En je hebt zijn mond gezien, je weet hoever die open konquote:
Dat maak jij ervan dat het voor hem ook een belediging is. ik had het alleen jou gemuntquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef hornage het volgende:
Euj, nou niet mij gaan vergissen met andere mensen heBelediging voor beide personen toevallig!
nou ja, school school... universiteit dan (voordat je dacht dat ik nog op de middelbare school zitquote:
Ik dacht basisschool. Groep 6 of zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, school school... universiteit dan (voordat je dacht dat ik nog op de middelbare school zit)
Nog maar eventjes...
Ze zag er jong en klein uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik dacht basisschool. Groep 6 of zo.
En nou maar afvragen welke studie.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik dacht basisschool. Groep 6 of zo.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa...quote:En nou maar afvragen welke studie.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Hoe gaat het nou in de liefde?
en wat doe je daar aan?quote:
Eerst een beetje alles een beetje op de juiste plek laten vallen...... valt niet mee om ineens weer in de pas te moeten lopen.....quote:
tja... wel oppassen dat je dan niet te laat bent he...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst een beetje alles een beetje op de juiste plek laten vallen...... valt niet mee om ineens weer in de pas te moeten lopen.....
U heeft gelijk.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja... wel oppassen dat je dan niet te laat bent he...
Laten we het op vaak houden....quote:
Hey, das om je reputatie hoog te houdenquote:
You have a way with women.... When you say something they always walk awayquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey, das om je reputatie hoog te houden
ho ho hoquote:
ehmm... ja dank je. gelukkig vallen alle vrouwen voor jou en heb jij er dus ook verstand van...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
You have a way with women.... When you say something they always walk away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |