je hoeft je niet te verantwoorden. ik maak alleen maar een grapje...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Een lichamelijk beroep is gewoon zwaar. En meestal ga ik daarna nog sporten dus dan is op een gegeven moment het batterijtje leeg......
Okay. Ik vind het wel jammer dat ik nu minder online ben....merk het ook aan mijn scores in FMT en AKQ....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verantwoorden. ik maak alleen maar een grapje...
Ja daar sta je tenslotte al die tijd voor in de keuken.... vanavond was het weer goed gelukt!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Vinden jullie dat nou echt gezellig om met de laptop op schoot, naast elkaar op de bank te zitten en dan samen te fokken?
augurk en appeltje zijn een koppeltje...quote:
Ah zo. Ik dacht al dat je rare dingen aan het insinueren was.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
augurk en appeltje zijn een koppeltje...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Vinden jullie dat nou echt gezellig om met de laptop op schoot, naast elkaar op de bank te zitten en dan samen te fokken?
Echt wel! Ik wil het wetenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:22 schreef Pinkapple het volgende:
Gezellig is niet het juiste woord en is ook niet het idee erachter![]()
Maargoed, ik ben ook helemaal geen uitleg schuldig.
Hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Echt wel! Ik wil het weten. Maarre, zitten jullie op 1 pc samen te fokken of is dat dan echt met zijn 2'tjes naast elkaar op de bank? (ik ben gewoon erg nieuwsgierig
)
Flauw...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
HahaDát laat ik geheel aan jouw fantasie over!
Nee dank je. Gewoon een antwoord is makkelijker te verterenquote:
Oeh, gaan we weer... moeten we zeker eerst weer een meet organiseren (antwerpen verhaal moet ook nog steeds komen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee dank je. Gewoon een antwoord is makkelijker te verteren
Hey jij hier...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, gaan we weer... moeten we zeker eerst weer een meet organiseren (antwerpen verhaal moet ook nog steeds komen...)
So what, voelde je je buiten gesloten daardoor?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:02 schreef tombolafan het volgende:
Voorlopig geen meet hoor... ik moet eerst al die films zien he, anders kan ik niet mee praten...
nee hoor (vandaar diequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
So what, voelde je je buiten gesloten daardoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |