Juist , want alle streamers regiseerden mee....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat ze dat spannend en wel goed voor de show vonden en het entameerden, dat geloof ik graag.
Helaas.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Juist , want alle streamers regiseerden mee....
quote:
Er waren er bij, die dachten dat ze de dienst konden uitmaken daar in dat kot (emails verzenden aan adverteerders "lees dreigbrieven".quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Juist , want alle streamers regiseerden mee....
Je bent in de war met de Bunker....quote:
Neen,,echt niet....zo zat DGK in mekaar....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Bunker....
Dus wij zijn er mede schuld aan.. !!! Het gehoer, gesnoer, kindjes krijgen en in de kots rollen (ja in die volgoorde)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neen,,echt niet....zo zat DGK in mekaar....
Zowel de FEBO, de streamer en de bewoners, reageerden op elkaar...
Zo werd de verhaallijn gecreeerd...
Ja...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus wij zijn er mede schuld aan.. !!! Het gehoer, gesnoer, kindjes krijgen en in de kots rollen (ja in die volgoorde)![]()
Doe normaal zeg... Geen enkele streamer had een vinger in de pap. Alles eigen shuld dikke bult (in Clair's geval letterlijk) En nee ik heb geen medelijden met niemand dan ook.quote:
wanneer gaat daar nou eens de Fik in..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Bunker....
Voorbeeldje,,,Huub -geweldquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe normaal zeg... Geen enkele streamer had een vinger in de pap. Alles eigen shuld dikke bult (in Clair's geval letterlijk) En nee ik heb geen medelijden met niemand dan ook.
Best lastig een Bunkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
wanneer gaat daar nou eens de Fik in..
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Voorbeeldje,,,Huub -geweld
Huub dronken...
allemaal ontstaan door streamers..
Brian die Amanda domineerde..
de ruzies Lieke en Huub...wekenlang geregiseerd door streamers...
etc etc
dat ""programma heeft 5 weken geduurd "....quote:
Als vreemdgaan makkelijker was geweest, is het volgens mij juist minder erg. Wat de beslissing dus moeilijker maakte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:31 schreef sandra17 het volgende:
Zal wel erger geweest zijn dan vreemdgaan dan als ze vreemdgaan makkelijk had gevonden..... drank, drugs en geweld is mijn gok
Ze waren er allemaal zelf bij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Voorbeeldje,,,Huub -geweld
Huub dronken...
allemaal ontstaan door streamers..
Brian die Amanda domineerde..
de ruzies Lieke en Huub...wekenlang geregiseerd door streamers...
etc etc
ga je gang de eigenaar is nu toch niet thuisquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
wanneer gaat daar nou eens de Fik in..
Ja, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Als vreemdgaan makkelijker was geweest, is het volgens mij juist minder erg. Wat de beslissing dus moeilijker maakte.
nah.. niet letterlijk gewoon sluiten die boel ....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:56 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ga je gang de eigenaar is nu toch niet thuis
Juist,,zij speelden , wat wij schreven...met hulp van de Febo...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze waren er allemaal zelf bij.
volgens mij niet, alleen complexerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Als vreemdgaan makkelijker was geweest, is het volgens mij juist minder erg. Wat de beslissing dus moeilijker maakte.
Zo simpel waren ze echt niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Juist,,zij speelden , wat wij schreven...met hulp van de Febo...
Dat denk ik niet,,ze zijn nu weer in RL..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Straks is het allemaal een publiciteitsstunt omdat Huub in de vergetelheid raakt en aangezien het huwelijk toch geen donder voorstelde, dachten ze twee vliegen in een klap, net als in DGK, een spel en ook nog trouwen ook twee vliegen in een klap.
dat is gewoon een soort van stand-inquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat denk ik niet,,ze zijn nu weer in RL..
en er is een kindje...
Dat weten WIJ, maar weten ZIJ dat wel?!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat denk ik niet,,ze zijn nu weer in RL..
en er is een kindje...
Al onze ergenissen stonden online...pracht verhaallijn voor ze...quote:
Ze zullen best wel dingen gebruikt hebben, maar ik denk toch wel dat ze hun eigen plan trokken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Al onze ergenissen stonden online...pracht verhaallijn voor ze...
Huub die genegeerd werd als er bezoek kwam...als iedereen zo leuk naar buiten mocht en hij niet..
Amanda,,wanneer begon het verhaallijn van haar moeder, die belde...toen streamers gingen onderzoeken, wie haar moeder was,,,en er kwamen ineens brieven...van tantes![]()
Jaap, die stiekeme dingen deed op de computer,,
joh, al die dingen werden door streamers verzonnen,,,en zij maakten er gewoon gebruik van
je vergaat nog de hummerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Huub die genegeerd werd als er bezoek kwam...als iedereen zo leuk naar buiten mocht en hij niet..
Amanda,,wanneer begon het verhaallijn van haar moeder, die belde...toen streamers gingen onderzoeken, wie haar moeder was,,,en er kwamen ineens brieven...van tantes![]()
joh, al die dingen werden door streamers verzonnen,,,en zij maakten er gewoon gebruik van
Draagvlak zoeken in een ander topic.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. niet letterlijk gewoon sluiten die boel ....
maakt mij verder niks uit heur, maar tis wel een aanfluiting...
toch?
Hij was allang uitgekeken op haar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:06 schreef Suikeroom het volgende:
Ik denk trouwens dat Huub gewoon uitgekeken was op haar.. en dat ie zn werk veel belangrijker vindt.. dat zou wel de echte reden zijn
Hebben we het wel over dezelfde Kooi danquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die familie speelde mooi mee, zelfs de oom met Hummer.alhoewel , bestaat er wel een oom Twan met Hummerquote:
zie TT mopquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Draagvlak zoeken in een ander topic.
Het blijft sneu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
zie TT mop
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #50
Jaaa een virtueel kind is geboren dankzij fokkersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is gewoon een soort van stand-in
Jij bent sneu bezig zoek een hobbyquote:
Niet veel vrouwen zijn van een"thuisbasis"DGK ingegaan,daar getrouwd ,daarna verhuisd,een salon opgestart,weer verhuist.Daarna zwanger"met ijbehorende hormonen",weer allerlei bezigheden naast een salon runnen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan is ze het huwelijk niet waard. Geesus, weet je hoeveel vrouwen alleen thuiszitten.
Het zit je nog flink dwars.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
roep Juud erbij, mag ik straks hier ook niet meer posten..
![]()
heb ik trouwens geen trek in ook
Je stalked Fann niks meer niks minder .. Opzouten dus.. En ja ik ben off topic maar jou een schop onder je kont geven doe ik met liefde.. Nogmaals ophouden !!! Eikelquote:
in het geheel niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |