Vast..... als je "ipv" al gaat verbouwen tot "ip van" en vervolgens nog eens roept dat iemand volzinnen schrijft terwijl het nergens naar lijkt, dan moet je later niet aankomen met een "ik zag het ook"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zag het ook maar wilde niet gaan muggenziften
Dat is volgens mij heel normaal op planeet Mooiiiii.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast..... als je "ipv" al gaat verbouwen tot "ip van" en vervolgens nog eens roept dat iemand volzinnen schrijft terwijl het nergens naar lijkt, dan moet je later niet aankomen met een "ik zag het ook"
Jij ookquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij heel normaal op planeet Mooiiiii.
Zeker gezelligquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou ze wel gelukkig zijn in dit leven?
Wat is haar allemaal overkomen als baby.
Heet ze van Ballegooyen van achter?
Al die prangende vragen!
Hè gezellig weer zo bij elkaar
Die begint pas echt als de recourt-clan de vuile was buiten gaat hangenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:35 schreef Desii het volgende:
Tjeeee, the soap is weer begonnen en ik loop gewoon al 1 dag achter op schema.
ga eens ff inlezen
Ik ben bang dat ik daar wederom geen touw aan vastknopen kanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ga ik wachten op de verdediging, bij monde van Mooiiiiiii![]()
Zie je dat nog gebeuren dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die begint pas echt als de recourt-clan de vuile was buiten gaat hangen
Die eeuwige voor en tegen discussie is op zich ook wel vermakelijk hoor, maar... moddergooien over en weer, van de direct betrokkenen... dat wil ik zien
Ik komquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast..... als je "ipv" al gaat verbouwen tot "ip van" en vervolgens nog eens roept dat iemand volzinnen schrijft terwijl het nergens naar lijkt, dan moet je later niet aankomen met een "ik zag het ook"
Die lezen vast meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Denk jij ook niet dat Claire die kapperszaak wel dicht móest doen, vanwege al die blauwe en beurse plekken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die eeuwige voor en tegen discussie is op zich ook wel vermakelijk hoor, maar... moddergooien over en weer, van de direct betrokkenen... dat wil ik zien
Huub kan praten als Brugman, geef hem drie weken en ze betalen ook de alimentatiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef APK het volgende:
Als ze mazzel hebben betaalt de Party de scheiding ook.
Sloeg Huub de klanten ook dan ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk jij ook niet dat Claire die kapperszaak wel dicht móest doen, vanwege al die blauwe en beurse plekken?
Ja, ze kunnen maar beter ook nu meewerken want die verhalen en foto's komen er toch. Dan kun je er maar beter voor zorgen dat het mooie foto's zijn en je er goed op staatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef APK het volgende:
Als ze mazzel hebben betaalt de Party de scheiding ook.
Maar wel exclusief, om van het gezeur af te zijn en omdat het anders toch wel door een ander blad gedaan wordt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub kan praten als Brugman, geef hem drie weken en ze betalen ook de alimentatie
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wel exclusief, om van het gezeur af te zijn en omdat het anders toch wel door een ander blad gedaan wordt.
Ja, ..... met Joran van der Slootquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blijkt maar weer eens dat alleen Jaap een "vet" goeie relatie had/heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |