Je kent de nieuwe regel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:40 schreef Bellatrix het volgende:
The Rocky Horror Picture Show of course! Maar ik moet nu weg, naar de Efteling, () dus iemand anders mag een vraag stellen.
4 down, 2 to goquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Fly
Jurassic Park
Jurassic Park II: The Lost World
Independence Day
Overigens staat die regel nergens vermeld.
Ah, fijn, die regel geldt dus ook voor de mensen die er niets vanaf weten en als de vragensteller verzuimt om binnen afzienbare tijd antwoord te geven. Goed om te weten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Patch het volgende:
Zal ik het boetekleed maar even aantrekken dan?
Gillingham -1
Hornage -1
Verder mag iedere andere FMT-er dit dus plaatsen na het tijdsbestek...
ja, zo'n reactie was wel een beetje te verwachten natuurlijk...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah, fijn, die regel geldt dus ook voor de mensen die er niets vanaf weten en als de vragensteller verzuimt om binnen afzienbare tijd antwoord te geven. Goed om te weten.
Er is voldoende over gesproken in deze topics en in de slowchattopics.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah, fijn, die regel geldt dus ook voor de mensen die er niets vanaf weten en als de vragensteller verzuimt om binnen afzienbare tijd antwoord te geven. Goed om te weten.
Onzin, het is toch een spelletje? Daar kan men dus ook verliezen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, zo'n reactie was wel een beetje te verwachten natuurlijk...
is het geen idee om oktober als "wenmaand" te doen ofzo?
de regel wel in de OP, mensen er wel op wijzen maar niet daadwerkelijk punten aftrekken?
of gewoon toch niet die regel doen als er zoveel weerstand op komt![]()
Ik kom hier in dit topic voor de vragen en heb daarom dus niet zo veel te zoeken in het slowchattopic. Als gevolg daarvan had nog nooit van die regel gehoord, wat wel bleek uit mijn reactie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Er is voldoende over gesproken in deze topics en in de slowchattopics.
En inderdaad na 1 uur na toekenning van het punt door de vragensteller.
Een boel regels, geschreven en ongeschreven zijn via slowchat en irc samengesteld, maar voor de slowchat-tijd werd er inderdaad gewoon in de trivia-topics erover gesproken. Dus het kan helaas zijn dat je dingen mist of later te horen krijgt, geeft toch niets? Er zijn ergere dingen in de wereld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En wat betreft de tijd van de antwoorder had ik het over degene die een punt aan mij gaf, wat meer dan een half uur later was dan mijn (blijkbaar juiste) antwoord.
Het is in eerste instantie begonnen als discussie in het trivia-topic:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik kom hier in dit topic voor de vragen en heb daarom dus niet zo veel te zoeken in het slowchattopic. Als gevolg daarvan had nog nooit van die regel gehoord, wat wel bleek uit mijn reactie.
dat is waar, maar pas 1 uur en 40 minuten daarna heb ik een doorstartvraag gesteld... dus niet binnen een uur na je antwoord, maar na ruim een uur na de bevestiging daarvan...quote:En wat betreft de tijd van de antwoorder had ik het over degene die een punt aan mij gaf, wat meer dan een half uur later was dan mijn (blijkbaar juiste) antwoord.
wat zijn wij het eng eens ineens...quote:
Deze discussie is al jarenlang sporadisch aan de gang, en nu zijn er eindelijk knopen doorgehakt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is in eerste instantie begonnen als discussie in het trivia-topic:
FOK! Movie Trivia - September 2009 VII
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:49 schreef Patch het volgende:
Ontopic.
Jeff zit o.a. in een film over spionage-honden, heilige Eddie Murphy, als assistent van Mr. Bean, aanval van peulvruchten en een prins bij Piramides...
Er zijn knopen doorgehakt door misschien vijf tot zeven mensen die in het SC-topic aanwezig waren, dat lijkt me verre van een democratische gang van zaken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:58 schreef Patch het volgende:
[..]
Deze discussie is al jarenlang sporadisch aan de gang, en nu zijn er eindelijk knopen doorgehakt.
Alles went...
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe men tot die beslissing is gekomen. Blijkbaar zonder weten/instemming van een wezenlijk deel van vast FMT'ers.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er zijn knopen doorgehakt door misschien vijf tot zeven mensen die in het SC-topic aanwezig waren, dat lijkt me verre van een democratische gang van zaken.
Prince of Egyptquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeh
spy dogs? Prince of egypt?
beslissing is (ook?) in het trivia topic genomen;quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er zijn knopen doorgehakt door misschien vijf tot zeven mensen die in het SC-topic aanwezig waren, dat lijkt me verre van een democratische gang van zaken.
er moesten er toch nog 2???quote:
is een tomaat een peulvrucht???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |