Ook leuk, maar het zijn geen percussionisten van Paul de Leeuw...quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog even en het stijgt em helemaal naar zijn bolletje... Johnny Depp, River...
Jij moet eens snel Stand By Me gaan kijken, prachtfilm.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Over Indiana Jones twijfel ik. Als ik het al gezien heb is dat te lang geleden om me iets te kunnen herinneren.
[..]
Misschien wil Bella nu wel een foto geven.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Over Indiana Jones twijfel ik. Als ik het al gezien heb is dat te lang geleden om me iets te kunnen herinneren.
[..]
Misschien wil Bella nu wel een foto geven.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij moet eens snel Stand By Me gaan kijken, prachtfilm.En pak MOPI er dan ook maar bij.
Ik bewonder Phoenix vooral om zijn acteervermogen. Het feit dat het een mooie man is was komt daarna pas.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:32 schreef wyccie het volgende:
Ok, het zijn dus echt goede films, niet alleen vanwege de mooie mannen? Want daar heb ik een hekel aan.
Nee, daar krijg je ster allures van...quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Ook leuk, maar het zijn geen percussionisten van Paul de Leeuw...
Ik wil niemand niet meer zien hoor... En ja, ik vond/vind Patch redelijk arrogant en vervelend, maar ach, dat soort mensen moet er ook zijn he...quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze zei er heel wijzelijk niks op. Zwijgen is toestemmen toch?
. Nou is het de vraag, wie van ons wil ze niet meer zien
dat dus... elke maand een meet is een beetje te veel van t goede...quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat dus... elke maand een meet is een beetje te veel van t goede...
Saaie mensenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:16 schreef hornage het volgende:
Ik had ook al aangeboden om de volgende te organiseren
Maar nu gewoon ff geduld mensen't Moet wel speciaal blijven he
vertel, waar heb je het zo druk mee?quote:
Voor deze keer, goed excuus...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:02 schreef tombolafan het volgende:
school, werk...
en de laatste tijd nogal veel "sociale verplichtingen" (wel leuke), en daardoor redelijk slaapgebrek...
Zit je nog op schoolquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:02 schreef tombolafan het volgende:
school, werk...
en de laatste tijd nogal veel "sociale verplichtingen" (wel leuke), en daardoor redelijk slaapgebrek...
Zei hij extreem verbaasd...quote:
Hoi!quote:
Alles goed Bella?quote:
Ja wel goed, met jou?quote:
Ach een beetje te druk op het moment maar verder wel okay hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |