Ik vind de file ook niet erg op zich; het is nou eenmaal zo en je doet er niets aan, al helemaal niet door chagrijnig te zitten doen... Maar t is wel vermoeiend vind ik (en dan was ik nog op tijd een andere weg opgegaan dmv mijn tomtom-moederquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Weet je wat de truc is met filerijden? Je moet het zien als 1 grote polonaise
Ik word altijd rustig van cabaret luisteren tijdens files of 3fmDaar ouwehoeren ze ook de hele dag door
Jah, ach, het westen hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind de file ook niet erg op zich; het is nou eenmaal zo en je doet er niets aan, al helemaal niet door chagrijnig te zitten doen... Maar t is wel vermoeiend vind ik (en dan was ik nog op tijd een andere weg opgegaan dmv mijn tomtom-moeder)
Daar wonen ook bijna geen mensen... en die die er wonen hebben traktoren waarmee ze de weg niet op mogenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:15 schreef hornage het volgende:
[..]
Jah, ach, het westen heHier in het noorden is het tenminste zo goed als altijd stevig doorcrossen
Euj, noem jij mijn supergeyle Alfa nu een traktorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar wonen ook bijna geen mensen... en die die er wonen hebben traktoren waarmee ze de weg niet op mogen
Ik wel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef Pinkapple het volgende:
Haha, ben gelukkig nog nooit gebeten door kinderenDus hun tanden mogen gerust doorkomen!
heel simpel hoor. hap brood geven, en als ze "ineens" tandjes hebben... dan, dan, dan kunnen ze nog wel eens bijten (heeeeeeeeel scherp, 2 tandjes onder en 2 boven...quote:
Ouch! Daarom werk ik dus met oudere kinderenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heel simpel hoor. hap brood geven, en als ze "ineens" tandjes hebben... dan, dan, dan kunnen ze nog wel eens bijten (heeeeeeeeel scherp, 2 tandjes onder en 2 boven...)
kinderen kun je heeeeeeeel goedkoop (gratis) krijgen hoor...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:14 schreef hornage het volgende:
Ik dacht dat kittens liever en goedkoper waren?
Ze worden vanzelf ouder... en die kunnen ook nog bijten hoor...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:42 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Ouch! Daarom werk ik dus met oudere kinderen![]()
Ik heb een tik om in het schuin te typenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze worden vanzelf ouder... en die kunnen ook nog bijten hoor...
Waarom staat alles schuin???
dat gaat nergens over, je tikt het recht en moet het later schuin zetten en pas in het topic zie je dat het schuin is...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:50 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Ik heb een tik om in het schuin te typen![]()
![]()
Het is gewoon een stijl-issue. No biggie toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat gaat nergens over, je tikt het recht en moet het later schuin zetten en pas in het topic zie je dat het schuin is...
Nee hoor, ik typ het niet eerst recht en zet het dan pas in schuin.. Maargoed, het is een tik van mij om het zo te typen. Weer eens wat anders dan alle die rechte teksten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat gaat nergens over, je tikt het recht en moet het later schuin zetten en pas in het topic zie je dat het schuin is...
t was geen aanval hoor, ik vond het gewoon raar. En ik heb geen stijl (quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:54 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het is gewoon een stijl-issue. No biggie toch?
Dat jij geen hoofdletters gebruikt is jouw stijl
Okquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t was geen aanval hoor, ik vond het gewoon raar. En ik heb geen stijl (), als ik soms geen hoofdletters gebruik dan gaat dat puur per ongeluk...
Jij houdt er zelfs geld aan over aan die kleine schatjes...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kinderen kun je heeeeeeeel goedkoop (gratis) krijgen hoor...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij houdt er zelfs geld aan over aan die kleine schatjes...
Ik hou het liever nog een tijdje bij het proberen te maken...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat je gratis en voor niets je eigen kind kan krijgen maken. ja, daarna wordt t duurder dan een kat ja...
en hier schiet het ook niet op...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:27 schreef tombolafan het volgende:
Die vraag in FMT schiet ook niet op!
Ik vind het tempo hier ook te laag. Maar ik kan hier moeilijk vragen gaan stellen en af en toe es posten om aandacht te trekken werkt ook al niet...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef hornage het volgende:
Mensen kinders, als je het tempo te laag vindt op FMT, stel dan op een opstarter!
Of ga een film kijken zoals ik
What he said.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef hornage het volgende:
Mensen kinders, als je het tempo te laag vindt op FMT, stel dan op een opstarter!
kee dan, sja, slowchat is slowchat....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het tempo hier ook te laag. Maar ik kan hier moeilijk vragen gaan stellen en af en toe es posten om aandacht te trekken werkt ook al niet...
Ik herkeek weer eens een topperquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:46 schreef hornage het volgende:
Mensen kinders, als je het tempo te laag vindt op FMT, stel dan een opstarter!
vertel, welke was het?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:00 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik herkeek weer eens een topper.
Bekende titel, maar de film nooit gezien. Ik heb gister Nosferatu gekocht. Ben benieuwd of ik die kan uitzitten (in 1 keer).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:45 schreef Flitspaal het volgende:
The Man who shot Liberty Valance.
Weer genoten van John, James en Lee.
Naderhand dan zeker ook "Shadow of the Vampire" kijken met o.a. Willem Dafoequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bekende titel, maar de film nooit gezien. Ik heb gister Nosferatu gekocht. Ben benieuwd of ik die kan uitzitten (in 1 keer).
Dan zal ik die toch eerst moeten aanschaffen... zal ik tot die tijd dan ook maar wachten met nosferatu kijkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Naderhand dan zeker ook "Shadow of the Vampire" kijken met o.a. Willem Dafoe
Shadow of the Vampire gaat over het filmproces van Nosferatu, erg vermakelijk om naderhand te kijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zal ik die toch eerst moeten aanschaffen... zal ik tot die tijd dan ook maar wachten met nosferatu kijken![]()
Maar wat heeft SftV met nosferatu te maken buiten dat het over vampiers gaat?
Ok, ik zal het proberen te onthoudenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Shadow of the Vampire gaat over het filmproces van Nosferatu, erg vermakelijk om naderhand te kijken.
lang niet gezien? Of heb ik gewoon me best gedaan je niet te zien?quote:
Ik ben lang off-line geweest idd. Kom ook niet meer doordeweeks online meer denk ik. Ben om 22:00 afgeserveerd......quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
lang niet gezien? Of heb ik gewoon me best gedaan je niet te zien?
Begin je oud te wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben lang off-line geweest idd. Kom ook niet meer doordeweeks online meer denk ik. Ben om 22:00 afgeserveerd......
quote:
je hoeft je niet te verantwoorden. ik maak alleen maar een grapje...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Een lichamelijk beroep is gewoon zwaar. En meestal ga ik daarna nog sporten dus dan is op een gegeven moment het batterijtje leeg......
Okay. Ik vind het wel jammer dat ik nu minder online ben....merk het ook aan mijn scores in FMT en AKQ....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verantwoorden. ik maak alleen maar een grapje...
Ja daar sta je tenslotte al die tijd voor in de keuken.... vanavond was het weer goed gelukt!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Vinden jullie dat nou echt gezellig om met de laptop op schoot, naast elkaar op de bank te zitten en dan samen te fokken?
augurk en appeltje zijn een koppeltje...quote:
Ah zo. Ik dacht al dat je rare dingen aan het insinueren was.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
augurk en appeltje zijn een koppeltje...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Vinden jullie dat nou echt gezellig om met de laptop op schoot, naast elkaar op de bank te zitten en dan samen te fokken?
Echt wel! Ik wil het wetenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:22 schreef Pinkapple het volgende:
Gezellig is niet het juiste woord en is ook niet het idee erachter![]()
Maargoed, ik ben ook helemaal geen uitleg schuldig.
Hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Echt wel! Ik wil het weten. Maarre, zitten jullie op 1 pc samen te fokken of is dat dan echt met zijn 2'tjes naast elkaar op de bank? (ik ben gewoon erg nieuwsgierig
)
Flauw...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
HahaDát laat ik geheel aan jouw fantasie over!
Nee dank je. Gewoon een antwoord is makkelijker te verterenquote:
Oeh, gaan we weer... moeten we zeker eerst weer een meet organiseren (antwerpen verhaal moet ook nog steeds komen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee dank je. Gewoon een antwoord is makkelijker te verteren
Hey jij hier...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, gaan we weer... moeten we zeker eerst weer een meet organiseren (antwerpen verhaal moet ook nog steeds komen...)
So what, voelde je je buiten gesloten daardoor?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:02 schreef tombolafan het volgende:
Voorlopig geen meet hoor... ik moet eerst al die films zien he, anders kan ik niet mee praten...
nee hoor (vandaar diequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
So what, voelde je je buiten gesloten daardoor?
Ligt er aan. Als je de mensen leuk vond dan kun je het toch vaker doen? Anders moet je het inderdaad niet te vaak doen nee...quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hoor (vandaar die)
maar je moet niet te vaak meeten, toch?
Nou danquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:51 schreef tombolafan het volgende:
oh, ik vond het zeker niet ongezellig hoor!
Misschien kunnen we daar een sheet van maken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou danopnieuw organiseren
. Of hoop je sommige mensen niet terug te zien
Ze zei er heel wijzelijk niks opquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:16 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daar een sheet van maken.
Goedemorgen trouwens.
Jij natuurlijk omdat je bier gooitquote:
Wie wel nog?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze zei er heel wijzelijk niks op. Zwijgen is toestemmen toch?
. Nou is het de vraag, wie van ons wil ze niet meer zien
zullen we eerst wegstrepen wie niet, dan blijft wie wel van zelf over (als die er zijnquote:
Maar niet op haar toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij natuurlijk omdat je bier gooit
Ik zou het wel erg vindena ls je er niet bij zou zijn een volgende keer...quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar niet op haar toch?
Heb niet zo heel veel met d'r gesproken, maar ze vond me arrogant en ze wou niet op de foto.
Dus ze zal het niet heel erg vinden als ik er niet ben.
Misschien komt Bellatrix dit keer wel![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou het wel erg vindena ls je er niet bij zou zijn een volgende keer...
Dat moet je dag toch geweldig maken? En by the way, kop me vraag maar even in. Je zult er niet veel moeite mee hebben...quote:
Jij, Bellatrix, sigaretjes, bier en gesprekken over film =quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat moet je dag toch geweldig maken? En by the way, kop me vraag maar even in. Je zult er niet veel moeite mee hebben...
Morge.quote:
Denk dat je het zo leuker vindquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Bellatrix, sigaretjes, bier en gesprekken over film =
Ik heb al wat zout over haar heen gegooid hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Morge.
Wat heb jij een flauwe vriendin zeg.. ze wil niet eens antwoord geven op me vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar 1 manier om er achter te komen...quote:
Ga jij maar gezellig met Bella daten ehh..... meetenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:49 schreef Patch het volgende:
[..]
maar 1 manier om er achter te komen...
Klinkt goed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Jij, Bellatrix, sigaretjes, bier, gin-tonic en gesprekken over film =
quote:
Jij zegt het ook al verkeerd.. zonder mij kunnen jullie 2 het ook goed af hoorquote:
Nee joh, je moet er gezellig bij zijn natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij zegt het ook al verkeerd.. zonder mij kunnen jullie 2 het ook goed af hoor
Heerlijk zo'n 3de wiel aan de wagen zijn die mag optiefen als het voor de andere 2 de goede kant op gaat. Ik ga mee...quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee joh, je moet er gezellig bij zijn natuurlijk.
We spreken wel samen een codewoord af, wanneer je moet gaan
Ik denk dat menig persoon op deze wereld blij is met een derde wiel aan de wagen, zo niet, ook met een 4e wielquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n 3de wiel aan de wagen zijn die mag optiefen als het voor de andere 2 de goede kant op gaat. Ik ga mee...
Ik lijk niks op Helena Bonham Carter.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:08 schreef dyonvbaal het volgende:
is dat jouw idee van hoe Bella eruit ziet? En niet zo bij het handje! Je snapt best wat ik bedoel meneer Adams...
Toch haalt ie elke keer plaatjes van haar erbij als het over jouw gaat...quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik lijk niks op Helena Bonham Carter.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan rest mij de vraag, of beter gezegd de vragen:quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beter opletten, Dyon.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan rest mij de vraag, of beter gezegd de vragen:
1- hoe komt Patch erbij dan, dat je daar op lijkt... &
Zo interresant vind ik HPquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beter opletten, Dyon.
Bellatrix is een personage in HP dat gespeeld wordt door HBC. Zelfs ik weet dat.![]()
Mijn vraag aan Bella is: wie is die kerel in je avatar?
River Phoenix.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beter opletten, Dyon.
Bellatrix is een personage in HP dat gespeeld wordt door HBC. Zelfs ik weet dat.![]()
Mijn vraag aan Bella is: wie is die kerel in je avatar?
En jijzelf leek op niemand?quote:
Ik heb me dat heel vaak afgevraagd en het ook aan anderen gevraagd, maar ik kan niemand bekends bedenken waar ik op zou lijken.quote:
Stuur me maar eens via pm een foto dan, of een link van wellicht facebook of hyves, dan help ik je wel...quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb me dat heel vaak afgevraagd en het ook aan anderen gevraagd, maar ik kan niemand bekends bedenken waar ik op zou lijken.
Waarom alleen jou? net of de rest het niet wil zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Stuur me maar eens via pm een foto dan, of een link van wellicht facebook of hyves, dan help ik je wel...
![]()
Misschien wie het eerst komt, wie het eerst maaltquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom alleen jou? net of de rest het niet wil zien
Oh, je hebt wel zo ongeveer de minst herkenbare foto gekozen.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:46 schreef wyccie het volgende:
Patch, sorry.Ik heb er een zooitje van gemaakt.
[..]
Oh, je hebt wel zo ongeveer de minst herkenbare foto gekozen.
Ik heb me nooit zo verdiept in Phoenix. Oeps.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:47 schreef Patch het volgende:
Mwah, ik persoonlijk vind het toch wel 1 van de bekendere en duidelijkere foto's van River...
geeft niksquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb me nooit zo verdiept in Phoenix. Oeps.
Ik heb niks van hem gezien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:57 schreef Patch het volgende:
geeft niks
ik heb ook maar geloof ik zo'n 7 films van 'm gezien...
Je hoort niks meer van 'm tegenwoordig...![]()
Patch lijkt op River.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb niks van hem gezien.
Dat ie al een tijdje dood is, wist ik natuurlijk wel.
Je lijkt ook wel een beetje op River eigenlijk.
Heb je Indiana Jones and the Last Crusade, Stand By Me, My Own Private Idaho, Explorers, The Mosquito Coast enzo niet gezien?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb niks van hem gezien.
Dat ie al een tijdje dood is, wist ik natuurlijk wel.
Je lijkt ook wel een beetje op River eigenlijk.
How you doin'?quote:
Nog even en het stijgt em helemaal naar zijn bolletje... Johnny Depp, River...quote:
Over Indiana Jones twijfel ik. Als ik het al gezien heb is dat te lang geleden om me iets te kunnen herinneren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:08 schreef Patch het volgende:
Heb je Indiana Jones and the Last Crusade, Stand By Me, My Own Private Idaho, Explorers, The Mosquito Coast enzo niet gezien?
Misschien wil Bella nu wel een foto geven.quote:Lijk ik op River?
Ook leuk, maar het zijn geen percussionisten van Paul de Leeuw...quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog even en het stijgt em helemaal naar zijn bolletje... Johnny Depp, River...
Jij moet eens snel Stand By Me gaan kijken, prachtfilm.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Over Indiana Jones twijfel ik. Als ik het al gezien heb is dat te lang geleden om me iets te kunnen herinneren.
[..]
Misschien wil Bella nu wel een foto geven.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Over Indiana Jones twijfel ik. Als ik het al gezien heb is dat te lang geleden om me iets te kunnen herinneren.
[..]
Misschien wil Bella nu wel een foto geven.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij moet eens snel Stand By Me gaan kijken, prachtfilm.En pak MOPI er dan ook maar bij.
Ik bewonder Phoenix vooral om zijn acteervermogen. Het feit dat het een mooie man is was komt daarna pas.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:32 schreef wyccie het volgende:
Ok, het zijn dus echt goede films, niet alleen vanwege de mooie mannen? Want daar heb ik een hekel aan.
Nee, daar krijg je ster allures van...quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Ook leuk, maar het zijn geen percussionisten van Paul de Leeuw...
Ik wil niemand niet meer zien hoor... En ja, ik vond/vind Patch redelijk arrogant en vervelend, maar ach, dat soort mensen moet er ook zijn he...quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze zei er heel wijzelijk niks op. Zwijgen is toestemmen toch?
. Nou is het de vraag, wie van ons wil ze niet meer zien
dat dus... elke maand een meet is een beetje te veel van t goede...quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat dus... elke maand een meet is een beetje te veel van t goede...
Saaie mensenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:16 schreef hornage het volgende:
Ik had ook al aangeboden om de volgende te organiseren
Maar nu gewoon ff geduld mensen't Moet wel speciaal blijven he
vertel, waar heb je het zo druk mee?quote:
Voor deze keer, goed excuus...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:02 schreef tombolafan het volgende:
school, werk...
en de laatste tijd nogal veel "sociale verplichtingen" (wel leuke), en daardoor redelijk slaapgebrek...
Zit je nog op schoolquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:02 schreef tombolafan het volgende:
school, werk...
en de laatste tijd nogal veel "sociale verplichtingen" (wel leuke), en daardoor redelijk slaapgebrek...
Zei hij extreem verbaasd...quote:
Hoi!quote:
Alles goed Bella?quote:
Ja wel goed, met jou?quote:
Ach een beetje te druk op het moment maar verder wel okay hoor.quote:
En je hebt zijn mond gezien, je weet hoever die open konquote:
Dat maak jij ervan dat het voor hem ook een belediging is. ik had het alleen jou gemuntquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef hornage het volgende:
Euj, nou niet mij gaan vergissen met andere mensen heBelediging voor beide personen toevallig!
nou ja, school school... universiteit dan (voordat je dacht dat ik nog op de middelbare school zitquote:
Ik dacht basisschool. Groep 6 of zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, school school... universiteit dan (voordat je dacht dat ik nog op de middelbare school zit)
Nog maar eventjes...
Ze zag er jong en klein uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik dacht basisschool. Groep 6 of zo.
En nou maar afvragen welke studie.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik dacht basisschool. Groep 6 of zo.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa...quote:En nou maar afvragen welke studie.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Hoe gaat het nou in de liefde?
en wat doe je daar aan?quote:
Eerst een beetje alles een beetje op de juiste plek laten vallen...... valt niet mee om ineens weer in de pas te moeten lopen.....quote:
tja... wel oppassen dat je dan niet te laat bent he...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst een beetje alles een beetje op de juiste plek laten vallen...... valt niet mee om ineens weer in de pas te moeten lopen.....
U heeft gelijk.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja... wel oppassen dat je dan niet te laat bent he...
Laten we het op vaak houden....quote:
Hey, das om je reputatie hoog te houdenquote:
You have a way with women.... When you say something they always walk awayquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey, das om je reputatie hoog te houden
ho ho hoquote:
ehmm... ja dank je. gelukkig vallen alle vrouwen voor jou en heb jij er dus ook verstand van...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
You have a way with women.... When you say something they always walk away
Is daar ook en award voor?quote:
Ach ik ben niet zo bedreven in scoren van dames maar ik ben niet ongelukkig in de liefde geweest....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ehmm... ja dank je. gelukkig vallen alle vrouwen voor jou en heb jij er dus ook verstand van...
De Quentin Tarantino Award voor de user die het meest vol van zichzelf is.quote:
Geen idee, welke celeb-naam zou daarbij horen?quote:
Heerlijk, dat we van de Lieve Heer een rechterhand hebben gekregen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik ben niet zo bedreven in scoren van dames maar ik ben niet ongelukkig in de liefde geweest....
Jij bent ietsjes voller, van jezelf, dan ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De Quentin Tarantino Award voor de user die het meest vol van zichzelf is.
Dat komt omdat ik mijn bier opdrink en niet over Mike's broek gooi.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Jij bent ietsjes voller, van jezelf, dan ik![]()
je ergert je het meest aan anderen als ze eigenschappen hebben die je zelf ook hebt he...quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik mijn bier opdrink en niet over Mike's broek gooi.....
touchéquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik mijn bier opdrink en niet over Mike's broek gooi.....
Precies !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je ergert je het meest aan anderen als ze eigenschappen hebben die je zelf ook hebt he...
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:58 schreef Patch het volgende:
[..]
Precies !
Alleen aan jou hoor, de rest van de FMT-ers vind ik wel lief
Maar heb je die biertjes ook opgedronken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef Patch het volgende:
[..]
touché
En toch had ik meer biertjes dan jij![]()
Mijn moeder zou trots op me zijn !
Damn, zo kan je het ook bekijken ja....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ben ik dus toch speciaal voor je
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar heb je die biertjes ook opgedronken?
En wat er tussen 22:00 en 02:00 nog aan bier bij je naar binnen is gegaan weet ik niet....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Alleen tijdens/na de fish en chips is er meer bier naast mijn mondje gegaan, toch?...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En wat er tussen 22:00 en 02:00 nog aan bier bij je naar binnen is gegaan weet ik niet....
Maar jij ook niet dus die tellen dus niet.....
Ach het geeft niet hoor dat je een beetje dronken was. Het leverde wel komische momenten op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat begon ik op nuchtere maag te drinken?
Uurtje of 16:00u?
HA !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach het geeft niet hoor dat je een beetje dronken was. Het leverde wel komische momenten op.
Tombolafan was alleen een beetje bezorgd toen ineens verdween.......
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tombolafan was alleen een beetje bezorgd toen ineens verdween.......
Oh nee je was boos! Russel Crowe....quote:
De goodlooking jonkiesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Er was toch iemand die de Ghostbusters niet kende?
later werd ik boos ja...(toen jullie zeiden dat hij vast ergens in een kroeg liep te hijsen)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh nee je was boos! Russel Crowe....
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
later werd ik boos ja...(toen jullie zeiden dat hij vast ergens in een kroeg liep te hijsen)
maar toegegeven, in het begin was ik ongerust ja
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar goed, zullen we het nu weer over de luide stem van Hornage hebben?
Of over de goodlooking jonkies? Of over de tweelingbroer van Victorinox? Of over dat Mike helemaal niet op Mr Burns lijkt? Dat Tombolafan stiekem niet zo heel erg veel weet van films?
Iedere keer babbelen over mijn alcoholisme.... krijg ik dorst van...
Hij wordt er natuurlijk al elke maandag mee geconfronteerd als de AA te Helmond samen komt.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
als je het er niet over wilt hebben, dan niet hoor...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij wordt er natuurlijk al elke maandag mee geconfronteerd als de AA te Helmond samen komt.....
Te laat, staan al 3 flesjes voor mijn neus...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
als je het er niet over wilt hebben, dan niet hoor...
Rustig Russel........ik moet morgen nog werken en naar de sportschool.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij wou het er niet meer over hebben!
eeeeeeeeeeeeh
wie zit nu televisie te kijken? om het ergens anders over te hebben?
ik!
Proost!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Te laat, staan al 3 flesjes voor mijn neus...
TV?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij wou het er niet meer over hebben!
eeeeeeeeeeeeh
wie zit nu televisie te kijken? om het ergens anders over te hebben?
ik!
welke film? welke film?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
TV?
Ik kom net terug van vergadering.
Ik ga nog even film scoren en dan plat. Blijf wel online.
Welke groep dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
welke film? welke film?
(ik zit niet in groep 6)
Erg ondergewaardeerde komedie door het grote publiek.quote:
Baadermeinhofcomplexquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
welke film? welke film?
(ik zit niet in groep 6)
ook nog niet gezien...quote:
ik ga ook zo off...quote:
de geruchtenmachine gaat hier op weer draaien......quote:
Hey... ik ken de Ghost Busters wel!quote:
Werken zul je!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef tombolafan het volgende:
maart ben ik klaar met studie dus dan ga ik nonstop films kijken (nu al zin in!)
De groeten aan Sofie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Patch het volgende:
Ik duik er ook in en niet alleen !
Kom maar op met de geruchten
En de geruchtenmachine is weer stilgezet...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Werken zul je!
En ik maar belasting betalen voor jouw uitkering zeker?!
[..]
De groeten aan Sofie.
Die ligt allang in d'r bedje en in een ander land, maar lief dat je haar naam nog weet.quote:
wel te rusten! (geen aftiteling...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Die ligt allang in d'r bedje en in een ander land, maar lief dat je haar naam nog weet.
Truste en tot morgenvroeg.
bellatrix over weten te halen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Patch het volgende:
Ik duik er ook in en niet alleen !
Kom maar op met de geruchten
Ik dacht het, maar wilde het niet zeggen...quote:
En de combinatie dat hij ook op Depp lijkt natuurlijk...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef wyccie het volgende:
En dat alles omdat ik zei dat hij op River lijkt?
ja, als het tegevalt ben jij de gebeten hond straks!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef wyccie het volgende:
En dat alles omdat ik zei dat hij op River lijkt?
Wrijf het er even in.. Breng Bella op rare gedachten...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, als het tegevalt ben jij de gebeten hond straks!
Erg leuke versie van "In the Navy" (Village People) door de cast van "Down Periscope".quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel te rusten! (geen aftiteling...wat is daar te zien dan?
Kan toch niet tegenvallen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, als het tegevalt ben jij de gebeten hond straks!
daar weet ik niks van he...quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:40 schreef Bellatrix het volgende:
The Rocky Horror Picture Show of course! Maar ik moet nu weg, naar de Efteling, () dus iemand anders mag een vraag stellen.
I rest my case...quote:
Die aureool aan het eind maakt je zin nog al ongeloofwaardig... ben jij gister bij hem blijven slapen?quote:
zou ik nooooooooooooooooooit doen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die aureool aan het eind maakt je zin nog al ongeloofwaardig... ben jij gister bij hem blijven slapen?
Je bent van het cursieve afgestapt! Thank god.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef Pinkapple het volgende:
Hello!
Want?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent van het cursieve afgestapt! Thank god.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sja, met zo'n reactie ga ik natuurlijk expres verder in het cursief.. Wat is het probleem daarmee eigenlijk?quote:
Het leest nogal vervelend?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Sja, met zo'n reactie ga ik natuurlijk expres verder in het cursief.. Wat is het probleem daarmee eigenlijk?
Moet je dan met je hoofd schuin gaan zitten? Sorry, ik vind het persoonlijk niet vervelend lezen, moet er geen extra moeite voor doen, maar dat verschilt per persoon denk ik.quote:
Gute nachtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:35 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Moet je dan met je hoofd schuin gaan zitten? Sorry, ik vind het persoonlijk niet vervelend lezen, moet er geen extra moeite voor doen, maar dat verschilt per persoon denk ik.
Maargoed, ik ben naar bed!
Daar ben ik het mee eens. Het is nogal opvallend, en dan krijg ik inderdaad het idee dat je graag op wilt vallen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef wyccie het volgende:
Het lezen is wel te doen, maar ik vind het een beetje zoals met Caps Lock aan 'praten'.
Mijns inziens zijn bold, italic en underlined er alleen maar voor bedoeld om een woord of zin meer kracht bij te zetten. Om daar nou altijd je tekst mee te typen vind ik te veel "HEE, KIJK MIJ EENS!"
Ik snap wel dat het je gimmick is, maar![]()
groetjes, Veldmuis
enV.
zijn allemaal toch minder aanwezig.
Zo, nu heb ik wel weer genoeg met de opmaakknopjes gespeeld.
fijn he, doe je lekker mee?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een gecarebear hier allemaal zeg.
Ze zou natuurlijk ook kunnen vragen of haar naam in het roze mag, maar volgens mij heeft Shmoopy dat al.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef hornage het volgende:
He, nu voelt het onaardig zo he
Een leuke manier om je eigen posts te laten onderscheiden toch?
ik denk niet dat je vanavond nog antwoord krijgt;quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik vond vooral veel plaatjes van het merk Apple, is je naam daarvan, Pinkapple?
quote:
welterusten!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ah, ja. Maar er kan altijd nog teruggelezen worden.
Ik moet zelf ook heel snel gaan slapen.
Sister Act?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:18 schreef tombolafan het volgende:
een goede morgen!
ik heb vannacht helemaal gedroomd over nonnen...![]()
en nog steeds weet ik geen film waar zeker een non inzit... ik blijf maar dingen "verzinnen"...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Sister Act?
Had de vraag nog niet gelezen, dus hier heb je niets aan, en hij was vast al genoemd![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef hornage het volgende:
He, nu voelt het onaardig zo he
Een leuke manier om je eigen posts te laten onderscheiden toch?
Mooi zo!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:18 schreef tombolafan het volgende:
een goede morgen!
ik heb vannacht helemaal gedroomd over nonnen...![]()
en nog steeds weet ik geen film waar zeker een non inzit... ik blijf maar dingen "verzinnen"...
quote:
Liev.quote:
arrogant én voorspelbaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zat er een beetje op te wachten...
Nee die vind ik eng.quote:
nee hoor, ik verwachtte het van een van de mannen hier... niet per definitie van jou...quote:
Daarom was je niet op de meet natuurlijk, vanwege Liev...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die vind ik eng.Hij lijkt op een nazi.
ze zou sowieso pas na de film komen he...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Daarom was je niet op de meet natuurlijk, vanwege Liev...
(Taking Woodstock)
Het zijn de Italicopters, coming to haunt youquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef tombolafan het volgende:
is er toevallig weer een tbs'er ontsnapt ofzo?
hoor de hele tijd heli's overvliegen
* tombolafan deur op slot doet
mij nog wel...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het zijn de Italicopters, coming to haunt you![]()
![]()
Het zijn wietcopters.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef tombolafan het volgende:
is er toevallig weer een tbs'er ontsnapt ofzo?
hoor de hele tijd heli's overvliegen
* tombolafan deur op slot doet
oh, ok... wel te verwachten in amsterdam he... zag net ook 8 (!) politiemannen op de fiets langsscheuren...quote:
quote:
Ow vet. Nja... Ik kijk ook films dus ik weet er wellicht iets van.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
van Fok Movie Trivia...
maar je mag wel meepraten?
nou ja, dit is de slowchat ervan he... dus dat gaat overal over... voor de fmt moet je hiernaartoe:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ow vet. Nja... Ik kijk ook films dus ik weet er wellicht iets van.
Op de fiets.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ok... wel te verwachten in amsterdam he... zag net ook 8 (!) politiemannen op de fiets langsscheuren...
ik vraag me ook altijd af wat ze gaan doen als er een brommer bestuurder zonder helm langszoeft... plankgas trappen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op de fiets.Zou er goed uitzien in een politiefilm.
slaap lekkerquote:
Van wie had je het dan wel verwacht?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hoor, ik verwachtte het van een van de mannen hier... niet per definitie van jou...
zoals ik het zeg. van een van de mannen. ik achtte jullie er allemaal wel toe in staat...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van wie had je het dan wel verwacht?
Wat is een tombola?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals ik het zeg. van een van de mannen. ik achtte jullie er allemaal wel toe in staat...
quote:
Dan heb je een slechte mensenkennis of ik gewoon een slechte indruk achter gelaten. Ik had dat niet gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals ik het zeg. van een van de mannen. ik achtte jullie er allemaal wel toe in staat...
Waar komt het dan wel vandaan als het niet de bingo is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
maar daar komt het niet vandaan hoor...
tja...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar komt het dan wel vandaan als het niet de bingo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |