een stuk vriendelijker
Nee die leest"It's me bitches..!!! "quote:
Juist , want alle streamers regiseerden mee....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat ze dat spannend en wel goed voor de show vonden en het entameerden, dat geloof ik graag.
Helaas.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Juist , want alle streamers regiseerden mee....
quote:
Er waren er bij, die dachten dat ze de dienst konden uitmaken daar in dat kot (emails verzenden aan adverteerders "lees dreigbrieven".quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Juist , want alle streamers regiseerden mee....
Je bent in de war met de Bunker....quote:
Neen,,echt niet....zo zat DGK in mekaar....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Bunker....
Dus wij zijn er mede schuld aan.. !!! Het gehoer, gesnoer, kindjes krijgen en in de kots rollen (ja in die volgoorde)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neen,,echt niet....zo zat DGK in mekaar....
Zowel de FEBO, de streamer en de bewoners, reageerden op elkaar...
Zo werd de verhaallijn gecreeerd...
Ja...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus wij zijn er mede schuld aan.. !!! Het gehoer, gesnoer, kindjes krijgen en in de kots rollen (ja in die volgoorde)![]()
Doe normaal zeg... Geen enkele streamer had een vinger in de pap. Alles eigen shuld dikke bult (in Clair's geval letterlijk) En nee ik heb geen medelijden met niemand dan ook.quote:
wanneer gaat daar nou eens de Fik in..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Bunker....
Voorbeeldje,,,Huub -geweldquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe normaal zeg... Geen enkele streamer had een vinger in de pap. Alles eigen shuld dikke bult (in Clair's geval letterlijk) En nee ik heb geen medelijden met niemand dan ook.
Best lastig een Bunkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
wanneer gaat daar nou eens de Fik in..
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Voorbeeldje,,,Huub -geweld
Huub dronken...
allemaal ontstaan door streamers..
Brian die Amanda domineerde..
de ruzies Lieke en Huub...wekenlang geregiseerd door streamers...
etc etc
dat ""programma heeft 5 weken geduurd "....quote:
Als vreemdgaan makkelijker was geweest, is het volgens mij juist minder erg. Wat de beslissing dus moeilijker maakte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:31 schreef sandra17 het volgende:
Zal wel erger geweest zijn dan vreemdgaan dan als ze vreemdgaan makkelijk had gevonden..... drank, drugs en geweld is mijn gok
Ze waren er allemaal zelf bij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Voorbeeldje,,,Huub -geweld
Huub dronken...
allemaal ontstaan door streamers..
Brian die Amanda domineerde..
de ruzies Lieke en Huub...wekenlang geregiseerd door streamers...
etc etc
ga je gang de eigenaar is nu toch niet thuisquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
wanneer gaat daar nou eens de Fik in..
Ja, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Als vreemdgaan makkelijker was geweest, is het volgens mij juist minder erg. Wat de beslissing dus moeilijker maakte.
nah.. niet letterlijk gewoon sluiten die boel ....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:56 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ga je gang de eigenaar is nu toch niet thuis
Juist,,zij speelden , wat wij schreven...met hulp van de Febo...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze waren er allemaal zelf bij.
volgens mij niet, alleen complexerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Als vreemdgaan makkelijker was geweest, is het volgens mij juist minder erg. Wat de beslissing dus moeilijker maakte.
Zo simpel waren ze echt niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Juist,,zij speelden , wat wij schreven...met hulp van de Febo...
Dat denk ik niet,,ze zijn nu weer in RL..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Straks is het allemaal een publiciteitsstunt omdat Huub in de vergetelheid raakt en aangezien het huwelijk toch geen donder voorstelde, dachten ze twee vliegen in een klap, net als in DGK, een spel en ook nog trouwen ook twee vliegen in een klap.
dat is gewoon een soort van stand-inquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat denk ik niet,,ze zijn nu weer in RL..
en er is een kindje...
Dat weten WIJ, maar weten ZIJ dat wel?!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat denk ik niet,,ze zijn nu weer in RL..
en er is een kindje...
Al onze ergenissen stonden online...pracht verhaallijn voor ze...quote:
Ze zullen best wel dingen gebruikt hebben, maar ik denk toch wel dat ze hun eigen plan trokken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Al onze ergenissen stonden online...pracht verhaallijn voor ze...
Huub die genegeerd werd als er bezoek kwam...als iedereen zo leuk naar buiten mocht en hij niet..
Amanda,,wanneer begon het verhaallijn van haar moeder, die belde...toen streamers gingen onderzoeken, wie haar moeder was,,,en er kwamen ineens brieven...van tantes![]()
Jaap, die stiekeme dingen deed op de computer,,
joh, al die dingen werden door streamers verzonnen,,,en zij maakten er gewoon gebruik van
je vergaat nog de hummerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Huub die genegeerd werd als er bezoek kwam...als iedereen zo leuk naar buiten mocht en hij niet..
Amanda,,wanneer begon het verhaallijn van haar moeder, die belde...toen streamers gingen onderzoeken, wie haar moeder was,,,en er kwamen ineens brieven...van tantes![]()
joh, al die dingen werden door streamers verzonnen,,,en zij maakten er gewoon gebruik van
Draagvlak zoeken in een ander topic.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. niet letterlijk gewoon sluiten die boel ....
maakt mij verder niks uit heur, maar tis wel een aanfluiting...
toch?
Hij was allang uitgekeken op haar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:06 schreef Suikeroom het volgende:
Ik denk trouwens dat Huub gewoon uitgekeken was op haar.. en dat ie zn werk veel belangrijker vindt.. dat zou wel de echte reden zijn
Hebben we het wel over dezelfde Kooi danquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die familie speelde mooi mee, zelfs de oom met Hummer.alhoewel , bestaat er wel een oom Twan met Hummerquote:
zie TT mopquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Draagvlak zoeken in een ander topic.
Het blijft sneu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
zie TT mop
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #50
Jaaa een virtueel kind is geboren dankzij fokkersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is gewoon een soort van stand-in
Jij bent sneu bezig zoek een hobbyquote:
Niet veel vrouwen zijn van een"thuisbasis"DGK ingegaan,daar getrouwd ,daarna verhuisd,een salon opgestart,weer verhuist.Daarna zwanger"met ijbehorende hormonen",weer allerlei bezigheden naast een salon runnen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan is ze het huwelijk niet waard. Geesus, weet je hoeveel vrouwen alleen thuiszitten.
Het zit je nog flink dwars.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
roep Juud erbij, mag ik straks hier ook niet meer posten..
![]()
heb ik trouwens geen trek in ook
Je stalked Fann niks meer niks minder .. Opzouten dus.. En ja ik ben off topic maar jou een schop onder je kont geven doe ik met liefde.. Nogmaals ophouden !!! Eikelquote:
in het geheel niet...quote:
Tis hier geen slow chat sukkelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |