Het leest nogal vervelend?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Sja, met zo'n reactie ga ik natuurlijk expres verder in het cursief.. Wat is het probleem daarmee eigenlijk?

Moet je dan met je hoofd schuin gaan zitten? Sorry, ik vind het persoonlijk niet vervelend lezen, moet er geen extra moeite voor doen, maar dat verschilt per persoon denk ik.quote:

Gute nachtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:35 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
Moet je dan met je hoofd schuin gaan zitten? Sorry, ik vind het persoonlijk niet vervelend lezen, moet er geen extra moeite voor doen, maar dat verschilt per persoon denk ik.
Maargoed, ik ben naar bed!

Daar ben ik het mee eens. Het is nogal opvallend, en dan krijg ik inderdaad het idee dat je graag op wilt vallen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef wyccie het volgende:
Het lezen is wel te doen, maar ik vind het een beetje zoals met Caps Lock aan 'praten'.
Mijns inziens zijn bold, italic en underlined er alleen maar voor bedoeld om een woord of zin meer kracht bij te zetten. Om daar nou altijd je tekst mee te typen vind ik te veel "HEE, KIJK MIJ EENS!"
Ik snap wel dat het je gimmick is, maar![]()
groetjes, Veldmuis 
enV. 
zijn allemaal toch minder aanwezig.
Zo, nu heb ik wel weer genoeg met de opmaakknopjes gespeeld.

fijn he, doe je lekker mee?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een gecarebear hier allemaal zeg.

Ze zou natuurlijk ook kunnen vragen of haar naam in het roze mag, maar volgens mij heeft Shmoopy dat al.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef hornage het volgende:
He, nu voelt het onaardig zo he
Een leuke manier om je eigen posts te laten onderscheiden toch?

ik denk niet dat je vanavond nog antwoord krijgt;quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik vond vooral veel plaatjes van het merk Apple, is je naam daarvan, Pinkapple?
quote:

welterusten!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ah, ja. Maar er kan altijd nog teruggelezen worden.
Ik moet zelf ook heel snel gaan slapen.

Sister Act?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:18 schreef tombolafan het volgende:
een goede morgen!
ik heb vannacht helemaal gedroomd over nonnen...![]()
en nog steeds weet ik geen film waar zeker een non inzit... ik blijf maar dingen "verzinnen"...

quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Sister Act?
Had de vraag nog niet gelezen, dus hier heb je niets aan, en hij was vast al genoemd![]()

quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef hornage het volgende:
He, nu voelt het onaardig zo he
Een leuke manier om je eigen posts te laten onderscheiden toch?

Mooi zo!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:18 schreef tombolafan het volgende:
een goede morgen!
ik heb vannacht helemaal gedroomd over nonnen...![]()
en nog steeds weet ik geen film waar zeker een non inzit... ik blijf maar dingen "verzinnen"...

quote:

Liev.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |