arrogant én voorspelbaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zat er een beetje op te wachten...
Nee die vind ik eng.quote:
nee hoor, ik verwachtte het van een van de mannen hier... niet per definitie van jou...quote:
Daarom was je niet op de meet natuurlijk, vanwege Liev...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die vind ik eng.Hij lijkt op een nazi.
ze zou sowieso pas na de film komen he...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Daarom was je niet op de meet natuurlijk, vanwege Liev...
(Taking Woodstock)
Het zijn de Italicopters, coming to haunt youquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef tombolafan het volgende:
is er toevallig weer een tbs'er ontsnapt ofzo?
hoor de hele tijd heli's overvliegen
* tombolafan deur op slot doet
mij nog wel...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het zijn de Italicopters, coming to haunt you![]()
![]()
Het zijn wietcopters.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef tombolafan het volgende:
is er toevallig weer een tbs'er ontsnapt ofzo?
hoor de hele tijd heli's overvliegen
* tombolafan deur op slot doet
oh, ok... wel te verwachten in amsterdam he... zag net ook 8 (!) politiemannen op de fiets langsscheuren...quote:
quote:
Ow vet. Nja... Ik kijk ook films dus ik weet er wellicht iets van.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
van Fok Movie Trivia...
maar je mag wel meepraten?
nou ja, dit is de slowchat ervan he... dus dat gaat overal over... voor de fmt moet je hiernaartoe:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ow vet. Nja... Ik kijk ook films dus ik weet er wellicht iets van.
Op de fiets.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ok... wel te verwachten in amsterdam he... zag net ook 8 (!) politiemannen op de fiets langsscheuren...
ik vraag me ook altijd af wat ze gaan doen als er een brommer bestuurder zonder helm langszoeft... plankgas trappen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op de fiets.Zou er goed uitzien in een politiefilm.
slaap lekkerquote:
Van wie had je het dan wel verwacht?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hoor, ik verwachtte het van een van de mannen hier... niet per definitie van jou...
zoals ik het zeg. van een van de mannen. ik achtte jullie er allemaal wel toe in staat...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van wie had je het dan wel verwacht?
Wat is een tombola?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals ik het zeg. van een van de mannen. ik achtte jullie er allemaal wel toe in staat...
quote:
Dan heb je een slechte mensenkennis of ik gewoon een slechte indruk achter gelaten. Ik had dat niet gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals ik het zeg. van een van de mannen. ik achtte jullie er allemaal wel toe in staat...
Waar komt het dan wel vandaan als het niet de bingo is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
maar daar komt het niet vandaan hoor...
tja...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar komt het dan wel vandaan als het niet de bingo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |