bellatrix over weten te halen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Patch het volgende:
Ik duik er ook in en niet alleen !
Kom maar op met de geruchten
Ik dacht het, maar wilde het niet zeggen...quote:
En de combinatie dat hij ook op Depp lijkt natuurlijk...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef wyccie het volgende:
En dat alles omdat ik zei dat hij op River lijkt?
ja, als het tegevalt ben jij de gebeten hond straks!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef wyccie het volgende:
En dat alles omdat ik zei dat hij op River lijkt?
Wrijf het er even in.. Breng Bella op rare gedachten...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, als het tegevalt ben jij de gebeten hond straks!
Erg leuke versie van "In the Navy" (Village People) door de cast van "Down Periscope".quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel te rusten! (geen aftiteling...wat is daar te zien dan?
Kan toch niet tegenvallen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, als het tegevalt ben jij de gebeten hond straks!
daar weet ik niks van he...quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:40 schreef Bellatrix het volgende:
The Rocky Horror Picture Show of course! Maar ik moet nu weg, naar de Efteling, () dus iemand anders mag een vraag stellen.
I rest my case...quote:
Die aureool aan het eind maakt je zin nog al ongeloofwaardig... ben jij gister bij hem blijven slapen?quote:
zou ik nooooooooooooooooooit doen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die aureool aan het eind maakt je zin nog al ongeloofwaardig... ben jij gister bij hem blijven slapen?
Je bent van het cursieve afgestapt! Thank god.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef Pinkapple het volgende:
Hello!
Want?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent van het cursieve afgestapt! Thank god.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |