Ja, maar hij zegt altijd dat hij maar een gewone knul uit Oldenzaal isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:10 schreef APK het volgende:
[..]
Of je denkt dat je een rockstar oid bent...
daarom neem ik dat besluit na het kunstje van de hacker met een flinke korrel zoutquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus is het slimmer uit de (eventuele) rotsfeer te vertrekken en dat is dus al enige tijd terug gebeurd ...
Ik ook in eerste instantie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:10 schreef yvonne het volgende:
Ik lees hier dus echt IP ipv euh, ipv
* confused? You will be after this episode op SOAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem dan gewoon alles mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik? Ik vermeld nog niet eens alle ruzies die er geweest zijn tussen die twee en z'n vrijgezellenavond plus houding in de richting van z'n schoonmoeder.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:13 schreef Marrije het volgende:
daarom neem ik dat besluit na het kunstje van de hacker met een flinke korrel zout
Mmmm, als het op de achterflap van een boek zou staan zou ik inderdaad zeggen fictie, maar volgens mij is er geen woord van gelogenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:08 schreef Leandra het volgende:
En dat is dan weer zielig....
Ik snap het niet meer![]()
![]()
Ik denk dat Cc bedoelt dat het beter voor Sophie is nu de breuk tussen ouders mee te maken ze merkt er nl nu niks van dan als ze bv 3 of 4 jaar oud is.
Blijft het feit dat het kut is dat Sophie niet 2 ouders heeft om bij op te groeien maar ik denk dat Claire's ouders haar prima opvangen.
Blijft het feit dat ik het kut vind voor dat frummel.![]()
Een fatsoenlijke afwikkelingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie niet? Degene die trouwt of degene die ermee trouwt?
Claire is niet in haar eentje zwanger geworden, en Huub heeft Claire niet in zijn eentje zwanger gemaakt (oh wacht, dat is een hele rare zin)
Vooralsnog is er geen reden om aan te nemen dat één van beiden tegen zijn/haar wil gehuwd is en een kind gekregen heeft. Dat het achteraf niet werkt is jammer, maar het heeft meer zin het fatsoenlijk af te wikkelen dan met modder te gaan gooien.
Hij zegt wel meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar hij zegt altijd dat hij maar een gewone knul uit Oldenzaal is
Oh gelukkig, het ligt aan onsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik doe heel goed net alsof.
Nou, het zou nog best zwaar kunnen zijn voor zo'n beebje als je de hele dag in die Schwarzkopf kapperartikelengeur moet zittenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook in eerste instantie.
Maar nu gaat Mooooiii me uitleggen welke nare sferen Sophie allemaal proeft in Tilburg. Of zou Claire elke dag haar gal spuien boven de wieg?
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:15 schreef spuitje het volgende:
Ik het volgende even kwijt wil
Het bericht op de telegraaf wat onder mijn naam Ewald is geschreven (over Huub en Claire) komt niet van mij af. Ook de inhoud van het bericht klopt niet want dat was namelijkj een hele andere inhoud in die sms. Diegene die onder mijn naam zogenaamd gepost heeft moet toch beter zijn huiswerk doen. Zo zie je maar hoe nog steeds mensen bezig zijn met mij. En Den Haag is al lang geleden hahahaha
Waarschijnlijk zal er eerdaags wel ergens te lezen zijn dat ik de oorzaak ben van de scheiding want volgens sommige was ik ook al die hacker van Claire haar hyves. Als dat zo was was ik dus paragnost
;-)
« Laatste verandering: Vandaag om 14:44:30 door Sly »
Ach,niet iedere baby kan misschien een andere sfeer proeven in huis en dat werkt dan door tot in de volwassenheid bij sommigen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook in eerste instantie.
Maar nu gaat Mooooiii me uitleggen welke nare sferen Sophie allemaal proeft in Tilburg. Of zou Claire elke dag haar gal spuien boven de wieg?
Dan kom je zeker in hogere sferen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Leandra het volgende:
Nou, het zou nog best zwaar kunnen zijn voor zo'n beebje als je de hele dag in die Schwarzkopf kapperartikelengeur moet zitten![]()
Das niet gezond
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ach,niet iedere baby kan misschien een andere sfeer proeven in huis en dat werkt dan door tot in de volwassenheid bij sommigen.
Ben jij Sly? Van Nowlive?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:15 schreef spuitje het volgende:
Ik het volgende even kwijt wil
Het bericht op de telegraaf wat onder mijn naam Ewald is geschreven (over Huub en Claire) komt niet van mij af. Ook de inhoud van het bericht klopt niet want dat was namelijkj een hele andere inhoud in die sms. Diegene die onder mijn naam zogenaamd gepost heeft moet toch beter zijn huiswerk doen. Zo zie je maar hoe nog steeds mensen bezig zijn met mij. En Den Haag is al lang geleden hahahaha
Waarschijnlijk zal er eerdaags wel ergens te lezen zijn dat ik de oorzaak ben van de scheiding want volgens sommige was ik ook al die hacker van Claire haar hyves. Als dat zo was was ik dus paragnost
;-)
« Laatste verandering: Vandaag om 14:44:30 door Sly »
Whutquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ach,niet iedere baby kan misschien een andere sfeer proeven in huis en dat werkt dan door tot in de volwassenheid bij sommigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |