bellatrix over weten te halen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Patch het volgende:
Ik duik er ook in en niet alleen !
Kom maar op met de geruchten
Ik dacht het, maar wilde het niet zeggen...quote:
En de combinatie dat hij ook op Depp lijkt natuurlijk...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef wyccie het volgende:
En dat alles omdat ik zei dat hij op River lijkt?
ja, als het tegevalt ben jij de gebeten hond straks!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef wyccie het volgende:
En dat alles omdat ik zei dat hij op River lijkt?
Wrijf het er even in.. Breng Bella op rare gedachten...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, als het tegevalt ben jij de gebeten hond straks!
Erg leuke versie van "In the Navy" (Village People) door de cast van "Down Periscope".quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel te rusten! (geen aftiteling...wat is daar te zien dan?
Kan toch niet tegenvallen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, als het tegevalt ben jij de gebeten hond straks!
daar weet ik niks van he...quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:40 schreef Bellatrix het volgende:
The Rocky Horror Picture Show of course! Maar ik moet nu weg, naar de Efteling, () dus iemand anders mag een vraag stellen.
I rest my case...quote:
Die aureool aan het eind maakt je zin nog al ongeloofwaardig... ben jij gister bij hem blijven slapen?quote:
zou ik nooooooooooooooooooit doen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die aureool aan het eind maakt je zin nog al ongeloofwaardig... ben jij gister bij hem blijven slapen?
Je bent van het cursieve afgestapt! Thank god.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef Pinkapple het volgende:
Hello!
Want?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent van het cursieve afgestapt! Thank god.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sja, met zo'n reactie ga ik natuurlijk expres verder in het cursief.. Wat is het probleem daarmee eigenlijk?quote:
Het leest nogal vervelend?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Sja, met zo'n reactie ga ik natuurlijk expres verder in het cursief.. Wat is het probleem daarmee eigenlijk?
Moet je dan met je hoofd schuin gaan zitten? Sorry, ik vind het persoonlijk niet vervelend lezen, moet er geen extra moeite voor doen, maar dat verschilt per persoon denk ik.quote:
Gute nachtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:35 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Moet je dan met je hoofd schuin gaan zitten? Sorry, ik vind het persoonlijk niet vervelend lezen, moet er geen extra moeite voor doen, maar dat verschilt per persoon denk ik.
Maargoed, ik ben naar bed!
Daar ben ik het mee eens. Het is nogal opvallend, en dan krijg ik inderdaad het idee dat je graag op wilt vallen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef wyccie het volgende:
Het lezen is wel te doen, maar ik vind het een beetje zoals met Caps Lock aan 'praten'.
Mijns inziens zijn bold, italic en underlined er alleen maar voor bedoeld om een woord of zin meer kracht bij te zetten. Om daar nou altijd je tekst mee te typen vind ik te veel "HEE, KIJK MIJ EENS!"
Ik snap wel dat het je gimmick is, maar![]()
groetjes, Veldmuis
enV.
zijn allemaal toch minder aanwezig.
Zo, nu heb ik wel weer genoeg met de opmaakknopjes gespeeld.
fijn he, doe je lekker mee?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een gecarebear hier allemaal zeg.
Ze zou natuurlijk ook kunnen vragen of haar naam in het roze mag, maar volgens mij heeft Shmoopy dat al.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef hornage het volgende:
He, nu voelt het onaardig zo he
Een leuke manier om je eigen posts te laten onderscheiden toch?
ik denk niet dat je vanavond nog antwoord krijgt;quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik vond vooral veel plaatjes van het merk Apple, is je naam daarvan, Pinkapple?
quote:
welterusten!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ah, ja. Maar er kan altijd nog teruggelezen worden.
Ik moet zelf ook heel snel gaan slapen.
Sister Act?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:18 schreef tombolafan het volgende:
een goede morgen!
ik heb vannacht helemaal gedroomd over nonnen...![]()
en nog steeds weet ik geen film waar zeker een non inzit... ik blijf maar dingen "verzinnen"...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Sister Act?
Had de vraag nog niet gelezen, dus hier heb je niets aan, en hij was vast al genoemd![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef hornage het volgende:
He, nu voelt het onaardig zo he
Een leuke manier om je eigen posts te laten onderscheiden toch?
Mooi zo!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:18 schreef tombolafan het volgende:
een goede morgen!
ik heb vannacht helemaal gedroomd over nonnen...![]()
en nog steeds weet ik geen film waar zeker een non inzit... ik blijf maar dingen "verzinnen"...
quote:
Liev.quote:
arrogant én voorspelbaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zat er een beetje op te wachten...
Nee die vind ik eng.quote:
nee hoor, ik verwachtte het van een van de mannen hier... niet per definitie van jou...quote:
Daarom was je niet op de meet natuurlijk, vanwege Liev...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die vind ik eng.Hij lijkt op een nazi.
ze zou sowieso pas na de film komen he...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Daarom was je niet op de meet natuurlijk, vanwege Liev...
(Taking Woodstock)
Het zijn de Italicopters, coming to haunt youquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef tombolafan het volgende:
is er toevallig weer een tbs'er ontsnapt ofzo?
hoor de hele tijd heli's overvliegen
* tombolafan deur op slot doet
mij nog wel...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het zijn de Italicopters, coming to haunt you![]()
![]()
Het zijn wietcopters.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef tombolafan het volgende:
is er toevallig weer een tbs'er ontsnapt ofzo?
hoor de hele tijd heli's overvliegen
* tombolafan deur op slot doet
oh, ok... wel te verwachten in amsterdam he... zag net ook 8 (!) politiemannen op de fiets langsscheuren...quote:
quote:
Ow vet. Nja... Ik kijk ook films dus ik weet er wellicht iets van.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
van Fok Movie Trivia...
maar je mag wel meepraten?
nou ja, dit is de slowchat ervan he... dus dat gaat overal over... voor de fmt moet je hiernaartoe:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ow vet. Nja... Ik kijk ook films dus ik weet er wellicht iets van.
Op de fiets.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ok... wel te verwachten in amsterdam he... zag net ook 8 (!) politiemannen op de fiets langsscheuren...
ik vraag me ook altijd af wat ze gaan doen als er een brommer bestuurder zonder helm langszoeft... plankgas trappen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op de fiets.Zou er goed uitzien in een politiefilm.
slaap lekkerquote:
Van wie had je het dan wel verwacht?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hoor, ik verwachtte het van een van de mannen hier... niet per definitie van jou...
zoals ik het zeg. van een van de mannen. ik achtte jullie er allemaal wel toe in staat...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van wie had je het dan wel verwacht?
Wat is een tombola?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals ik het zeg. van een van de mannen. ik achtte jullie er allemaal wel toe in staat...
quote:
Dan heb je een slechte mensenkennis of ik gewoon een slechte indruk achter gelaten. Ik had dat niet gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals ik het zeg. van een van de mannen. ik achtte jullie er allemaal wel toe in staat...
Waar komt het dan wel vandaan als het niet de bingo is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
maar daar komt het niet vandaan hoor...
tja...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar komt het dan wel vandaan als het niet de bingo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |