Het is toch wat? Hoogste tijd voor Leer de taal.nlquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lees hier dus echt IP ipv euh, ipv
* confused? You will be after this episode op SOAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij disst ze mij als sfeerloze baby en nu dus sfeerloze volwassene.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:22 schreef yvonne het volgende:
Whut
Welke sferen heb jij geproefd als baby?
Het zou me ook niks verbazen als hij elke dag hoeren bestelde terwijl claire in de kamer ernaast niet kon slapen van de herriequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou mij trouwens ook helemaal niet verbazen dat er enige vorm van fysiek geweld (naast alle verbale pulp) heeft plaatsgevonden en dat dat de reden is dat Claire op stel en sprong naar Tilburg is vertrokken. Let op, ik zeg niet dat het zo is, enkel dat het mij niet zou verbazen, gezien dat wat hij heeft laten zien in de richting van DGK.
Je kunt Huub veel verwijten maar ik heb hem nog nooit een vrouw zien slaan in DGK, alleen maar neuken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou mij trouwens ook helemaal niet verbazen dat er enige vorm van fysiek geweld (naast alle verbale pulp) heeft plaatsgevonden en dat dat de reden is dat Claire op stel en sprong naar Tilburg is vertrokken. Let op, ik zeg niet dat het zo is, enkel dat het mij niet zou verbazen, gezien dat wat hij heeft laten zien in de richting van DGK.
Neuh, alleen Natasia en Brian waren zichzelf in DGK, de rest speelde een rol.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
verliefdheid maakt blind, de ene dag denken dat je met die wil trouwen en de volgende dag een ander, en ondertussen wat rondneuken is allemaal prima joh.. maar een kind nemen en het na 3 maanden voor gezien houden? the fuck?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, 't is onvolwassen gedrag en het getuigd niet van je verantwoordelijkheid nemen. Ik vraag mij af of je bij je volle verstand bent als:
1. Je stapelverliefd bent op Lieke en wanneer je ex komt je die verteld dat als ze je terug wil je onmiddellijk met 'r die poort uitstapt
2. Je desondanks toch met Lieke wil trouwen
3. Een maand of twee later dan toch maar met iemand anders gaat trouwen
4. Je die dan ook gelijk maar bij een kind duwt
5. Je nog geen half jaar na de geboorte de boel de boel laat
Eigenlijk vraag ik het mij helemaal niet af, als je dát doet, dan ben je gewoon niet bij je volle verstand.
De Oscar voor de beste olie-op-het-vuur post gaat naar Neemijnietserieusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent dan dat verhaal vergeten over die avond stappen, de ruzie en het vervolg in het steegje? Daar waren getuigen destijds, die bij hoog en bij laag vol hielden dat hij niet zachtzinnig was.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt Huub veel verwijten maar ik heb hem nog nooit een vrouw zien slaan, alleen maar neuken.
Die volzinnen kan ie nooit zelf geschreven hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:15 schreef spuitje het volgende:
Ik het volgende even kwijt wil
Het bericht op de telegraaf wat onder mijn naam Ewald is geschreven (over Huub en Claire) komt niet van mij af. Ook de inhoud van het bericht klopt niet want dat was namelijkj een hele andere inhoud in die sms. Diegene die onder mijn naam zogenaamd gepost heeft moet toch beter zijn huiswerk doen. Zo zie je maar hoe nog steeds mensen bezig zijn met mij. En Den Haag is al lang geleden hahahaha
Waarschijnlijk zal er eerdaags wel ergens te lezen zijn dat ik de oorzaak ben van de scheiding want volgens sommige was ik ook al die hacker van Claire haar hyves. Als dat zo was was ik dus paragnost
;-)
« Laatste verandering: Vandaag om 14:44:30 door Sly »
Ja okay, maar stel dat er dan iemand in die verliefdheid zwanger geworden is, en eigenlijk vind je dat allebei niet zo erg (je bent immers verliefd) wat moet je dan? Die baby is onderweg....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
verliefdheid maakt blind, de ene dag denken dat je met die wil trouwen en de volgende dag een ander, en ondertussen wat rondneuken is allemaal prima joh.. maar een kind nemen en het na 3 maanden voor gezien houden? the fuck?
Dat was zo'n beetje de aanleiding voor deze topicreeks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent dan dat verhaal vergeten over die avond stappen, de ruzie en het vervolg in het steegje? Daar waren getuigen destijds, die bij hoog en bij laag vol hielden dat hij niet zachtzinnig was.
Ja, letterlijk "The Fuck", eentje die hem nog lang zal heugenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
verliefdheid maakt blind, de ene dag denken dat je met die wil trouwen en de volgende dag een ander, en ondertussen wat rondneuken is allemaal prima joh.. maar een kind nemen en het na 3 maanden voor gezien houden? the fuck?
Nou, zo'n fraai staaltje foutloos Nederlands is het anders niet, maar goed, misschien denken anderen daar anders over en zien zij minder fouten dan ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die volzinnen kan ie nooit zelf geschreven hebben
Ging dat om een vrouw dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent dan dat verhaal vergeten over die avond stappen, de ruzie en het vervolg in het steegje? Daar waren getuigen destijds, die bij hoog en bij laag vol hielden dat hij niet zachtzinnig was.
Zou ze wel gelukkig zijn in dit leven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij disst ze mij als sfeerloze baby en nu dus sfeerloze volwassene.
zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou mij trouwens ook helemaal niet verbazen dat er enige vorm van fysiek geweld (naast alle verbale pulp) heeft plaatsgevonden en dat dat de reden is dat Claire op stel en sprong naar Tilburg is vertrokken. Let op, ik zeg niet dat het zo is, enkel dat het mij niet zou verbazen, gezien dat wat hij heeft laten zien in de DGK.
Edit: ik denk dat aan het verhaal van stappen en het steegje waarin hij Clair nogal ruw zou hebben behandeld.
Nee, ruzie met gasten in die bar, hij en Claire naar buiten, Claire boos, over d'r toeren, samen in een steegje en daar zou hij Claire nogal hardhandig hebben aangepakt. Vergeet ook niet z'n acties in de richting van Lieke destijds, die waren ronduit walgelijk en ook daar kon hij z'n handen niet echt thuis houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |