En je hebt zijn mond gezien, je weet hoever die open konquote:

Dat maak jij ervan dat het voor hem ook een belediging is. ik had het alleen jou gemuntquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef hornage het volgende:
Euj, nou niet mij gaan vergissen met andere mensen heBelediging voor beide personen toevallig!

nou ja, school school... universiteit dan (voordat je dacht dat ik nog op de middelbare school zitquote:

Ik dacht basisschool. Groep 6 of zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, school school... universiteit dan (voordat je dacht dat ik nog op de middelbare school zit)
Nog maar eventjes...

Ze zag er jong en klein uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik dacht basisschool. Groep 6 of zo.
En nou maar afvragen welke studie.

quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik dacht basisschool. Groep 6 of zo.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa...quote:En nou maar afvragen welke studie.
quote:

quote:
quote:

quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Hoe gaat het nou in de liefde?

en wat doe je daar aan?quote:

Eerst een beetje alles een beetje op de juiste plek laten vallen...... valt niet mee om ineens weer in de pas te moeten lopen.....quote:

tja... wel oppassen dat je dan niet te laat bent he...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst een beetje alles een beetje op de juiste plek laten vallen...... valt niet mee om ineens weer in de pas te moeten lopen.....

U heeft gelijk.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja... wel oppassen dat je dan niet te laat bent he...

Laten we het op vaak houden....quote:

Hey, das om je reputatie hoog te houdenquote:

You have a way with women.... When you say something they always walk awayquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey, das om je reputatie hoog te houden

ho ho hoquote:

ehmm... ja dank je. gelukkig vallen alle vrouwen voor jou en heb jij er dus ook verstand van...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
You have a way with women.... When you say something they always walk away

Is daar ook en award voor?quote:

Ach ik ben niet zo bedreven in scoren van dames maar ik ben niet ongelukkig in de liefde geweest....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ehmm... ja dank je. gelukkig vallen alle vrouwen voor jou en heb jij er dus ook verstand van...

De Quentin Tarantino Award voor de user die het meest vol van zichzelf is.quote:

Geen idee, welke celeb-naam zou daarbij horen?quote:

Heerlijk, dat we van de Lieve Heer een rechterhand hebben gekregen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik ben niet zo bedreven in scoren van dames maar ik ben niet ongelukkig in de liefde geweest....

Jij bent ietsjes voller, van jezelf, dan ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De Quentin Tarantino Award voor de user die het meest vol van zichzelf is.

Dat komt omdat ik mijn bier opdrink en niet over Mike's broek gooi.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Jij bent ietsjes voller, van jezelf, dan ik![]()

je ergert je het meest aan anderen als ze eigenschappen hebben die je zelf ook hebt he...quote:

quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik mijn bier opdrink en niet over Mike's broek gooi.....

touchéquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik mijn bier opdrink en niet over Mike's broek gooi.....

Precies !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je ergert je het meest aan anderen als ze eigenschappen hebben die je zelf ook hebt he...

quote:

quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:58 schreef Patch het volgende:
[..]
Precies !
Alleen aan jou hoor, de rest van de FMT-ers vind ik wel lief

Maar heb je die biertjes ook opgedronken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef Patch het volgende:
[..]
touché
En toch had ik meer biertjes dan jij![]()
Mijn moeder zou trots op me zijn !

Damn, zo kan je het ook bekijken ja....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ben ik dus toch speciaal voor je

quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar heb je die biertjes ook opgedronken?

En wat er tussen 22:00 en 02:00 nog aan bier bij je naar binnen is gegaan weet ik niet....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Alleen tijdens/na de fish en chips is er meer bier naast mijn mondje gegaan, toch?...

quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En wat er tussen 22:00 en 02:00 nog aan bier bij je naar binnen is gegaan weet ik niet....
Maar jij ook niet dus die tellen dus niet.....

Ach het geeft niet hoor dat je een beetje dronken was. Het leverde wel komische momenten op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat begon ik op nuchtere maag te drinken?
Uurtje of 16:00u?

HA !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach het geeft niet hoor dat je een beetje dronken was. Het leverde wel komische momenten op.
Tombolafan was alleen een beetje bezorgd toen ineens verdween.......

quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tombolafan was alleen een beetje bezorgd toen ineens verdween.......

Oh nee je was boos! Russel Crowe....quote:

De goodlooking jonkiesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Er was toch iemand die de Ghostbusters niet kende?

later werd ik boos ja...(toen jullie zeiden dat hij vast ergens in een kroeg liep te hijsen)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh nee je was boos! Russel Crowe....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |