De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar het kan ook zijn dat Claire het gedrag niet meer pikte, het vrijgezellengedrag en het gezuip.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Claire zich een slag in de rondte heeft geneukt?
En Heddaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:02 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
Yup Huub & Lieke zijn weer bij elkaar
Ja dat was ze al gewend !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
"Als hij vreemd zou zijn gegaan, dan zou het allemaal een stuk simpeler zijn geweest".
Hoezo dat dan? Omdat ze dat dan gepikt had?
Zou dat het danseresje zijn uit DGK waar hij zo verlegen van werd als hij in haar ogen keek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Peet![]()
"een zogenaamde vriendin heeft al contact met hem gezocht".
huh
Nah dat was een neukertje. Volgens mij was Hedda belangrijkerquote:
Whahahha, ik durf te wedden van niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:02 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
Neukertje? zou die willen, hij mocht alleen "haar ongestelde bloed likken".quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dat was een neukertje. Volgens mij was Hedda belangrijker
Kijk maar uit strak vergissen fokkers je weer met een andere bitchquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whahahha, ik durf te wedden van niet.
Het kwam op mij over alsof een "ex" weer contact met Huub heeft gezocht. Iemand waarbij het niet alleen draait om vriendschap. Als Sylvia contact met Huub had gezocht, dan had Claire dit toch niet op deze manier hoeven melden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Als het Eric niet is, dan misschien Sylvia?
Ik roep ook alleen maar wat. Dit muisje krijgt nog een lang staartje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:10 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Het kwam op mij over als een "ex" weer contact met Huub heeft gezocht. Iemand waarbij het niet alleen draait om vriendschap. Als Sylvia contact met Huub had gezocht, dan had Claire dit toch niet op deze manier hoeven melden?
Zo is dat.. Ik denk ook dat Amanda er nog het beste er mee afgekomen is.. Een paar uurtjes rond slingeren en de rest van de week shoppen en soms een weekie zon pakken. Zo dom is ze dus echt nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Neukertje? zou die willen, hij mocht alleen "haar ongestelde bloed likken".
Voorlopig doet ze het niet slecht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is dat.. Ik denk ook dat Amanda er nog het beste er mee afgekomen is.. Een paar uurtjes rond sligeren en de rest van de week shoppen en soms een weekie zon pakken. Zo dom is ze dus echt niet
En niet zwangerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voorlopig doet ze het niet slecht.
Ik gok op drank, geweld en andere wijven.quote:
Daar dacht ik ook aan, als ze zwanger was geweest, was het ook een drama geworden. Die was er helemaal niet aan toe, maar gelukkig wist ze dat wel.quote:
We wachten rustig af, dat wat er speelt/speelde komt vanzelf aan het licht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik gok op drank, geweld en andere wijven.
Ik heb alle tijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We wachten rustig af, dat wat er speelt/speelde komt vanzelf aan het licht.
Ik ben altijd een fan van haar geweest, ook omdat dat meissie het volgens mij niet makkelijk heeft gehad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, als ze zwanger was geweest, was het ook een drama geworden. Die was er helemaal niet aan toe, maar gelukkig wist ze dat wel.
Dan is ze het huwelijk niet waard. Geesus, weet je hoeveel vrouwen alleen thuiszitten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
En ik gokwil eigenlijk helemaal niet speculeren op heimwee,hormonen en veel alleen zitten de laatste 2 maanden van Claire en het harde en op heel onregelmatige tijden werken van Huub.
ben eff iets anders doen![]()
Heimweequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
En ik gokwil eigenlijk helemaal niet speculeren op heimwee,hormonen en veel alleen zitten de laatste 2 maanden van Claire en het harde en op heel onregelmatige tijden werken van Huub.
ben eff iets anders doen![]()
o ja dat was selenequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:02 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mocht haar ook wel. Vrolijk, optimistisch en trouw (zonder drank dan).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben altijd een fan van haar geweest, ook omdat dat meissie het volgens mij niet makkelijk heeft gehad.
Haar mondje stond klaar, ja ach .. Maar ik zou duizend keer liever met haar een borrel gaan drinken dan de rest van dat vrouwen volk. Ja Sylvia, ook wel ok
Met drank op was ze hilarish (voor de tv/streamers dan) Ik heb me kapot vermaakt met die troela..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik mocht haar ook wel. Vrolijk, optimistisch en trouw (zonder drank dan).
Ik bedoel dat ze dan kwetsbaar werd voor mannen die misbruik van haar willen maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Met drank op was ze hilarish (voor de tv/streamers dan) Ik heb me kapot vermaakt met die troela..
Volgens mij (maar prive weet ik niet) is ze altijd Brian trouw gebleven..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze dan kwetsbaar werd voor mannen die misbruik van haar willen maken.
Gelukkig waren ze niet getrouwd, zo slim waren ze in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:29 schreef hondjes het volgende:
we hadden een nep-relatie Brain-Amanda, na 6 maanden ging hij weer terug naar zijn vriendin...
We hebben een nep-huwelijk Claire en Huub, die gaat dus , volgens de nieuwe roddels, ook weer met zijn oude vriendin.
We hadden ook nog een nep RLS....
Oja zeker, en dat bewonderde ik zeer in haar, alleen als ze een borrel teveel ophad dat werd ze toeschietelijker naar mannen die kwaad wilden. Bijv. met Mitch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij (maar prive weet ik niet) is ze altijd Brian trouw gebleven..
Misschien is het houden van en niet gewoon vreemdgaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:31 schreef sandra17 het volgende:
Zal wel erger geweest zijn dan vreemdgaan dan als ze vreemdgaan makkelijk had gevonden..... drank, drugs en geweld is mijn gok
Hoe toepasselijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
http://teaattrianon.blogspot.com/2007/11/les-tricoteuses.html
Misschien was dit ook wel geregisseerd door de FEBO..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja zeker, en dat bewonderde ik zeer in haar, alleen als ze een borrel teveel ophad dat werd ze toeschietelijker naar mannen die kwaad wilden. Bijv. met Mitch.
Uhhhhhh ja ........ als ik een borrel te veel op heb dan ben ik ook een stuk vriendelijkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja zeker, en dat bewonderde ik zeer in haar, alleen als ze een borrel teveel ophad dat werd ze toeschietelijker naar mannen die kwaad wilden. Bijv. met Mitch.
Dat ze dat spannend en wel goed voor de show vonden en het entameerden, dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Misschien was dit ook wel geregisseerd door de FEBO..
Daarom drink ik nooit teveel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhhhhh ja ........ als ik een borrel te veel op heb dan ben ik ook een stuk vriendelijker
Nee die leest"It's me bitches..!!! "quote:
Juist , want alle streamers regiseerden mee....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat ze dat spannend en wel goed voor de show vonden en het entameerden, dat geloof ik graag.
Helaas.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Juist , want alle streamers regiseerden mee....
quote:
Er waren er bij, die dachten dat ze de dienst konden uitmaken daar in dat kot (emails verzenden aan adverteerders "lees dreigbrieven".quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Juist , want alle streamers regiseerden mee....
Je bent in de war met de Bunker....quote:
Neen,,echt niet....zo zat DGK in mekaar....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Bunker....
Dus wij zijn er mede schuld aan.. !!! Het gehoer, gesnoer, kindjes krijgen en in de kots rollen (ja in die volgoorde)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neen,,echt niet....zo zat DGK in mekaar....
Zowel de FEBO, de streamer en de bewoners, reageerden op elkaar...
Zo werd de verhaallijn gecreeerd...
Ja...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus wij zijn er mede schuld aan.. !!! Het gehoer, gesnoer, kindjes krijgen en in de kots rollen (ja in die volgoorde)![]()
Doe normaal zeg... Geen enkele streamer had een vinger in de pap. Alles eigen shuld dikke bult (in Clair's geval letterlijk) En nee ik heb geen medelijden met niemand dan ook.quote:
wanneer gaat daar nou eens de Fik in..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Bunker....
Voorbeeldje,,,Huub -geweldquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe normaal zeg... Geen enkele streamer had een vinger in de pap. Alles eigen shuld dikke bult (in Clair's geval letterlijk) En nee ik heb geen medelijden met niemand dan ook.
Best lastig een Bunkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
wanneer gaat daar nou eens de Fik in..
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Voorbeeldje,,,Huub -geweld
Huub dronken...
allemaal ontstaan door streamers..
Brian die Amanda domineerde..
de ruzies Lieke en Huub...wekenlang geregiseerd door streamers...
etc etc
dat ""programma heeft 5 weken geduurd "....quote:
Als vreemdgaan makkelijker was geweest, is het volgens mij juist minder erg. Wat de beslissing dus moeilijker maakte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:31 schreef sandra17 het volgende:
Zal wel erger geweest zijn dan vreemdgaan dan als ze vreemdgaan makkelijk had gevonden..... drank, drugs en geweld is mijn gok
Ze waren er allemaal zelf bij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Voorbeeldje,,,Huub -geweld
Huub dronken...
allemaal ontstaan door streamers..
Brian die Amanda domineerde..
de ruzies Lieke en Huub...wekenlang geregiseerd door streamers...
etc etc
ga je gang de eigenaar is nu toch niet thuisquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
wanneer gaat daar nou eens de Fik in..
Ja, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Als vreemdgaan makkelijker was geweest, is het volgens mij juist minder erg. Wat de beslissing dus moeilijker maakte.
nah.. niet letterlijk gewoon sluiten die boel ....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:56 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ga je gang de eigenaar is nu toch niet thuis
Juist,,zij speelden , wat wij schreven...met hulp van de Febo...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze waren er allemaal zelf bij.
volgens mij niet, alleen complexerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Als vreemdgaan makkelijker was geweest, is het volgens mij juist minder erg. Wat de beslissing dus moeilijker maakte.
Zo simpel waren ze echt niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
Juist,,zij speelden , wat wij schreven...met hulp van de Febo...
Dat denk ik niet,,ze zijn nu weer in RL..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Straks is het allemaal een publiciteitsstunt omdat Huub in de vergetelheid raakt en aangezien het huwelijk toch geen donder voorstelde, dachten ze twee vliegen in een klap, net als in DGK, een spel en ook nog trouwen ook twee vliegen in een klap.
dat is gewoon een soort van stand-inquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat denk ik niet,,ze zijn nu weer in RL..
en er is een kindje...
Dat weten WIJ, maar weten ZIJ dat wel?!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat denk ik niet,,ze zijn nu weer in RL..
en er is een kindje...
Al onze ergenissen stonden online...pracht verhaallijn voor ze...quote:
Ze zullen best wel dingen gebruikt hebben, maar ik denk toch wel dat ze hun eigen plan trokken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Al onze ergenissen stonden online...pracht verhaallijn voor ze...
Huub die genegeerd werd als er bezoek kwam...als iedereen zo leuk naar buiten mocht en hij niet..
Amanda,,wanneer begon het verhaallijn van haar moeder, die belde...toen streamers gingen onderzoeken, wie haar moeder was,,,en er kwamen ineens brieven...van tantes![]()
Jaap, die stiekeme dingen deed op de computer,,
joh, al die dingen werden door streamers verzonnen,,,en zij maakten er gewoon gebruik van
je vergaat nog de hummerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Huub die genegeerd werd als er bezoek kwam...als iedereen zo leuk naar buiten mocht en hij niet..
Amanda,,wanneer begon het verhaallijn van haar moeder, die belde...toen streamers gingen onderzoeken, wie haar moeder was,,,en er kwamen ineens brieven...van tantes![]()
joh, al die dingen werden door streamers verzonnen,,,en zij maakten er gewoon gebruik van
Draagvlak zoeken in een ander topic.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. niet letterlijk gewoon sluiten die boel ....
maakt mij verder niks uit heur, maar tis wel een aanfluiting...
toch?
Hij was allang uitgekeken op haar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:06 schreef Suikeroom het volgende:
Ik denk trouwens dat Huub gewoon uitgekeken was op haar.. en dat ie zn werk veel belangrijker vindt.. dat zou wel de echte reden zijn
Hebben we het wel over dezelfde Kooi danquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die familie speelde mooi mee, zelfs de oom met Hummer.alhoewel , bestaat er wel een oom Twan met Hummerquote:
zie TT mopquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Draagvlak zoeken in een ander topic.
Het blijft sneu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
zie TT mop
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #50
Jaaa een virtueel kind is geboren dankzij fokkersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is gewoon een soort van stand-in
Jij bent sneu bezig zoek een hobbyquote:
Niet veel vrouwen zijn van een"thuisbasis"DGK ingegaan,daar getrouwd ,daarna verhuisd,een salon opgestart,weer verhuist.Daarna zwanger"met ijbehorende hormonen",weer allerlei bezigheden naast een salon runnen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan is ze het huwelijk niet waard. Geesus, weet je hoeveel vrouwen alleen thuiszitten.
Het zit je nog flink dwars.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
roep Juud erbij, mag ik straks hier ook niet meer posten..
![]()
heb ik trouwens geen trek in ook
Je stalked Fann niks meer niks minder .. Opzouten dus.. En ja ik ben off topic maar jou een schop onder je kont geven doe ik met liefde.. Nogmaals ophouden !!! Eikelquote:
in het geheel niet...quote:
Tis hier geen slow chat sukkelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |